piątek, 14 sierpnia 2020

Przenoszenie uwagi z konstrukcji na przepływ

 

14 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Przepływ jest paradygmatem wyższych wymiarów

Moja uwaga przesunęła się ogólnie ze struktury do przepływu, z liniowości do wielowymiarowości.

Jestem o wiele bardziej skłonny pozwolić sobie na unoszenie się z uczucia na uczucie. Tak długo, jak byłem tylko intelektualny, a nie również doświadczalny, nie wytrzymałbym w jednym uczuciu, nie myśląc o tym, żebym poświęcał czas na przejście do drugiego.

Zignorowałam prośby mojej strony emocjonalnej o to, bym doświadczyła tego, czego ona doświadcza.

Gdybym się poddał, oskarżałbym się o bycie bezczynnym, kochankiem, marzycielem.  Jeśli jesteś mężczyzną wychowanym w mojej kulturze, nie siedzisz tam i nie wtrącasz się w swoje uczucia.  Uczucia były dla sissies. Prawdziwi mężczyźni przeforsowali je i wykonali swoją pracę.

Więc teraz, po miesiącach spędzonych w strumieniu wewnętrznego tsunami miłości w 2015 roku, od razu widzę, że wszystko, co warte jest posiadania - radość, miłość, szczęście, błogość - jest strumieniem i że rzecz, o której mowa i sam strumień odbywa się w wyższym wymiarze niż nasza codzienna świadomość jest dostosowana do niego.

A co można by zapytać, czy jest to przepływ? Cóż, zaczyna się jako przepływ emocji, ale w miarę jak się rozwijamy, rozwijają się one od stanu emocjonalnego do boskiego.

Różnica między tymi dwoma stanami polega na tym, że stan uczuciowy wydaje się występować w nas i może być przyjemny lub nieprzyjemny, albo też może być mieszaniną obu, podczas gdy stan boski wydaje się nas ogarniać i zawierać i jest jednolicie ponad przyjemny; jest wykwintny.

Nieważne, że ciało rdzewieje z powodu braku ćwiczeń; umysł, który potrafi myśleć - a potem dodaje do tego ograniczenia tylko myślenie strukturalne - jest niejako skazany na rdzę.

Większą nagrodą jest doświadczenie, a nie pomysły. A największą nagrodą jest realizacja, podczas której przyjemności są na krótko odsuwane zasłony.

Z jednej strony, Archanioł Michał zaprosił mnie do spędzenia większej ilości czasu w błogości, a z drugiej strony wydał ostrzeżenia:

"Jeśli w pełni wejdziesz w błogość, w Jednego, nie będziesz zainteresowany powrotem i służeniem. Będzie to inne doświadczenie i nie jest to doświadczenie, które wybrałeś i wybrałeś dla siebie w tym czasie. ” (1)

Nie mam żadnego interesu w obalaniu mojej misji. Mogę poczekać.

Nie wiem, ile razy mówiłem, że wyższe wymiary od Piątego w górę charakteryzują się niekończącą się miłością i błogością, ale formą i naturą, do której nie jesteśmy przyzwyczajeni w tym wymiarze, cokolwiek by to nie było. Tutaj Michael potwierdza dla mnie aspekty tej hipotezy:

Steve: A nowa sfera egzystencji charakteryzuje się uniwersalną miłością i błogością?

Archanioł Michał: Tak.

Steve: W porządku, więc tego właśnie powinniśmy szukać.

AAM: Tak, i to jest to, co puka do twoich drzwi, a ty wpuszczasz. Robisz to tak, że to jest transcendentne do bardziej trwałego stanu tej sfery istnienia.

Steve: Bardzo dobrze. Chcesz coś więcej powiedzieć na ten temat?

AAM: Myślę, że to by cię odpowiednio zwabiło, czyż nie?

Steve: Och, ten stan byłby odpowiedzią na wszystkie moje marzenia, wszystkie moje prośby, jestem pewien, Panie!

AAM: Byłaby to odpowiedź na wiele snów, a Ty pomożesz wielu z nich zobaczyć to, odkryć to, przenieść się do tej sfery.

Nie chodzi tu o rozdzielenie ludzkości, kiedy jedno utknęło w starej, a drugie w nowej sferze. Chodzi po prostu o otwarcie wrót przeciwpowodziowych. (2)

To jest to, co nas czeka, ludzie. Nie otwieracie wrót przeciwpowodziowych, jeśli chcecie ściśle kontrolować odpływ. Wszyscy w zasięgu przechodzą przez te perłowe wrota.

Każdy w zasięgu oznacza każdego, kto może żyć wśród wyższych, bardziej wyrafinowanych wibracji. Wszyscy są mile widziani.

Nigdy jeszcze ludzkość nie miała większego dostępu do Matki Bożej i archaniołów niż to pokolenie. Nigdy tak wielu ludzi na tym świecie nie marzyło nawet o cudach, które nas czekają - ich szef jest całkowicie satysfakcjonującym, nigdy niekończącym się strumieniem miłości i błogości.

Przypisy

(1) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 14 lutego 2012. (dalej AAM.)

(2) AAM, 13 kwietnia 2016.


https://goldenageofgaia.com/2020/08/14/312055/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz