piątek, 11 lutego 2022

Lady Amethyst: Święta kontemplacja


 

by Galaxy Girl

https://tinyurl.com/38mek9vd

 Ja, Lady Ametyst, zapraszam was do tej przestrzeni świętej kontemplacji.

(Znajdujemy się w ogromnej jaskini wypełnionej kryształami ametystu. Jarzą się one delikatnym fioletem, a jaskinia jest oświetlona lawendowym odcieniem. Jest silne brzęczenie, szum, który wypełnia moje komórki tak, że czuję, że całe moje ciało brzęczy i wibruje).

Witam w tej świętej chwili. Jestem Lady Amethyst. Błogosławię was tym odpowiednim momentem dla uzdrowienia. Jest to wysokowibracyjna jaskinia dla pracowników światła, którzy chcą się uzdrowić i ponownie odnaleźć swoje centrum. Jesteście tu mile widziani w każdej chwili.

To jest mój dar dla was, przepustka za kulisy, jeśli tak można powiedzieć. Zasłużyliście na to. Ukochani, wody płynące w tej jaskini są również bardzo uzdrawiające i sugeruję, abyście medytowali tutaj w nadchodzących dniach od czasu do czasu, aby nie tylko dodać swoją energię do kryształów i wód, ale aby pozwolić im uczestniczyć w was.

Poczujcie spokój tej przestrzeni i wdychajcie go głęboko. Wielu z was zapomniało jak ważna jest praca z oddechem, co jest zrozumiałe w tym królestwie reakcji. Ale nie służy wam ciasny, płytki, zapomniany oddech. Bądźcie intencjonalni z wewnętrzną oczyszczającą mocą pracy z oddechem. W tej chwili, w tej przestrzeni spokoju, oddychajcie głęboko i pozwólcie, aby te krystaliczne ametystowe częstotliwości oczyszczały i pomagały.

Wiele pracy nadal musi być wykonane na waszym powierzchniowym świecie i rzeczywiście, jest wiele pozornego chaosu, który można zaobserwować. Ma to być uznane i oczyszczone. Nie pozwólcie, aby wydarzenia jeszcze bardziej pogłębiły wasze zranienia. Nie bierzcie tych światowych wydarzeń głęboko do siebie jako rany serca. Zamiast tego wysyłajcie światło z waszego serca, a uzdrowienie waszego świata zostanie przyspieszone.

Ja, Lady Ametyst, przemawiam. Otoczcie się purpurą i pomyślcie o uzdrawiającej mocy violet flame. Jest to potężna broń światła życia i oczyszczenia. Wiele zostało oczyszczone, wiele ukrytych zwycięstw miało miejsce. Światło przechyliło szalę i napływa o wiele więcej światła z wyższych wymiarów.

Ciemne formy są osłabione i dlatego starają się z chwili na chwilę coraz mocniej wysysać więcej energii życiowej. Nie pozwólcie na to. Otoczcie swoją osobistą sferę fioletowym płomieniem i skrystalizujcie ją w twardej zewnętrznej krystalicznej powłoce, która jest nieprzenikniona dla ciemności.

Trzeba tylko użyć intencji i przekonań. Jesteście władcami swoich rzeczywistości. Wyobraź sobie siebie silnego i chronionego, podziękuj anielskim, którzy cię otaczają za ich siłę i ochronę. Wyobraź sobie lepszy, piękniejszy świat, wypełniony światłem i radością.

Nowa Ziemia jest tuż za rogiem i jak wiecie zaczyna się w przestrzeni waszego serca. Wasza wewnętrzna rzeczywistość wibracyjna musi być o wyższej wibracji. Słyszeliście to przez lata i w głębi duszy wiecie, że to prawda. Przebywanie w przestrzeniach takich jak ta ametystowa jaskinia krystaliczna jest sposobem na wzmocnienie waszych wspomnień o domu w miejscach o wyższym wymiarze i na scementowanie waszej wibracji z wyższymi planami.

Ja Lady Amethyst pomogę wam w tym procesie i jestem dostępna. Wysyłam wam moją fioletową energię płomienia Źródła. Pozwólcie, aby uleczyła ona wasze rany i rozpuściła wszelkie przywiązania.

Poczujcie, jak fioletowy płomień przepływa przez wasze pole i oczyśćcie się. Podobnie jak smoczy ogień z wyższych wymiarów, fioletowy płomień głęboko oczyszcza, oczyszcza i tworzy diamentowe światło z węgla.

Jesteście teraz diamentowym światłem Ziemi. Widzimy was wszystkich rozświetlających niebieską sferę Gai promiennym światłem. Nie pozwólcie, aby ktoś inny przyćmił wasze światło. Nie pozwólcie, aby ktoś inny wysysał waszą radość. Wypełnijcie swoją sferę radością, swoje wewnętrzne sanktuarium pokojem i światłem.

Ofiarność jest doświadczeniem niższego wymiaru czasu liniowego, które nie będzie się powtarzać. Wszyscy nauczyliście się tego, czego chcieliście się nauczyć i teraz nadszedł czas, aby rozszerzyć się poza ograniczające doświadczenia trójwymiarowej ziemi. Jesteście budowniczymi Nowej Ziemi, a jednak została ona już stworzona w sercu Stwórcy. Macie przywilej tworzenia poprzez myśli, intencje i radość.

Ja Lady Ametyst pragnę obdarzyć was darem. Ofiarowuję wam piękny ametystowy klejnot, który będzie wam przypominał o waszej podróży wznoszenia i choć nie jest ona jeszcze zakończona, to jest już w toku. Jeśli się zdecydujecie, możecie mieć ten klejnot i umieścić go w swojej czakrze korony, aby móc poprawić receptywność na światło międzywymiarowe i przypomnieć sobie o swojej odwadze do wcielania się.

Wszyscy jesteśmy z was ogromnie dumni, nasza rodzina lightworkerów.

Jestem Lady Amethyst.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz