sobota, 22 lutego 2020

Mira z Pleiadian High Council of Earth - 22.02.2020 r.


Mira z Plejadiańskiej Rady Najwyższej za pośrednictwem Ereny Velazquez | 22 lutego 2020 r
22.02.2020 11:31:00 - Wniebowstąpienie , channelingi , energie , Erena Velazquez , Wiadomości , Plejadan , Duchowość

   


Jestem Mira z Pleiadian High Council of Earth, cieszę się , że tu jestem. Czekałam, aż ten kanał będzie gotowy do skierowania mnie. Spędziłam dużo czasu na spotkaniach. Cały czas szukamy najłatwiejszych i najszybszych sposobów, aby ludzkość zbliżyła się do swojego Złotego Wieku i Wniebowstąpienia. Wykonujemy dużo ciężkiej pracy i nie przeszkadza nam to, ponieważ kochamy ludzkość. Chcielibyśmy zobaczyć, jak ludzkość wstaje i cieszyć się niesamowitym życiem na tej planecie Gaia.


Robimy co w naszej mocy i prosimy o jak najlepsze działanie. Bądźcie pilni w codziennych medytacjach, kochajcie się nawzajem, rozumiejąc i wybaczając sąsiadom, przyjaciołom i rodzinom, które jeszcze śpią. Coraz więcej energii przybywa na Ziemię, i ostatecznie te energie obudzą resztę ludzkości. W międzyczasie możecie pomóc sobie nawzajem i ludzkości w zdrowiu, nie panikując nad katastrofami lub wirusami, które nadchodzą, ponieważ jesteśmy tutaj, aby wam pomóc i ochronić was przed tym. Ty też możesz się chronić, medytując codziennie i podnosząc wibracje. Kochamy cię i cieszymy się, że pomagamy ci w tym procesie, w którym po raz pierwszy w Galaktyce planeta wstąpi na niej wraz z ludzkością. Pamiętaj, że cię kochamy, cenimy cię i pomożemy.



Cieszyłam się, że tu jestem i wrócę. Dzisiejsza wiadomość była podnosząca na duchu, muszę iść teraz, aby wziąć udział w kolejnym spotkaniu.


Jestem Mira z Pleiadian High Council of Earth.
Dziękuję.
Prowadzona przez Erenę Velazquez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz