czwartek, 6 sierpnia 2020

W jakiej lepszej przestrzeni?



6 sierpnia 2020 roku, Steve Beckow



AAM: Twoja praca polega na uczestniczeniu i prowadzeniu pokojowej rewolucji na całym świecie. Dla pokoju, nadszedł czas. …

I nie mamy na myśli braku wojny. Mamy na myśli obecność pokoju, jak pan to opisał. (1)

Obecność pokoju, jak to opisałem?  Tak, to prawda. Doświadczyłem pokoju jako stanu bycia i opisałem go. (2)

Nie tylko doświadczyłem tego jako uczucia. I pozwólcie, że przedstawię wam różnicę między nimi. Uczucie zdarza się, i jest odbierane jako zdarzenie, wewnątrz mnie, wewnątrz ciała.

Stan bycia zdarza się i jest postrzegany jako zachodzący w szerszym obszarze niż tylko w moim ciele. To tak, jakbym był w nim zamknięty lub otoczony przez nie.

Błogość napełniła mnie. Utonąłem w miłości. Zostałem porwany przez fale ekstazy. Jestem w niej zanurzony, a nie znajduję się w moim ciele.

Przy tej okazji, zostałem zanurzony w pokoju.

Medytowałem i patrzyłem, jak moje myśli przechodzą obok siebie, jakbym był pasażerem pociągu. I widziałem moje myśli, jakbym był twarzą. Wtedy ujrzałem jedną szczególną twarz - rudowłosego mężczyznę (St. Germaine?) - którego wizja była tak spokojna, że jakby iskra elektryczna podróżowała między nim a mną. Byłem otoczony tym spokojem.

Jak z błogością we wcześniejszym doświadczeniu, w chwili, gdy rozpoznałem, jaki jest stan, byłem nim wypełniony.  Przez krótki czas stałem się jednym z tym państwem.

Teraz jestem tu zanurzony w pokoju i jedynym słowem, które go opisuje jest to, że pokój jest jak granit. Czułem się tak solidny i stabilny, czułem się jak transformator czy Hulk.

Uznałem moje poczucie pokoju za paradoksalne. Pokój miał być lekki jak piórko. Ale lata później Archanioł Michał potwierdził moje poczucie:

Jest tak wiele boskich cech, które są amorficzne, lekkie, zwiewne, jak wiosenny dzień. A jednak spokój (masz to wyrażenie), możesz go zabrać do banku. Czuje się jak balast. Czuje się jak granit, ponieważ jest solidny. I ośmielę się powiedzieć niezmienny. Dlatego wciąż podkreślam, że ten pokój jest w środku, ten twardy jak skała granit jest w środku. (3)

Jakże przypadkowo. A może wiedział, że sam to sobie wyobraziłem?

Bycie w tym boskim stanie spokoju czuło się jak bycie niezmiennym, nieruchomym. Ale kiedy nie jesteśmy w tym boskim stanie, proste zaprzestanie wojny, jak wcześniej powiedział Michael, to wszystko, co wydaje się być w stanie zrobić. To nie jest to samo.

Pokój jest wyższym wymiarem stanu, w który wchodzimy i w którym widzimy, że jesteśmy w spoczynku, w martwym punkcie, w punkcie równowagi z naszym światem i wszystkim w nim.  Tak długo jak jesteśmy w tym stanie, nic na Ziemi lub gdziekolwiek indziej nie może skłonić nas do skrzywdzenia innego.

Tak jak miłość, tego stanu bycia nie da się sprowadzić do trójwymiarowego, empiryczno-materialistycznego języka. Nie można go zredukować do jakiegokolwiek języka i zachować jego charakteru.

Zajmując się naszymi wazanami lub podstawowymi kwestiami, wracamy do tego stanu pokoju. (4) Oczyszczenie poprzedza pacyfikację - nas samych, a nie innych.

Mówi się, że Budda nauczał: Czynić tylko zdrowe uczynki; powstrzymywać się od nieudolnych czynów; i oczyszczać umysł.

Uwolnienie naszych wazan jest oczyszczeniem umysłu. (5) A oczyszczenie umysłu przygotowuje grunt do doświadczenia stanu spokoju, na który wskazuje Michał. Nadanie tego doświadczenia leży w rękach Matki i archaniołów (6), więc zapytaj ich!

Natura pokojowej rewolucji, której on chce, w mojej ocenie, widziałaby nas wszystkich istniejących w wyższym wymiarze stanu pokoju.

Czyż nie jest to inna nazwa Wzniesienia? Myślę, że jest. Każdy boski stan jest wysokowymiarowy. Każdy wyższy wymiar obniża powodzie i wyzwala tsunami miłości i pokoju.

W jakiej lepszej przestrzeni moglibyśmy zbudować Nova Earth?

Przypisy

(1) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 18 lutego 2011.

(2) Zob. "The Peace that Passeth Understanding", 18 lipca 2017, na http://goldenageofgaia.com/2017/07/18/the-peace-that-passeth-understanding/.

(3) Patrz: "Jak radzić sobie z niechcianymi uczuciami": The Upset Clearing Process," 29 grudnia 2018 r., pod adresem http://goldenageofgaia.com/2018/12/29/how-to-handle-unwanted-feelings-the-upset-clearing-process-2/ oraz "Preparing for Ascension by Clearing Old Issues" pod adresem http://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2016/11/Vasanas-R5.pdf.


(4) "Transkrypt: Archanioł Michał - Pokój na twojej planecie, 3 maja 2018," 15 maja 2018, na http://goldenageofgaia.com/2018/05/15/transcript-archangel-michael-peace-is-breaking-out-upon-your-planet-may-3-2018/.

Przy wcześniejszej okazji, powiedział:
Archanioł Michał: Więc kiedy myślisz o tym, co powinieneś zrobić, co powinieneś zrobić, może zrobić, i nie rozpala to ognia podniecenia, i tego granitu pokoju, wtedy dostajesz ważną informację, którą jest "szukaj gdzie indziej". Czy to jasne?" ("Transcript ~ Archangel Michael: You Have Chosen to Be the New Paradigm of Love, May 31, 2018," 7 czerwca 2018 na http://goldenageofgaia.com/2018/06/07/transcript-archangel-michael-you-have-chosen-to-be-the-new-paradigm-of-love-may-31-2018/.)

(5) Medytacja Vipassana jest również sposobem na oczyszczenie umysłu. Istnieje prawdopodobnie kilkadziesiąt sposobów na oczyszczenie umysłu. Jednak jednolicie i powszechnie to, co jest oczyszczone, to nasze własne przeszkody umysłowe, które nazywam vasanasami.

"Tylko ten, kto jest wolny od wszystkich ukrytych tendencji (vasanas), jest mędrcem."  (Sri Ramana Maharshi, Spiritual Instruction of Bhagavan Sri Ramana Maharshi. Ósme wydanie. Tiruvannamalai: Sri Ramanasramam, 1974, rozdział 2, pytanie 26).

(6) Wywyższeni mistrzowie i inni aniołowie mogą mieć również moc nadawania oświecenia i szczytowych doświadczeń. Nie wiem.

https://goldenageofgaia.com/2020/08/06/311973/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz