piątek, 30 kwietnia 2021

Ivo z Vegi: Jesteś zły, bo oczekujesz zbyt wiele

ivo of vega eraoflightdotcom

Rozczarowany wynikami - tj wynikami, które stworzyłeś.

Sharon: Weszłam do kuchni po zrobieniu zakupów spożywczych. Merlin (kot) unosił się u moich stóp, czekając na więcej jedzenia. Dostał jedzenie zanim wyszłam do sklepu. Ale znowu był tam i patrzył na mnie tym swoim wzrokiem. Kiedy nic nie dostał, zobaczyłem, że jego ogon kiwa się tam i z powrotem, więc powiedziałem: "Jesteś zły, bo oczekujesz zbyt wiele".

To mogłoby otworzyć całą puszkę robaków, naprawdę. Jak często byłem rozczarowany moim własnym dziełem?

Ivo: I widzisz, moja kochana, stworzyłaś wszystko w swoim życiu. To wszystko jest odbiciem ciebie. Uczysz się brać odpowiedzialność za swoje dzieło, tak jak wszyscy ludzie uczą się tego teraz wspólnie na Ziemi. Kiedy jesteście rozczarowani swoim własnym stworzeniem i czujecie, że oczekiwaliście zbyt wiele, wtedy nie rozpoznajecie boskiej istoty, którą jesteście. Wierzycie, że znowu jesteście tylko fizycznym człowiekiem.

Powinniśmy was przed tym ostrzec.

Bardzo trudno jest spłukanemu, bez grosza, choremu, zmęczonemu i przygnębionemu człowiekowi wyobrazić sobie, że można mieć wszystko, ale można mieć wszystko.

Ja: Czuję, że przeszedłem przez te wszystkie rzeczy, ponieważ musiałem zrozumieć, jak to jest doświadczyć tych sposobów życia - aby mieć empatię dla innych z tym samym problemem.

Ivo: Tak, ale jest więcej niż jeden sposób, aby to zrobić. Gdybyś był w stanie uświadomić sobie swoją boskość wcześniej w swoim życiu, miałbyś empatię dla innych z takimi problemami, ponieważ byłbyś połączony z empatią, którą posiadało twoje wyższe ja, które wysłało cię na ziemię w pierwszej kolejności, ale ponieważ nie mogłeś przypomnieć sobie siebie w takim stopniu, musiałeś doświadczyć okoliczności życiowych, które ci na to pozwoliły.

Więc pamiętacie empatię, którą mieliście, która sprowadziła was na Ziemię, aby pomóc. Uczyniłeś to doświadczając tych rzeczy z pierwszej ręki.

Ja: Tak.

Ivo: Teraz jesteś zmęczony tym, co stworzyłeś i chcesz się przenieść na wieś. Nie ma pani zaoszczędzonych pieniędzy na zakup domu, chciałaby pani nawet zamieszkać w czymś w rodzaju kampera, ale boi się pani kanadyjskiej zimy.

Ja: Kiedy idę do parku i siadam w pobliżu wody, to jest moja wibracja. To jedyna rzecz, którą mogę powiedzieć - to jestem ja!

Ivo: Czy mogę ci zasugerować, abyś przestał mówić sobie, abyś przestał oczekiwać zbyt wiele, a zaczął oczekiwać wszystkiego. Wtedy otworzysz kanały, aby to stworzyć.

Oczekiwanie zbyt wiele jest przekonaniem, które masz i które utrzymuje pułap na twojej zdolności do manifestacji i tworzenia lepszego życia dla siebie.

Innym przekonaniem, które masz jest to, że ci, którzy "mają wszystko" są moralnie pomniejszeni. To nie jest koniecznie przypadek.

Ja: Mam problem z ludźmi, którzy wykonują duchową pracę, aby stać się bogatym. Według mnie jest to kontr-produktywne, ponieważ masz złą motywację. Zarabianie pieniędzy jest dla mnie celem, który nie ma natury duchowej.

Ivo: Możesz przyciągnąć obfitość, a ponieważ żyjesz w systemie finansowym, wymaga to dość częstego używania pieniędzy.

Ja: To prawda. Nie lubię ludzi, którzy spędzają więcej czasu na sprzedawaniu rzeczy niż na rozdawaniu darmowych informacji. Zakładam konto na Zazzle, gdzie będę mógł sprzedawać moje fotografie, dzieła sztuki i tak, będę wystawiał koszulki Ashtar Sheran i inne rzeczy dla ludzi, którzy ich chcą, ale moim zamiarem jest wprowadzenie ich na rynek do szerokiej publiczności. Moją intencją jest również to, że jeśli przekroczę kwotę, którą mam w głowie, nadwyżka zostanie przekazana albo na projekty duchowe, albo na organizacje charytatywne, prawdziwe organizacje charytatywne, nie te fałszywe.

Potrzebuję tylko tyle. Ale składam plan B na wypadek, gdyby DS udało się wstrzymać finansowanie QFS dla posiadaczy pieniędzy z 4b jeszcze dłużej, niż przewidujesz. Tak na wszelki wypadek.

Chcę wyjechać na północ. Chcę mieszkać w buszu. Chcę lądować na statkach. I za wszelką cenę zamierzam to zrobić!

Takie są moje oczekiwania. I nie mam już tak dużo czasu, bo od dawna chciałem opuścić to miasto. Teraz to już za późno. Nie mogę czekać. Muszę coś zrobić. A druga sprawa - mam 60 lat, więc i tak nie mam zbyt wiele czasu na czekanie. Muszę się ruszyć.

Ivo: Więc nie oczekujesz zbyt wiele?
Ja: Nie! Nie oczekuję. Wiem, że mogę to zrobić. Wiem o tym od lat.

Ivo: A pieniądze cię spowalniają?

Ja: To zawsze jest ostatnia rzecz. Zamierzam zarobić tyle, żeby to zrobić. Inni ludzie robili rzeczy, które wydawały się niemożliwe, więc ja też to zrobię.

Ivo: Kochanie, to twoi rodzice pokazali ci, że nigdy nie należy zbyt wiele oczekiwać od życia. Przeżyli depresję i drugą wojnę światową, więc byli tymi, którzy byli rozczarowani życiem. Ale ty nie musisz być. Wiem, że gardzisz miastem, w którym mieszkasz, ale czasami to też Ci nie pomaga. Uczysz się to akceptować i korzystać z tego, co najlepsze. Może warto znów wybrać się w podróż na północ, by zbadać możliwości, bo teraz jesteś zbyt daleko od celu. Twój sąsiad będzie karmił twojego kota, kiedy ciebie nie będzie.

 Ja: Tak, on jest problemem w ten sposób. Chodzi za mną z pokoju do pokoju, jest do mnie bardzo przywiązany. Wyjazd na kilka dni być może spowodowałby u niego re-traumatyzm. W końcu ja tylko utrzymuję go przy życiu.

Ivo: To jest możliwe. Czy jesteś w kontakcie z agentami nieruchomości z tamtych okolic? Czy kontaktowałeś się z ludźmi, którzy zarządzają parkami przyczep? Nie przeprowadziłeś dochodzenia, ani nie poznałeś szczegółów planu B. Czas to zrobić.

I to jest także lekcja, dla was wszystkich, w odniesieniu do Prawa Przyciągania. Ona może przyciągać, ale potem musi działać. Zaangażowanie się w wasz projekt jest koniecznością. Podejmowanie działań jest koniecznością.

Pozbywanie się przekonań, które cię ograniczają jest absolutnie konieczne. Utrzymywać jeden oczekiwania życie niski unikać rozczarowanie jest zły pomysł.

Ja: To, co robię czasami, to biorę kartkę papieru lub dokument Worda i zapisuję... "Zebrałbym pieniądze, aby udać się na północ i wylądować na statku, z wyjątkiem faktu, że.....", a następnie wypełniasz puste miejsca. Napisz pierwszą rzecz, która przyjdzie ci do głowy. Wiem. Boję się gugwe /wielka stopa/ i innych negatywnych typów wielkiej stopy. Ale nie będę sam, więc nie muszę się martwić, że będę bezbronny wobec negatywnych istot. Wiem, że życie w miastach stwarza poczucie bezpieczeństwa dla wielu, ale kiedy negatywne aspekty przebywania w nich przeważają nad pozytywnymi, wtedy trzeba się przeprowadzić.

Wiem, że mam również problem z pracą, którą wykonuję. Kiedy coś się sprzedaje, dostaję niewielką prowizję. W przeciwieństwie do mojego brata, który kiedyś malował samochody. Dostawał zarobki na cały miesiąc tylko za pomalowanie kilku samochodów.

Muszę się nad tym zastanowić. Ale muszę sprowadzić Atenę i Sigrid, ponieważ kiedy rozważasz coś tylko z trzeciego lub czwartego wymiaru, jesteś ograniczony do tych rozwiązań o niższej częstotliwości. Aby myśleć z rozmachem, musicie sprowadzić wielkie działa.

Dzięki, Ivo. Masz tak wiele sensu.

Ivo: Kochani, żyjecie według uniwersalnego prawa, a nie praw waszej Ziemi. Jeśli chcesz coś zrobić, możesz to zrobić.

**Source **Channel: Sharon Stewart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz