poniedziałek, 10 sierpnia 2020

John F. Kennedy przez Losha, 9 sierpnia 2020

  Cyfrowi Żołnierze potrzebują być profilami w odwadze teraz

10 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Wiadomość JFK przez Losha

za pośrednictwem poczty elektronicznej

Moi koledzy Amerykanie... nigdy nie mam dość mówienia tego! Jestem tu po raz kolejny, by przekazać wam kolejną wiadomość... nadzieję i szczerość... i szczere życzenia, które będą korzystne dla wszystkich, którzy ją przeczytają.

Wygląda na to, że z każdym dniem w waszym świecie pojawia się coraz większy chaos. Może on stać się bardzo frustrujący, przygnębiający i wymagający. Chcę, abyście wszyscy wiedzieli, że naprawdę jestem tu z wami, przynajmniej w duchu.

Wasz ruch QAnon nadal jest coraz bardziej wymagający i to samo w sobie powinno wam powiedzieć, że odkrywacie niektóre z sekretów, które odkryłem wiele lat temu i znajdujecie wiele nowych, o których nic nie wiedziałem. To jest naprawdę Pudełko Pandory w tym czasie.

Czuję wielu z was, którzy czują się bezradni i beznadziejni... a moje serce wychodzi do każdego z was. Rozumiem, jak możecie się tak czuć, bo ja sam kiedyś trochę tego doświadczyłem. Jednak w tym czasie jest wiele do zrobienia... wiele do "oświecenia"... i dlatego proszę wszystkich, którzy czują się bezradni i beznadziejni, by spróbowali odnaleźć wewnętrzną siłę, która jest w was. Każdy z nas ma tę potężną wewnętrzną siłę.

Wiele razy nie pamiętamy, że ją mamy, jak odkrywa moja muza. Znalazła swoją wewnętrzną siłę w momentach, gdy wątpiła w jej obecność, i to niezmiernie jej pomogło.

Dlatego proszę was wszystkich o odnalezienie waszej wewnętrznej siły, ponieważ zajmie ona każdemu z was, włącznie z mną samym, aby oświetlić wszystko co ciemne w naszym świecie.

Czuję teraz od wszystkich taką ociężałość i jestem niemalże pozbawiony słów, by inspirować was... by dalej walczyć... by dalej podejmować działania... by dalej kwestionować status quo... i wiem, że wielu, wielu z was to robi, i bardzo się cieszę, że widzę to i jestem pod wrażeniem każdego aktu odwagi.

Odwaga to słowo, które jest nadużywane przez większość czasu... przynajmniej w naszych ostatnich czasach. Jednak jest to słowo bardzo potężne... tak naprawdę napisałem o nim książkę... zatytułowaną Profile in Courage, dotyczącą innych, z którymi byłem pod prawdziwym wrażeniem, oraz tego, jak podjęli działania... i jak nie przejmowali się konsekwencjami swoich działań. To są te typy Cyfrowych Żołnierzy, jak się teraz nazywacie, których potrzebujemy w tym czasie wstrząsów... a oni są tobą!

Więc, zachęcam was do odważnego działania, jak to już robicie na wiele sposobów. Jestem tu tylko po to, by podkreślić, jak bardzo ważne jest dalsze "odważne działanie".  Widziałem ostatnio kilka wspaniałych przykładów odwagi! Zwłaszcza wśród członków QAnon, którzy byli tak zaciekle traktowani przez różne media społecznościowe... ale mimo to nie pozwalacie, aby to zmieniło wasz kurs. Wracasz do tego z innego taktu i kontynuujesz swoją walkę... bardzo imponującą, w rzeczy samej!

Właściwie to bardzo zabawne dla mnie zobaczyć bardzo unikalne i innowacyjne metody, za pomocą których znajdujecie sposoby na obejście zasad działania mediów społecznościowych. Naprawdę bardzo zabawne... a jednak, te metody działają! Te metody działają! Tak więc, proszę kontynuować wydobywanie słowa w jakikolwiek sposób można.

Ostatnią rzeczą, o której chciałbym dziś mówić, jest słowo "uczciwość". Jak większość z was już wie, bardzo mało szczerości słychać w mrocznych "ustnikach". Nie mogę się do końca oprzeć wrażeniu, że w głównych mediach mówi się teraz coś dokładnie przeciwnego niż szczerość.

To naprawdę niewiarygodne, na jaką głębokość poszli, by chronić swoje sposoby i środki. Jak większość z was również wie, ich sposoby i środki są w najlepszym przypadku godne ubolewania, a w najgorszym przerażające. Dlatego właśnie ten wysiłek, aby wydobyć ciemność z Ziemi, jest tak bardzo ważny.

Gdy dowiedziałem się o niektórych brudnych czynach, które miały miejsce w moim życiu wiele lat temu, dosłownie nie mogłem przez dłuższy czas jeść. Mój żołądek był skrępowany węzłami i kiedy zrozumie się głębokość deprawacji, która się dzieje, nie można jej "oderwać"!

Źle się czuję, że wszyscy musieliście sami zobaczyć i przeczytać o tych brudnych szczegółach. Jednak wszystko co mogę zrobić, to zachęcić was do tego, abyście wydobyli to wszystko na światło. Bądźcie delikatni z tymi, którzy jeszcze nie są obudzeni, odważni w swoich czynach i uczciwi w swoich słowach.

Wiem, że mój dzisiejszy ton jest trochę poważniejszy niż inne przesłania, które wcześniej przekazałem, lecz moim pragnieniem jest zająć się tym, co dzieje się w tej chwili i spróbować zainspirować każdego z was do kontynuowania dobrej walki... i obiecać wam, że Światło WILL wygra!
Światło staje się coraz jaśniejsze, z każdą chwilą... Obiecuję ci to! Tak więc, kiedy tylko będziecie czuć się na uboczu z powodu aktualnego przypływu wydarzeń, proszę, po prostu pamiętajcie o Światle... w jakikolwiek sposób będzie to dla was najlepsze... po prostu otoczcie się pięknym Światłem naszego Pana i Zbawiciela, a poczujecie Bezwarunkową Miłość, która jest wam dostępna w każdej chwili waszego życia.

Ten temat Światła i Bezwarunkowej Miłości był dla mnie czymś nowym, co wyewoluowałem, aby odkryć i ogarnąć, jak zajmowałem wyższe wymiary w ciągu ostatnich kilku lat. Jest to bardzo błogosławiona rzecz... więc przekazuję ją wam do wykorzystania lub kontemplowania w sposób, który jest dla was najbardziej wygodny.

Tak więc, w tym momencie powiem z całą miłością w moim sercu, że czuwam nad wami wszystkimi, tak jak wiele innych życzliwych istot... i przesyłam wam swoją miłość, przesyłam wam swoją odwagę, przesyłam wam szczerość... żeby pomóc wam w waszej codziennej walce o Prawdę.

Błogosławieństwa dla was wszystkich.

Where We Go One, We Go All.

Twój wiecznie oddany, Jack.

Channeled by Losha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz