środa, 20 grudnia 2017

AFIRMACJA, KLUCZ DO WSZYSTKIEGO


 
To jest już publiczną tajemnicą, że nasze myśli mogą zmienić funkcje naszych mózgów. Potwierdziła to również neuronauka.

Możemy odmienić diametralnie nasze życie poprzez powtarzanie wzorców myśli (afirmacji)... musimy taką myśl (afirmację) powtarzać wielokrotnie, wówczas tworzymy “nowe rowki” w naszym mózgu. Kluczem do tego “cudu” jest powtarzanie tej samej myśli.

Takie afirmacje, modlitwy znane są w każdej religii już od tysiącleci, a do powtarzania tych samych sentencji służą paciorki naciągnięte na sznurek, abyśmy mieli lepszy wgląd w to ile razy taką myśl powielamy.

Wystarczy skupić się na jakiejś afirmacji czy modlitwie (równie dobrze mogą być to mantry) przez kilka tygodni, najlepiej wieczorem przed snem… i już widzimy po kilku tygodniach efekty swojej pracy.

Oczywiście afirmacje, modlitwy będą miały większą moc, kiedy wzmacniamy ich zapis - stąd to powtarzanie tej samej myśli, czyli zapisywanie jej w mózgu. Ważne, aby afirmacje były wymawiane w czasie teraźniejszym i w ten sposób jakby były już obecną rzeczywistością. Afirmacje czy modlitwy odmawiane głośno wzmacniają ich moc.

Afirmacje, modlitwy, mantry można używać niezależnie od religii, nie ma to znaczenia czy jesteśmy chrześcijanami, muzułmanami, buddystami czy hinduistami, wszystkie pozytywne afirmacje są oświecaniem naszej duszy.

Negatywne afirmacje, szczególnie kierowane w inne osoby są klątwami i zamiast oświecać duszę praktykującą takie afirmację pchamy ją w otchłań.

Codzienne powtarzanie duchowych afirmacji kształtuje pozytywnie naszą duszę, na początku tej praktyki pojawi się duchowy ból w umyśle praktykującej osoby. Jest to wyrywanie się ze starych wzorców myślenia, a rozbijanie takich przestarzałych form przynosi ból i cierpienie. Czym więcej jest burzonych takich starych murów tym w człowieku jest większa czarna noc, ponieważ wchodzi w ten mózg więcej światła, które zadziała na nasz mózg niczym promienie słońca na nasze oczy, kiedy opuszczamy pomieszczenie bez światła.

Aby zachować równowagę między materializmem i duszą można wypowiadać afirmację:
Emanuję miłością, pełną obecnością i otwartością wobec wszystkich żywych istot.
I ważne jest w tym nasze skupienie się na jednej myśli a nie na wielu rzeczach w tym samym czasie… kształtujemy tylko jedną myśl, tą dla nas najważniejszą, resztę zostawiamy na później. Skoro kształtujemy w sobie pozytywną myśl nie wolno zanieczyszczać jej negatywnym wpływem. Interesuje nas jedna rzecz a nie 100 innych, które również w tym samym czasie tłuką się nam po głowie… ponieważ zanieczyszczamy swoją piękną, promienistą istotę wewnętrzną i nasza afirmacja zmienia moc. Nie dopuszczamy do siebie nieszczęść w jakiejkolwiek formie… ani nie kierujemy ich w stronę innych. Postrzegamy ciało, umysł i duszę innej osoby niczym ekran, za którym czujemy jej prawdziwą rzeczywistość.

I zawsze jesteśmy zadowoleni z tego co mamy, cieszymy się wszystkim i powtarzamy, że niczego nam nie brakuje.

Musimy wiedzieć, że wszystkie nasze problemy są iluzją umysłu, a my jesteśmy wystarczająco silni, aby przezwyciężyć naszą negatywność.

Mamy także wielką cierpliwość, aby załatwić swoje przeznaczenie w pozytywny sposób, ponieważ jesteśmy podłączeni do nieograniczonego Źródła Obfitości. Oczywiście wypowiadając pozytywne afirmacje musimy mieć tą wiarę i myśl w naszym umyśle, że Bóg prowadzi każde nasze działanie, a my z wielką miłością kładziemy nasze serce u stóp Wszechobecności.
Bóg jest wewnątrz mnie i wokół mnie, ochrania mnie,
więc usuwam strach, który zamyka moje światło przewodnie.
Duchowe afirmacje mają na celu zbliżyć nas do Boga. Bliskość Boga osiąga się na wiele sposobów, jednym z najbardziej znanych jest modlitwa. Osoby duchowe odmawiają swoje modlitwy regularnie każdego dnia, ponieważ modlitwy są łącznikiem między Bogiem i tą osobą, która je wypowiada. I wcale nie muszą to być długie i uciążliwe modlitwy, wystarczy kilka sensownych słów wypowiedzianych w czystości swojego serca. Afirmacje możemy wypowiedzieć po naszej modlitwie.
Kilka duchowych afirmacji:
1. Jestem z Bogiem i Bóg jest zawsze we mnie.

2.
Boski Duch jest Wszechobecny dookoła mnie
i prowadzi mnie na każdym kroku
i nic złego stać mi się nie może.

3.
Miłość Boga działa przeze mnie teraz i zawsze.

4.
Wszystkie moje myśli, słowa i czyny są kierowane przez Boga,
ponieważ daję Mu na to przyzwolenie.

5.
Wszechświat naturalnie i swobodnie spełnia wszystkie moje potrzeby,
które zapewniają mi wszystko do mojego codziennego życia.

6.
Mój umysł i ciało są w pełnej zgodności z Wszechświatem
i zawsze jestem w ruchu.

7.
Odpowiadam za własny duchowy wzrost.

8.
Kiedy bardziej kocham ludzi otrzymuję od nich jeszcze więcej miłości.

9.
Jestem kochającą, miłą i wybaczającą osobą, zgodnie z moją duchową naturą.

10.
Proszę o wybaczenie wszystkich tych,
których mogłem skrzywdzić
i przebaczam wszystkim, którzy mnie skrzywdzili.

11. Miłość Boga przepływa przeze mnie,
jestem Jego, a On jest mój.
Każdy z nas może ułożyć sobie indywidualną afirmację do własnych potrzeb. Ważne są tylko zasady, o których wspominałam wcześniej, mają być w czasie teraźniejszym i staramy się dobrać tak słowa, aby prawidłowo zapisać je w swoim umyśle. Nie możemy sobie pozwolić tutaj na błędy, ponieważ wgrają się w nas takie błędne afirmacje niczym wirusy w komputerze, które zamiast nam pomagać będą nam szkodzić.

Każdy z nas jest wyjątkowy i ma swoje wyjątkowe potrzeby. Gdy ewoluujemy, udajemy się w piękną podróż, otwieramy drzwi do innych przestrzeni, nasze serca mają dostęp do wewnętrznej mądrości, która może stworzyć nam wspaniałe życie.

A teraz tylko pomyśl, gdzie ty idziesz w tym życiu? W potrzeby materialne jako coś wyjątkowego, które dostajesz od świata, czy łączysz się sercem z Najwyższym pułapem życia ujawniającego nam Prawdę o prawdziwym naszym istnieniu? Z tego pułapu dowiadujemy się Prawdy: kim naprawdę jesteśmy i po co przyszliśmy na ten świat.

W tej pięknej podróży afirmacje mogą stać się kluczem do naszego nowego świata. Kiedy je zaczniesz używać bardziej konsekwentnie odkryjesz, że w ogóle nie jest to takie trudne… ale trzymaj swoje anteny w czujności, kiedy zabierasz się do czytania książek duchowych, czy zaczynasz praktykować inne duchowe rytuały, szczególnie, kiedy jesteś w tym temacie jeszcze surowy. Wystrzegaj się także niedojrzałych nauczycieli duchowych… na tej drodze potrzebna jest wielka rozwaga.
18 Dec. 2017
Vancouver
WIESŁAWA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz