poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Rada Światła: Stawanie się Całością

council of light eraoflightdotcom
 

Intensywność rzeczy naprawdę przyspieszyła. Słońce jest bardzo aktywne i wysyła mnóstwo plazmy, aby pomóc nam w tych głębokich zmianach. Rezonans Schumanna jest, bicie serca Ziemi również przyspiesza.

Podzieliłam się z moimi członkami Aura Cleanse, że powiedziano mi i pokazano, że Ziemia została przesunięta z powrotem na właściwe tory. Wydaje się, że odchodziliśmy w lewym polu. Pokazali mi obraz lasso ciągnąc Ziemię z powrotem do wyrównania z wszechświatem i to jest ekscytujące dobre wieści! Nawet jeśli proces odkrywania i przepracowywania wszystkiego, co nie było w harmonii w naszych wewnętrznych i zewnętrznych światach jest wyzwaniem. To wciąż jest dobra wiadomość.

Niedawno uczestniczyłem w spotkaniu z Radą Światła. Było to największe spotkanie, w jakim kiedykolwiek uczestniczyłam. Wyglądało to tak, jakby zebrały się wszystkie mniejsze rady i było wielu, wielu widzów.

Na tym spotkaniu wyjaśniono, że Ziemia przygotowuje się do przejścia przez ogromne zmiany. Porównano to do kobiety w ciąży, która przechodzi od skurczów jak Braxton Hicks do w pełni aktywnego porodu.

Oto co zostało powiedziane:

"Wraz z tym porodem następuje masowy exodus energii, które nie będą już w stanie utrzymać się w rosnącej częstotliwości. Z każdym skurczem wibracja na Ziemi i wewnątrz ludzi będzie wzrastać.

Każda osoba na poziomie duszy otrzymuje możliwość odejścia lub podążania naprzód. Są tacy, którzy osiągnęli swój cel przejścia z jednej częstotliwości wibracji do następnej lub którzy zakotwiczyli się w tym, co było potrzebne i to wystarczy.

Kontrakty się kończą. Niektóre są przepisywane, ale te, które są przepisywane często mają dołączone daty końcowe. To daje każdej osobie możliwość oceny wszystkiego w swoim życiu i wybrania tego, co jest dla niej odpowiednie.

Nie będzie się już łapać w niekończącą się pętlę, która trzyma człowieka zamkniętego w schemacie zachowań i myśli. Jest to bardzo ważne, ponieważ chcielibyśmy, abyście zrozumieli, że wszystko, co dzieje się energetycznie na waszej planecie jest po to, aby nieświadomość stała się lekka i w tym momencie jest wybór.

Ziemia się nagrzewa, podobnie jak ludzka forma. W ciągu najbliższych 5 lat nastąpią zmiany w krajobrazie waszego świata. Zmiany te będą wykorzystywane do wywoływania strachu i manipulowania wolną wolą. To nie musi być w ten sposób.

Jeśli ktoś odczuwa potrzebę przeniesienia się w inne miejsce, zachęcamy go do podążania za tym impulsem. Każda osoba, która podąża za swoim najgłębszym pragnieniem, musi wiedzieć, że wszystko będzie dobrze, że będzie miała zapewnione utrzymanie. Nie chcemy jednak, aby ludzie opuszczali miejsce z powodu strachu przed tym, co może nadejść. Chcemy raczej, aby szli w kierunku czegoś, gdzieś, nawet kogoś, z wielką ekscytacją.

Strach będzie przyćmiewał, zaciemniał, a nawet niszczył przesłania, które daje wasze serce. Z tego powodu prosimy każdego, aby zbadał swoje lęki i zrobił wszystko, co w jego mocy, aby nie reagować z tej przestrzeni.

To, co dzieje się w Ludzkiej formie, to splot biegunowości. Szczególnie męskości i żeńskości, ponieważ to było pierwsze rozszczepienie. Kiedy męskość i żeńskość splatają się razem, nie działając już w opozycji, następuje aktywacja i biegunowość wewnątrz zmieni się.

Dla niektórych ten splot może pogłębić problemy ze zdrowiem psychicznym, depresję i przytłaczające poczucie potrzeby odejścia. Radzimy, aby każda osoba przyjrzała się swoim cechom osobowości i pomyślała o tym, co jest ich przeciwieństwem.

Jaka jest biegunowość tego, co trzymają? Czy może ona wtedy uczynić siebie kompletną poprzez wprowadzenie przeciwnej cechy? Jeśli ktoś trzyma w sobie smutek, czy może również trzymać w sobie radość? Jeśli ktoś trzyma w sobie gniew, czy może również trzymać pokój?

To właśnie biegunowość, albo albo, powoduje wiele niezgody w ludzkiej formie. Czyni ich podatnymi na programowanie, na bycie popychanym i ciągniętym w jakimkolwiek kierunku, w którym świat chciałby, aby dana osoba podążała.

Chociaż może się to wydawać sprzeczne z intuicją, to tak nie jest. To właśnie poprzez dwoistość, biegunowość, człowiek jest podatny na manipulację. Jak tylko ktoś powie, że może mieć miłość i może mieć nienawiść i WYBIERA, w którą stronę ma działać, wtedy w tym momencie następuje ogromne uzdrowienie.

Uzdrowienie nie nastąpi poprzez zaprzeczanie lub udawanie, że nie jest się tym wszystkim. Uzdrowienie następuje raczej wtedy, gdy ktoś zrozumie, że Ty jesteś Wszystkim, wybierając działanie w świetle.

Na waszej planecie zostało wyrządzonych wiele szkód Boskiej Kobiecości i Męskości, lecz uzdrawianie nie może się rozpocząć, dopóki wszystkie cechy nie zostaną dostrzeżone, rozpoznane i zrozumiane. To są aspekty cienia wewnątrz, które wychodzą na światło dzienne.

Dla wielu będzie to czas wyzwań. Aby nie zagubić się w strachu, który jest podsycany na waszej planecie. Aby nie dać się złapać w zewnętrzną rzeczywistość i przegapić transformację, która dzieje się wewnątrz.

Splot Boskiej Kobiecości i Boskiej Męskości w DNA zmieni każdą osobę i może spowodować wiele symptomów, jak wspomniano wcześniej, szczególnie w sferze zdrowia psychicznego."

W tym momencie można było zadawać pytania.

 Ja: Jak pomagamy sobie i innym przejść przez ten kolejny etap, czy jest to splatanie męskości i kobiecości, pierwsze rozszczepienie dualności czy zrozumienie całości? Czy masz jakieś sugestie?

"Pomagasz poprzez prawdziwe widzenie siebie. Na dobre i na złe. Czy wtedy widzisz, że posiadasz również przeciwne cechy. Czy ktoś, kto nie jest rutynowy, może również posiadać dyscyplinę? Czy ktoś, kto jest leniwy, może mieć motywację? Że każda chwila jest wyborem.

Kiedy masz emocję, która może być uznana za niepożądaną, nie próbuj jej usuwać, ponieważ jest ona częścią całości, ale raczej wprowadź przeciwną cechę. Każde słowo ma swoją własną częstotliwość, swoje własne otwarcie w waszym polu.

Pytam cię, gdzie trzymasz wojnę?".

Ja: Trzymam ją pomiędzy moim splotem słonecznym a czakrą serca, czuję jakby się zaciskała. Ale mam też ból w dolnej części pleców.

"Bardzo dobrze. Teraz zbadaj znaczenie lub archetyp tej czakry i jakie jest znaczenie bólu w dolnej części pleców".

Ja: Splot słoneczny to miejsce mnie, człowieka, serce to miejsce duszy, a ból w dolnej części pleców może wynikać z poczucia braku oparcia, przyjmowania energii typu światowego.

"Tak! Teraz wprowadź pokój do dolnej części pleców i do swoich czakr.

Teraz jeśli powiem ci, gdzie trzymasz radość? Który obszar twój ciało aktywuje? Która czakra?"

Ja: To jest moje wyższe serce i obszar pomiędzy moimi ramionami i wokół mojej głowy, ale tam jest poza ciałem.

"To jest bardzo dobre do zobaczenia. Bo widzisz, że tam, gdzie trzymasz radość na zewnątrz siebie, a nie wewnątrz, musi ona zostać przywołana. Nie po prostu rezydując wewnątrz wyższej czakry serca waszej duszy. Zaproś ją do środka."

Ja: Zapraszam Radość teraz do każdej komórki mojej istoty niech uczyni we mnie dom.

"Teraz spójrz na przeciwieństwo radości. Nazwalibyśmy to smutkiem lub złym samopoczuciem. Gdzie to trzymasz?"

Ja: Natychmiast to, co się pojawia, to moje jelita.

"Tak, teraz konkretnie zaproś radość do tych miejsc.

Ja: Zapraszam radość do mojego żołądka, do mojego jelita grubego, do mojego jelita cienkiego, do mojej dwunastnicy, do mojej okrężnicy, zapraszam radość do sposobu, w jaki wchłaniam życie. Zapraszam Radość teraz.

"To jest bardzo cenne narzędzie nauczania. Używaj go z sobą i z tymi, którym pomagasz. Pomóż im zobaczyć, gdzie trzymają jedną częstotliwość, ale mogą też trzymać drugą. Nie chodzi o pozbycie się jednej emocji, ale o zaproszenie przeciwnej i wybranie jej.

Ja: Dziękuję za pomoc.

"To nasza najgłębsza przyjemność pomagać ludzkości w ten sposób".

Mam nadzieję, że te informacje i narzędzie pomogą Państwu w pracy z intensywnymi emocjami, które wszyscy odczuwamy. Obyśmy mogli kochać siebie całkowicie, gdy wchodzimy w miejsce całości. Bądźcie łatwi dla siebie i dla innych.

Dziękuję wszystkim, którzy dzielą się i wspierają tę pracę. Jesteście bardzo docenieni. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, proszę dołącz do mojej listy mailingowej, abyś mógł otrzymywać ten blog i inne rzeczy przez e-mail. Media społecznościowe stały się dość niewiarygodne dla rozpowszechniania informacji.

Jenny!

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz