poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Idziemy z przepływem



17 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Archanioł Michał: Jesteś zakorzeniony w tym, co naprawdę oznacza bycie Istotą Nową i to po prostu będzie wzrastać. Nie opisujemy ani nie przepisujemy tego, ponieważ będzie to - i musi być - podróż odkrywania, poznawania, głębi poznania, zaufania i ekspansji.  (1)

Mój sposób myślenia zmienia się. I twierdzę, że zmiana ta jest odzwierciedleniem wpływu rosnących energii na człowieka, co wynika z powyższych słów Michaela.

Sposób, w jaki zwykle "jestem", to działanie i używanie języka działania przy omawianiu czegoś. Krok 1, krok 2, krok 3, krok 4 itd., podążajcie za sobą w miarę jak maszeruję do mojego wniosku. Każda ingerencja w stan uczuciowy jest uznawana, ale nigdy nie jest badana. Nigdy nie ma możliwości, aby otworzyć się na boski stan.

Ale teraz, będąc pod wpływem ekspansywnych wibracji, jestem bardziej świadomy przepływu niż struktury. Przepływ jest oczywiście paradygmatem wyższych wymiarów. Kiedy ktoś jest bardziej świadomy przepływu, cały jego system wartości zmienia się.

Cenię sobie teraz samą przestrzeń, którą wcześniej odkurzyłem, jako po prostu przemijającą atrakcję, która ma być próbkowana i puszczana.

Wybieram teraz spędzanie czasu w tej przestrzeni - i to bez powodu, z wyjątkiem oczywiście tego, jak przyjemne to jest. Gdzieś wzdłuż linii musiałam porzucić mój dziecięcy akcent na robienie. (2)

Jestem teraz w szczęściu.  Nigdy nie zwracałem uwagi na szczęście jako na przestrzeń. Kiedy na nie patrzę, widzę, że czuję się bezpiecznie. Czuję się radosny. Mam pełne nadziei spojrzenie na swoją przyszłość. Czuję się prężny, przyjazny, gościnny. Szczęśliwy.

Co pozostaje do powiedzenia?

Nic dziwnego, że nie mogłem znaleźć doświadczalnego królestwa do szukania. Ceniąc strukturę nad przepływem, nie byłem nawet w dziedzinie, w której musiałbym być, aby doświadczyć czegokolwiek.

W tej domenie nie chodzi o działanie. A jeśli tak, to nie chodzi o nieświadome działanie.  Dla kogoś, kto jest na ścieżce świadomości, chodzi o doświadczanie przepływu i dzielenie się swoimi spostrzeżeniami.

Bycie w chwili obecnej, tu i teraz. Wpuszczenie do rzeki. Idziemy z prądem.

Moim zdaniem, przechodzimy od wiedzy intelektualnej do wiedzy doświadczalnej, a następnie do wiedzy urzeczywistnionej. Patrząc pod tym kątem, przejście od struktury do przejścia z prądem jest zdecydowanym ulepszeniem.

Odczuwanie stanów emocjonalnych, a później ich boskich odpowiedników, to zdecydowanie więcej z tego, czego szukam, niż tylko zrozumienie.

Jednak o wiele mniej do pisania. Co można powiedzieć o uśmiechu?

Przypisy

(1) "Archanioł Michał: I Come to Touch Your Hearts," na stronie http://goldenageofgaia.com/?p=283272.

(2) Kiedy byłem dzieckiem, mój tata zwykł nazywać mnie "leniwym, niedogodnym do niczego", co z czasem przekonało mnie, że jestem nad producentem.


https://goldenageofgaia.com/2020/08/17/going-with-the-flow/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz