środa, 5 sierpnia 2020

Jak mogę się zmienić?



5 sierpnia 2020 roku, Steve Beckow


Jest tyle rzeczy, które chcę powiedzieć o procesie, przez który właśnie przeszedłem, żeby nie przegapić.

Pomysły się rozpadają.

To, co zrobiłem, to przetworzyłem korzeń wazany lub główny problem. Przetwarzanie vasany jest (zdrową) alternatywą dla obwiniania i krzyczenia na inną osobę.

Dawno temu przysięgałem, że nie będę "trzymać rodzinnych sekretów" (przemoc domowa), a teraz posunąłem się za daleko w drugą stronę: będąc zbyt bezpośrednią, by większość ludzi tolerowała. Spotkania grup mogły nie pomóc.

Innym przykładem jest to, że strażnik stał się strażnikiem.

Korzeniem vasana jest nienawiść do ojca, a wyszukanym vasana jest "Nie będę trzymał rodzinnych sekretów przemocy domowej [lub innych okoliczności]". Zostały one wywołane i Wezuwiusz wybuchł.

Oto jestem w moim fotelu bujanym, skwitowanym wokół tej sprawy. Kiwanie głową i opowiadanie mojej przesadnej, samozwańczej historii. Przez crackey'a!

Oczywiście, że mam rację. To rozumie się samo przez się. Ale martwy? Czy zabijałem innych ludzi, żeby się naprawić?

Pomysły ciągle się ulatniają. Wiem z mojego ogólnego doświadczenia, że słowa i czyny przywódcy są przesadzone w retelling - rutynowo. Jeśli mam być szefem dużej korporacji, będę musiał unikać skrajności tylko z tego powodu.

Ponadto, wiem też z badań historycznych wojen światowych, że dyktator po prostu rośnie i rośnie w pragnieniu kontroli, dopóki nie nagromadzą się błędy i upadnie.  Absolutna władza nad przedsiębiorstwem wydaje się dość podobna do absolutnej władzy nad krajem.

Jeśli pozwolę, by mój ojciec nienawidził/nienawidził/obawiał się wazany, by kontynuować działalność w gospodarce po Rewolucji, skutki mogą być katastrofalne.  Kto potrzebuje małego dyktatora u steru bardzo dużego przedsiębiorstwa?

Ważne .

Więc zapakujcie wszystko, co powiedziałem i odłóżcie to na półkę. Zdejmij z półki otrzymany przeze mnie obraz bardzo, bardzo dużego głazu siedzącego na górze i przypinającego moje wewnętrzne dziecko.

Zdając sobie z tego sprawę, mam teraz dwa bardzo dobre powody, aby teraz chcieć zrobić z tym vasana. Dwa bardzo dobre powody, aby zmienić mój głos i zrezygnować z niego.

Jeśli miałbym to zrobić, to rysuję linię pod tym, co właśnie się stało. To, co się właśnie wydarzyło, jest tym, co każda żona lub mąż chce, aby zrobił to ich współmałżonek: Zmienić. (1)

Nie mogę zmienić innego, ale mogę poprosić innego o zmianę. Jeśli są chętni, co mogą zrobić, aby zmienić swój głos?

A co ja musiałem zrobić, żeby zmienić swój? Musiałam mieć dobre powody, by zrezygnować z mojego ochronnego numeru.  (B) Trzeba było mi pokazać, w jakiś sposób, że prowadzi to do czegoś lepszego.

To właśnie było potrzebne, aby zmienić mój głos z "Będę chronił [siebie, młodszego brata Steve'a]" na "To mnie zabija". Nie chcę już tego ochronnego numeru."

To są okoliczności, w których porzuciłbym swój ochronny impuls kolanowy i wszystko, co się z nim wiąże (podejrzliwość, niewiara, depresja, itp.). Mogą to być te same kroki, które chętny partner musiałby wykonać, aby skutecznie zmienić swój głos.

Twierdzę, że potrzeba prawdziwej zmiany głosu, aby zmienić sposób myślenia i zachowania. To nie może być powierzchowne. Uważam, że odnosi się to do kwestii rasowych, religijnych lub politycznych, jak również do rozwoju osobistego.

Tak więc przetwarzanie vasany może prowadzić do zmiany głosu, co następnie prowadzi do zmiany myśli i zachowania. Wyrzucanie vasany na innego tylko zwiększa niechęć i separację.

Uczucie prawa niesie ze sobą pewien rodzaj przyjemności. Tak długo, jak się nim cieszymy i nie widzimy żadnych kosztów, kontynuujemy naszą pracę z vasaną.

Zachęcam nas, abyśmy nie projektowali wazany, ale przetwarzali te, które pojawiają się w miarę wzrostu energii, wyciskając je z nas. A sposób, w jaki to właśnie zrobiłem, mimo że uciekałem się do kilku metodologii w sposób nieplanowany, jest jedną z wersji sposobu, w jaki zalecam przetwarzanie vasany. (2)

Wtedy, zamiast tłumić osobę, którą uważamy, że chronimy, wpuścimy ją do światła dziennego. My (obrońca) możemy teraz zrzec się kontroli nad pojazdem i cieszyć się emerytowanym życiem w spokoju i relaksie.

Tak, musimy porzucić naszą historię. Ale wiecie co? Zresztą i tak to wymyśliliśmy. (3)

Nie będziemy potrzebować historii, gdzie idziemy.  Piętnaście minut w Oceanie Miłości i zapomnimy, co to za historia. (4)

Przypisy

(1) Dyskusja Wernera Erharda o transformacji a zmianie znajduje się na pierwszym planie mojego umysłu. Ale biorąc pod uwagę, że piszę do wszystkich na tej planecie, nie wybieram teraz dyskusji o transformacji.

(2) Ta wersja jest nieco bardziej zorganizowana: "Jak radzić sobie z niechcianymi uczuciami. The Upset Clearing Process," 29 grudnia 2018, pod adresem http://goldenageofgaia.com/2018/12/29/how-to-handle-unwanted-feelings-the-upset-clearing-process-2/.


(2) Obserwuję, jak robię to cały czas.

(3) Jeśli jestem w tak dużym nieładzie z powodu delikatnego wzrostu energii, czy możesz sobie wyobrazić co by się stało po naprawdę dużym wzroście? Jest to demonstracja dlaczego wzniesienie w ciele fizycznym musi być stopniowe.

 https://goldenageofgaia.com/2020/08/05/312381/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz