wtorek, 19 czerwca 2018

Most Arcturian ~ Timeline - Melina Portia Lafont ~ 14 czerwca 2018 r


Most Arcturian ~ Timeline

Najpierw osobista wiadomość od Méline

Cześć Ukochani,
Przed udostępnieniem tego wywiadu chcę wyjaśnić, co się dzieje i jak uzyskałam te informacje. 
Jest całkowicie jasne, że coś wydarzyło się wczoraj wieczorem (czas europejski). Moje serce nagle zmieniło częstotliwość i było trzymane w kokonie - tak to się czuło. Działanie zostało przyznane, aby wysoka inteligencja i częstotliwości światła mogły wejść i zostać przekazane dalej. Serce zostaje umieszczone w przestrzeni, w której jest bezpieczne i chronione, oczywiście pokonując siebie, podczas gdy całe ciało otrzymuje ogromne pliki do pobrania.
Poszłam spać wcześnie doświadczając bólów głowy, wchodząc w głęboki sen i budząc się inaczej. Bez apetytu, uczucia zmęczenia, doświadczania mdłości, ale pełna inspiracji i energii. Zauważyłam, że coś jest inne, coś się zmieniło. Uświadomiłem sobie to i teraz przeniosło się na niezaprzeczalną wiedzę.
Moje serce jest spokojniejsze, jak ja. Poczucie większego zaufania i spokój.
Arkturianie przybyli, żeby mnie poinformować, ale żeby otrzymać informacje, musiałem położyć ręce na sercu, pod jasnym kwarcem. Powiedzieli, że aby otrzymać to, co się dzieje, musiałam najpierw zintegrować kody świetlne jako wiadomość w moich komórkach, aby mogła później móc je przekazać w postaci słów.
Robiąc to, zobaczyłam siebie podróżującą przez tunel czasoprzestrzenny, który wypchnął mnie do wszechświata. Tutaj pokazano mi moje serce, które miało teraz 6 strumieni energii Światła, które zbierały się razem, gdzie było tylko 3 wcześniej. Arkturianie wyjaśnili, że był to wielowymiarowy portal aktywujący się w pełnym ciele (fizyczności).
Słowo "most na osi czasu" było jedynym słowem, które otrzymałam, gdy nagle fala przeszła przez moje serce doznało gwałtownego   wzrostu, moje trzecie oko zaczęło odczuwać wysokie ciśnienie i pulsujące wibracje. Widziałam cząsteczki wszechświata wraz z ogromną białą kopułą.
Widzę nas w strumieniu przyspieszonej prędkości. Ale nie zauważamy tego, nie odczuwamy tego, ponieważ wydaje się, że jest takie samo tempo co poprzednio. TAK przyspieszamy, a nasze ciała ZAWSZE to dostrzegają i zauważają to. W tej chwili nie jest to w naszej świadomości, ale nasze ciała będą pokazywać nam, że w miarę upływu czasu w coraz większym stopniu.
To, co wydarzyło się później, było szokiem, który przeszedł przez lewą stronę mojego ciała. Został rozebrany, a potem podniesiony, podczas gdy moja prawa strona nie poruszyła się. Wyrównanie...
Wtedy do mojego ciała weszło ogromne pole bieli i zieleni Morskiej, a ja otrzymałam kody Światła. Następne informacje zawierały dane, z którymi dzielę się poniżej.
Moje serce wydaje się inaczej, inaczej się czuję w pozytywny sposób. Chciałabym usłyszeć wasze doświadczenia.
Dużo miłości 
Méline

Most na osi czasu

14 czerwca nastąpiło przesunięcie na osi czasu. To było przemieszczenie  w czasie, zmiana pędu podczas mostkowania Przesilenia. To Umiłowani, jest początkiem aktywacji, punktem przyspieszającym, który inicjuje ten dynamikę Teraz.
Energie są coraz większe, a gdy zaczynają  przyspieszać, punkt zmiany przechodzi przez punkt, w którym moment pomostu nagle zmienia się w wyższy bieg. Tak więc od tej pory przekształca się pan w przyspieszony modus. Chociaż może wydawać się twoim ludzkim oczom, że wszystko jest takie samo, niemniej jednak twoje uszy odbierają dźwięki o wysokiej częstotliwości  i wszyscy są katapultowani do przyspieszonej prędkości.
Od tej chwili podróżujecie do Wysokiej Prędkości Światła, , która wpędza was dalej w boską świadomość WSZYSTKICH i JEDNEGO.(of ALL and ONE.)
Co to znaczy? Oznacza to, że wszyscy razem osiągnęliście poziom integracji, który nazywany jest nadludzką świadomością. Od teraz otrzymujesz kody Boga / Źródła Światła, które inicjują i aktywują twoją Nad ludzką świadomość, aby stała się ucieleśnieniem.
Osiągnąłeś zbiorowy stan świadomości, który jest gotowy, aby odbudować twój system komórkowy w super światło i super modus, który odblokowuje super ludzkie zdolności.
Jesteście od teraz Wielowymiarowymi Istotami zrodzonymi na tej Ziemi. Zawsze byłeś Wielowymiarowy, ale TERAZ, poprzez zmianąę osi czasu, został otwarty portal, aby aktywować nadludzką świadomość na płaszczyźnie, która leży w twojej fizycznej rzeczywistości.
Rzeczy okażą się bardziej obecne w fizyce, począwszy od teraz, ponieważ jest to płaszczyzna i rzeczywistość, która została świadomie otwarta zbiorowo. Światła robotnicy pracowali z wytrwałością i wytrwałością przez ostatnich kilka lat, a to się opłaciło. Ciągłe skupienie, poświęcenie, połączenie i samorealizacja są kluczowymi cechami tego procesu.
Serce zaczęło odblokowywać wielowymiarowe aspekty twojej Istoty, ponieważ prawdopodobnie już wyczuwasz, że stałeś się bardziej Wielowymiarowy w ciągu ostatnich 4 lat twojego czasu w ciele fizycznym. Rzeczywiście tak jest w sercu / waszej Istocie. Dodaje się, że serce które to wszystko otworzy, popchnie was wszystkich razem w wyższe sfery i pojęcia że jesteście bardziej wielowymiarowi w formie.
Kiedy wchodzisz w medytacje, zauważysz, że twój strumień serca się zmienił. Więcej kolorów jest dodawanych i przepływasz przez swoje kolorowe "De-Light". Inny strumień serca został zapoczątkowany i rodzi się w fizyczności.  otrzymacie więcej wpływów Inter Galactycznych i Gwiezdnych jako kody Światła od nas i od innych Gwiezdnych Braci i Sióstr.
Teraz wszedłeś w Świadomość Gwiazd, kolektywnie na Wyższym Poziomie. Teraz wszyscy chcecie wcielić to pole energetyczne do waszych systemów, do swojej komórkowej reprezentacji i do waszego serca jako ludzkiej świątyni.
Im bardziej uziemiasz się i ucieleśniasz to pole energetyczne - które przepływa przez twój strumień serca i jest odnowionym  strumieniem serca - tym bardziej będzie ono jednocześnie napełnione tym wszystkim.
Jakie są fizyczne sygnały i objawy? 
Niektórzy doświadczają bezsenności podczas tego przejścia - inni śpią podwójnie, jak zwykle. To zależy od tego, jak łatwo poradzisz sobie z aktualizacją, modernizacją pola energetycznego. Serce ma inny ton i poziom bicia, przeszywające dźwięki i wysokie tony w twoich uszach. Uczucie zmiany ciała: twoje komórki są ulepszane. Wysoka i silna pulsacja trzeciego oka. Wewnętrzne Kryształy aktywują się , przynosząc Tobie Wyższą świadomość. Oznacza to, że zauważysz, że jesteś bardziej wrażliwy, możesz zobaczyć zasłony unoszące się i wszystko jest bardziej szczegółowe.
Poczujesz nowe informacje i kody Światła wchodzące w twoją świadomość, nawet jeśli odczuwasz je bezpośrednio ze Źródła. Natychmiastowy wgląd, natychmiastowa wiedza, natychmiastowe widzenie. Twoje zdolności telepatyczne zaczną teraz startować i staną się silniejsze w porównaniu z płaszczyznami galaktycznymi.
Nudności to dostarczanie wyższych częstotliwości zastępujących stare niższe częstotliwości. Uwolnij i pij dużo wody, aby ułatwić "wymianę strażników". (stare są zastępowane nowymi)
Będziecie teraz musieli zachować milczenie, w odosobnieniu i połączyć się z waszym SELF, aby ułatwić i wprowadzić jak najwięcej kodów Światła, jak to tylko możliwe, gdy jesteście ciągle informowani i bombardowani naszymi kodami Światła Gwiezdnego i Bycia.
Później będziemy o tym więcej mówić.
Namaste 
Arkturianie
Aby uzyskać więcej informacji od Méline ~ Kliknij tutaj
                                                                       
***
http://theemerginglight.blogspot.com/2018/06/timeline-bridge-arcturians-surfs-up-up.html
tłumaczenie z translatorem 
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz