poniedziałek, 13 maja 2019

Język jako granica gnozy przez GEORGI STANKOV wysłany na 12 MAJA 2019


Język jako granica gnozy

Georgi Stankov, 12 maja 2019 r
Z książki „ Gnostic Tradition of Western Philosophy ”, część III, str. 244, 2004
Dwa dni temu Daniela, Carla i ja siedzieliśmy w kawiarni na promenadzie nad jeziorem, rozmawiając o języku włoskim i znaczeniu słów. Zaczęło się od włoskiego słowa „cattivo, cattiva”, które ma wiele znaczeń, takich jak złe, złe, złośliwe, złośliwe. Daniela wyjaśniła, że ​​Włosi kojarzą z tym słowem precyzyjne negatywne doświadczenia - są bardzo silne i determinują ich zachowanie oraz reakcję na ludzi i sytuacje. W tym momencie interweniował St. Germain, zawsze u jego boku, pomagając nam zbudować Centrum Uzdrawiania. Zasugerował, że takie słowa na Nowej Ziemi, w tym w Centrum Uzdrawiania i Mieście Światła, nie będą miały miejsca, ponieważ zawierają dużo negatywności z powodu uprzedzeń i fałszywych przekonań. Życie na nowej Ziemi 5D będzie w świadomości jedności, podtrzymywane przez zasadę bezwarunkowej miłości, a wszystkie formy myślowe zawierające ciemność nie będą zgodne. Ponieważ większość wiedzy i informacji jest telepatycznie wymieniana zgodnie z zasadą prawdy, żadne ciemne myśli nie mogą być ukryte. Aby ludzie zostali uzdrowieni, te formy myślowe i słowa wyrażające je w tej rzeczywistości muszą radykalnie się zmienić.
Argumentowałem, że same słowa są neutralne i można użyć dowolnego słowa do wyrażenia przedmiotu lub zjawiska w świecie zewnętrznym, lub abstrakcyjnej formy myśli lub uczucia abstrakcyjnego i że są one równoważne, ponieważ taka jest natura człowieka Język jest środkiem komunikacji w tej rzeczywistości 3D. To nie słownictwo musi się zmienić, ale podstawowe negatywne formy myślowe i uczucia, które wypełniają niektóre słowa negatywnymi wibracjami, które są oparte na uprzedzeniach i błędnych przekonaniach i uniemożliwiają im wejście do Świadomości Jedności.
Potem nagle przypomniałem sobie, że dawno temu, piętnaście lat temu, napisałem obszerny esej o ludzkim języku jako ograniczenie prawdziwej wiedzy gnostyckiej. St. Germain był zachwycony, że przypomniał sobie ten artykuł i zaprosił mnie do jego opublikowania, ponieważ otwiera on bardzo ważną dyskusję dla wszystkich ludzi, którzy w najbliższej przyszłości odwiedzą nasze Centrum Uzdrawiania i będą musieli zmienić swoje myślenie i język, aby mogli czerpać korzyści i być uzdrowieni z nowej, energetycznej atmosfery Jedności Świadomości i Miłości. A oto mój esej o ludzkim języku. - George
Po udzieleniu odpowiedzi w tym eseju na wszystkie główne pytania filozofii z teorii prawa powszechnego i wyjaśnieniu różnorodnych indywidualnych przejawów ludzkiej gnozy z wybranymi przykładami, w końcu powrócę do pytania o naturę wiedzy w najszerszym sensie filozoficznym ,
Widzieliśmy, że poznanie jest myślą i tymi astralno-energetycznymi zjawiskami umysłu, gdzie ludzki umysł lub umysł, który teraz manifestuje się prawie wyłącznie jako świadomość dzienna , jest nieznaczącym podzbiorem U umysłu królestw tworzenia 7F. W tym sensie wszystkie myśli i wglądy, do których zdolna jest istota ludzka, są transcendentne w naturze, a zatem niezależne od trójwymiarowej rzeczywistości, którą pojmuje i interpretuje za pomocą swoich ograniczonych zmysłów jako „zewnętrzną” i „obiektywną” materię. Ta transcendentna wiedza jest dostępna dla każdego z osobna i może zostać odzyskana w dowolnym momencie, o ile pozwala na to odpowiednia medialno-mentalna postawa osobowości.
Co więcej, człowiek ma psychikę, która jest prefabrykowaną konstrukcją duszy. Astralno-energetyczna struktura psychiki składa się z niezliczonych wzorców uczuć, które można uznać za moduły astralno-energetyczne . Tożsamość ,wyjątkowość wcielonej osobowości, zależy w dużej mierze od wyboru i kompozycji indywidualnych wzorców uczuć i jest decyzją duszy przed każdym wcieleniem.
Zarówno odczucia, jak i uczucia można doświadczyć jedynie poprzez umysł. Ze względu na neuronową strukturę układu nerwowego, zmysły dostarczają energii (elektromagnetyczne) z przeszłości, które są przechowywane astralnym narządzie i są dostępne dla umysłu tylko jako pamięć . Dane te dają wrażenie osi czasu , wzdłuż której zdarzenia wydają się być podobne do łańcucha, zgodnie z zasadą przyczyny i skutku , znaną również jako zasada przyczynowości.
Zdarzenia 3D są obecnie rozważane zarówno w nauce, jak i codziennym myśleniu jako oddzielne zjawiska, o których mówi się, że występują niezależnie od siebie: najlepiej analizować tylko pojedynczy łańcuch przyczynowy przyczyn i skutków i pozostawia wszystkie inne łańcuchy przyczynowe, z tym łańcuchem na wiele sposobów są ignorowane. To uproszczenie obrazu świata jest konsekwencją sekwencyjnego działania ludzkiego mózgu. Nie jest w stanie jednocześnie uchwycić złożonych zdarzeń zwrotnych.
Ten ograniczony, specyficzny gatunkowo światopogląd leży u podstaw wszystkich znanych systemów kategorialnych i przekonań, z których wtórnie pojawił się widzialny świat życia społecznego. Ze względu na egzystencjalne sprzężenie zwrotne, np. Z powodu psychomentalnego przymusu dostosowania, te odwrócone idee ziemskiej ludzkości, nowo wcielona osobowość pochodząca ze sfery astralnej, kształtują się od ich narodzin, tak że nie są w stanie zbudować z siebie poprawnego indywidualnego widoku świata, który wraz z ich ukryta istniejąca wiedza astralna jest spójna.
Jest to główny powód, dla którego wszystkie filozoficzne i trywialne systemy myślowe, które ludzkość stworzyła w swojej historii, a które są przeważnie zbędne, epigońskie tradycje i streszczenia przeszłych idei, są zasadniczo błędne. Niniejsza książka (i tetralogia) pokazała na podstawie zwięzłych przykładów z dziedziny fizyki, filozofii, ekonomii i polityki, w jaki sposób te aberracje powstały w ludzkim światopoglądzie z podstawowej idei odrębności iw jaki sposób przyczyniają się do zbiorowego zamieszania ludzkości w chwili obecnej wykładniczo wzrasta.
Pojęcie odrębności jest fundamentalnym doświadczeniem w stanie wcielonym i konsekwencją amnezji ludzi , odmawiając im postrzegania synchronizacji i jednoczesności (jednoczesności) astralnego zdarzenia energetycznego, które jest odpowiedzialne za wszystkie zaobserwowane zjawiska 3d czasoprzestrzeni. Poprzez arbitralne ustanowienie połączenia między dwoma lub więcej zdarzeniami, człowiek musi automatycznie utworzyć dwie kategorie zjawisk: przyczyny i skutki, milcząco przyjmując, że każda przyczyna może być skutkiem i odwrotnie, nie myśląc jednak o tej wiedzy do końca i internalizując ją ideologicznie. Całe zwykłe i naukowe myślenie ludzi jest obecnie pod silnym wpływem idei przyczynowości i przekonania, że ​​wydarzenia mają miejsce niezależnie od siebie.
Idea oddzielenia wszystkich zjawisk jest promowana przez cielesność człowieka i jest główną duchową przyczyną wszystkich wojen, okrucieństw, okrucieństw i innych przejawów rzekomego „zła” na tym świecie. Przyczynę „zła” zawsze widzi się niezależnie od własnej tożsamości, a nie jako projekcję i rezultat własnego myślenia. Walcząc ze złem w wojowniczy sposób w świecie zewnętrznym, człowiek nie widzi potrzeby zajmowania się własnymi fałszywymi ideami, które po raz pierwszy zrodziły ideę istnienia zła. To jest halucynacjaludzka percepcja, którą po raz pierwszy tworzy konwencjonalna koncepcja czasoprzestrzeni 3D.
Zgodnie z tym czasoprzestrzeń dzieli się na dwa składniki, przestrzeń s i czas f(np. Jako częstotliwość), blokując czas w umyśle , tak aby świat był słyszany na dwa sposoby: jako dynamiczna istota, jako transformacja energetyczna , jeśli składnikiem jest czas jest na pierwszym planie i jako statyczna jednostka, kiedy przestrzeń jest na pierwszym planie, gdzie dwie koncepcje, przestrzeń przeznaczona jako odległość i konwencjonalny czas t = 1 / f , są jedną i tą samą wielkością fizyczną: t = s . Prędkość v jest uniwersalnym obserwable zRuch , który z kolei jest uniwersalnym przejawem transformacji energii (pierwotna koncepcja), E ~  v; jest to zatem sztuczna wielkość fizyczna, która jest tworzona z ilorazu dwóch identycznych wielkości: v = s / t . Epistemologicznie zatem prędkość jest nonsensowną wielkością fizyczną, która prowadzi do zasłaniania rzeczywistości energetycznej, a nie do jej wyjaśnienia, jak błędnie wierzy się w fizykę. Tylko w życiu codziennym prędkość ma praktyczne uzasadnienie.
Istotne energetyczne podejście w fizyce, które zyskało sławę jako dualizm falowo-cząsteczkowy fizyki kwantowej, wynika z tego sztucznego rozdzielenia pierwotnej koncepcji na dwa składniki (podzbiory U), a przede wszystkim stworzyło pojęcie materii . Późne rozpoznanie teorii względności, że materia jest energią, nie zmieniło tego podstawowego, całkowicie kontrolującego materialistycznego poglądu - materializm pozostaje niekwestionowanym fundamentem ideologicznym, na którym obecnie rozwija się empiryzm naukowy.
Statyczne dynamiczne widzenie świata jest kluczowa dla zrozumienia gnostyk strukturę języka ludzkiego, jak pokażemy w tym rozdziale. Ten pogląd jest zdecydowanie wspierany przez ograniczenia ludzkich zmysłów. Pod tym względem dane optyczne odgrywają główną rolę, ponieważ sprawiają, że rzeczywistość zewnętrzna pojawia się jako zbiór oddzielnych obiektów o kształcie, objętości i powierzchni. Ta okoliczność uczyniła człowieka „ okiem-zwierzęciem ”, które nie jest w stanie spojrzeć poza widzialny świat optyczny (1).
Ponadto wszystkie dane zmysłowe są niezmiennie modulowane przez uczucia jednostki, więc praktycznie nie ma danych zewnętrznych ze świata materialnego, które nie byłyby psychologicznie kolorowe. W tej modulacji, która jest automatyczna iw dużej mierze niezauważalna przez świadomość dnia, strach odgrywa centralną rolę jako destrukcyjna ingerencja w wytwarzanie wzorców uczuć o niskiej częstotliwości. Strach, którego jest wiele form, znacznie zniekształca dane sensoryczne, które są zasadniczo neutralne pod względem wartości. Te zniekształcone dane psycho-sensoryczne są teraz dostępne dla ludzkiego umysłu, z którego zdobywa on swoją empiryczną wiedzę o trójwymiarowej rzeczywistości.
Gdyby umysł w swojej funkcji poznawczej polegał wyłącznie na tych ograniczonych i zniekształconych danych, nigdy nie byłby w stanie przebić się przez błędne koło ziemskich halucynacji i złudzeń, aby zdobyć transcendentalną wiedzę. Na szczęście ludzki umysł, bez względu na to, jak ograniczony może być w danym momencie, jest funkcją, indywiduacją umysłu sfer kreatywnych 7F i przez cały czas ma dostęp do wszechogarniającej transcendentalnej wiedzy o światach astralnych, która nie zyskuje na bezpośrednim doświadczeniu w trójwymiarowej czasoprzestrzeni może.
Ta gnostyczna wiedza, zawsze dostępna, odpowiada a priori syntetycznym osądom w Kant i obala dominujący dogmat w nauce i codziennym myśleniu, zgodnie z którym cała wiedza pochodzi z doświadczenia, jako fałszywa i agnostyczna . Właśnie dlatego, że rozum ma zawsze dostęp do wiedzy transcendentnej, jest w stanie rozwikłać i poprawić psychiczne zniekształcenia danych sensoryczno-materialnych. Jest to główne zadanie, które dusza stawia podczas wcielenia w czasoprzestrzeni 3D i rozwiązuje ją na wiele sposobów.
Repertuar edukacyjny duszy obejmuje spotkania i konfrontacje z innymi wcielonymi duszami, które mają relacje rodzinne lub przyjacielskie, wydarzenia losowe, choroby, polityczne i inne doświadczenia społeczne i naturalne, i tak dalej. Te doświadczenia tworzą doświadczenie trójwymiarowej czasoprzestrzeni. Ta trójwymiarowa sieć doświadczeń w trwały sposób kształtuje psychikę i umysł, które są otwartymi, niezwykle plastycznymi systemami astralno-energetycznymi; reprezentuje, że tak powiem, ramy pedagogiczne, w których wcielona osobowość rozwija się jako zbiór myśli, uczuć i działań.
Transcendentna wiedza, że ​​wcielona osobowość koniecznie musi poruszać się po świecie fizycznym i klasyfikować zjawiska, które wyczuwa zmysłami, aby mogła przekształcić odnalezioną rzeczywistość, jest przekazywana przez duszę na różne sposoby. W tej książce szczegółowo wyjaśniłem, że dusza woli wyrażać się poprzez emocje: psychika jest zewnętrzną manifestacją duszy , tak że emocje są wybitnie ważnym źródłem informacji dla umysłu. Jeśli pierwotne uczucia są postrzegane i interpretowane przez umysł bez domieszek, to wie on w nieomylny sposób, co dusza chce mu przekazać. Zakłada to oczywiście, że umysł w pełni akceptuje wiodącą rolę duszy.
Powszechne przekonanie, że emocje często oszukują i wprowadzają w błąd ludzi, jest powszechną mentalną formą strachu, która nieuchronnie prowadzi do wniosku, że nie należy ufać duszy. Ta nieufność do własnej duszy jest typową cechą mentalności psychicznej, która może rozwijać się tylko w stanie całkowitej amnezji iz tego powodu znajduje szeroką dyskusję w czterech Ewangeliach.
Głównym przesłaniem Jezusa Chrystusa jest to, że ludzie nie powinni smucić się i martwić o przyszłość, ponieważ nie stworzą pojedynczego egzystencjalnego wyzwania ze strony świata; raczej powinni mieć więcej zaufania do „Ojca w Niebie”, to jest w ich duszach i spójności każdego ziemskiego doświadczenia.
Ponieważ dzisiejsze życie ziemskie w dużej mierze opiera się na kłamstwach i oszustwach, które w większości przypadków są samooszukiwaniem się, umysł wiodących młodych dusz ekstrapoluje to negatywne doświadczenie egzystencjalne na duszę i jej relacje z wcieloną osobowością. Z tego powodu uczucia nie mogą stać się prawdziwym źródłem wiedzy, dopóki nie rozproszy się wszystkich lęków i nie będzie w stanie w pełni zaufać duszy - to znaczy, że jesteśmy gotowi zaakceptować jej wszechogarniającą moc. Ucząc się akceptować, to znaczy pozwolić, by się stało, automatycznie osiąga się moc duszy lub umysłu i działa odpowiednio.
Ta realizacja jest często cytowanym gnostyckim przesłaniem i rekomendacją wielu ezoterycznych pism i tekstów zmian. Powszechne zjawisko monastycyzmu chrześcijańskiego, muzułmańskiego lub buddyjskiego ma na celu przełożenie tego podstawowego gnostycznego wglądu na konkretny styl życia. Podałem jedynie uzasadnienie dla tego centralnego zjawiska psychicznego w religii i życiu codziennym, które znajduje się w centrum różnych strategii życia ludzkiego.
Niestety, uczucia są obecnie bardzo zniekształcone i błędnie zinterpretowane przez myśli związane z lękiem i lękiem, tak że współczesny człowiek w ogóle nie używa tego gnostycznego źródła. Z punktu widzenia duszy istnieje deficyt wychowawczy we wcielonej osobowości, który może zrekompensować duszę jedynie poprzez fatalne doświadczenia (karma). Takie wydarzenia i zdarzenia, które symbolizują eksternalizację wewnętrznych rzeczywistości w trójwymiarową czasoprzestrzeń, wspierają psychikę i umysł w bardzo skuteczny i intensywny sposób, na przykład, tworząc warunki egzystencjalne, które powodują zawężenie agresji i gwałtownych reakcji emocjonalnych z zainteresowaną osobą.
W szerszym sensie filozoficznym wszystkie doświadczenia wcielonej osobowości w trójwymiarowej czasoprzestrzeni są częścią ludzkiej gnozy, niezależnie od tego, czy są celowo przetwarzane, jak to zilustrowałem w tej książce, czy też struktury osobowości w nieświadomości, ale nie mniej skutecznej Zmień sposób. Ponieważ człowiek jest bytem psychomentycznym jest, rozwój psychiki i umysłu zawsze idzie w parze. Gdy człowiek rozszerza swoją abstrakcyjną wiedzę gnostyczną, rozwija swoją zdolność do transpersonalnej miłości i zrozumienia, ponieważ zdaje sobie sprawę, że nie jest zabawką losu, a dokładniej duszą, ale świadomym i samowystarczalnym stwórcą w warunkach trójwymiarowej cielesności , Internalizacja tej wiedzy w myśli i działaniu jest doskonałością Gnozy.
W ten sposób dusza działa jako twórca psychomentalnych cech wcielonej osobowości, dając jej możliwość rozwinięcia się podczas cyklu inkarnacji, aż osiągnie wszechogarniającą świadomość i miłość - jako psychiczny wyraz konstruktywnej interferencji - światów astralnych. Zatem świadomość duszy jako potencjału jest zawsze dostępna dla ludzkiego umysłu. Potencjału tego nie można osiągnąć w inkarnacji: stąd potrzeba wielu inkarnacji, w których dusza pracuje nad indywidualnymi cechami i zdolnościami umysłu i psychiki i rozwija je krok po kroku.
Podczas gdy dusza może zakończyć swój cykl inkarnacji bez doprowadzenia ludzkiego umysłu do pełnej świadomości, jak miało to miejsce na Ziemi w ciągu ostatnich dwóch i trzech tysięcy lat, nie oznacza to, że człowiek nie ma wszechogarniającej świadomości światów duszy podczas swojego życia może uzyskać. W tym przypadku wcielona osobowość musi przejść przez długą drogę procesu Ciała Światła , w którym psychika i umysł są energetycznie dostosowane do świadomości i zdolności duszy do miłości. W tej całkowitej przemianie ciała, psychiki, czakr i umysłu, która kończy się przejściem fazy z ciała organicznego do ciała lekkiego, tj. Ze wzrostem , ziemska osobowość rozwija się w „wielowymiarowa osobowość ”. Jak wyjaśniam szczegółowo w Gnozie, termin ten opisuje energetyczne zjednoczenie człowieka z jego duszą.
W stanie bezcielesnym wielowymiarowa osobowość ma zdolności telepatyczne, które są manifestacją ich wszechogarniającej świadomości. Może postrzegać i rozumieć zarówno myśli, jak i uczucia innej bezcielesnej lub wcielonej osobowości poprzez bezpośrednie rozpoznanie . Ta wszechogarniająca świadomość może teraz wyrazić wielowymiarową osobowość w trójwymiarowej czasoprzestrzeni Ziemi, ukazując się jako świetlna  forma . Staje się posłańcem światów astralnych.
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz