poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Matka ufa, że ludzie znajdą swoją drogę do miłości.

 

17 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Matka wcielona jako Maryja, Matka Jezusa

Matka Boska obdarza nas wolną wolą, aby wybrać dowolną ścieżkę, którą chcielibyśmy pójść do domu. Może to obejmować malownicze objazdy i zmiany planów, ale Matka ma wiarę i zaufanie do nas, że znajdziemy drogę do domu, podążając za wskazówkami, które są dla nas dostępne, ale nie są obowiązkowe.

To jest przesłanie Archanioła Michała w ostatnim czytaniu, które miałam.

Archanioła Michała w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 5 sierpnia 2020.

[Pokój] jest tym, co jest wymagane w ruchu naprzód, i akceptacja, i objęcie prawdziwej wspaniałości, indywidualnej i zbiorowej.

To jest wybór pokoju. Jest to wybór prawdy, a w tym, jak wspominacie i odkrywacie i na nowo odkrywacie, jest radość.

Tak, było wiele wzlotów, upadków, zboczeń, wypraw w przygody, objazdów, ale taka jest natura nieskończonego projektu Matki.

Ponieważ pozwoliła i stworzyła, marzyła i obiecała, że elastyczność, wolna wola wyboru, punkty decyzyjne, nawet gdy te decyzje ominęły chaos, ufała, że ludzie - zbiorowość i daleko poza nią - znajdą drogę do miłości i nie tylko ją znajdą, ale i wybiorą.

Kamieniem węgielnym matczynego trybu życia i fundamentem wszystkich związków jest to zaufanie, które pozwala dziecku odkryć siłę nóg i chybotanie się, a czasem potknięcie i upadek oraz nauczyć się biegać, skakać, latać i wiedzieć, kiedy odpocząć i kiedy postępować.

Jest to nieskończona ufność Jednego. Jest to jeden z największych przykładów miłości, jaką oferuje nam Matka/Ojciec Jeden.

Kiedy zobowiązałem się, złożyłem serce, umysł, duszę (jak możecie o tym pomyśleć) do Matki i Ona zleciła mi zadanie, a ja zleciłem sobie zakotwiczenie Pokoju, nie tylko w Gai, ale daleko poza nią, Ona nie przystąpiła wtedy do tego, jak to zrobić, żebym postępował według pewnych wskazówek. Nie, wskazówki, wgląd, mądrość są zawsze obecne, tak jak to jest dla każdej istoty.

Ale zaufanie, które okazała we mnie, w was, w ludzkości, jest ostatecznym aktem wiary i mogę wam zasugerować ... nie, pozwólcie, że powiem tylko ... ostateczny wyraz wiedzy, ponieważ ta mądrość z powrotem, do przodu i w nieskończonej rzeczywistości teraz, wie, że wewnętrzne działanie wszystkich istot, wewnętrzne działanie miłości i zewnętrzne działanie miłości, doprowadzi do wyboru, decyzji i powrotu do, wcielenia miłości.

Zaufanie jest więc miłością i świadomością, że wszystko jest w boskim porządku, nawet jeśli jawi się jako nieskończony chaos, często szczególnie w waszej sferze. Ale jest pewien wzór.

To, co ludzkość robi i to, co w rzeczywistości robisz fizycznie, mój ukochany bracie, w tej chwili dosłownie wraca w ślady, tak że widzisz ten postęp, nie tylko zaufanie, ale także poznanie i wybór miłości.

Punktem decydującym i nie jest to tylko (jeśli mogę nawet użyć tego słowa), nie jest to tylko wybór miłości Jednego, Matki/ojca Jednego; jest to wybór miłości i uznania, dbania o swoje święte "ja", o to, co było wcześniej.

I kiedy mówię "przed", mam na myśli zarówno w największym znaczeniu, jak i w bezpośrednim znaczeniu. A kiedy mówię "w sensie natychmiastowym", mam na myśli oczywiście ostatnie 10 czy 20, 30, 40, 50 lat.

https://goldenageofgaia.com/2020/08/17/the-mother-trusts-that-humans-will-find-their-way-to-love/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz