środa, 7 października 2020

Linda Dillon: Gandhi i St. Francis - Cykl życia


7 października 2020 r. przez Sitarę


Channeling - Gandhiji

Ja jestem Gandhiji. Tak, to będzie wiek przed pięknem! I witam was, moich przyjaciół, kolegów podróżników i obserwatorów planetarnych. We wszystkim co wam mówimy jest temat, którym jest chodzenie i chodzenie. I będą chwile, moi przyjaciele, kiedy poczujecie, że idziecie samotną ścieżką i że jest bardzo niewielu, którzy zdecydują się do was dołączyć. Będą takie chwile, gdy będzie ich tak wiele, że autostrady, ulice i place są całkowicie zatłoczone i że jest jedność serca, jedność duszy i jedność celu. I nie ma znaczenia czy mieszkacie w Bombaju czy Kalkucie, czy gdziekolwiek na tej planecie, bo jest tylko jedna planeta.

Więc nie jest to czas, gdy przychodzę mówić wam o podziale, o oddzieleniu i migracji bólu, która wynika z tej iluzji oddzielenia, że jeden jest hinduistą, jeden jest muzułmaninem, jeden jest demokratą, jeden jest socjalistą, nie ma znaczenia kto kim. Bo jest tylko ludzka droga i jest tylko miłość. I tak, to prawda, że są chwile, kiedy ten kanał staje się niecierpliwy i ona mówi: "Nie mówisz o niczym innym, jak tylko o miłości?" I sugerowałbym jej, że nie ma o czym mówić, tylko o miłości.

Ale tego dnia porozmawiam z wami o hartowności i pokorze, ponieważ droga służby może być tylko drogą Jednego. Nie może być nadęty. Nie może być wyrazu lub przekonania, że jeden jest lepszy, lub delikatniejszy, lub wyższy od drugiego. Wiesz, to jest ciekawe, ponieważ idea systemów kastowych miała zostać zniesiona już dawno temu. A jednak to, co zdarzało się o wiele za często... i nie mówię tylko o Matce Indii, mówię o waszej planecie... o wiele za często te subtelne systemy kastowe były nie tylko utrzymywane, ale i wzmacniane i stanowiły podstawę straszliwego nadużywania władzy. To nie może być sposób.

Ale nie, to nie pochodzi z bicia waszych przeciwników, bo przemoc nigdy nie jest odpowiedzią. Pochodzi ona ze spokojnej drogi, nawet gdy jest trudna, nawet gdy czujesz, że umierasz z głodu... (szczekanie szczeniaka Lindy), a ona również ma swoje zdanie, i wszystkie opinie muszą być honorowane i mile widziane. Wiedz o tym. Nie wpadaj w tę pułapkę, że masz rację, a ktoś inny się myli, bo kiedy to robisz, tworzysz podział i separację, a to wznosi ściany, i szkodzi, i tworzy zranione uczucia, i tworzy surowość i upór, co jest zupełnie inne niż hart ducha.

Kiedy ktoś ma inne zdanie niż ty, to co robisz, to angażujesz się nie w jego wiarę, ale sercem i osobą, aby zbadać i zbadać, ponieważ mówisz: "Może nie zgadzam się z tobą, ale jesteś godny". Jesteś moim bratem, siostrą, Gaian, i jesteś godny. I jesteście godni miłości, uwagi i akceptacji, którą wam daję". Więc, wiedz to.

Teraz, aby być pokornym, aby praktykować pobożność, musisz również nosić hart ducha. Musisz zbudować swoją wytrzymałość, nie jako mur, ale jako sposób bycia również fizycznym. I musisz zbudować swoją wytrzymałość. Powinniście ćwiczyć i budować taką cierpliwość, ponieważ w przeciwnym razie nie będziecie mogli przyjąć do siebie tych, którzy różnią się od was.

Darami tej planety są różnice. Nie jesteście świadkami tego, że ocean nakazuje wam zmienić strumień. Nie widzisz dębu żądającego, aby źdźbło trawy stało się dębem. Nie widzicie powietrza żądającego, aby chmura rozpuściła się, aby opary i wilgoć zniknęły. Jest w równowadze, i jest to równowaga w tobie i siła, aby naprawdę poznać i przyjąć twoją drogę, twoją prawdę, twoją istotę. I ogarnąć ją tak mocno, że nie zrzekniecie się jej i nie będziecie musieli się sprawdzać. Nie oznacza to, że nie wyrażasz... czy jest to opinia czy wiara. Polityka jest żywą dyskusją i tylko wtedy, gdy wprowadza się nienawiść, kontrolę lub gorycz, staje się ona niebezpieczna.

Polityka Ziemi zmienia się z Nova Gaja. Wasze systemy i nie ma znaczenia, jak nazywacie swoje państwo narodowe, wasze systemy rządzenia zmieniają się... ewoluują, rosną, dojrzewają. Ale to może się stać tylko dzięki waszej hartowności i pokorze.

Jestem tylko prostym człowiekiem. Nie zmieniłem świata, ani Indii, ani Pakistanu. Śledziłem swoje serce i to, co uważałem za prawdę, że kontrola, fałszywe użycie władzy, tak, imperium brytyjskiego... nie ma miejsca. Anarchia też nie jest drogą wolności. Więc, to jest znalezienie równowagi i to jest tylko osiągnięte, moi bracia i siostry, przez równowagę twojego serca.

Więc, przychodzę w tym czasie odrodzenia, i tak, moje narodziny, aby świętować z wami i powiedzieć: "Teraz jest czas nowych początków." Więc, chodźmy... i wiesz, że jeśli włączysz Jezusa, Kuthumi, Raja i Maitreya, jesteśmy bardzo potężnymi sojusznikami i oferujemy ci naszą pomoc. Wy jesteście w tym.

 Channeling - St. Francis

Ja jestem Francis, a ty możesz nazywać mnie Frank! I przychodzę również świętować z wami cykl życia... narodzin, śmierci i odrodzenia... ponieważ to właśnie dzieje się na waszej pięknej planecie. Myślicie o porach roku, a dla niektórych z was jest jesień, a dla niektórych jest wiosna, i są to po prostu końce tego samego spektrum. Odszedłem, kiedy chodziłem po tej planecie, odszedłem, tak, od rodziny i życia w luksusie i dostatku. I niech mi będzie wolno wyrazić się bardzo jasno, kochałem moją rodzinę bardzo... ale to nie była moja droga. To nie była moja droga do życia na tym poziomie, nie tylko luksusu, ale i konsekwencji.

Cierpliwość to hart ducha. Kiedy odszedłem, nie wiedziałem gdzie, jak, i na jak długo, ale wiedziałem, że mogę, muszę, i że będę, ponieważ takie były wymagania mojego serca i duszy. Zbyt często, ukochani, stawiacie wymagania, pragnienia, marzenia o byciu za sobą, lub mówicie, że to nie jest praktyczne, nie mogę tego zrobić. A ja bym wam powiedział: "Dlaczego nie? Dlaczego miałbyś kiedykolwiek poczuć, że nie jesteś wystarczająco ważny, aby podążać za swoimi marzeniami? Dlaczego miałbyś kiedykolwiek uwierzyć, że nie jesteś wystarczająco silny i że nie jesteś wystarczająco godny, aby spełnić swoje marzenia? I dlaczego miałbyś nie wiedzieć, że twoje marzenia są zgodne ze wszystkimi?"

Nie przychodzę mówić o byciu męczennikiem czy życiu w pompatyczności, bo kiedy serce jest pełne, kiedy jesteś otoczony przez nic, a rodzina miłości, masz wszystko. Więc tak, cierpliwość jest ważna, ponieważ budujecie nową planetę. Ale nie bądź zbyt cierpliwy dla siebie i swoich marzeń... krok do przodu. Matka wydała, kilka razy, swoje wezwanie do wyjaśnienia. Więc, powiedziałbym ci, "Na co czekasz?"

Połączę się z moimi braćmi ze wschodu, połączę się z tobą i będziemy chodzić razem. I skończę dla naszego ukochanego Lee.

Jesteś tak kochany, jesteś ceniony i szanowany, i jesteś wspierany na więcej sposobów, niż możesz sobie wyobrazić. Idźcie w pokoju. Żegnajcie.

 

Channeled by Linda Dillon
©2020 Council of Love, Inc.
https://counciloflove.com/

Ten skierowany materiał jest chroniony prawem autorskim. Zapraszamy do podzielenia się nim pod warunkiem, że zostanie on wykorzystany w całości, nie zostaną wprowadzone żadne zmiany, będzie on bezpłatny, a informacja o prawach autorskich, informacje dotyczące kanału, link do strony internetowej oraz niniejsze oświadczenie zostaną opublikowane. [Pełny zakres praw autorskich na stronie https://counciloflove.com/copyright-notice/]
wódcami/zbieraczami, to jest wasz czas... ale idźcie z nami. Do widzenia.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz