poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Asztar: Zwycięstwo w zasięgu ręki

 ashtar command eraoflightdotcom
 

Pozdrowienia,

Jestem Isztar, dowódca Galaktycznej Federacji Światła, mam przyjemność przekazać wam dzisiaj aktualne informacje na temat naszych postępów w eliminacji wspólnego wroga - Ciemności na i wokół Terra Christa.

Wspomniałem w mojej poprzedniej wiadomości, że codziennie spotykamy się ze skorumpowanymi duszami. Tym razem Reptilianie i ich sojusznicy sprowadzili na Ziemię nową i bardziej zaawansowaną technologię, którą chcieli wykorzystać w satelitach do szpiegowania i kontrolowania wszystkich w bardziej inwazyjny sposób niż dotychczas.

Nasze Siły Światła ostatnio wdały się w bitwy z Negatywnymi Siłami w pobliżu planet takich jak Mars, Pluton i Czerwona Planeta, ponieważ w tych miejscach Ciemne Siły stacjonowały i przygotowywały się do wdrożenia inwazyjnego sprzętu na ludzkość, a także czyniły inne plany wymierzone w Matkę Ziemię.

Zarówno Światło jak i Ciemne Siły posiadały po około 500 000 statków w trzech różnych bitwach. Federacja Galaktyczna miała strategiczną przewagę nad Negatywnymi Flotami, zaatakowaliśmy ich z zaskoczenia, nie spodziewali się tego. Negatywni nie sądzili, że wiemy o ich operacji. Otrzymaliśmy kluczowy inteligentny raport od Reptilianina, który pracuje w Federacji Światła.

Nasza Federacja, w tym wiele cywilizacji, które pomagają nam w walce z Ciemnością, są zmęczone ich ciągłymi brudnymi sztuczkami, próbując przeszkodzić w zakończeniu naszej misji i waszego procesu Wzniesienia.

Moja flota i nasi sojusznicy powstrzymali ich nową próbę przerwania procesu wyzwolenia tutaj na Gai. Schwytane dusze wroga zostały wysłane do ponownego wykorzystania lub wymazania, w zależności od ich skruchy lub chęci zmiany. Ich statki zostały całkowicie zniszczone, z wyjątkiem tylko kilku, które zdołały uciec.

Proszę, zrozumcie, że te bitwy są koniecznymi wydarzeniami, które przypominają filmy science fiction w waszej rzeczywistości, aby usunąć stąd kontrolę Reptilian i innych. Oni nie chcą, żeby ta część Galaktyki stała się wolna. Ciemne Istoty są świadome strategicznego znaczenia tego miejsca z wielu powodów. Jednym z nich jest to, że w pobliżu tej planety przelatują miliony statków kosmicznych.

Zepsute dusze nigdy nie przestają próbować stwarzać nieoczekiwanych przeszkód i z pewnością chcą nadal dominować na Ziemi, chociaż wiedzą, że ich dni są tutaj policzone.

Ja, Isztar, wyrażam swoją wdzięczność Tym, którzy nadal rozprzestrzeniają Światło i Miłość na ziemi. Chcę też wyjaśnić coś jeszcze Tym, którzy mówią, że nie jestem prawdziwy i że Galaktyczna Federacja Światła nie istnieje. Tak, jestem Isztar i byłem Wodzem przez długi czas, i przeszedłem przez miliony różnych sytuacji. Próbują was zdezorientować i odebrać wam pewność siebie w byciu Światłem i zniechęcić was do szerzenia Światła i Miłości na świecie.

Mam również bezpośrednie przesłanie do Ciemnych, którzy czytają nasze przesłania, przestańcie atakować Pracowników Światła, Wojowników Światła itd., przegrywacie swoje bitwy, moja flota i ja przychodzimy po was.

Jestem Isztar i przesyłam moim braciom i siostrom moją Miłość i Światło. Dziękuję wam.

Wasze Zwycięstwo i Wolność nadchodzi, nigdy się nie poddawajcie!

Ashtar.

**Channel: Erena Velazquez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz