piątek, 21 lutego 2020

Jak tworzymy nasze teraz, Ivo z Vegi przez Sharon Stewart / 2/21/2020.





Jak tworzymy nasze teraz, 

Ivo z Vegi przez Sharon Stewart







Mój post: 
Dzisiejsze ćwiczenie: cokolwiek się stanie, nie ważne co… nie mów o tym nic negatywnego. 
Mam zamrożone ramię, migrenowy ból głowy i nie zamierzam narzekać. Faktem jest, że musimy skupić się na tym, co chcemy stworzyć - NIE NA TYM, CO JUŻ TWORZYMY I CIERPIMY. 
W przeciwnym razie to się nie zmieni. 
Utkniesz w pętli ujemnej. To uniwersalne prawo. 
Narzekając na swoje Teraz, przynosisz sobie więcej.

Ja: Ivo, możesz wyjaśnić to ludziom?


Ivo: Moja Miłości, tak, mogę. To jest uniwersalne prawo. Prawo powszechne opiera się na wiedzy o sobie jako o Stwórcach, boskich twórcach, a nie ofiarach waszych okoliczności. 
Na ziemi nauczono cię, że jesteś ofiarą rzeczy, które „po prostu ci się przytrafiają”, że twoje życie jest dość przypadkowe i że jesteś ofiarą tego. 
Zatem, oczywiście, jesteś kontrolowany umysłowo, będąc prześladowanym przez swoją władzę nad innymi strukturami. Nawet sprawca jest czasem ofiarą innych bardziej agresywnych sprawców.

Musisz więc pozbyć się tego sposobu myślenia. Musisz zrozumieć, że jesteś twórcą, a nie ofiarą, a jeśli znajdujesz się w sytuacji, która ci się nie podoba, dzieje się tak dlatego, że stworzyłeś tę sytuację dla siebie. 
Kiedy żyjesz w dualności, możesz obrać pozytywną lub negatywną drogę. 
Wielu na waszej planecie podąża negatywną drogą - żyjecie tym, czego nie chcielibyście robić ani robić, a to po to, aby pokazać wam, co musicie zmienić. 
W rzeczywistości nawet w dualności możesz zmienić swoje życie, aby odzwierciedlić pozytywną drogę - możesz postrzegać siebie jako twórcę własnego dobra, bo tak naprawdę jesteś.
Negatywne rzeczy przytrafiają się tobie z pozytywnych powodów. Tworzysz negatywne rzeczy, ponieważ manifestujesz swój sposób myślenia niższej świadomości. W rzeczywistości możesz się zmienić, koncentrując się na bardziej pozytywnym życiu dla siebie. Musisz zdać sobie sprawę, że przez cały czas kierujesz swoim życiem, absolutnie. Po prostu oszukano cię, że wierzysz inaczej i tworzysz rzeczywistość, którą twój głęboki stan chce, abyś stworzył - dla ich korzyści. Wasz świat wciąż działa według uniwersalnego prawa; po prostu nauczono cię nadużywać. 

Ja: I powinieneś być na to zły i chcesz to zmienić. 

Ivo: Skoncentruj się na tym, czego chcesz dla siebie i wierz, że jest to możliwe, ponieważ wszystko jest możliwe. 
Widzisz ludzi na twojej planecie z absurdalnymi sumami bogactwa, sławy i fortuny, i to dlatego, że je stworzyli.

Ja: Uważam, że pewne podejście do oczekiwań pomaga. Tak jak się spodziewasz. Nie powiem agresywnie, ale wiesz, że dostaniesz to czy tamto. 
Ivo: Tak, to pewność siebie. Ja: Więc to jest jak system GPS. Uderzamy we współrzędne i jesteśmy doprowadzeni do miejsca, w którym chcemy być w życiu. Chcesz być w związku szczęścia i miłości, cóż, twoja dusza cię tam zabierze, jednak będziesz musiał wykonać pracę, aby zmienić wszystko, co czyni cię nieszczęśliwym na drodze do osiągnięcia celu. To ma sens, prawda?


Ja: Moim celem jest manifestowanie znacznie większej ilości pieniędzy niż obecnie. Po drodze pokazano mi, co powstrzymuje mnie od manifestowania większej ilości pieniędzy. I działa. Tym, co powstrzymywało mnie od wydawania większej ilości pieniędzy, było MNĄ! Muszę powiedzieć, że gardziłam pieniędzmi, więc ponieważ skupiałam się na ich braku, nie zrobiłem tego. Stworzyłem to. Musiałam więc zaprzyjaźnić się z pieniędzmi. Jestem teraz pokazywana przez moje zamrożone ramię (po raz czwarty mam ten stan), że czuję dużą odpowiedzialność w życiu i może to czasami być ciężarem. Więc muszę zmienić swoje nastawienie i sprawić, że będzie to szczęśliwsza okazja. Pokazano nam wszystko, co musimy wiedzieć - po prostu nie wiemy, jak interpretować znaki. Nasz fizyczny styl życia w 3D odciągnął nas od interpretowania naszej wrodzonej mądrości.


Ivo: Tak, kochanie, nie rozumiesz, kiedy wywołujesz w sobie objawy cielesne. Twoje ciało mówi ci, jak się czujesz, ponieważ ignorujesz swoje uczucia. Kiedy tak naprawdę siadasz z nimi i je rozumiesz, można dokonać zmiany. Do tego czasu będziesz nadal manifestować fizyczne dolegliwości. Cała choroba jest taka. Twoje emocje powinny być rozwiązywane, a nie tłumione do tego stopnia, że  ​​przejdziesz chorobę i objawy fizyczne. 
Ja: tak. 
Ivo: Podsumowując, twoje emocje mówią ci, co lubisz, a czego nie. To, czego nie lubisz, musisz zmienić, aby twoje życie było bardziej przyjazne dla ciebie. Tak działa dualność. Kiedy ludzie wchodzą w twoje życie i są irytujący, zmieniaj ludzi wokół ciebie, a jeśli nie możesz tego zrobić, zmień swoje nastawienie do nich.


Wszystko jest miłością. Wszystko wskazuje ci drogę do większego szczęścia i miłości do siebie. Musisz nauczyć się to widzieć. 

Ja: Dzięki, Ivo. 
Ivo: Kochanie, wiem, że spoczywa na tobie wielka odpowiedzialność, ale zgodziłaś się to zrobić, zanim przybyłaś na ziemię. Pewnego dnia zobaczysz owoce swoich wysiłków, ale na razie sadzisz nasiona. 
Ja: Dzięki Ivo. www.sharonandivo.weebly.com YouTube:

 SharonandIvoofVega Odbierz DARMOWĄ kopię naszej nowej książki „Przebudzenie Ziemi” już dziś! 
Bezpłatne pobieranie jest już dostępne, pod adresem : https://www.free-ebooks.net/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz