sobota, 15 sierpnia 2020

Ja jestem Drogą, Prawdą i Życiem: Co miał na myśli Jezus?



15 sierpnia 2020 roku, Steve Beckow


Kiedyś zasugerowano mi, że jest miejsce na "przemyślany, kochający artykuł dla walczących chrześcijan, którzy się budzą i są "oszołomieni i zdezorientowani"". (1)

Chętnie bym go napisał.

Pozwólcie mi spojrzeć na niektóre zbieżności między naukami Jezusa i naukami Kompanii Niebios (mistrzów galaktyki, celestiali i Matki Bożej), które powszechnie są nazywane "Nowym Wiekiem".

Chciałbym to zrobić poprzez skupienie się na jednej z jego wybitnych nauk (a jest ich tak wiele do wyboru) z perspektywy chrześcijańskiej i nowo-wiekowej.

Chodzi mi o to, że zobaczymy to samo nauczanie, ale innymi słowami.

Wyruszając w drogę, musimy pamiętać, że Jezus żył w epoce przemocy i represji. Został ukrzyżowany za to, że nie czynił nic więcej niż głoszenie ewangelii miłości. (2) W związku z tym mówił w przysłowiach i kodeksie. (3)

Nauka, na której chciałbym się skupić, brzmi: "Ja jestem drogą, prawdą i życiem: nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie". (4)

Większość chrześcijan słyszy, że jako ja, człowiek Jezus, jestem drogą, prawdą i życiem; nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie, Jezusa Chrystusa.

To zrozumienie może prowadzić do tego, że tylko naśladowcy Jezusa Chrystusa znajdą odkupienie. Ale czy sam Jezus w to wierzy? Czy o to chodziło Jezusowi?

Mając na uwadze, że mówił w kodeksie, co mógł zamierzać?

Miałem wielki przywilej rozmawiać z Nim w styczniu 2012 roku w Godzinie z Aniołem i zapytałem Go:

Steve Beckow: Kiedy mówisz: "Ja jestem Światłem", kim jest "Ja"? Czy mówisz jak Jezus, czy jak Chrystus, jak Światło?

Jezus: Nie, mówię jak Światło.

SB: I czy to jest coś -

J: Światło, które następnie przechodzi w światło Chrystusa, które następnie przechodzi w istotę, którą ty, siedząc tutaj tej nocy, nazywasz Jezusem. Ale ty pytałeś o moją istotę.

SB: Jestem. Czy to Światło, które stało się Chrystusem, to Ojciec?

J: Pomyśl o tym jak o powieleniu Ojca. Nie odebrało ono Źródłu. Po prostu je rozszerzyło. Jest ono częścią nieskończonego rozszerzenia stworzenia.

Nie rodzi się tak, jak myślisz. To tylko eksplozja światła. (5)

Jezus mówi jako Światło, nawet opisując swoje własne narodziny - narodziny duszy. To właśnie Światło jest drogą, prawdą i życiem. Żaden człowiek nie przychodzi do Boga inaczej niż przez to Światło.

Mógłbym powiedzieć to samo dzisiaj. W rzeczywistości zmień jedno słowo, a Nowy Wiek i Chrześcijaństwo połączą się.

Zmień "ja" na "Ja".  Albo wiesz co? Nie zmieniaj go wcale. Ale zamiast mówić "ja", powiedz "ja". To samo.

Na początku, Boska Matka Bóg stworzył punkty Światła, dyskretne, zindywidualizowane "fragmenty" Boskiego, które następnie zostały owinięte w materię (matka, Matka).  To Światło jest "ja", Ja, Chrystus, Atman, natura Buddy. Ono zawsze istnieje, zawsze istniało i zawsze będzie istnieć.

Dlaczego Matka to zrobiła? W kilku innych artykułach zagłębiłem się w cel życia. Pozwólcie mi tylko powiedzieć, że wizja, którą miałem w 1987 roku, przekazała mi, że celem życia jest oświecenie; poznanie waszego prawdziwego Ja. A kto to może być? Bóg. (6) Ale ... niestety wiedza intelektualna nie wystarcza, aby osiągnąć cel życia.
***

Jak na razie dobrze?

Skoro tak, to jak to "ja", to "ja", to "ja" jest drogą, prawdą i życiem?

To Jaźń jest ogniem wyrwanym z ognia, Światłem zawsze płonącym na ołtarzu serca, (7) Ogniem, Synem Pana, itd. To jest Światło Jedynego Światła.

Inni mędrcy powiedzieli, że nie można stać się poznaniem Boga, dopóki nie stanie się poznaniem Jaźni. Sposób, w jaki projektowane jest życie, polega na tym, że docieramy do Boga, zanurzając się głęboko w Światło, którym jest Ja. (8)

Medytowanie nad Jaźnią - to znaczy nad coraz większym rozszerzaniem się Światła, którym jest Jaźń - jest drogą do Prawdy. Prawda objawiona i urzeczywistniona jest tą, która istnieje po ponownym zlaniu się Jaźni z Jaźnią - to znaczy poza Jaźnią.

Poznanie tej Prawdy na poziomie rozwoju, który Jezus nazwał "Odkupieniem", "Zmartwychwstaniem" i "Zbawieniem" (które Nowy Wiek nazywa "Wzniesieniem") przynosi życie wieczne.

Tutaj musimy dokonać pewnego skoku. Zawsze byliśmy, jesteśmy i będziemy wieczni.  Nasze ciała umierają, ale nigdy nasza dusza. Więc co oznacza Jezus?

To, co Jezus miał na myśli przez wieczne, w znaczeniu New-Age, to to, że nie będziemy musieli ponownie cierpieć narodzin i śmierci.

Narodziny i śmierć to warunki, od których jesteśmy wybawieni, więc nazwał to "zbawieniem".

Buddyści nazywali je nirwaną; Hindusi nazywali je Sahaja Samadhi, vijnana, moksha i mukti.  Jest to pełne i stałe otwarcie serca, poza systemem siedmiu czakr. (9)

Ludzie z życia pozagrobowego nazywają poziom wibracyjny, który znajdujemy się wtedy na płaszczyźnie mentalnej; Nowi Agrzy nazywają go Piątym Wymiarem; wczesni chrześcijanie nazywali go "Niebem".
New Age, jak widzę, rozpoznaje mądrość wszędzie tam, gdzie ją znajdziemy. Ziemscy mędrcy, pozaziemscy mędrcy, celestiali, Boska Matka, która jest źródłem mądrości - to nie ma znaczenia.

Aby zademonstrować tę rozrzutność, oto Grupa Arkturiańska, z wyższego wymiaru w Arkturiańskim systemie gwiezdnym, mówiąca to samo, co Jezus.

"Ja jestem Drogą, Prawdą i Światłem. - słowa nie wypowiadane po prostu przez i dla mistrza Jezusa, ale słowa wypowiedziane przez Niego w celu wyjaśnienia słuchającym, że "ja" nie jest osobistym "ja", ale "ja" jest Boskim - jedynym i jedynym "ja" - waszą prawdziwą tożsamością. Skoro Boskość jest wszystkim, co istnieje, to musi być także twoim prawdziwym Ja - jak inaczej mógłbyś istnieć? (10)

Skoro Bóg jest wszystkim, jak ty i ja możemy nie być Bogiem?

Pozwólcie, że skończę z zaproszeniem od Jezusa przez źródło Nowego Wieku, aby zmartwychwstać, odrodzić się, co jest jeszcze jednym sposobem, aby powiedzieć: "Wstań".

"Przychodzę, by zaprosić cię do twego zmartwychwstania. Czy możesz do mnie dołączyć? Nie w przyszłym roku, nie w przyszłym tygodniu. Zabiorę cię, kiedy będę mógł, ale zaproszenie jest na teraz, aby wykąpać się, połączyć się z Miłością i obudzić się jutro na nowo." (11)

Dla Jezusa, który dwa tysiące lat temu demonstrował Wniebowstąpienie, nadejście Odkupienia, Zmartwychwstania lub Zbawienia dla wszystkich chętnych i zdolnych musi przynieść największą satysfakcję.

Przypisy

(1) NewAngel do Steve'a Beckowa, e-mail, 22 marca 2011.

(2) OK, za bycie tym co Rzymianie uważali za "Króla Żydów". Ale ewangelia, której nauczał, była czystą miłością.

(3) Przykład kodu powstał, gdy uczeń poprosił Jezusa o hasło. Powiedział: "Powiedz im, ruch i odpoczynek." Boska Matka jest całym ruchem; Ojciec Niebieski jest odpoczynkiem. Innym przykładem jest obrazek ryby namalowany na chrześcijańskich ościeżnicach drzwi. Ichthus = Iacchus Christos, theou uios, sauter = Jezus Chrystus, Syn Boży, Zbawiciel.

(4) Jan 14:6.

(5) "Transcript of an hour with an Angel, with Jesus, Jan 16, 2012," na stronie http://goldenageofgaia.com/ascension-as-of-2012/the-masters-speak/transcript-of-an-hour-with-an-angel-with-jesus-jan-16-2012/.

(6) Właściwe odpowiedzi się nie liczą. Liczy się tylko realizacja.

Zobacz Cel Życia to oświecenie pod adresem http://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2011/08/Purpose-of-Life-is-Enlightenment.pdf.

"Jaki jest cel życia?" 24 lutego 2020, na stronie https://goldenageofgaia.com/2020/02/24/306794/

(7) Ja doświadczyłem Ja w siedzibie duszy, najgłębszej części serca, 18 września 2018 roku.  Zob. "The Heart is 'the Seat of the Soul'", 17 grudnia 2018, na stronie http://goldenageofgaia.com/2018/12/17/the-heart-is-the-seat-of-the-soul/; "Archanioł Michał wyjaśnia, co się stało w Xenia", 22 września 2018, na stronie http://goldenageofgaia.com/2018/09/22/archangel-michael-explains-what-happened-at-xenia/.

(8) Sprawiam wrażenie, że medytacja nad Światłem jest jedyną drogą. Nie jest. Dla tych, którzy postrzegają Jaźń jako świadomość, pogłębienie świadomości jest drogą, prawdą i życiem. Dla tych, którzy kochają, wtedy miłość jest drogą, prawdą i życiem. Jaźń jest tym wszystkim.

(9) Wpisz "Sahaja" w polu wyszukiwania tej strony.

(10) "Przesłanie Grupy Arkturyjskiej przez Marilyn Raffaele: 13 października, 2013" na http://goldenageofgaia.com/2013/10/the-arcturian-group-message-via-marilyn-raffaele-october-13-2013/.

(11) "Good Friday Message From Jesus Sananda," 10 kwietnia 2020, pod adresem https://goldenageofgaia.com/2020/04/10/good-friday-message-from-jesus-sananda/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz