wtorek, 19 września 2023

Kroki, które należy podjąć, aby wypełnić swoją misję duszy



Autor: Cendrine

Aby wypełnić naszą misję duszy i cel duszy, najważniejszą rzeczą, jaką możemy zrobić każdego dnia, jest znalezienie zestrojenia duszy i serca.
KROK 1: ĆWICZENIE KOTWIC DUSZY

Każdego dnia podczas modlitwy i medytacji zapisuj następujące słowa, aby połączyć się ze swoją duszą i misją:

"Jestem (imię) i jako boska dusza jestem wolny. Jestem wolny od bólu, wątpliwości, zwlekania i strachu. Jestem odważny i silny i wiem, dlaczego tu jestem. Mam nieskończoną liczbę zasobów, wiedzę o mocy, inteligencję oraz zaufanie i wiarę w siebie, aby móc kroczyć moją ścieżką każdego dnia. Oto kim jestem"

Każdego dnia zapisuj to i wypowiadaj na głos. Możesz nawet nagrać siebie wypowiadającego Kotwice Duszy i słuchać nagrania każdego dnia. W ten sposób przekierujesz swój podświadomy umysł na prawdę o swojej boskości.

Jest to również znane jako ćwiczenie Kotwice Duszy i możesz dowiedzieć się więcej o tym, jak to zrobić i pobrać arkusz roboczy tutaj.
KROK 2: POZOSTAŃ SKONCENTROWANY I ZAGŁODŹ CIAŁO BÓLU

Następną rzeczą do zrobienia jest umieszczenie się w centralnym punkcie swojego fraktala i obserwowanie swojego człowieka. Z tego miejsca możesz zobaczyć przepaść między prawdziwą boską duszą, którą jesteś, a twoim człowiekiem. Nasz człowiek doświadcza wątpliwości, lęków i ograniczających przekonań, nasz człowiek karmi i przeżuwa ciało bólu.

To utrzymuje ciało bólu przy życiu, a ono rośnie i staje się żywą istotą. Ciało bólu człowieka może następnie przejąć naszą boską duszę i kierować naszym życiem. Jeśli utożsamiamy się z ciałem bólu z człowiekiem, tempo będzie powolne.

Z punktu centralnego swojego fraktala możesz obserwować swojego człowieka i to, co go paraliżuje. Nie ciebie jako boską, nieskończoną duszę, którą jesteś.

    "Mój człowiek jest sparaliżowany przez wątpliwości, mój człowiek zwleka, mój człowiek nie wie, co robić. Czego potrzebuje mój człowiek?"

Rozmawiamy w ten sposób z naszym człowiekiem. Robiąc to, możemy dokładnie określić, czego potrzebuje nasz człowiek, abyś mógł faktycznie ruszyć naprzód ze swoją misją duszy.
KROK 3: KOMUNIKUJ SIĘ ZE SWOIM SERCEM

Twoje serce jest prawdą twojej własnej boskości. To twoja dusza. Twoje serce jest tutaj bardzo ważne!

Serce będzie dzielić się i mówić piękne rzeczy, aby uspokoić człowieka. Serce zawsze okaże współczucie dla twojej sytuacji bez osądzania. Serce nas zobaczy, usłyszy i wesprze.

Ale serce powie ci również dokładnie to, co musisz usłyszeć, że musisz podążać za swoją misją duszy, ponieważ jest to jedyny sposób, w jaki będziesz naprawdę spełniony, ponieważ to jest to, do czego się urodziłeś.

Kiedy słuchamy naszego serca lub kierujemy naszym sercem, musimy zapisać to, co mówi.
KROK 4: NAUCZ SIĘ TAŃCZYĆ MIĘDZY UMYSŁEM A SERCEM

Umysł przedstawi bardzo logiczne i przekonujące powody, by nie podążać za misją naszej duszy. Umysł wkracza ze wszystkimi "ale".

Musimy więc nauczyć się tańczyć z sercem i umysłem.

Serce może powiedzieć: "Zaufaj, miej wiarę, rzuć wszystko, będzie dobrze".

To świetnie, ale człowiek może nie być na tym etapie, na którym jego układ nerwowy jest wystarczająco silny, by rzucić wszystko, rzucić pracę, wyjechać z kraju, sprzedać wszystko i tak dalej.

Człowiek jest przerażony, więc umysł pomoże nam dowiedzieć się, jaki krok należy podjąć w pierwszej kolejności. Nasz umysł pomaga nam podzielić kroki potrzebne do wypełnienia luki między człowiekiem a naszym sercem, naszą boską duszą.
KROK 5: ZACZNIJ ZARZĄDZAĆ SWOIMI CELAMI, ZADANIAMI I CZASEM

Mamy naszą misję duszy i cel, do którego prowadzi nas nasze serce.

Następnie musimy stworzyć strategię, jak się tam dostać.

Ze strategii przechodzimy do taktyki. Taktyka jest tym, co robimy każdego dnia.

    Z taktyki przechodzimy do samodyscypliny.

Duchowa samodyscyplina jest niezwykle ważna i jest tym, co wszystko zmieni.

Ważne jest, aby mieć cele, zwłaszcza jeśli problemem jest zwlekanie.

Każdego dnia musisz zrobić coś w kierunku swojej misji, nieważne jak małego. Upewnij się, że twój cel nie jest przytłaczający, musi być osiągalny, abyś mógł konsekwentnie się go trzymać.
KROK 6: ŚWIĘTUJ SIEBIE

Zawsze patrz wstecz na swój dzień i czuj się dumny i wdzięczny za siebie. To bardzo ważne.

Celebruj siebie, nawet jeśli jest to coś bardzo małego. Świętuj siebie i to, jak wspaniały jesteś każdego dnia!

Masz już wszystko, czego potrzebujesz!

Mamy już wszystkie narzędzia, których potrzebujemy, aby dotrzeć tam, gdzie chcemy. Niczego nam nie brakuje.

    Jeśli bezapelacyjnie uwierzymy w siebie, będziemy w stanie przebić się przez całą gęstość.

Jesteśmy Bogiem, Źródłem, boską świadomością - niczego nam nie brakuje. Nie ma w nas nic zepsutego, co uniemożliwiłoby nam osiągnięcie tego, czego pragniemy.

Pamiętajmy, że nasze pragnienia mają na celu stworzenie ścieżki wolności, obfitości, szczęścia, miłości i połączenia. 

Nasza wartość nie jest mierzona rzeczami, które osiągamy. Miarą naszej wartości jest stawanie na wysokości zadania i bycie najlepszą wersją siebie każdego dnia.

Z boską miłością,

Cendrine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz