sobota, 15 sierpnia 2020

Linda Dillon: St. Germaine - Wspaniała podróż bycia i nigdy niekończącej się ekspansji



15 sierpnia 2020 r. przez Sitarę


    Zeskanuj szeroką gamę tego, co przed tobą, co przed tobą, a potem, ukochana, wybierz to, co sprawia, że twoje serce śpiewa... a nie cichy szum. Tak, to jest miłe, to jest przyjemne... ale idź po to, co sprawia, że twoje serce grzmi jak pełna orkiestra!

Ten cudowny klejnot jest z miłością dzielony przez Alexa z jego osobistej lektury z Lindą Dillon.

St. Germaine ~ The Delightful Journey of Becoming and Never-ending Expansion
St. Germaine ~ Wspaniała podróż bycia i nigdy niekończącej się ekspansji


Witam, jestem St. Germaine. Witam! Witaj, słodki bracie, ametyst i ametyst, więcej ametystu, oh, trochę magenty i szarości, trochę szmaragdu... tak, jesteś tęczą zachwytu! I w tym dniu występuję nie przed twoim ukochanym kręgiem, ale z twoim ukochanym okręgiem.

I występuję do przodu, aby zaprosić cię na twoją podróż spełnienia, stawienia się, śmiechu, radości, słodyczy, ekspansji. Występuję do przodu, by zaoferować wam moje towarzystwo, gdy wszyscy gromadzimy się w tym pchnięciu do przodu, na tym poziomie stawania się, którego dosłownie nigdy nie widziano na tej planecie.

Nie chodzi o to, ukochana, o powrót do punktu wyjścia Rasy Stwórców. Nie, nie chodzi o to, żebyś nie czuł zapachu perfum w powietrzu i nie dotykał trawy skrzydłami, ani nie czuł słońca na swojej twarzy. Bo czym jest szybkość, czym jest czas, czym jest ruch, poza tymi złudzeniami, tymi sposobami wyjaśniania ekspansji i wzrostu, które wymyślił rodzaj ludzki?

Och, są to dobre wyjaśnienia, lecz jednocześnie są one ograniczające. Mają krawędzie i nie ma żadnych krawędzi do tego, co jest możliwe. Nie ma krawędzi tego, do czego jesteście zdolni - a przy okazji kompetentni - w tworzeniu, narodzinach i rodzeniu. I owszem, największą rzeczą, jaką się ostatnio narodziłaś, jest twoje własne słodkie "ja" w nowej rzeczywistości nowego Alexa - w nowej rzeczywistości Nowej Gai na Nowej Ziemi.

Ale teraz nadszedł czas, aby rozejrzeć się dookoła i powiedzieć: "Co dalej?" I zrobić to z takim poczuciem radości, z takim poczuciem, oczywiście, podniecenia, ale również spokoju, wiedząc nie tylko, gdzie kierujesz swoje energie, ale gdzie je kierujesz.

Marzyć to jedno, mój bracie, i jak dobrze wiesz, jestem bajecznym marzycielem i wchodzimy w fioletowy sen i w rozszerzanie Jedności nieustannie, nieustannie, wielokrotnie dla, szczerze mówiąc, gdzie indziej chciałbyś żyć! Ale to życie - i każde życie - jest tylko podróżą, zachwycającą podróżą ekspansji... nieskończonej, wiecznej, niekończącej się ekspansji.

Tak naprawdę, prawdziwe pytanie sprowadza się do tego: z tej nieskończoności wszystkiego, gdzie chcesz, w którą chcesz się rozwijać?

Tak, to jest tak, że ludzkość, ten kolektyw, jest w procesie nie tylko odrodzenia, tak, manifestacji, ale także niesamowitego chaosu znacznie gorszego niż wtedy, gdy chodziłem po Ziemi! I nawet w tym czasie, powiedziałem: "To jest niedorzeczne. Odchodzę i nigdy nie wracam!" Cóż, oczywiście, prawdopodobnie wkrótce zjem moje słowa! [Laughing]

Ale chodzi o to, że w tym centrum chaosu i jednocześnie w tej przestrzeni nieskończonych możliwości, gdzie ty, mój ukochany przyjacielu, słodki bracie ametystu, wybierasz nie tylko miejsce lub kierowanie swoją energią, ale co cię podnieca? Co oświeca całą twoją istotę samą myślą o tym, co przed tobą stoi?

Tak, jestem bardzo świadomy tej praktyki, której ludzie trzymają się nazwanej "konserwacją" - i ani przez chwilę nie sugeruję, że konserwacja nie jest ważna, oczywiście, że jest; jest to duchowa i fizyczna, umysłowa, emocjonalna czystość, bo kiedy wyruszacie na przygodę swojego życia, oczywiście chcecie być czyści i wypolerowani i gotowi.

Ale utrzymanie to nie jest życie. Jest to po prostu fizyczna/emocjonalna/ mentalna/duchowa praktyka. Tak więc przygoda, podróż, eksploracja - na której byłeś, jako inter-galaktyczny, na zawsze! - Pytanie brzmi: "Gdzie dalej?"

Nie przychodzę tego dnia, żeby cię kierować. Przychodzę zaoferować wam nie tylko moje serce - i oczywiście JESTEM Obecny - lecz zaoferować wam moją obecność, gdy rozpoczniemy na nowo wspaniałą podróż stawania się. Zeskanujcie szeroki wachlarz tego, co przed wami, co przed wami, a następnie, ukochani, wybierzcie to, co sprawia, że wasze serce śpiewa... nie cichy szum, tak, to jest miłe, to jest przyjemne... lecz idźcie po to, co sprawia, że wasze serce grzmi jak pełna orkiestra!

Jesteś istotą muzyki, dźwięku i światła. Jesteś 'entrainer'. To jest istota tego, kim jesteś. Teraz nie sugeruję, że jest jeszcze czas, aby wyruszyć w drogę, ale na pewno jest to czas, aby zrobić twój plan - i zrealizować go - dla twojej świętej ekspansji. Wszechświat, wielkoświatowiec... Wszechświat czeka - i ja też!

Jestem z wami na wszystkie sposoby, we wszystkich formach, we wszystkich wibracyjnych realiach. Jestem z tobą.

Idź z moją miłością. Żegnaj.

 

Channeled by Linda Dillon
©2020 Council of Love, Inc.
https://counciloflove.com/

Ten skierowany materiał jest chroniony prawem autorskim. Zapraszamy do podzielenia się nim pod warunkiem, że zostanie on wykorzystany w całości, nie zostaną wprowadzone żadne zmiany, będzie on bezpłatny, a informacja o prawach autorskich, informacje dotyczące kanału, link do strony internetowej oraz niniejsze oświadczenie zostaną opublikowane. [Pełny zakres praw autorskich na stronie https://counciloflove.com/copyright-notice/]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz