sobota, 1 lutego 2020

Najszybszy sposób na stworzenie osi czasu wniebowstąpienia w 2020 r - GEORGI STANKOV





⭐The Quickest Way to Create Your Timeline of Ascension in 2020


Najszybszy sposób na stworzenie osi czasu wniebowstąpienia w 2020 roku



Georgi Alexandrov Stankov, 31 stycznia 2020 r
Wielokrotnie powtarzałem, że tworzymy własne linie czasowe, pasma częstotliwości lub rzeczywistości wzniesienia za pomocą naszych myśli i skoncentrowanych emocji, a następnie zabieramy wersję ludzkości, która rezonuje z nami na nową ziemię. Ten wielowymiarowy pogląd na świat całkowicie równoważy liniowe, deterministyczne podejście dominujące obecnie w zbiorowej percepcji, a także w małej oświeconej społeczności światła wojowników. Ci ostatni wciąż uciekają się do swoich liniowych projekcji w przyszłości i oczekują, że stałe prognozy powiedzą im , kiedy nastąpi przesunięcie międzywymiarowe, a oni przekształcą swoje ciała biologiczne na bazie węgla w krystaliczne ciała światła i opuszczą więzienie - ziemię. Tak się nie stanie.
Tworzysz teraz swoją własną rzeczywistość i robiłeś to również w przeszłości. To jedyny sposób w jaki działa Kreacja. Zawsze znałem tę elementarną prawdę i dopiero dziś powróciłem do poprzednich raportów i artykułów dotyczących energii z lat 2011, 2012 i 2013, w których my, PAT, obszernie omawialiśmy te kwestie. W tym czasie był o wiele większy entuzjazm (to słowo pochodzi od greckiego słowa „in theo” i oznacza „być w Bogu”) dla procesu wznoszenia się i twórczej mocy wyraźnie wyrażonych pomysłów,idei, i związanych z nimi emocji. Dzisiaj jest głębokie zmęczenie, które ogarnęło PAT i nie obwiniam nikogo, ponieważ w dzisiejszych czasach„chodzę też i zgrzytam zębami”.
Zwłaszcza od 5 dni mamy stały i bardzo potężne narastające , prawie energetyczne tsunami, w kierunku portalu palindromu 02022020.( 02 luty 2020) To wyjątkowa data, a następna będzie za ponad 1000 lat w przyszłości - 03033030. Oczywiście HR otwiera coś dla ludzkości wielkiego do zaoferowania , gdy ten portal się otworzy.
Dlatego wcale nie byłem zaskoczony czytając dzisiejsze przesłanie Arkturian o nadchodzących terminach wstąpienia  niektórych pryszniców i ich przekształceniu w krystaliczne ciała świetlne.( crystalline light bodies)  Od dłuższego czasu prosiłem Arkturian o większą jasność w tej kwestii. W końcu mam wcielenie 9D Arcturian, które żywo doświadczyłem jako indywidualne wniebowstąpienie z niższego wymiaru w styczniu ubiegłego roku i odpowiednio to opisałem. Poniżej opublikuję wiadomość Arkturian, ponieważ ma ona ogromne znaczenie.
Teraz zarówno ja, jak i szczególnie Otfried, opublikowaliśmy ostatnio wiele artykułów omawiających naszą wielowymiarową naturę z wielką głębią z różnych perspektyw. Dlatego nie powtórzę tutaj tej argumentacji jeszcze raz i zakładam, że wszyscy moi czytelnicy przyswoili sobie tę podstawową prawdę. Zwłaszcza w obecnej końcowej fazie, nasze nowe rzeczywistości rozszerzają się, rozwijają wykładniczo, ponieważ nasze możliwości tworzenia nowych osi czasu i rzeczywistości wzrosły czterokrotnie . Bardzo ważne jest, aby zachować tę prawdę w swoich umysłach, ponieważ tworzymy w każdej chwili w "Teraz".
Dopiero dziś Otfried uświadomił mi stary artykuł, który napisałem w 2013 roku, w którym omawiam sposób, jak cały wszechświat jest tworzony i gaszony  1044  razy w ciągu sekundy . To jest częstotliwość tworzenia Plancka.  Jest to wzajemna wartość czasu Wielkiego Wybuchu Plancka,  o którym niedawno pisałem.
Nie chodzi o to, że za każdym razem tworzymy zupełnie nowy wszechświat i rzeczywistości, ponieważ zawsze odchodzimy od poprzedniej wersji. jednak w ciągu jednej sekundy mamy nieskończone możliwości dokonania wielkich skoków z poprzedniego momentu stworzenia i osiągnięcia czegoś głęboko nowego.
Przez całe moje życie osobiście wybrałem i na pewno po odkryciu UL (Universal Law), najbardziej stromej możliwej drogi wzniesienia. Odpowiednio skaczę jak mistrz olimpijski z jednej osi czasu do nowych wyższych przez cały czas, ku cierpieniu mojej trzeciej czakry, która jest czakrą bilokacji. Właśnie dlatego intensywność fal dochodzących ze Źródła na moje pola jest niezrównana. Wystarczy przeczytać nasze raporty energetyczne z przeszłości, aby się o tym przekonać.
Nie ma to nic wspólnego z przechwalaniem się - wyjaśniam tutaj, jak działa kreacja, biorąc moje doświadczenie za przykład, jakiego nie mam. Można mówić tylko o swoim osobistym doświadczeniu i trzeba przyznać, że nie ma wystarczających informacji o doświadczeniach innych ludzi. Dlatego przestałem komentować to, przez co przechodzą inni ludzie, ponieważ wiem, że jest to zawsze właściwe i optymalna droga dla nich. All-That-Is to wydajność, precyzja, dokładność i optymalizacja w kochającej mieszaninie, o której doskonałości większość ludzi nie ma pojęcia na ziemi.
Z tego samego powodu postulowałem od prawie ćwierć wieku temu, że będę pierwszą osobą, która przemieni swoje świetliste ciało w krystaliczne światło ciało i wzniesie się.  
W rzeczywistości nie był to nawet mój pomysł - powiedzieli mi o tym moi duchowi przewodnicy w wielu kanałach już w 1997 roku. Po raz pierwszy wzniosłem się w lipcu 2000 roku, a potem wielokrotnie wznosiłem się na znacznie wyższe poziomy w następnych latach
Celem tego scenariusza wzniesienia jest odkrycie Prawa Uniwersalnego i autor nowej Teorii i Gnozy tego prawa, która jest nową Nauką Wzniesienia. Aby ta teoria została szybko rozpowszechniona na ziemi, wniebowstąpienie musi rozpocząć się ode mnie, aby skupić uwagę całej ludzkości na tym wyjątkowym osiągnięciu intelektualnym i gnostycznym. Kropka! Jeśli istnieją jednostki, które kwestionują uzasadnienie tego scenariusza wniebowstąpienia, proszę się zgłosić i argumentować inny wynik, a może on być nawet dla ciebie ważny. Ale nie na mojej osi czasu wniebowstąpienia, której nie będziecie częścią. Ta oś czasu będzie pierwszą, która doświadczy wzniesienia - wstąpienia do 5D.
Właśnie dlatego zostałem wybrany na kapitana PAT w 2011 roku i najpierw koordynowałem wniebowstąpienie Gai do 5D w gwiezdnych wrotach 11.11.11, a następnie wniebowstąpienie czołówki światła wojowników do 5D w gwiezdnych wrotach 12.12.12 - 12.21.12. Jeśli cofniesz się i ponownie przeczytasz wszystkie raporty z tych lat, będziesz zaskoczony, aby dowiedzieć się (ponownie), ile informacji możesz uzyskać na temat tych i wielu innych portali wniebowstąpienia, które PAT otworzył ode mnie, Amory, innych członków PAT i , przede wszystkim od Elohimów i innych źródeł, które Amora regularnie przekazywała w tym czasie.
Dzięki temu chcę jedynie zilustrować, w jaki sposób tworzysz własną rzeczywistość, z ukierunkowaną wytrwałością, odwagą i poświęceniem. Nigdy nie obawiałem się tego twierdzić  od samego początku i w przeszłości zbierałem wiele szyderstw i oskarżeń o arogancję. Są to drobne ludzkie uprzedzenia i projekcje, na których tak naprawdę nigdy mi nie zależało, gdy oceniam je takimi, czym naprawdę są - wyrazem nieprzetworzonych ludzkich lęków,obaw.
Możesz wznieść się tylko wtedy, gdy pokonasz wszystkie swoje lęki, a najczęstszy strach ludzki na tej ziemi będzie krytykowany i wyśmiewany. Aby tego uniknąć, powinniście  przede wszystkim kochać siebie i dopiero wtedy będziecie mogli kochać całą ludzkość. Zawsze tak czułem, co dało mi również sprostowanie, aby odsłonić wszystkie ludzkie wady i słabości z miłości do ludzi, ponieważ wiem głęboko w moim sercu, że są to ludzkie braki, które powstrzymują ich przed wzniesieniem.
Moim celem zawsze była pomoc wszystkim ludziom w wstąpieniu. Właśnie dlatego przybyłem na tę ziemię jako dusza Elohim, odkryłem Prawo Uniwersalne i rozwinąłem Naukę Wniebowstąpienia. Dlatego też zaakceptowałem pozycję kapitana PAT i ludzki związek ze Źródłem, ze wszystkimi negatywnymi konsekwencjami, takimi jak ból fizyczny i wściekłe odrzucenie przez środowisko. Dlatego niezłomnie, bezgranicznie wykazuję się odwagą, aby być liderem w tym procesie i narażam się na wszelkiego rodzaju podstępne ataki ludzi i ciemnych bytów z planu astralnego, tylko po to, aby być wzorem do naśladowania dla innych, a także do wznoszenia się.
To powiedziawszy, chcę uświadomić wam wyjątkową okazję, jaką daje wam teraz dana za pomocą portalu palindrom 02022020, aby z powodzeniem i prawie w czasie rzeczywistym stworzyć nową oś czasu Ziemi, na której chcecie żyć. Pójdźcie ze mną do Nowej Lemurii i miast światła i zabierz ze sobą tak wielu ludzi, jak tylko możecie  przekonać. W ten sposób tworzymy najszybszą oś czasu wniebowstąpienia. Spraw aby było to możliwe!

Light Bodies, Inner Earth Beings & ETs  - The 9D Arcturian Council
Daniel Scranton, 31 stycznia 2020 r
"Pozdrowienia. Jesteśmy Radą Arkturian. Z przyjemnością łączymy się z wami wszystkimi.
Badaliśmy kilka linii czasu, które macie przed sobą teraz, kiedy byliście w tym roku kalendarzowym przez pewien czas, i widzimy kilka miłych okazji dla ludzkości. Widzimy pewne możliwości, jak duża ilość energii dociera do twojego świata i przekształca cię na poziomie komórkowym. Widzimy tę transformację jako przyspieszenie ruchu, które bardzo stopniowo robisz, aby mieć w pełni aktywowane ciała świetliste.
Teraz posiadanie w pełni aktywowanego ciała świetlistego jest czymś, o czym wielu z was w społeczności nowych czasów rozmawia od dłuższego czasu . Było bardzo dużo próśb o tę konkretną transmisję energetyczną, a prośby zostały wysłuchane, a ty stopniowo zbliżasz się do tej osi czasu. Jest to ekscytujące dla was wszystkich i ekscytujące dla nas wszystkich, którzy obserwujemy was tak uważnie i kibicujemy, aby dostać się do tego piątego wymiaru, wyższej jaźni .
Patrzyliśmy również na linię czasu, w której odkryte zostaną istoty z Ziemi, które dobrowolnie wyjdą spod powierzchni waszej planety. Pojawia się pytanie, która z istot na Ziemi byłaby najbardziej odpowiednia, aby wyglądać tak, ale istnieje wielu wspaniałych kandydatów, którzy mogliby wystąpić i wyjść spod powierzchni. Widzimy też możliwą oś czasu, w której naukowcy odkryją tak wiele niepodważalnych dowodów, że ets były na Ziemi, że dzięki temu codzienne transmisje tradycyjnych mediów będą wypełniać fale radiowe przez dość długi czas.
W tym roku kalendarzowym istnieje wiele innych bardzo ekscytujących możliwości. Chcemy, abyście wiedzieli, że to Ty, którzy nie śpicie, współtworzycie te ramy czasowe i zapraszacie jak najwięcej swoich ludzkich przyjaciół, aby do nich dołączyć. Ty wybierasz swoje ramy czasowe, a to wszystko możesz zrobić bardziej świadomie i celowo. Zdecydowanie zalecamy, aby po prostu szukać prognoz tego, co absolutnie się wydarzy.
Te prognozy mogą zachęcić cię do wibracji w harmonii z tą osią czasu i tak właśnie ci służą, ale wolelibyśmy raczej, abyś tworzył nowe ramy czasowe, w których możliwości są nieograniczone, jak daleko możesz zajść w pozostałej części 2020 rokuMusisz już wiedzieć, jak potężny jesteś, ale od czasu do czasu lubimy ci przypominać. I ta transmisja jest jednym z tych przypomnień. Zbierajcie się najlepiej, jak potraficie, ze swoimi przebudzonymi duchowo ludźmi i rozmawiajcie o tym, jakie osie czasu chcecie wspólnie stworzyć, ponieważ teraz i zawsze była siła w liczbach.
Jesteśmy Radą Arkturian i lubimy się z tobą kontaktować. ”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz