piątek, 23 października 2020

Co dalej?

 


Wezwanie do zjednoczenia się kandydatów z Utah Gubernatorial Candidates w Ad

To nie znaczy, że nie będziemy zgłaszać dowodów na korupcję i inne formy przestępczości.

BREAKING: Hunter Biden's Ex-Business Partner Comes Forward, Potwierdza udział Joe Biden'a w chińskich transakcjach.

Trending Politics, październik 22, 2020 r.


https://www.youtube.com/watch?v=3oR8tNvgBcQ

(https://trendingpolitics.com/breaking-hunter-biden-s-ex-business-partner-comes-forward-confirms-joe-biden-s-involvement-in-china-dealings/)

W środę wieczorem, były wspólnik biznesowy Huntera Bidena, Tony Bobulinski, zgłosił się i potwierdził, że Joe Biden, znany również jako "wielki facet", był aktywnie zaangażowany w program rodzinny Bidena, mający na celu wyłudzenie milionów z komunistycznych Chin.

Bobulinski wyjaśnia, że był byłym wspólnikiem Huntera Bidena, Joe Bidena i Jima Bidena, brata Joe Bidena, i potwierdził, że był jednym z adresatów e-maila o bombie z 13 maja 2017 r. opublikowanego przez The New York Post. W mailu było napisane, że 10% transakcji zostało odłożonych na "wielkiego faceta". …

Nazywam się Tony Bobulinski. Przedstawione poniżej fakty są prawdziwe i dokładne; nie są one żadną formą dezinformacji krajowej ani zagranicznej. Wszelkie sugestie przeciwne są fałszywe i obraźliwe. Jestem odbiorcą maila opublikowanego siedem dni temu przez New York Post, który pokazał kopię Hunterowi Bidenowi i Rob Walkerowi. Ten e-mail jest prawdziwy.

Dzisiejszego popołudnia otrzymałem wniosek od Komisji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Spraw Rządowych Senatu oraz Komisji Finansów Senatu z prośbą o wszystkie dokumenty związane z moimi sprawami biznesowymi z rodziną Biden, a także różnymi zagranicznymi podmiotami i osobami. Posiadam obszerną dokumentację i komunikaty i zamierzam przedstawić te dokumenty obu komisjom w najbliższej przyszłości.

Jestem wnukiem 37-letniego oficera wywiadu wojskowego, synem ponad 20-letniego oficera marynarki wojennej i bratem 28-letniego oficera marynarki wojennej. Sam służyłem w naszym kraju przez 4 lata i opuściłem Marynarkę Wojenną jako LT Bobulinski. Posiadałem wysokie świadectwo bezpieczeństwa i byłem instruktorem, a następnie CTO dla Dowództwa Szkolenia Energetyki Jądrowej Marynarki Wojennej. Jestem bardzo dumny z czasu, kiedy moja rodzina i ja służyliśmy w tym kraju. Nie jestem też osobą polityczną. Jakże niewiele w moim życiu zrobiłem dla Demokratów.

Gdyby media i firmy Big Tech wykonywały swoją pracę w ciągu ostatnich kilku tygodni, nie miałbym znaczenia w tej historii. Biorąc pod uwagę moją długoletnią służbę i oddanie dla tego wielkiego kraju, nie mógłbym dłużej pozwalać, aby nazwisko mojej rodziny było kojarzone lub wiązane z rosyjską dezinformacją lub dorozumianymi kłamstwami i fałszywymi narracjami dominującymi obecnie w mediach.

Po odejściu z wojska stałem się inwestorem instytucjonalnym, inwestującym szeroko na całym świecie i na wszystkich kontynentach. Podróżowałem do ponad 50 krajów. Wierzę, ręce do góry, że żyjemy w najwspanialszym kraju na świecie.

To, co przedstawiam, to fakt. Wiem, że to jest fakt, bo ja nim żyłem. Jestem dyrektorem generalnym Sinohawk Holdings, który był partnerem Chińczyków działających poprzez CEFC/Chairman Ye i rodziny Biden. Zostałem wprowadzony do firmy jako CEO przez Jamesa Gilliara i Huntera Bidena. Odniesienie do "Wielkiego Faceta" w szeroko nagłośnionym e-mailu z 13 maja 2017 roku jest w rzeczywistości odniesieniem do Joe Bidena. Inny "JB", o którym mowa w tym e-mailu to Jim Biden, brat Joego.

Hunter Biden zadzwonił do swojego taty "Big Guy" lub "mój przewodniczący", i często odwoływał się prosząc go o jego podpisanie lub porady na temat różnych potencjalnych transakcji, które omawialiśmy. Widziałem, jak wiceprezydent Biden mówił, że nigdy nie rozmawiał z Hunterem o swoich interesach. Widziałem na własne oczy, że to nieprawda, ponieważ nie była to tylko sprawa Huntera, powiedzieli, że stawiają na szali nazwisko rodowe Bidenów i ich dziedzictwo.

Zdałem sobie sprawę, że Chińczycy nie byli tak naprawdę skupieni na zdrowym zwrocie z inwestycji. Patrzyli na to jako na polityczną lub wpływową inwestycję. Gdy tylko zdałem sobie sprawę, że Hunter chce wykorzystać firmę jako swoją osobistą świnkę, wyciągając z niej pieniądze, gdy tylko pojawi się ona u Chińczyków, podjąłem kroki, aby temu zapobiec.

Raport Johnsona połączył kilka punktów w sposób, który mnie zszokował - uświadomił mi, że Bidensowie poszli za moimi plecami i dostali od Chińczyków miliony dolarów, mimo że powiedzieli mi, że nie zrobili i nie zrobią tego swoim partnerom.

Poprosiłbym rodzinę Bidenów o zwrócenie się do Amerykanów i przedstawienie faktów, abym mógł wrócić do bycia nieistotnym - a więc nie jestem w stanie odpowiedzieć na te pytania za nich.

Nie mam politycznego topora do szlifowania; po prostu widziałem za kurtyną Bidena i zacząłem się martwić tym, co widziałem. Rodzina Biden agresywnie wykorzystała nazwisko Biden do zarobienia milionów dolarów od zagranicznych podmiotów, mimo że niektóre z nich pochodziły z kontrolowanych przez komunistów Chin.

Niech Bóg błogosławi Amerykę.

CDC Study Finds Overwhelming Majority Of People Getting Coronavirus Wore Masks

 CDC Badanie stwierdza przytłaczającą większość osób noszących maski koronaawirusowe CDC Badanie stwierdza przytłaczającą większość osób noszących maski koronaawirusowe
Jordan Davidson, The Federalist, 12 października 2020 r.
(https://thefederalist.com/2020/10/12/cdc-study-finds-overwhelming-majority-of-people-getting-coronavirus-wore-masks/#.X4cNGJ0ZIKA.twitter)

Raport z Centrów Kontroli Chorób wydany we wrześniu pokazuje, że maski i pokrycia twarzy nie są skuteczne w zapobieganiu rozprzestrzenianiu się COVID-19, nawet dla tych osób, które konsekwentnie je noszą.

Badanie przeprowadzone w lipcu w Stanach Zjednoczonych wykazało, że gdy porównano 154 "pacjentów-pacjentów", którzy uzyskali pozytywny wynik testu na COVID-19, z grupą kontrolną 160 uczestników z placówek służby zdrowia, którzy mieli objawy, ale uzyskali wynik negatywny, ponad 70 procent pacjentów było zakażonych wirusem i zachorowało pomimo "zawsze" noszenia maski.

"W ciągu 14 dni przed wystąpieniem choroby 71% pacjentów i 74% uczestników kontroli zgłosiło, że zawsze publicznie używają płóciennych okryć twarzy lub innych rodzajów masek", stwierdził raport.

Ponadto ponad 14% pacjentów stwierdziło, że "często" nosiło okrycia na twarz i nadal było zakażonych wirusem. Badanie wykazało również, że mniej niż 4 procent pacjentów zachorowało na wirusa, mimo że "nigdy" nie nosiło maski ani okrycia na twarz.

Pomimo, że ponad 70 procent pacjentów starało się stosować do zaleceń CDC, zobowiązując się do ciągłego noszenia okryć twarzy podczas "spotkań z ≤10 lub >10 osobami w domu; zakupów; obiadów w restauracji; chodzenia do biura, salonu, siłowni, baru/kawiarni lub kościoła/ zgromadzeń religijnych; lub korzystania z transportu publicznego", nadal zarażali się wirusem.

Podczas gdy w badaniu zauważono, że niektóre z tych osób mogły zarazić się wirusem od momentu, w którym zdjęły maskę, aby zjeść lub napić się w "miejscach, które oferują na miejscu jedzenie lub picie", CDC przyznaje, że nie ma skutecznego sposobu, aby ocenić, czy to był dokładny moment, w którym ktoś został narażony i zaraził się wirusem.

"Charakterystyka narażenia społeczności może być trudna do oceny, gdy dochodzi do powszechnego przenoszenia się wirusa, zwłaszcza od osób bezobjawowych w obrębie społeczności z natury połączonych ze sobą" - stwierdza raport.

W rzeczywistości raport sugeruje, że "kierunek, wentylacja i intensywność przepływu powietrza mogą mieć wpływ na przenoszenie wirusa, nawet jeśli zgodnie z obecnymi wytycznymi wdrażane są środki dystansujące społeczeństwo i stosowanie masek".

Pomimo tych nowych informacji naukowych, CDC, dyrektor Narodowego Instytutu Alergii i Chorób Zakaźnych, dr Anthony Fauci, oraz wiele władz politycznych nadal zachęca ludzi do noszenia masek. Wiele stanów i miast nawet nakazało noszenie masek, powołując się na nie jako na jedno z głównych narzędzi "spowalniających rozprzestrzenianie się" koronawirusa i utrzymujących liczbę przypadków w ich okolicy na niskim poziomie.

    Dyrektor CDC, dr Robert Redfield, wyjaśnia to tak wyraźnie, jak tylko może: "Ta maska twarzowa jest bardziej gwarantowana, by chronić mnie przed COVIDem, niż kiedy biorę szczepionkę COVID." Pic.twitter.com/Ul0Ppj5qqv

    - The Recount (@therecount) 16 września 2020 r.

Fox News Oskarża NBC News o nękanie Zwolenników Trąbki w Internecie

Naciśnij grafikę, aby obejrzeć wideo

Janet Ossebaard, sequel "Upadku Kabału".

Kto to jest Cabal? W tej 17-częściowej serii, Cabal będzie w pełni odsłonięty. Ponieważ czas się kończy, będziemy przesyłać jedną część co tydzień. Badania i skrypt są robione... dla wszystkich 17 części. Zostaje tylko edycja. Dlatego też, jedna część na tydzień. W tym Sequelu nie chodzi o Q czy Trump. Chodzi o Cabal. To da ci informacje, które zdmuchną ci skarpetki. Przestępstwa, morderstwa, pranie brudnych pieniędzy, kartele, zdrada, wszystko to pod twoim nosem... Poznaj Cabala. W przyszłym tygodniu. Odcinek 2.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz