niedziela, 16 lutego 2020

Komu bije dzwon - Georgi Alexandrov Stankov, 15 lutego 2020 r

Komu bije dzwon

Georgi Alexandrov Stankov, 15 lutego 2020 r
Właśnie wróciliśmy z Czech, gdzie wybraliśmy się na spacer po stawach rybnych w celu rozpowszechnienia najnowszych kodów i dużo rozmawialiśmy o nadchodzącej zmianie. W ciągu ostatnich 3 dni nastąpiła potworna fala, ogromne przesunięcie. Miałem 72 godziny nieprzerwanego bólu głowy, w rzeczywistości ostry ból przeszywający, czasami po prawej stronie, czasem w lewej gałce ocznej w dzień i w nocy i byłem odrętwiały. Czasami moja głowa miała wrażenie, że została zdmuchnięta. Pewnej nocy nawet straciłem równowagę, kiedy wstałem, aby pójść do toalety, ponieważ wir wokół mojej głowy był tak ogromny, że prawie zemdlałem i przewróciłem się.
Trzy dni temu, kiedy rozmawiałem z Amorą na Skype, AM Hilarion przyszedł do nas natychmiast, co było bardzo niezwykłe i od razu wiedziałem, że przyszedł z bardzo ważnego powodu. Rozmawialiśmy o nowej serii wideo na UL. Zaplanowano co najmniej 6-8 filmów, drugi będzie wkrótce gotowy. Hilarion następnie uroczyście powiedział: „ Cała nauka ludzka jest wielkim kłamstwemChcę, aby prawda została ustalona na ziemi ”. Potem rozmawialiśmy o ogromnych energiach, które musimy znosić i że nasze ciała nie są do tego stworzone i Hilarion się zgodził. W tym momencie wiedziałem, że moment mojej przemiany w krystaliczne ciało światła i wstąpienie jest bardzo bliski. Kiedy rozmawialiśmy o ludziach jako pacjentach, w taki sposób, że proszą nas o radę, a następnie ją odrzucają i postępują zgodnie z idiotycznymi instrukcjami budzącymi strach swoich lekarzy i że w dzisiejszych okolicznościach niemożliwe jest wyleczenie i pomoc takim osobom, Hilarion powiedział: „Niedługo nadejdzie czas, kiedy ci ludzie zostaną oświeceni, a potem zaczną doceniać twoje sugestie dotyczące terapii”.
Jak wspomniałem wcześniej, jest bardzo prawdopodobne, że Hilarion jest moją inkarnacją i chociaż jest on uzdrowicielem jako nośnikiem zielonego płomienia, jest przede wszystkim patronem nauki i jasnego myślenia. Zostałem zainicjowany przez niego w bardzo mistyczny sposób na Krecie w 1994 roku, gdzie ma swoje miejsce zamieszkania. Natychmiast połączyłem jego pojawienie się z nową fazą wniebowstąpienia i że przyszedł mnie ostrzec i wesprzeć. Amora zauważyła również, że dał nam dużo energii uzdrawiającej, aby przygotować nas na tę ogromną falę, ponieważ naprawdę mnie powaliła i wciąż jestem fizycznym wrakiem, ale szybko wracam do zdrowia. Wibracje są niezwykle intensywne i przenikliwe, szczególnie w nocy, a dźwięk w moich uszach jest ogłuszający. Wiedziałem, że wszedłem w ostatnią bardzo intensywną fazę wstąpienia.
Dodaj do tego fakt, że około 10 dni temu Matka Mary przyszła do nas, kiedy rozmawiałem z Amorą na Skype. Czekała też na nas, abyśmy mogli natychmiast wysłać wiadomość. Powiedziała mi, że mam mistyczne serce i że powinienem się w pełni na nim skoncentrować, ponieważ jest to bardzo ważne dla mojego nadchodzącego zadania. Powinienem wierzyć i że posłała mi swoją łaskę, aby łatwo dokonać przejścia. Połączyłem ten wygląd MM z ogłoszeniem nadchodzących wydarzeń i moją transformacją. Czuję, że wiele istot z HR bardzo uważnie obserwuje mnie, jak radzę sobie z nowymi energiami. Przygotowują mnie do tego ostrożnie i dają mi świadomość, że w grę wchodzi wiele, jeśli chodzi o moje wyniki.
Dzisiaj, gdy spacerowaliśmy po stawach rybnych w Czechach, byliśmy na Nowej Lemurii, światło było niewiarygodnie silne i krystaliczne i muszę zobaczyć zdjęcia, które zrobiliśmy, aby zobaczyć więcej. Wtedy Lemurianie przyszli do mnie i powiedzieli mi, że Nowa Lemuria rzeczywiście została obniżona tutaj na ziemi i jesteśmy w samym jej środku. Również słońce było bardzo silne w tym sezonie i wiosna jest już prawie tutaj, co jest bardzo niezwykłe, ponieważ klimat jest dość szorstki i zimny w tym obszarze.
W drodze powrotnej do domu pomyślałem o Arkturianach i nagle zrozumiałem, że mają dla mnie ważną wiadomość. Zrobione!
                                             🌐🌐

Duchowy przywódca jednoczący ludzkość ∞ Rada Arkturska 9D
Prowadzona przez Daniela Scrantona
"Pozdrowienia. Jesteśmy Radą Arkturian. Z przyjemnością łączymy się z wami wszystkimi.
Badaliśmy wiele osi czasu, które stworzyłeś od początku tego roku kalendarzowego , i zauważyliśmy wspólny temat w tych ramach czasowych. Wydaje się, że ludzkość chce stworzyć doświadczenie lidera . Ten lider nie byłby postrzegany przez was jako wybawiciel, ale raczej jako duchowy nauczyciel, który demonstruje także duchowe dary i umiejętności, które budzą ludzi i każą im słuchać przesłania, które przyniesie ten lider.
Teraz jest czas, gdy ktoś może łatwo zdobyć miliony obserwujących w Internecie ,  nawet bez pojawienia się w filmie lub programie telewizyjnym . Dlatego prawdopodobieństwo, że człowiek zamieszka wśród was, osiągnie poziom sławy i rozgłosu, który byłby podobny do poziomu twoich największych gwiazd filmowych i gwiazd muzyki pop, jest bardzo wysokie. Jest takie pytanie, które uczyniła ludzka zbiorowa świadomość, i jest to osoba, która zjednoczy przeciwne krańce spektrum, pod względem tego, w co wszyscy wierzą.
Mówimy o kimś, kto może zgromadzić społeczność nowej ery, wszystkie religie i ateistów . Mówimy o kimś, kto może nawet zyskać szacunek społeczności naukowej . Teraz, oczywiście, ludzie będą rzutować swoje przekonania na tę osobę, czyniąc ją kimś, kim nie są, ale ostatecznie to nie będzie miało znaczenia, ponieważ przekazane  przesłanie będzie tak silne i tak potężne.  Jeśli bycie w jednym z tych terminów jest dla ciebie atrakcyjne,  zalecamy harmonizację z tą historią, którą opowiadamy i którą podświadomie współtworzysz.
Widzimy ten potencjał jako taki, który spowoduje przebudzenie tak wielu na waszej planecie, że zaczną się pojawiać zmiany, których wszyscy się spodziewaliście, i z tego, co widzimy, jest osoba, która nie ma rozgłosu na całym świecie skala w tym czasie.  Więc nie musicie zaczynać zgadywać, kim on jest lub kim będzie, ale chcecie zacząć wyczuwać to, co może czuć ta osoba, która jednoczy ludzką zbiorową świadomość . Chcesz zacząć wyobrażać sobie tę rzeczywistość i to, jak byś się w niej czuł (jest to skończona umowa dla PAT, uwaga: George).
Jako kolektyw jesteście gotowi na bardzo duże zmiany i to wy  współtworzycie te ramy czasowe. Jesteśmy tylko tymi, którzy zgłaszają fakty w takiej postaci, w jakiej je widzimy, i są one z naszej perspektywy dość ekscytujące.
Jesteśmy Radą Arkturian i lubimy się z tobą kontaktować. ”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz