środa, 5 sierpnia 2020

Czas oczyszczenia?



5 sierpnia 2020 roku, Steve Beckow
https://goldenageofgaia.com/2020/08/05/a-time-of-purification/

Zdaje się, że wyzwalacze nie przestają działać. Muszę być czujny, by nie wpadać w ekstremalne myśli i zachowania.

I nie wychylać się wtedy na drugą skrajność i super chronić się przed nimi, aż do momentu, gdy strażnik ponownie stanie się strażnikiem. (1)

Giacomond

Jak pozostać w środku, a jednocześnie być silnym, zdecydowanym, zdeterminowanym? To jest naprawdę terytorium Giacomonda.

Częścią mojej pracy jest prowadzenie narracji, etnograficzna relacja z mojego przejścia przez to terytorium i innych prowadzących do Wzniesienia.

Ten odcinek musi być tym, co Homer miał na myśli, wyobrażając Odyseusza przywiązanego do masztu i pozwalając mu usłyszeć piosenkę syreny.

Wszyscy jesteśmy przywiązani do masztu i musimy usłyszeć pieśń syreny na tym odcinku przejścia. Jeśli jesteście tacy jak ja, nasze głęboko ukryte problemy i często dziecięce myślenie pojawiają się teraz, by je dostrzec i uznać.

Jezus mówi nam:

"Nie ma nic zakrytego, co by nie zostało ujawnione; i ukryte, co by nie było znane." (2)

Myślę, że jesteśmy w czasie objawienia siebie, o którym mówił, w czasie oczyszczenia dla nas. Przestępca zostanie zatrzymany (wydaje się, że tak się dzieje) (3), a poszukujący zostanie oczyszczony?

Ten czas nie jest tym, co św. Jan od Krzyża miał na myśli przez "ciemną noc duszy". (4) Ale to jest to, co powszechnie rozumiemy przez to - naprawdę zły czas, czas, aby się schować i przejść.

Jest bardzo małe prawdopodobieństwo, że ja (lub ktoś inny) wyjdę z tego dobrze wyglądającego i dobrze brzmiącego, albo w naszych oczach, albo w oczach innych.

Pragnienie, aby wyglądać dobrze i brzmieć dobrze jest dużą częścią tego, co utrzymuje wazanę na miejscu. Musimy być gotowi do tego, aby wyglądać źle i brzmieć źle, jeśli chcemy przez to przejść.

Kiedy patrzę na wazanę, przez którą właśnie przeszłam - a raczej nadal przechodzę - mogę skupić się na tym, jak dobrze wyglądałam lub jak daleko się posunęłam.

Mogę być bardzo pryncypialny, a jednocześnie nie przyznawać, że prawdziwym problemem jest to, jak daleko posuwam się w sprawach.

Jako usprawiedliwienie, w mojej głowie, wziąłem sprawy gniewu mojego taty i połączyłem je z moim przeszłym, wojskowym pochodzeniem.

Uzasadniam swoją gotowość do mówienia gdziekolwiek, że jestem nieustraszony. Nie jest.  Z wyjątkiem mojego własnego umysłu. To po prostu złe maniery w oczach 99,99% innych.

To ja naprawiam się w sprawie mojego "prostego mówienia" (kolejne uzasadnienie). Uważam, że naprawianie jest konieczne, aby przeciwdziałać zwyczajowym tendencjom. Czujność bez paranoi.

Mam to stałe poczucie, że nie jest to ostatnia zasadnicza sprawa, z którą się zmierzę. (5) Przypomina mi się Izajasz:

Głos jednego płaczącego na pustyni:
"Przygotuj drogę Panu";
Zróbcie prostą na pustyni
Autostradę dla naszego Boga.
Każda dolina będzie wywyższona
I każda góra i wzgórze sprowadziły się nisko;
Krzywe miejsca będą wyprostowane
A szorstkie miejsca będą gładkie;
Chwałę Panu wyjawiać,
I całe ciało zobaczy to razem;
bo usta Pana przemówiły." (6)

Myślę, że to jest właśnie ten proces. Zwiększenie energii, która nas podnosi, i to, co chce nas powstrzymać, przenosi się na protest. Ale każde krzywe miejsce powinno być wyprostowane, cokolwiek powiemy lub nie powiemy o tym.

Moje słowa pocieszenia są oczywiście takie, że odciążając się od ciężaru naszej ciemnej strony, poczujemy się radykalnie lepiej, tak jak ja w 2015 roku, kochając się.

To uwolnienie starego bagażu jest oświeceniowe. Wznosimy się na nowy poziom wibracji, zarówno pod wpływem rosnącej energii, jak i dzięki naszej zdolności do zrzucania ograniczających nas obciążeń.

Ale najpierw muszą one być wystawione przynajmniej na nasze własne spojrzenie.

Przypisy

(1) Patrz "Siedzenie na moim wewnętrznym dziecku" 6 sierpnia, https://goldenageofgaia.com/?p=312346.

(2) Jezus w Ewangelii Mateusza 10:26.

(3) Zobacz Trump & the Q Plan - Od A do Z w "A Look at What Trump and the Q Team have (Actually) Accomplished," 24 lipca 2020 r., na stronie https://goldenageofgaia.com/2020/07/24/a-look-at-what-trump-and-the-q-team-have-actually-accomplished/ GAoG nie zgadza się ze wszystkimi poglądami podanymi w filmie, ale umieszcza je, aby wskazać na serię spotkań, które Prezydent Trump rzekomo odbył w 2017 r. i ich rzekomy wynik.

(4) Miał na myśli czas w życiu poszukującego, kiedy wszystkie zmysły idą w niepamięć, milczą, nie widzą itp. Człowiek wierzy, że został opuszczony przez Boga.   Patrz Kieran Kavanaugh i Otilio Rodriguez, trans. Kompletne dzieła św. Jana od Krzyża. Washington: Instytut Studiów Karmelitańskich, 1973.

Bernadette Roberts podaje jej dobry, zwięzły opis:

"W doświadczeniu, początkiem tego procesu (urzeczywistnienia Boga) jest zejście z obłoku nieświadomości, który, ponieważ jego dawne światło zgasło i pozostawiło go w ciemności, kontemplacyjny początkowo interpretuje jako boskie ukryte.

"W sensie współczesnym, zejście chmury jest w rzeczywistości upadkiem ego-centrum, które pozostawia nas spoglądających w ciemną dziurę, pustkę lub pustą przestrzeń w nas samych. Bez zasłony ego-centrum, nie rozpoznajemy tego, co boskie; nie jest tak, jak myśleliśmy, że powinno być. …
"Od tego momentu musimy czuć się jak w ciemności, a specjalne oko, które pozwala nam widzieć w ciemności, otwiera się w tej chwili." (Bernadette Roberts, "The Path to No-Self" w "Stephan Bodian", Ed. Ponadczasowe wizje, Uzdrawiające głosy. Wolność, CA: Crossing Press, 1991, 131.)

Ten etap, będąc poza Brahmajnaną (siódmym czakramem oświecenia), musi być wstępem do Wniebowstąpienia.

Nie sądzę jednak, aby to pokolenie było zobowiązane do zrobienia tak trudnego przejścia. Wszystkie zasady się zmieniły i nasze stopniowe wejście może sprawić, że rygory, przez które przeszli św. Jan i Bernadeta, staną się zbędne.

(5) Już teraz czuję, że następna zasadnicza sprawa w kolejce jest o wstydzie, zażenowaniu, upokorzeniu. To tylko czeka na mnie, aby zrobić to z gniewem i strachem.

(6) Księga Izajasza 40:3-5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz