poniedziałek, 3 lutego 2020

Ter 'Aka Blue Avians 2/2/2020



Widzę Błękitne Lotnictwo otaczające Gaję w niebieskich kulach. Widzę, jak pracują z kodami światła i językiem światła, regulując strumienie światła z kosmosu w taki sposób, aby pracownicy światła mogli jak najlepiej odbierać to światło w swoich koronach. Widzę kody i symbole języka świetlnego schodzące liniowo w korony robotników świetlnych na świecącym białym płótnie.

Pozdrawiam galaktykę, witam ludzkich przyjaciół. Jesteśmy Błękitnymi Lotnikami. Ja jestem Ter 'Aka . Pokazujemy mu część pracy, która jest wykonywana, aby ludzkość mogła jak najlepiej przystosować się do tych ulepszeń. Jesteście chorzy, wielu z was, lub czujecie się źle z powodu wielu czystek, wielu ulepszeń. Ponieważ zablokowana energia musi być przeniesiona i jest w ruchu. Wielu z was porusza się bardzo szybko, a wasze ciała starają się gorączkowo nadążyć. Jesteśmy tu dziś po to, żeby usunąć szaleństwo, złagodzić chorobę objawów wniebowstąpienia, ponieważ wielu z was modliło się o uzdrowienie, o pomoc w tym trudnym czasie. Styczeń był dla wielu z was bardzo długi, jak rok. I rzeczywiście wasze postrzeganie i doświadczenie czasu uległo zmianie. Powoli, lecz pewnie przesuwa się ono w kierunku teraźniejszości, tak że to, co czujecie, jest po prostu teraz. Dlatego rozdzielanie czasu, co ludzie zawsze robili w ramach matrycy czasowej, jest kłopotliwe, ponieważ czas zachowuje się inaczej, ponieważ coraz bardziej się poza nim znajdujecie. Ponieważ robicie swoje czyszczenie astralne, pracujecie nocą wielu z was i budzicie się bardziej zmęczeni niż wtedy, gdy zasnęliście. A jednak wielu z was nie śpi, bo wasze ciała są zajęte integrowaniem tych kodów światła, jak ten widział. Wkrótce przypomnicie sobie hieroglificzne symbole światła, kody języka świetlnego wielu z was zacznie mówić, pamiętać. Telepatia, do której zaczniecie się przystosowywać z łatwością i wdziękiem.

Jestem Ter 'Aka. Jestem kobietą. Jestem tu jako przedstawicielka naszego rodzaju dla waszego rodzaju. Wielu przemawiało innymi kanałami, a wielu z galaktycznych federacji, mistrzów, nauczycieli aktywnie przemawia teraz w waszej społeczności kanałowej. Wszyscy znajdujemy nasz głos, naszą najlepszą drogę do rozmowy z wami. Bo wszyscy mamy połączenia z naszym uziemionym zespołem. Wszyscy służymy w celu wstąpienia, pomocy poprzez energiczny kanał narodzin. Jestem pierwszą niebieską ptasią kobietą, o której wiem, że mówiła w ten sposób. Czas tej samicy wzrasta, a teraz gwałtownie wzrasta. Boska samica występuje we wszystkich formach, we wszystkich rozmiarach, we wszystkich kształtach. Boska matka jest tu teraz w pełnej mocy i jest to najbardziej ekscytujący czas na dawanie świadectwa.

Jestem Ter 'Aka. Nie jesteś sam. Jesteś otoczony na niebie i pod stopami lekkimi siłami. Sama Gaia jest teraz głównym źródłem światła. Sugerujemy, abyś wykorzystał jej zdolność strojenia widelca i dostroił się do wyższych wibracji chodząc boso, będąc na zewnątrz, kiedy możesz, bo to ci pomoże. Istnieje wiele sposobów leczenia. Wybierzcie jeden lub dwa i domagajcie się swojego sukcesu. Domagajcie się swojego wyrównania ze Źródłem, z waszym najwyższym ja. Domagajcie się światła, a potem wszystkiego, wszystkie okoliczności będą w zgodzie, aby służyć wam wibracyj-nie z uzdrowieniem. Wybierzcie zdrową żywność, dużo wody. Wybieraj owoce i warzywa. Wybierzcie świadomie jedzenie. Napełnijcie swoje jedzenie światłem przed spożyciem, pobłogosławcie je, podziękujcie, a takie błogosławieństwo z kolei pobłogosławi wasze komórki, które je głęboko pielęgnują. Ponieważ wasze ciała nie są takie same jak w zeszłym roku. Wibrują one wyżej. Szumy uszne, bóle, zawroty głowy, skrajne zmęczenie, ciągłe oczyszczanie zatok, palpitacje - jest wiele skutków ubocznych fizycznie przy wznoszeniu się w obrębie formy fizycznej i powinniście dbać o to, żeby wasze ciała wytrzymały ten błysk. Starsi i niedołężni być może będą pomagać z drugiej strony, ponieważ ich ciała po prostu nie będą w stanie nadążyć, wibrować wystarczająco wysoko po tej stronie życia. Dużo śmierci, dużo przemiany się dzieje i będzie się działo. Bo iluzja się rozpada, porusza, morfinizuje w światło, które jest prawdą. Nie mówimy tego po to, żeby wzbudzać strach, ale żebyście mogli emocjonalnie przygotować się na te nadchodzące zmiany. Iluzja mgły jest oczyszczana przez wiatr światła, który dosłownie oczyszcza powietrze.

Herald do światła! Jestem Ter 'Aka. Za pozwoleniem, dotknę mojej ręki do twojego trzeciego oka zapalając ją dalej. Dajcie spokój w tych światłach i bądźcie pocieszeni. Pozwólcie, aby te kalibracje światła dalej pomagały w nieznanych wam sposobach. Zaakceptuj uzdrowienie. Nie musicie rozumieć wszystkich efektów, po prostu zaufajcie, wiedzcie i zarządzajcie:
"Wszystkie fizyczne symptomy występują na moją korzyść dla mojego uzdrowienia, dla wniebowstąpienia w ciele w najdoskonalszy, najbardziej chwalebny i bosko doskonały sposób. Akceptuję moje wniebowstąpienie. Nie będę z nim walczył. Pozwolę na kody światła uzdrawiającego i będę w pokoju w każdych okolicznościach. Na stres, którego wyrzekam się. Skończyłem z tym. Wybieram pokój teraz i doświadczenie przygodę wewnętrznego pokoju w głębokim i oczyszczającym sposobie. Przyjmuję i przyjmuję wszystkie błogosławieństwa, które Matka Boża, wszechświat pełen moich galaktycznych przyjaciół i rodziny, ma mi do zaoferowania. Wybieram podniecenie i radosne oczekiwanie na wszystkie dobre rzeczy."

Wdychaj to. To jest piękne wysokie wyrównanie wibracji dla ciebie. Zbyt łatwo jest dopasować się do tego, co nie służy. Świadomie wybieraj światło w każdym oddechu. Wyobraź sobie te kody świetlne, które z radością wpadają do twojej korony, wypełniając twoje ciało światłem. I wszyscy wokół ciebie skorzystają.

Jestem Ter 'aka. Boska kobieta jest wznosząca się, równa, silna z jej męskim odpowiednikiem światła. Ekscytujące czasy są przed nami dla uziemionych. Szukajcie dobrych rzeczy, a oni szczęśliwie was znajdą. Bądźcie w zgodzie z wibracją spokoju. Jestem Ter 'Aka.

~ galaxygirl

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz