niedziela, 25 października 2020

Federacja Światła przez Kwiat Goodchilda, 24 października 2020 r.



24 października 2020 r., Steve Beckow


Cześć chłopaki. Więc, mam zamiar utrzymać to tak jasne i słoneczne, jak tylko mogę. Miesiąc temu powiedziałeś, że Ogłoszenie, o którym mówiłeś, będzie przed wyborami w USA. Jesteś teraz do ostatniego tygodnia i oczywiście moje guziki są wciskane, czy to się w ogóle odbędzie, czy nie?

Witamy cię, Blossom, i tych, którzy są pewni naszych słów, by WIEDZIEĆ, ŻE JESTEM Tym, kim jesteśmy... I myślimy o tym, co mówimy.

Ok. W takim razie na dziś, nie będę przeszkadzał ani hamował i pozwolę ci skorzystać z wątpliwości, ponieważ mamy dziesięć dni i, cóż, wszystko może się zdarzyć!

W rzeczy samej, Bloom. W skrócie, to ma być to, że ci, którzy nam się zwierzają... ci, którzy tak jak ty, "mają nadzieję" na zmianę... nie będą zawiedzeni.

Oh, nie mam wątpliwości, że zmiana ma miejsce. Kwestionuję tylko twoje wyczucie czasu, ponieważ, spójrzmy prawdzie w oczy, rzuciłeś mi w przeszłości kilka prawdziwych błystek. A jednak, oto jestem... nadal!

Więc, spójrzmy na to.

Jestem wszystkim oczami!

Jeśli chodzi o to, co oferowaliśmy przez ostatnie 15 lat, w ciągu których prowadziliśmy rozmowy... to mniej niż cyfry z jednej strony, które pan zakwestionował... czy to prawda?

Dużo więcej, ale inne sprawy zostały dla mnie załatwione.

Czy nie uważa pan tego za dopuszczalne?

Nie! Bo te dwie rzeczy, o których mowa, były ogromne! incydent z 2008 roku i Filary Światła w 2011 roku. Teraz, ludzie mogą powiedzieć wszystko co chcą... i ty też możesz jeszcze, dla mnie, jeśli Ogłoszenie nie zostanie ujawnione przed wyborami... no... chodźmy na chwilę w mojej butach... co byś zrobił?

Drogi Kwiatuszku, nie uważamy za stosowne odpowiadać na to pytanie. Może zadać to samo pytanie, gdyby taki scenariusz miał miejsce?

Więc, przez to mówisz, że Ogłoszenie ma przyjść w ciągu najbliższych 10 dni?

Jesteśmy pewni.

Jak możecie być tak pewni?

Ponieważ wiemy, co to oznacza i co się z tym wiąże, i jest to konieczne, zanim zostaną podjęte decyzje.

Ok. Będę się tym dalej zajmował. Widzisz, nasz czas i ty, bez czasu, nie zawsze wydają się być zgodne co do poszczególnych wydarzeń, a TRUST to bardzo delikatna sprawa wśród najbliższych przyjaciół, za którą po 15 latach i wszystkim, co przeszliśmy, uważam nas.

Więc, TRZYMAJCIE nas, Blossom?

Jako Boskie Istoty Światła, tak. Jeśli chodzi o twoją dokładność co do ram czasowych... nie jestem taka pewna. Byłem tak śmiały, kiedy mówiłeś o ogłoszeniu i 2. zamknięciu i Pięciu Fazach. Powiedziałem sobie TRUST i TRUST zrobiłem.

I w Prawdzie ... TRZYMAŁEM WIEDZĘ GŁĘBOKO, więc gdyby to było, że byłeś trochę "odwróceniem się od Prawdy", jak wiele lat sugerował, czuję się pewny, że 'ostrzegłby mnie'.

Więc, mamy po prostu poczekać i zobaczyć?

Co jeszcze można zrobić?

Zaufać trochę głębiej, aby złagodzić twój niepokój?

Zapytajmy cię o to... gdybyśmy byli teraz z tobą w pokoju... zaufałbyś nam bardziej?

Tak.

Dlaczego?

Bo mówiłbyś słowa z ust, nie pracując ze mną w tej telepatycznej formie.

Ale co sprawiłoby, że uwierzyłabyś, że to co mówimy jest prawdą... tylko dlatego, że słowa wychodziły z naszych ust?

Ponieważ miałbym cię tam, z pierwszej ręki ... i odebrać twoją energię. Widzisz... Wiedziałem do czego zmierzamy!

Rzeczywiście Kwiat... Nasza Energia. Nasza Energia Prawdy i Miłości. Nie czujesz tego, gdy teraz "rozmyślnie" z tobą rozmawiamy?

Tak. Tak, czuję. Jak Biała Chmura, tylko ty kiedykolwiek okazałeś Miłość. Nigdy nie 'czułem' ani razu niczego poza współczuciem i zrozumieniem oraz dawaniem swojej mądrości, by nam pomóc.

Więc dlaczego jest inaczej, jeśli bylibyśmy w ciele?

Naprawdę chcesz, żebym na to odpowiedział?

Tak... proszę.

Bo ... to po prostu jest.

A teraz będziemy grać z tobą w piłkę, tak jak ty z nami. Powiedzielibyśmy, że ... nie jest to wystarczająco dobra odpowiedź.

Ok ... bo gdybyś tu siedział i mówił mi to wszystko ...

Tak...

Wiedziałbym, że to pochodzi od ciebie, a nie od... mnie... albo... od jakichś sterowanych umysłem mikrofal, które sprawiają, że Channeller jest "dziwny" i całkowicie pełen "powietrza".

Więc, czy to dlatego pytasz kim jesteśmy?

Będę, jeśli nie ma ogłoszenia przed 3 listopada!

Blossom, nasza ukochana i tajemnicza dusza, którą znamy, pragnie tylko upewnić się, że Prawda jest dana, jak powiedziała również Biała Chmura... nie jesteśmy wróżkami.

Więc po co dawać nam ramy czasowe na Ogłoszenie, itp.?

Czy trudno by wam było to przyjąć, gdybyśmy powiedzieli, bo nas do tego popchnęliście?

Nie. Mogę to wziąć. To prawda. Jesteśmy tu na dole tak zdesperowani, by wiedzieć, co się dzieje na ****... pod tym wszystkim, za kulisami. Potrzebujemy nadziei, by kontynuować. Wiem, że wiesz, ile osób pisze, że jest na skraju poddania się, bo są tak zmęczeni?

Tak. Wiemy o tym i ci w innych sferach robią wiele, by spróbować i pomóc w indywidualnej rutynie, by pomóc takim duszom.

Więc, widzisz ... tak ... mówiliśmy o OGROMNEJ ZAMKNIĘCIU DO PRZYJŚCIA i o drugim zamknięciu ... i o Pięciu Fazach ... ponieważ jest na kartach historii. Nie robimy tego z powietrza, żeby cię zadowolić.

Udaje nam się na wiele sposobów oświecić i zachęcić tak wielu do przebudzenia, co w końcu jest "naszą" szczególną misją.

Czy wiecie jednak, co nas czeka, jeśli chodzi o zmiany i co ma nastąpić? Ponieważ jest to część Boskiego Planu... Zgadza się?

Bloom ... dziękujemy wam za wasze zapytania i wytrwałość, ponieważ wiemy, że wielu czuje się jak wy i ma pytania, które są tak podobne do waszych.

My ... FEDERACJA ŚWIATŁA nie jesteśmy w formie fizycznej ... chyba że jest wymagana. Nie używamy słów, ponieważ są one nieadekwatne ... Używamy energii i uczucia.

NASZA ENERGIA I OGIEŃ JEST NAJWYŻSZĄ MIŁOŚCIĄ ... I to, KWIAT i w ogóle, jest tym, kim jesteśmy!

Czy to nie jest to, kim wszyscy jesteśmy?

Doskonała obserwacja! W rzeczy samej, jest. A jednak, jak wiecie... jest wiele, wiele poziomów, częstotliwości i wibracji, w których może mieszkać Kochanie i jego Energia.

I na pewno wibruje zbyt wysoko na dole, to na pewno!

Ale każdy z was zmienia to... dlatego właśnie jesteście "tam"!

Yep. Moje serce może to dostać. Więc, wracając do "nie" będąc jeszcze wróżkami, wiedząc co się dzieje?

Znamy wynik tego 'Dramatu'. Nie kwestionujemy go, bo nie jest kwestionowany.

ŚWIATŁO JUŻ ZWYCIĘŻYŁO I WY NA PLANIE ZIEMSKIM WYPEŁNIACIE SWOJĄ MISJĘ PODNIESIENIA PLANETY NA WYŻSZĄ POZYCJĘ.

Wiecie, że... nie wiecie?

Z całym szacunkiem, tylko dlatego że Ty i Biała Chmura powiedzieliście nam. Nie miałoby to żadnego wpływu na stan rzeczy tutaj na dole.

Wierzysz nam w tej konkretnej sprawie?

Tak ... eh ... może ... eh ... tak ... może. A jednak, czy to dlatego, że chcę, żeby to było tak... bo gdybyśmy tego nie mieli... na pewno jesteśmy skazani!

Gdzie jest twoja nadzieja?

Czy mam powiedzieć "twoimi słowami?

Powiedz, co jest dla ciebie prawdą. Gdzie leży twoja nadzieja?

W najdziwniejszym WIEDZY, głęboko w środku. W najdziwniejszej akceptacji BYCIA TUTAJ z jakiegoś powodu. Tak, powiedziałeś to, ale jest WIEDZA, która jest niewytłumaczalna. To jest jak rodzaj tajemnicy we mnie, i rozpoznanie takiego "gdzieś" w moim BYCIE.

I tak, gdyby ogłoszenie nie nastąpiło w następnym tygodniu... a my nie jesteśmy z powrotem... mówimy hipotetycznie... czy ta WIEDZA o twojej misji zniknęłaby?

Prawdopodobnie nie. Ale ja nie byłbym szczęśliwym króliczkiem! Przygotuję cię do tego już teraz!

Przychodzimy, by cię poprowadzić... bo cię kochamy.

Rozumiemy, że chcesz, byśmy wrócili do sprawy w ręku.

Tak. Chodźmy na to, dobrze? Jak wielki czas? Na tym etapie gry ... czy nadal cieszysz się, że Ogromne Ogłoszenie zostanie wydane przed wyborami w USA?

Powtórzymy... To jest na kartach.

Ale nie jest napisane w gwiazdach? Nawet nie wiesz, co to znaczy, naprawdę.

My też nie jesteśmy pewni, ale bierzemy to za wiarę w "nie konkretne?

Tak, chyba tak.

Powiedzmy, że wtedy... droga została przygotowana, a smoła wylała się. Wszystko jest jeszcze na swoim miejscu, czekając na to, żeby się ustawić.

*!^+? OK!

Jakie słowa rozstania byłyby dzisiaj najbardziej odpowiednie?

Eh ... spróbuj... ... Nie! Ja też nie mam żadnego.

BOŻEJ PRĘDKOŚĆ.

Dalej! To jest niezwykłe! A jednak, przeszedł tak wyraźnie. To znaczy, wierzę... 'Boże błogosławieństwo na twojej podróży/ nowej przygodzie' ... rzeczy typu.

Zgadza się... Kochamy cię.

I ja/my cię kochamy... W służbie "Wdzięczność w miłości". JESTEM .

https://goldenageofgaia.com/2020/10/24/the-federation-of-light-through-blossom-goodchild-oct-24-2020/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz