piątek, 22 czerwca 2018

Kilka słów o Q, raporcie IG, trollach…

Zdjęcie użytkownika Solar Jaguar.


Wielkie Przebudzenie 2018

(poprzednio Transformacja 2012). „Pośród roztrzaskujących się światów, bądź wyciszony i koncentruj się na Mojej Boskości” – P. J.     https://krystal28.wordpress.com/
.
.
Drodzy Czytelnicy,
w amerykańskim senacie w dalszym ciągu toczy się długie i skomplikowane przesłuchanie w sprawie raportu Inspektora Generalnego na temat podstępnych planów usunięcia prawowicie wybranego prezydenta przez ciemnych sługusów w FBI.  Jak wiecie te grupy także pracowały dla ciemnych elit, aby utrzymywać ludzkość w niewoli na całym świecie (np. przez czarne operacje w Płn Korei, Iranie, itd).  Nie tłumaczę na razie ostatnich postów Q, gdyż i tak dla polskiego społeczeństwa liczne nazwiska zaangażowanych, ich stanowiska i sytuacje nie są znane.
Ona nigdy nie miała przegrać!  (Hillary)
Grupa Q Anon powiadomiła o tym wcześniej w swoich postach.  Ich prognozy sprawdzają się jedna po drugiej, także było kilka potwierdzeń, że grupa ta współpracuje z prezydentem Trumpem.
W raporcie na stronie 274 jest także tekst łączący Clintonową ze ZBRODNIAMI NA DZIECIACH.  Czy widzicie, jak toczy się kula śnieżna, której nie da się już zatrzymać!
Po opublikowaniu tu kilku postów Q Anona, nagle pokazały się komentarze nowych trolli atakujących Q Anona, mnie i nawet Kobrę.  Oznacza to, że kabał robi się naprawdę nerwowy.
Trolle zarzucają mi, że byłam kiedyś pro Obama.  Jak kilkakrotnie już pisałam w przeszłości: Tak jak miliony ludzi na świecie miałam nadzieję, że Obama będzie tym co poprowadzi świat do wyzwolenia.  Podczas nowych ujawnień i budzenia się okazało się, że to były fałszywe mrzonki.  W listopadzie 2008 roku nawet na niego głosowałam.  Na szczęście było to w Teksasie i mój głos nie miał znaczenia.  Artykuły i przekazy „pro Obama” zostały na tym blogu dawno usunięte.
Ten blog nie jest polityczny, ale wpierający ruch w stronę wyzwolenia świata z niewoli ciemnych i cieszy mnie, że każdy dzień przynosi nowe rewelacje i nowe ujawnienia.
Wszystkich nowych trolli informuję, że jeżeli nie będziecie stosować się do reguł komentowania, opisanych w zakładce, wasze posty będą przeznaczone na zawsze do spamu. Licznego spamu pozbywam się za jednym naciśnięciem co jakiś czas bez czytania.  Piszecie na własne ryzyko.

Poniżej zamieszczam ponownie moje dwa ostatnie komentarze wyjaśniające więcej. Ponieważ nie było oddźwięku, myślę, że nie zostały przez niektórych zauważone:
Odpowiedź dla IndaFog, 18 czerwca
Ja też czuję się skołowana.
Nie jesteś sama. Sprawy wydarzają się i zmieniają się na świecie w zawrotnym tempie. Ja tez czuję się czasem skołowana.
Nowe postacie jak Q, dużo polityki. Osoby które sprawują reżim, znęcają się nad Gają, nad wszelkimi zwierzętami nie mówiąc o ludziach (Kim, Putin) nagle są wspaniali.
Polityka Putina i Trumpa i innych polega na oczyszczaniu bagna z pajęczyny satanistów. Jest to proces, który wymaga cierpliwości. Ja widzę to wyraźnie i nie mam wątpliwości, ale Ty nie musisz w nic wierzyć, po prostu obserwuj. Jeśli masz pytania poszukuj, czytaj, analizuj i medytuj i otrzymasz odpowiedzi. O Płn Korei przeczytaj jeszcze raz w powyższym artykule. Nie dziwię się, słuchałaś o okropnościach Kima w korporacyjnych mediach przez tyle lat. Trudno nagle uwierzyć, ze Kim był zakładnikiem ciemnych generałów i skorumpowanego CIA.

Coraz mniej Kobry a więcej jakiś nowych, nieznanych mi i przez to dziwnych dla mnie przekazów od Q

Umieszczam artykuły Kobry jak zawsze. Wygląda na to, że mniej pisze.
Grupa Q jest rzecznikiem dowództwa pozytywnego wojska współpracującego z Białym Domem od października 2017. Miliony ludzi na całym świecie go czyta i interpretuje. Jest on w pewnym sensie początkiem rewolucji Wielkiego Przebudzenia. Których skrótów nie rozumiesz?

Odpowiedź dla Eli, 17 czerwca
Czy przeczytałaś ostatnie artykuły, często poparte linkami? Nie jest fair wpaść na czyjś blog z takim tekstem bez sprawdzenia, czy zrobienia poszukiwania wcześniej.  Niestety to co tu przekazuję to jest tylko kilka kropel w morzu tego co się tak naprawdę dzieje publicznie i za kulisami. Musisz robić własne poszukiwania, tłumaczyć sobie liczne artykuły, słuchać wywiadów, itd., aby wiedzieć więcej dla własnego komfortu. Oglądanie kabalistycznej telewizji i czytanie ich prasy dokładnie zamydla obraz tego co się dzieje i powoduje u ludzi depresję i bezsilność. Tymi negatywnymi uczuciami karmią się satanistyczne elity.
Trump i am. pozytywne wojsko nie mogą wszystkiego zmienić w jednym dniu na całym świecie , gdyż opozycja jest jeszcze silna, ale robią doskonałe postępy. Przykłady są przytoczone tu w artykułach. Warto je przestudiować i przemyśleć. Czasem pewne decyzje mogą wydawać się niekorzystne ze względu na złożoną sytuację, gdyż niebezpieczny kabał nie przebiera w środkach. Czy to ma sens? Ktoś powiedział, że gdyby pozytywne wojsko teraz usunęło wszystkich winnych z rządu amerykańskiego, cały rząd by się zawalił, gdyż tych winnych jest ok 80%. Działanie musi być metodyczne, bardzo dobrze przemyślane. Następny jest Iran. Według źródeł, Europa będzie niestety ostatnia. Szach mat będzie po stronie Światła.
Te epokowe zmiany, w tej chwili zachodzące, mogą potrwać jeszcze kilka lat, gdyż
pajęczyna ciemnych elit jest mocno zarzucona na ten świat. Wszystko jest płynne i zmienne z sekundy na sekundę, dlatego tak ważne są pozytywne wibracje każdego z nas.
I tak, zgadzam się z Tobą, aby weryfikować i nie wierzyć na słowo.
I tak, z powodu tych zmian mój entuzjazm rośnie każdego dnia, czego wszystkim życzę. I będę nadal dostarczać pokrzepiających informacji z wiarygodnych źródeł, kierowana wyższym Sercem i intuicją. kr


Właśnie mi tego brakowało tj wyjaśnienia prostego jak drut,
Jesteśmy tylko informatorami tego co dzieje na forum bytu.

Prawda zawsze będzie schowana za podwójnymi drzwiami postrzegania,
Każdy z nas widzi to co chciałby i w nadziei spełnienia jakiegoś dobra...

Jak znam Krystal i siebie to nie jesteśmy wieszczami sensacji,
Mamy odrębne blogi informacyjne ja trzy i jeden gdzie piszę.

Nawet na nim nie piszę sensacji, aby coś zrobić, czy zasugerować,
Uważam, że każdy z nas jest godny własnej opinii bez cudzej oceny.

autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz