piątek, 19 stycznia 2018

Wiadomość od Matki Sekmet z 16 stycznia 2018 r



Matka Sekmet 1/16/18 

Pozdrowienia dzieci, to ja, wasza Matka Sekmet. 
Trzymam cię blisko siebie w komforcie, bo nic nie jest naprawdę tym, czym się wydaje. W dzisiejszych czasach zmiany i zmiany wiele jest zagrożonych i wiele się zmienia, na przykład twoje emocje. 

W tym czasie zauważyliśmy wzloty i upadki Ludzkości, a wiele z nich jest przetwarzanych głęboko na poziomie duszy, więc można się spodziewać bólu serca podczas jego badania. 

Ale wtedy, w tym samym czasie, można oczekiwać spokoju, jeśli jest to intencja, aby tego doświadczyć. 
Dzieci. Tak wiele jest teraz dla was dostępnych. Jest to bezprecedensowe. Proszę, skorzystajcie z darów dodatkowego światła i miłości, które was otaczają, i wepchnijcie je do waszego zranionego serca, pocieszcie się, bądźcie uzdrowieni, bądźcie spokojni.



W Novej Gai nie ma miejsca na ból serca. 

Trzymaj się mocno tego przesłania prawdy. 
Nadszedł czas, aby stworzyć to królestwo prawdy i nowości z jasnymi sercami i czystymi, czystymi intencjami. 
Jestem bardzo szczęśliwa i zadowolona, że mogę z tobą pracować, ponieważ sprawia mi to wielką przyjemność. 
Ale to jest twoja podróż, a ja, my, Kompania Nieba, nie będziemy się wtrącać, ale będziemy pomagać, prowadzić i zapewniać wygodę oraz zapewniać dodatkowe wsparcie na żądanie.

Modlitwy są potężne, to prawda. Intencje są również potężne. Czy jesteś świadomym tego, co chcesz doświadczyć? 

Wielu z was jest po prostu w trybie przetrwania, który obserwujemy, szanujemy i rozumiemy.
Ale może poczułbyś więcej spokoju w celu i radości, gdybyś był bardziej celowy w tym, co chcesz doświadczyć.

Przyjmij modlitwę "Boże, proszę, poprowadź mnie przez cały dzień", " do Boga, do wyższego ja, "proszę, wylej radość i głębię spokoju nade mną i wokół mnie dzisiaj w każdej interakcji i doświadczeniu, abym mógł poczuć się dotkliwie obecny i kochany . " 
Czy ty widzisz? 
Poproś o więcej światła i tak będzie! 
Poproś o więcej miłości i bądźcie tą miłością i światłem, a to wszystko będzie odbijane z powrotem do was 1000 razy pełniejsze.

Głębokie prawdy na czasy głębokie, do głębokich wojowników, którzy zmęczyli się i zapomnieli, jak blisko są do zwycięstwa. 

Powstań! 
Zarycz jak lew wasze zwycięstwo i bądźcie miłością, którą jesteście, bo to jest wasza największa siła.
Wszyscy bardzo cię kochamy i ci kibicujemy. 
Jestem tu zawsze dla Ciebie. Jestem twoją Matką Sekmet. Bądź spokojny. 

Pozwól by moja obecność i pocieszenie uspokoiły cię i bądź w spokoju.

 ~ galaxygirl

http://inteldinarchronicles.blogspot.com/2018/01/message-from-mother-sekmet-for-january.html
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz