poniedziałek, 14 lutego 2022

World Freedom Convoys – Feb. 13, 2022 -3 – Focus on Australia and New Zealand


Nie widziałem jeszcze żadnych filmów na temat Super Bowl.

Jesteśmy zobowiązani do ustąpienia Nowego Porządku Świata (NWO) ze wszystkich pozycji władzy na całym świecie oraz do wprowadzenia obfitości G/NESARA i reform politycznych.

Plan już istnieje, aby stworzyć Nową Ziemię, gdy zagrożenie ze strony NWO ustanie. Aby to się stało, świat musi się obudzić i zdać sobie sprawę z niebezpieczeństwa, przed którym stoi. Konwoje Wolności są ważnym instrumentem w budzeniu ludzi.

Pokazują one również mieszkańcom planety, że potrafimy zorganizować się jako glob i podjąć skuteczne działania dla dobra publicznego. I że nie pozwolimy, aby te organizacje zostały ponownie skorumpowane, tak jak to miało miejsce w przeszłości. Konwoje ciężarowców są dla dobra publicznego całej planety.

Zapraszamy ludzi na całym świecie do korzystania z mediów społecznościowych, aby się zorganizować i sprawić, by ich głos został usłyszany. Nie, nie jesteś kierowcą ciężarówki, ale kierowcy ciężarówek dali ci tę możliwość.

Moim głównym źródłem informacji będzie Telegram.

Pozwól Tweety do minuty, aby otworzyć. Prawie wszystkie mają filmy, które wymagają czasu na załadowanie

Podziękowania dla Lena, D i Briana za owoce ich badań, zamieszczone tutaj.


“Now is the Time”: European General Strike called for Feb. 21, 2022



Newsweek looks at protests around the world

Video Player
00:00
01:18

Thousands in Canberra protest COVID-19 vaccine mandates | ABC News

Video Player
00:00
02:11
Notes:
ABC News: Thousands of demonstrators have once again taken to the streets of Canberra to protest against a number of issues, including COVID-19 vaccine mandates

Sack Them All! Canberra Protest, Feb. 11

Video Player
00:00
03:14

Video Player
00:00
02:06

 


Video Player
00:00
00:23

New Zealanders chant for freedom

Video Player
00:00
00:52


Partying in Wellington: Protests grow after police draw back

Video Player
00:00
00:56

 

Leo’s New Zealand Report, Feb. 12, 2022

W ciągu ostatnich kilku dni w Wellington była to z pewnością szalona przejażdżka. W czwartek byłem świadkiem brutalności policji, która nie miała miejsca w ciągu 50 lat mojego dorosłego życia w tym kraju. Po godzinie 13:00 opuściłem to miejsce, kiedy mogłem jeszcze powstrzymać swój gniew, co było najrozsądniejszą drogą dla artysty sztuk walki w starym stylu, który ma złamane ciało. Po powrocie do domu i obejrzeniu epizodu z "nagą dziewczyną wleczoną za włosy" doszedłem w końcu do namacalnego traumatyzmu.

Późniejsze rozmowy po tych wydarzeniach są pogrążone w chaosie, jedni wiedzą, że była to 14-letnia dziewczynka, która została wciągnięta za włosy, gdy spokojnie siedziała i straciła swój strój w napadzie. Niektórzy twierdzą, że były dwie kobiety, druga o kilka lat starsza, która została wyprowadzona. Nie mogę tego skomentować, ponieważ nie znalazłem jeszcze siły, aby obejrzeć filmy.

Moi przyjaciele z Himatangi way mówią, że kilka miesięcy temu jedna z przyjaciółek ich córki ubiegała się o posadę aktora kryzysowego w Wellington, najwyraźniej spodziewano się tego protestu. Dziewczyna nie chciała się z tym pogodzić, ale według plotek około 30 aktorów kryzysowych zostało rzeczywiście "aresztowanych", ale nigdy nie trafili do więzienia. Dziś widzę świeże obrazy policjantów pod przykrywką kupujących rzeczy, aby wpasować się w tłum, wydaje się, że agitatorzy są zajęci tworzeniem chaosu pomimo przywódców i starszych, którzy starają się zaszczepić spokój.

Alkohol i przemoc nie są mile widziane na tym proteście i wszyscy są bardzo spokojni. Ale toalety publiczne w pobliskiej stacji kolejowej zostały zamknięte dla publiczności z powodu wandalizmu, zamknięty był również tunel dla pieszych do dworca autobusowego w pobliżu parlamentu. Te miejsca zapewniłyby mile widziane wytchnienie dla morza ludzi, którzy przeszli od kilku upalnych letnich dni do wichury z południa.

Protestujący koczują na trawnikach parlamentu. W pierwszych dniach były to głównie kobiety i dzieci oraz starzy faceci, tacy jak ja, z licznymi niemowlętami. Kilka dni temu pieszczotliwe nincompoops włączył zraszacze trawnika przez całą noc, a następnej nocy miał blaring muzyki do 11pm.

To są ludzie podejmujący decyzje za obecne i przyszłe pokolenia.

Trzy duże bogate budynki składające się na Parlament Nowej Zelandii oferowałyby prawdziwe schronienie dla dziesiątek tysięcy protestujących podczas burzy która właśnie przeszła. Jednak zamiast tego wstęp został uniemożliwiony przez urzędników w maskach poddaństwa, ustawionych tak jakby byli na wojnie.

Obszar ten znany jest jako siedziba parlamentu, ale to, co dziś zobaczyłem, zachęca mnie do sprowadzenia tego do mniej ogólnej struktury anatomicznej.

Ten weekend był świadkiem przybycia wielu nowych ludzi, niektórych z drugiego końca Wyspy Północnej. Jako emeryt mam sklep z mathoms i historycznych skarbów, a jako ex rowerzysta wiele z nich nadaje się do obozowania na świeżym powietrzu i przetrwania. Tak I rozdawać wiele dzisiaj.

Dostarczyłem też termos gorącej słodkiej herbaty dla kobiet prowadzących namiot pierwszej pomocy. Początkowo były zbyt skromne by to przyjąć, ale ich oczy zdradzały potrzebę i herbata nie miała szansy wystygnąć.

Podszedłem do młodego mężczyzny ubranego w prowizoryczny plastikowy płaszcz przeciwdeszczowy i wręczyłem mu lekkie plastikowe ubranie, które kupiłem w Atlancie, Georgia, w zeszłym tysiącleciu. Ta odzież okazała się idealna jako przenośny płaszcz przeciwdeszczowy, kiedy mieszkałem w mojej chatce Akatarawa na wzgórzach, więc dobrze znałem jej wartość, a jego poszarpane zmęczenie było oczywiste.

Ale trzeba było perswazji, by chłopak ją przyjął. Nie minęło wiele czasu, gdy go założył, a radość, jaką odczuwał, promieniała z jego twarzy. Nalegał, że za nią zapłaci, na co ja mu odpowiedziałem, że rzeczywiście zapłaci, bo pewnego dnia będzie starym prykiem jak ja. Ten dzieciak rozpłakał się i uściskał mnie, jakby był moim własnym synem.

Moje buty i ubrania były już przemoczone do suchej nitki, więc zacząłem dryfować z powrotem do samochodu. Dorośli, których dziś spotkałem, byli jednymi z najpiękniejszych istot, z jakimi rozmawiałem na mojej krętej drodze na tej planecie.

Odwracali wzrok, gdy zbliżał się do nich długowłosy staruszek w skórzanej kurtce i krawacie, ale gdy tylko zaczynałem mówić, ich uśmiechy i śmiech sprawiały, że Anioły mogły śpiewać. Spotkałem dwóch wspaniałych braci z Taurangi, którzy powiedzieli, że ich mama była tu od początku, ale czwartkowe wideo wystarczyło, by sprowadzić ich prosto tutaj.

Miałem podobne doświadczenie spotykając lightworkera z Auckland, wysokiego faceta o imieniu Rik. Przeszliśmy razem kawałek drogi i wkrótce staliśmy się przyjaciółmi. Miał trudności z radzeniem sobie z błotnistą ziemią w bosych stopach i zapytał czy wiem gdzie można kupić gumowce, na co odpowiedziałem, że tak naprawdę nie znam Wellington aż tak dobrze.

Nie mówiłem prawdy, nie znam tak dobrze gumowców. Starzy rowerzyści wolą skórzane buty. Zaoferowałem jednak, że zawiozę go po nie, a ten człowiek wydawał się być bardzo zadowolony z perspektywy siedzenia w ciepłym, starym samochodzie. W końcu znaleźliśmy miejsce w Porirua way, które miało ponadwymiarową parę, więc ze szczęśliwymi stopami odesłałem Rika do parlamentu. Odrzuciłem jego ofertę zapłacenia mi gotówką za benzynę, przyjaźń była więcej niż wystarczającą rekompensatą.Rik podarował mi najpiękniejsze wyróżnienie, które na zawsze będę pielęgnować w moim skarbcu nadziei i ognia:

Definicja Współczucia; Kompas dla twojej Pasji.

Jeśli świat 5D po wniebowstąpieniu będzie zawierał maoryskich mężczyzn i kobiety, takich jak ci, których dzisiaj spotkałam, mamy wiele do zaoferowania.

Tym bardziej jest to powód, aby zasiać nasiona współczucia na polach wstrętu, które szkodniki zasiały w moim sercu.

Meet Australian Mother Truckers

Video Player
00:00
08:18

Notes:

Just 2% of truck drivers are female. Meet the women taking on one of Australia’s most dangerous jobs.


Honoring Australian Truckers: World’s Most Dangerous Roads – Australia : Wild Bush






Image


Italia





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz