poniedziałek, 11 czerwca 2018

Rozpoczyna się wojna z Ziębą i krytykami szczepień



Lekarz Dawid Ciemięga złożył do prokuratury sprawę przeciwko Jerzemu Ziębie, ponieważ uważa, że krytykując lekarzy za ich podejście do szczepień obraża środowisko lekarskie w Polsce. Oto co napisał i opublikował na „Facebooku” informując o przyjęciu sprawy przez prokuraturę:


„To jest informacja nie tylko dnia, miesiąca ale być może roku. Po ocenie materiału dowodowego, Prokuratura rozpoczyna sprawę. Nie pisałem tego wcześniej, ponieważ czekałem właśnie na tą informację, ale teraz napiszę to co wszyscy chcieli usłyszeć:

Jerzy Zięba został obciążony zeznaniami, złożyłem obszerny materiał dowodowy wykazując oczernianie mnie, polskich Pediatrów i środowiska lekarskiego w Polsce przez tego człowieka. Złożyłem bardzo dokładny materiał pokazujący niebezpieczne działania tego człowieka oraz jego notoryczne obrażanie Nas lekarzy, studentów medycyny i całego środowiska.
Zeznaniami zostało obciążonych bardzo dużo innych osób, hejterów, antyszczepionkowców, aktywistów ruchu antyszczepionkowego, wiele z tych osób jak wiecie sam (ale też przy wsparciu wielu osób tak naprawdę) namierzyłem i ustaliłem, jest też część osób których mam niepełne dane albo bardzo szczątkowe – Wymiar Sprawiedliwości już po Was idzie.
Mało tego. Te same osoby którymi zajmuje się właśnie Prokuratura – już są a inne dopiero będą pozywane również w trybie prywatnym przeze mnie i moich adwokatów przy wsparci innych instytucji. Już od kilku tygodni podejmujemy konkretne działania – jest to droga postępowania karnego w sprawach z oskarżenia prywatnego. Pierwsze efekty i to bardzo konkretne są – mamy już kilka przyznań się do winy, ale o tym będę informować później.
Dziękuje Śląskiej Izbie Lekarskiej za wszelką pomoc jak również innym Izbom Lekarskim za udzielone wsparcie, dziękuję również GIS i PZH, PR, wszystkim instytucjom i mediom które również mnie wspierają w walce o dobre imię, wielu osobom, tysiącom Polaków za słowa otuchy, te osobiste i w wiadomościach.
Dziękuje moim znajomym z grupy zdaniowej za wielkie wsparcie – Wy wiecie.
Dziękuje lekarz Paweł Szczuciński za podjęty trud i aktualne działania, to co Ciebie teraz spotyka nie pozostanie bezkarne. I dziękuje oczywiście anonimowym osobom za przekazane dane niektórych hejterów.Jak Wszyscy widzicie – udało się. Teraz będziemy walczyć z hejtem, oszczerstwami, pseudonauką, naciąganiem pacjentów i szerzeniem nieprawdziwych informacji. A na tym skorzystają przede wszystkim mali i więksi pacjenci.”
Przygotował: Maurycy Hawranek
Na podstawie: Wykop.pl
Źródło: WolneMedia.net
Opublikowano , autor:
 
 https://www.minds.com/newsfeed/850735034311938048

 
Parodia, jakiś teatr kukiełkowy, czy narracja prosto ze śpiewnika Big Pharmy? Uwaga: bójcie się własnych psów! :D
"Psy mogą spowodować kolejną wielką epidemię grypy u ludzi: nowy śmiertelny szczep tego wirusa może przechodzić ze zwierzaków na ich właścicieli - a naukowcy ostrzegają, że być może potrzebna będzie szczepionka, aby nas chronić."
Szaleństwo nie ma końca. W przyszłym roku przyjdzie kolej na koty i króliki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz