czwartek, 7 czerwca 2018

Aktualizacja energii: czas spowalniający, podnoszenie świadomości Diane Canfield


Autor: Terra Zetzz - 15 maja 2018 r

Aktualizacja energii: Czas spowalniający / Świadomości Wznoszące się ulepszenia nadchodzą / Wszystkie królestwa zaangażowane  
14 maja 2018 r. Błogosławieństwa ukochani , DZISIAJ ENERGIA
Dzisiejsza energia jest jasna i jaśniejsza / 14 maja. Jutro jest nowiu, więc spodziewamy się większej ilości energii. Wiatr słoneczny jest nadal wyższy niż normalnie, więc wciąż czekam, aż powróci do normy.




Przez ostatnie 2 dni przedtem byliśmy uderzeni wyjątkowo zmęczoną energią. Ostatnia noc była wisienką na torcie. Mieliśmy ogromną falę energii, która mnie znokautowała. Wpłynęło to na wszystkie moje mięśnie i było kompletnym wytrząsaniem ciała, a także świadomością. Nie było żadnych ostrzeżeń przed inwazją, jak wiele innych razy, gdy aktywacja czakry korony lub inne symptomy pojawią się przed falą. Nagle ledwo mogłam funkcjonować. Ledwo mogłam się ruszyć. Wszystkie moje mięśnie bolały od stóp do głów i chociaż byłam BARDZO zmęczona, nie mogłam się uspokoić. Ta fala pojawiła się około godziny 21 i trwała 2 godziny, zaczęłam wychodzić z tego zaklęcia około 11 zeszłej nocy, kiedy pisałam o tej fali na mojej stronie na Facebooku. Energia wyciera wszystko i wiele symptomów. Tutaj jest kilka z nich:
  • Ledwo można poruszać ciałem 3D / przechodzić transformację
  • Kwestie oddychania / płuca ulegają poprawie
  • Brak transformacji energii / ciała
  • Zmęczony, ale może lub nie może czuć się śpiący
  • Czuje się między światami jakby czekając na coś / na krawędzi
  • Spanie tylko kilka godzin dziennie z dużą ilością przebudzeń
  • Szalone świadome sny / prorocze
  • Ekstremalne ciepło ciała, szczególnie w nocy, ale może również zdarzyć się w ciągu dnia
  • Zwiększony głód
MARZENIA We śnie kilka dni temu powiedziano mi, żebym przeniosła coś, co było blisko wejścia do mojego domu. To było w drodze do wejścia w drzwiach wejściowych. Ten wyższy przewodniczący posłańca powiedział mi, że ten przedmiot blokuje energię wchodzącą i wychodzącą z drzwi. To wyższe przewodnictwo w stanie snu mówiło mi, że spowodowało to problemy z poruszaniem się, ponieważ energia została zablokowana w obie strony, przychodząc i odchodząc. Dla każdego, kto zna Feng Shui, jest to bardzo ważne i słuchałam. Chodzi o to, że sny nadchodzą bezpośrednio ze źródła i mówią nam dokładnie, co powinniśmy wiedzieć. Zwróć teraz szczególną uwagę na swoje sny i sprawdź, czy słyszysz źródło, podając dokładne informacje o tym, jak iść dalej. 

ZMIANY ZIEMI

Wiele zmian ziemi zachodzi od trzęsień ziemi na Hawajach do trzęsień ziemi na całym świecie. Mamy teraz wiele gorących stref.Sytuacja na Hawajach będzie się pogarszać, zanim stanie się lepsza i trzeba to będzie uważnie obserwować. Ziemia robi wszystko, co robi, nie bez powodu. 
TREŚCI GEOMAGNETYCZNE 
Burze geomagnetyczne obowiązują od 7/8 dni. Wiatr słoneczny był BARDZO wysoki i intensywny przez wiele tych dni, wyższy niż kiedykolwiek widziałam. W tej chwili wiatr słoneczny jest nadal zwiększany, więc dopóki nie spadnie, należy spodziewać się dalszych zmian w ziemi i objawów wznoszenia, aby kontynuować zmiany. Nie ma burz, ale czekam, aż opadnie wiatr słoneczny. 

ANOMALIA CZASU

Czas porusza się zbyt wolno. Czas przyśpiesza w czasach wysokiej energii, ale może również spowolnić. Śledzę WSZYSTKIE zmiany ENERGII codziennie, a w ciągu ostatnich kilku dni czas już się zatrzymał. To jest sposób, w jaki Wszechświat kończy się w punkcie zero, musi przyśpieszać, a następnie zwalniać w kółko, dopóki nie osiągnie czasu. Możesz to również znaleźć, zwracając szczególną uwagę na energię i czas w tym samym czasie. Zwróć uwagę na to, jak czuje się czas na co dzień. 

NOWY KSIĘŻYC / PEŁNY KSIĘŻYC

Nowy księżyc nadejdzie 15 maja jutro o 7:47 EDT. To również spowoduje pojawienie się i pojawienie się energii, tak jak robią to wszystkie pełne księżyce i nowe księżyce. To w połączeniu z całą energią, której już doświadczamy, może być intensywne. Zbliża się pełnia księżyca 29 maja. Spodziewam się również dużych zmian w tym. Pełne księżyce w tych dniach są intensyfikowane, wielokrotnie powodując intensywne objawy wznoszenia. 

DOŚWIADCZENIA CLAIRVOYANT

Wraz z tym wszystkim, widzę wzrost rzeczy pojawiających się, pojawiających się i znikających w moim domu. Widziałam, jak psy podążały za mną na moim podwórku, a ja odwracam się i nie ma tam psa. To samo dotyczy również kotów. Przeszłam również fazę tydzień temu, kiedy obiekty pojawiały się i znikały. Stało się to do dziesięciu razy dziennie. To było intensywne. Szukałabym przedmiotu,  który normalnie jest i nie byłoby go tam, odwróciłabym głowę, a potem obejrzałabym się znowu i był tam! Nie, nie jesteśmy szaleni, to wszystko jest częścią matrycy wtrącającej się i znikającej, gdy nasza nowa rzeczywistość NOWA ZIEMI umacnia się i wchodzi w naszą / tę rzeczywistość. 

KOMUNIKACJA ZWIERZĘTA / WSZYSTKIE KRÓLESTWA



Komunikacja zwierzęca znowu wzrasta, torując drogę dla NOWYCH ZIEMI, które mają wejść do środka. Im bardziej uosabia się ich wielowymiarowe atrybuty, tak samo ulepszane jest królestwo zwierząt. Kiedy staniecie się bardziej świadomi, zaczniecie zauważać, że inni wchodzą w pełną świadomość. Dotyczy to wszystkich królestw / zwierząt / roślin / owadów / życia morskiego / ptaków i innych. Kiedy rozmawiałam na mojej stronie na Facebooku, miałam wyraźną komunikację od niebieskiej sójki, która pojawiła się w moim kuchennym oknie i została tam przez około 30 minut. Było to niesamowite przeżycie, gdy budzi się również królestwo ptaków.
SHAMAN LIFE Powiedziano mi w 2016 roku: "STARE SPOSOBY POWRACAJĄ"


Tak właśnie się dzieje. Gdy powrócimy do wielowymiarowej świadomości, wszystko stanie się znacznie prostsze, ponieważ będziemy wiedzieć, co inni mówią bez słów, będziemy mieli dostęp do wyższych światów światła, będziemy mieli pełny dostęp do Źródła Energii każdego dnia. Wszystkie królestwa na ziemi będą kochane i szanowane, i nie będzie manipulacji ludzkości z żadnego innego królestwa. Dzieci będą najwyższym priorytetem na planecie. Miłość i dobroć będą na porządku dziennym. Praktyki szamańskie będą powszechne i to jest to, do czego jesteśmy kierowani każdego dnia i pod każdym względem. Kiedy puszczamy i pozwalamy by Wszechświat prowadził nas, to kończymy na właściwej ścieżce.Nowa Ziemia budowana jest teraz i wszystko, co musimy zrobić, to objąć ją i ZOSTAĆ nią. 

TWÓJ FOCUS, ABY ZWIĘKSZYĆ ŚWIADOMOŚĆ

Pozostań w chwili Now, aby uzyskać dostęp do wszystkich zmian Energii. Kiedy nie jesteśmy w chwili obecnej, nie jesteśmy dostrojeni do obecnej energii, która się pojawia. Ponieważ NOWA ZIEMIA objawi się tylko w chwili Teraz, my również musimy być w tym momencie, aby móc uzyskać dostęp do Nowej Częstotliwości. W służbie i miłości



Diane Canfield jest utalentowanym psychiatrą, ekspertem od wniebowstąpienia, ekspertem ds. Energii i kontaktownikiem ET, mając wiele osobistych odwiedzin z różnych ras naszej gwiezdnej rodziny. Pracuje, aby podnieść świadomość Ludzkiej Rasy, aby ewoluować w Galaktyczną Rasę. Jej dary psychiczne zaczęły się w dzieciństwie i zostały reaktywowane w 2000 r., Kiedy odwiedził ich statek plejadański, który zakodował ją za rolę Galaktycznego Ascended Nauczyciela. Od tego czasu pozostaje w ciągłym kontakcie z Galactics i Interplanetary Advanced Council of Light.
Copyright © 2018 by www.dianecanfield.com Wszelkie prawa zastrzeżone. Możesz udostępniać i redystrybuować ten materiał, tak długo, jak cały artykuł, wszystkie linki są zawarte, nazwisko autora włączone i strona internetowa www.DianeCanfield.com

tłumaczenie z translatorem 
Opublikowano , autor:
Może faktycznie coś w tym jest wpadła za mną do mieszkania z klatki,
Jaskółka pewnie poszukująca miejsca dla gniazda, bo brak takich miejsc.
Próbowałem podejść do niej, aby otworzyć okno, odfrunęła na ramę obrazu,
A gdy otworzyłem szeroko okno to bez siatki na muchy spokojnie odfrunęła.

autor blogu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz