poniedziałek, 29 czerwca 2015

Zaawansowane technologie Światła Arkturian 2


Tłumaczenie Anna Bogusz Dobrowolska
 



Mają inną technikę uzdrawiania ciał: fizycznego, emocjonalnego, mentalnego lub duchowego.  Każdego wieczoru przychodzę do ich „Komory Mechanicznej”, aby uzdrowić swoje ciało fizyczne.  Mówią, że nie ma takiego problemu fizycznego w całym wszechświecie, którego nie mogliby uzdrowić za pośrednictwem tej komory. To może nie wydarzy się natychmiast, jednakże z czasem mogą wam pomóc.  Jeżeli dobrze to odbieracie, porozmawiajcie z nimi w medytacji i poproście, by zabrali was tam w nocy, na pewien czas, podczas waszych nocnych czynności.  Zróbcie to także, gdy nie czujecie się dobrze.  Oni uruchomią energie przy użyciu swych komputerów i usuną blokady.
Mają technologię, którą ja zamierzam nazywać „Komorą Miłości i Radości”.  Poproście ich, by zabrali was do „Komory Miłości i Radości” i poproście, by napromieniowali was swoją energią.  Kiedy doświadczyłem tego po raz pierwszy, odczuwałem siebie jako napełnionego najbardziej ekstatyczną radością życia.  Odkryłem, że uśmiecham się i śmieję i nie mogłem się od tego powstrzymać.  Za każdym razem, kiedy zaczynacie odczuwać depresję, wzywajcie Arkturian, by zabrali was do tej komory na leczenie.  Możecie zrobić to, siedząc w medytacji lub nawet lepiej, leżąc.
Arkturianie mają coś, co nazywa się „Komorą wymiany informacji”. Z tego miejsca otrzymujemy informacje do naszych książek, lekcji i dla osobistego pokrzepienia.  Oczekiwałem spędzenia dłuższego czasu w tej komorze podczas mojej wyprawy na statek Arkturian.  Powiedzieli mi, że prawdopodobnie pójdę wszędzie w czasie od jednego do siedmiu dni.  Poprosiłem o wyprawę siedmiodniową.  Djawhal powiedział, że prawdopodobnie naprawdę nie pójdziemy do Arkturian, lecz raczej pozostaniemy na ich statku.
Pewnego dnia, podczas naszych regularnych cotygodniowych spotkań poszliśmy razem do aszramu Djawhala, aby porozmawiać z nim.  Djawhal opowiedział nam o nieco innej technologii arkturiańskiej, którą nazwano „Technologią oczyszczającego powiewu prany”.
To zadziwiające urządzenie zostało zakotwiczone w mojej trzeciej czakrze z pomocą Djwhala i Arkturian.  Zaczęło się obracać jak wentylator zgodnie z ruchem wskazówek zegara, za każdym razem zataczając coraz szersze, koncentryczne koła.  To, co ta maszyna robiła, było dosłownym czyszczeniem wszystkich eterycznych złogów śluzowych i gruzu z naszych eterycznych meridianów, czakr, kanałów, żył, arterii, naczyń włoskowatych.  To urządzenie nie dodaje energii, ona po prostu tworzy wiatr, który czyści cały nasz system. Djawhal powiedział, że robi to przez cały czas.
Poczułem się fantastycznie. Chociaż przechodziliśmy przez proces  nieustającego oczyszczania, przywoływałem je, kiedy czułem, że staję się zanieczyszczony energetycznie.  Była to najcudowniejsza technologia, z jaką kiedykolwiek się spotkałem.  Zajmuje tylko dwie lub trzy minuty i jak to jest z tymi wszystkimi technologiami, wystarczy o nią tylko poprosić.  Powiedz: „Arkturianie, proszę podłączcie mnie do technologii wiatru pranicznego”.  Natychmiast poczujesz ciepło w swoim ciele, jakby zostało tam umieszczone.  Po tym, jak wypróbujesz to, wezwij zespół uzdrawiaczy MAP, w skład którego wchodzą: Oświecone Bóstwo Uzdrawiania, Pan, zespół medyczny Wielkiego Białego Bractwa i twoje własne Wyższe Ja, aby uzdrowili wszelkie uszkodzenie w ciele eterycznym, uszkodzenia nerwów lub przepuklinę międzykręgową.  Zarówno Marcia jak i ja mieliśmy po tym czyszczeniu nieliczne uszkodzenia nerwów w naszych układach trawiennych i małe przepukliny międzykręgowe, nad którymi zespół uzdrawiaczy natychmiast pracował i wyleczył je.  Wystarczy, że powiesz swojemu zespołowi uzdrawiaczy, aby naprawił wszystko, co jest do naprawienia po oczyszczeniu energetycznym dokonanym przez tę maszynę.
Technologia integracji sieci
Po około miesiącu od chwili, gdy otrzymałem informację na temat Komory Syntezy Światła, otrzymaliśmy inną, najbardziej użyteczną technologię Światła, która była pochodną funkcji Komory Syntezy Światła. Nazywa się ona „Technologią integracji sieci”.  Jest to coś, o co możesz poprosić po wejściu w swoim ciele eterycznym do Komory Syntezy Światła na statku Arkturian.  To, co robią Arkturianie z tą technologią polega na przepuszczaniu Światła o wysokiej częstotliwości przez system integracji sieci w szczególny sposób, działając oddzielnie, a nie poprzez całe ciało, jak to było przedtem robione.  Jej funkcją jest wzmocnienie, uzdrowienie i energetyzowanie waszych systemów integracji sieci, w waszych ciałach.
Eksperymentujcie z tym podczas medytacji i/lub kiedy leżycie, zanim zaśniecie.  Do ciebie należy tylko poproszenie Arkturian o podłączenie i aktywowanie tej technologii integracji sieci, podczas gdy ty będziesz leżał w Komorze Syntezy Światła.
Płyta elektroniczna Arkturian
W naszej medytacji 31 sierpnia 1994 roku poszliśmy do Komory Syntezy Światła na statku Arkturian. Tam poprosiliśmy Arkturian o pomoc w gromadzeniu naszego ilorazu Światła i uruchomieniu naszej 35. i 36. czakry korony.  Poprosiłem także o wzmocnienie naszych sieci.  Właśnie wtedy Lord Arktur mile rozmawiał z nami. Lord Arktur jest zasadniczo władcą Arktura, podobnie jak Sanat Kumara jest Planetarnym Logosem Ziemi.
Zapytałem go, czy mógłby nam pomóc swoją zaawansowaną technologią, by uruchomić końcowe dwie czakry w naszej siedmiowymiarowej sieci.  Zgodził się i dodał, że oni robią to już od czasu naszej ostatniej prośby.  A potem zapytałem go, czy gdyby były inne zaawansowane technologie, mógłby się  nimi podzielić z nami, co byłoby dobrodziejstwem dla naszego przygotowywania się do uzyskania siódmej inicjacji.  Były, i on, w połączeniu z technikami Arkturian i personelem medycznym zaczął przyłączać płytę elektroniczną do trzeciego oka każdego z nas.
Ten krążek – powiedział – odbija Światło i pomaga umysłowi wydoskonalić się do poziomu wyższego umysłu. Zasadniczo wzmacnia on wszechobecność. Służy powiększeniu i syntezie wyższej triady duchowej wyższego umysłu, intuicji i woli duchowej z ciałem, sercem, Monadą i Sercem Kosmicznym. Ma również coś wspólnego z zakotwiczeniem szóstej wskazanej gwiazdy.  Służy także przyspieszeniu tego zakotwiczenia i uruchomieniu naszych czakr koronnych – 35. i 36. Powiedział, że pomógłby również w rozwoju naszej bilokacji, teleportacji i pracy telepatycznej.  Ten dysk elektroniczny wydaje się wywierać pewien efekt w postaci przeprowadzania wszelkich różnych cech duchowych naszych istot do zjednoczonej całości.
Złożyłem Lordowi Arkturowi osobistą prośbę, abym był monitorowany i umieszczony w bankach danych komputerowych oraz komorze mechanicznej na zasadzie pełnego wymiaru czasu, ze względu na moje zdrowie fizyczne i pewne szczególne dolegliwości, które odczuwałem ciągle jeszcze w związku z moją trzustką i trzecią czakrą. Poprosiłem, aby w każdej chwili, gdyby w tym obszarze mojego ciała nastąpiła jakaś niezgodność elektryczna, technologie Arkturian ze statku włączały się  automatycznie, bez mojej prośby.  I tak było w istocie, Arkturianie mieli wstęp wolny do pracy nade mną bez  konieczności zapraszania ich przeze mnie za każdym razem.  Zasadniczo automatyczne sprzężenie zwrotne było ustawione na automatyczną korektę fizyczną i energetyczną, za każdym razem, gdy moja trzustka i trzecia czakra wypadnie z równowagi.  Lord Arktur łaskawie się zgodził.
Przekazuję wam tę informację, jak i wszelkie informacje zawarte w tej książce, tak abyście, mając świadomą wiedzę o istnieniu tego, mogli mieć sposobność, aby/lub rozważyć możliwość robienia tego samego, jeśli macie jakieś problemy zdrowotne.  To, że ktoś jest Wniebowstąpionym Mistrzem lub w pełni zrealizowanym siódmego stopnia nie oznacza, że jest super-mężczyzną czy super-kobietą, i że nie ma dolegliwości fizycznych, emocjonalnych lub psychicznych.  Te same tendencje i słabe strony, które miał przed Wzniesieniem, nadal pozostaną.  Jednakże będzie miał więcej energii, Światła, świadomości oraz techniki, z którymi będzie miał do czynienia, wraz z lekcjami, które one niosą.
Pod wieloma względami nie czuję znacznej różnicy w odniesieniu do tego, co było przedtem.  Jedyną różnicą jest większa ilość Światła, energii, ekspansywność i dostrojenie się do Ducha Świętego.  Pod innym względem jestem w znacznym stopniu taki sam.  Chcę również podkreślić, że coraz więcej ludzi, z którymi jestem w kontakcie, przeszło przez niektóre z tych wyższych wtajemniczeń (czwarte, piąte, szóste, a nawet zdarza się, że siódme) i nawet nie wiedzą oni, że otrzymali te inicjacje.  Może trudno w to uwierzyć, ale to jest prawda.  Ja ostatnio również prosiłem Lorda Arktura o pomoc dla mnie i Marcii przy gromadzeniu naszego ilorazu Światła od poziomu 94 do poziomu 97%,w ciągu najbliższych trzech i pół miesiąca przed godziną zero.  Zasadniczo prosiłem o jeden punkt procentowy ilorazu Światła na miesiąc. Wydawało mi się to uzasadnione i zostałem obdarowany zgodą Lorda Arktura. Czułem się wielce zaszczycony tym, że poświęcił mi czas, by porozmawiać ze mną.  Marcia później powiedziała mi, że rozmawialiśmy z nim wcześniej, chociaż ja nie zdawałem sobie sprawy z tego, że jest on zasadniczo Planetarnym Logosem Arktura.
Marcia i ja zakończyliśmy swą medytację, przechodząc do Złotej Komory Melchizedeka z pozdrowieniami i składając modlitwę Huny na rzecz tego samego harmonogramu gromadzenia ilorazu Światła dla Melchizedeka, Mahatmy, Metatrona, Arkturianów i Djwhala Khula. Objąłem ich wszystkich modlitwą Huny dla waszego wzmocnienia i użytku.  Możecie zmienić liczby na takie, jakie wam odpowiadają, a następnie wykonajcie podobne modlitwy dla siebie.
Modlitwa Huny
Ukochana Obecności Boga, Melchizedeka, Mahatmy, Metatrona, naszej potężnej Obecności JAM JEST, Vywamusa, Sanat Kumara, Arkturian i Djwhala Khula, niniejszym modlimy się z całego serca, duszy i umysłu i mocy o Boską dyspensację, by zapoczątkowała się z chwilą naszej dwunastej inicjacji  (siódmy poziom siódmej) w Wesak (Buddyjski festiwal obchodzony w czasie pełni księżyca, podczas którego oczyszcza się ciała eteryczne   przyp. tłum.) w 1995 roku.
Prosimy również, abyśmy byli w pełni ustabilizowani na poziomie 96% ilorazu Światła do festiwalu Wesak w 1995 roku. Mamy również prośbę, abyśmy przeszli do Akceleratora Atomowego w rozumieniu trzeciego wymiaru w czerwcu lub lipcu 1995 roku.
Również prosimy o Boskie zezwolenie na uruchomienie we wrześniu 36. czakry w naszych koronach, we wrześniu.  Djwhal Khul powiedział nam, że te rzeczy istnieją w naszym potencjale i my niniejszym powołujemy je w imię w pełni realizowanego Chrystusa, abyśmy mogli pełnić większą służbę!  Amen.
(powtórzyć trzy razy)
Nasz ukochany podświadomy umyśle, niniejszym prosimy i polecamy, abyś przyjął ten myślokształt modlitwy, z całą Maną i Siłą Życiową, które są potrzebne i konieczne, by przejawić i przedstawić tę modlitwę Źródłu naszego istnienia.  Amen.
(Powtórzcie raz, potem wizualizujcie, jak idzie ona prosto do Mocy Bożej jak przepiękna fontanna, przez 15 – 20 sekund, a potem zamknijcie modlitwę  następującym oświadczeniem.) Ukochana Obecności Boga, Sanata Kumary, Melchizedeka, Arktura i Mocy Bożej, niech spadnie deszcz błogosławieństw.  Amen.
(Poczujcie „deszcz błogosławieństw”.)
Arkturiański system zapisu na płytach
W mojej trzeciej książce, zatytułowanej „Hidden Mysteries”(Ukryte sekrety), opowiedziałem o kobiecie, którą odwiedziłem w Sedonie, w stanie Arizona, która jest Arkturianką.  Było to około trzy lub cztery lata temu, a ona w tym czasie zainstalowała skomplikowany system  płyt, o którym mówiła, że jest to zaawansowana technologia z Arktura, która w przyszłości ma zastąpić system czakr. Użyła metafory, że „jeśli czakra może wysłać list w ciągu trzech miesięcy, ten nowy system płyt może wysłać ten sam list w ciągu 18 sekund”.  To była kolejna dyspensacja roku 4000.
Mówię o tym, bo te dwie nowe płyty, które Arkturianie zainstalowali, o których mówiłem w poprzednich akapitach, były bardzo podobne do części systemu płyt, które ta kobieta zainstalowała. Była to część tego programu o nazwie „Projekt”, w którym biorę udział.  Kiedy szedłem na mój popołudniowy spacer, dotarło do mnie, że ludzie nie muszą korzystać z pośrednika, aby zainstalować w sobie cały ten system, mogą po prostu poprosić o to sami.
Sugeruję, byście w medytacji wzywali Lorda Arktura, Sanata Kumarę i Djwhala Khula. (Istotne jest, aby wywołać wszystkich tych trzech Mistrzów.)  Proście w medytacji jakby o Boskie przyzwolenie, abyście przyspieszyli swój własny rozwój, by móc spełnić swoją duchową misję na Ziemi.
Nie mogę obiecać, że będą oni instalować cały system, jednak moja intuicja mówi mi, że jest taka możliwość. Z pewnością ta prośba nie powinna nastręczać wam trudności. To, co oni mogą zrobić polega na zainstalowaniu części tego systemu płyt elektronicznych, o których wspominałem a potem zobaczą, jak to u was działa.  Podczas przyszłych medytacji można więcej dodać. Gorąco polecam ten sposób, ponieważ ten system płyt istniał tak naprawdę na 4000 lat przed ewolucją Ziemi.  Większość osób, które proszą o to, nie będzie w stanie tego zobaczyć, chyba że mają rozwiniętą zdolność jasnowidzenia, ale to nie ma znaczenia.  Wystarczy poprosić w medytacji lub w modlitwie Huny, przyjąć, że prośba jest spełniona i iść dalej.
Pakiety świetlne Arkturian
Podczas medytacji wzywajcie Pana Syriusza, Sanata Kumarę i arkturiańskich techników, robotników świątynnych i zespół uzdrawiania, by zakotwiczyli w czasie snu wszystkie Pakiety Światła lub Koperty Światła z informacjami z wyższych uczelni Syriusza.  Proście, by światło informacji zostało zaprogramowane w waszej podświadomości i w czterech systemach ciała na potrzeby przyszłych misji na Ziemi i dla gromadzenia ilorazu Światła i przyspieszenia Wzniesienia.
Arkturianie i dwanaście helis DNA
Wezwijcie Arkturian w medytacji i poproście ich o pomoc, abyście odtworzyli swoje dwanaście nici DNA, a także przekazali je z poziomu waszego ciała eterycznego do waszego ciała fizycznego.  Dzięki zaawansowanej technologii mogą zrobić niemal wszystko o czym pomyślicie, a co ma pozytywny, podnoszący na duchu charakter.
Podsumowanie
Już nie znajduję słów, by zalecić wam to wzywanie Arkturian w medytacji i sesjach modlitewnych i skorzystanie z ich cudownego postępu technologii duchowych.  Arkturianie w połączeniu z Hierarchią Duchową i Wniebowstąpionymi Mistrzami są niesamowitym zespołem.  Macie to, co najlepsze ze świata duchowego i to, co najlepsze z pozaziemskich technologii.  Nadszedł czas dla świata, aby w pełni uznał zjednoczenie kochających i mądrych sił pozaziemskich z duchowymi siłami, które rządzą naszą planetą.
Arkturianom nie wolno nawet wejść w naszą strefę wpływów bez uzyskiwania zgody Sanata Kumary i Hierarchii Duchowej.  Współpracują oni dla podniesienia ludzkości jako jeden zespół w połączeniu z Oddziałem Asztar oraz z innymi pozytywnymi grupami pozaziemskimi. (koniec artykułu)
Bardzo ciekawa strona Internetowa „IAM University”    założona przez Dr Joshuę Davida Stone, gdzie znalazłam ten artykuł — K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz