niedziela, 10 września 2023

Pokonanie Victora?

 

Wygląda na to, że nie jestem osamotniony w codziennym przeżywaniu rund różnych emocji. Dzisiaj obudziłem się z poczuciem czegoś, co najlepiej można opisać jako „nudę”. „Ennui” to słowo modne w czasach wiktoriańskich jako ogólne określenie mieszanki negatywnych emocji, które zwykle przechodzą przez nas w postaci kosmyków. Należą do nich depresja, rozczarowanie, przygnębienie, desperacja itp. Uczucia są okropne, ale nietrwałe i niezbyt głębokie.  

Czuję się przygnębiony, ale nie głęboko, głęboko. Po prostu jestem ponury, kiedy odczuwam nudę. Wydaje mi się, że każdego ranka przechodzę przez pewne, często negatywne, uczucia przestrzeni. Kiedy to widzę, moje obawy schodzą na dalszy plan. Zatem nuda jest w dzisiejszym menu. 

 ***  

Moje wahania nastroju wydają się nie mieć nic wspólnego z wiadomościami – a może jednak mają? Na pierwszy rzut oka wiadomości wydają się jednakowo złe. To naprawdę negatywna wiadomość, którą chciałem się zająć. Czy mogę? Moim zdaniem niezliczone cywilizacje z innych wszechświatów i wymiarów nie przybyły tutaj, aby oglądać upadek rasy ludzkiej. (1)  

Kiedy Adamu został zapytany o Projekt Bluebeam, jego odpowiedź ma ogólne zastosowanie do wysiłków kliki i mówi o doskonałych technologiach naszej gwiezdnej rodziny: „Proszę, poświęć chwilę. Spróbuj pomyśleć. Jeśli będziemy w stanie otoczyć waszą planetę milionami statków żywego światła. Jeśli będziemy w stanie w jednej chwili przewieźć statki przez tysiące lat świetlnych. Jeśli nasza świadomość znajduje się poza przestrzenią i czasem. Jeśli tylko poprzez pragnienie uda nam się stworzyć statek o średnicy wielu mil. Jeśli uda nam się pokonać walczącego wroga, nigdy go nie atakując.  

Jeśli uda nam się wyłączyć wasze urządzenia nuklearne bez ich dotykania. Jeśli uda nam się zrównoważyć waszą planetarną magnetosferę. Mógłbym tak dalej. „Chodzi o to, że jeśli możemy zrobić to wszystko i wiele więcej, czy naprawdę myślisz, że blaszane zabawki i upominki na przyjęciach twojej ziemskiej kliki staną nam na drodze? Oni nie są." (2) 

 Ci, którzy są z nami, są silniejsi niż ci, którzy są nam przeciwni. Do tej pory ci, którzy się nam sprzeciwiają, z powodzeniem przedstawiali aktywistów jako osoby z spektrum od niezrównoważonych psychicznie do szaleńców, w zależności od tego, jak blisko celu jesteśmy. A cały teatr, który do tej pory oglądaliśmy, miał na celu przezwyciężenie uwarunkowań opinii publicznej, aby odrzucały wszystko, co można nazwać „teorią spiskową”. Nie mogę udawać, że sam nie byłem owcą. Byłem. Nie mogę uwierzyć, że stanowiłem prawo, będąc całkowicie nieświadomym tego, co naprawdę dzieje się na świecie. (3)  

Okazuje się, że plan kliki tak naprawdę polega na wyludnieniu globu poprzez pandemie, wojny pogodowe, zniszczenie dostaw żywności itp., pozostawiając tylko niewielką liczbę, która im służy. Matthew odniósł się do tego w przesłaniu z 2008 roku: „W wyższych wibracjach, w jakich obecnie krąży Ziemia, tej prawdy [o tym, kto zaplanował i wykonał 11 września] nie można już dłużej ukrywać; kiedy wyłoni się z jeszcze głębszym celem niż kontrolowanie zasobów ropy naftowej na Bliskim Wschodzie, którym jest zdominowanie całej planety i zabijanie lub zniewolenie jej narodów, długie rządy terroru iluminatów spotkają się ze sprawiedliwym końcem”. (4) 

 Dopiero gdy dla społeczeństwa stanie się krystalicznie jasne, że klika była i tam właśnie działa, „wola publiczna” postanowi (A) wypędzić ich ze stanowisk władzy i (B) podejmie wszelkie inne środki, które są etyczne i potrzebne do pokonania stan głęboki. Muszą być zdecydowani, aby dopilnować, aby maniakalny elitaryzm, przed którym stoimy dzisiaj, który w przeszłości zawsze prowadził do dyktatury, nigdy więcej nie pojawi się na planecie Ziemia. Dorastałem po wojnie i, o ile ja i wszyscy wtedy wiedzieliśmy, zagrożenie elitaryzmem, jakie reprezentowały wszystkie dyktatury, zniknęło. Całkowicie zniknął. Dlatego doskonale rozumiem, jak trudno innym zaakceptować fakt, że nie tylko nigdy nie umarł, ale ostatecznie groził pokonaniem zwycięzcy.  

Przypisy (

1) Zobacz: Nasza rodzina z gwiazd na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Nasza-Family-from-the-Stars-R2.pdf Brama do wyższej wymiarowości, tom. 2: Masa, fizyczne wzniesienie do zupełnie nowej przestrzeni pod adresem https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/Gateway-to-Higher-Dimensionality-V2-R3.pdf 

(2) „Adamu Speaking”, cytowany w „Project Bluebeam… Again”, 18 czerwca 2023 r., pod adresem https://goldenageofgaia.com/2023/06/18/345688/ 

 (3) Jako członek Kanadyjskiej Rady ds. Imigracji i Uchodźców byłem odpowiedzialny za decydowanie, kto jest uchodźcą objętym Konwencją, a kto nie. Podejmowałem decyzje w całkowitej nieświadomości tego, co tak naprawdę dzieje się na świecie, co zacząłem dostrzegać dopiero w 2007 roku, po odejściu z Zarządu. In Plane Site otworzyło mi oczy. (https://www.youtube.com/watch?v=igX7Z8VstN4)  

(4) Przesłanie Matthew z 14 września 2008 r., dostępne pod adresem https://www.matthewbooks.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz