sobota, 24 października 2020

Ivo of Vega - Reakcja na Odpowiedź

 

24 października 2020 r. przez Sitarę


przez Sharon Stewart

ttps://tinyurl.com/yyyvx67p2

Obojętność: Czy reakcja oznacza, że ci zależy, czy tylko reagujesz?

Ja: Powinienem skierować Alana Wattsa LOLa. Ivo, możemy porozmawiać o reakcjach, proszę?

Ivo: Naprawdę możemy. Moja droga, i wszystkim tym, którzy oglądają te filmy, chcę, żebyś najpierw zrozumiała lekcję, której nauczyła się dziś Sharon. Sharon leczy się z CPTSD i jest teraz w ostatniej części swojego leczenia. Regularnie odkrywa stare rany urazowe w swoim polu aurycznym i z pomocą innych osób z jej otoczenia leczy te rany.

Szczególnie ważne jest, aby zarówno ona, jak i Ty, przyjrzeli się swojej własnej roli w tych interakcjach, ponieważ rola, którą ona/ona odgrywa jest być może ważniejsza od roli, którą odgrywa druga osoba. Z pewnością dla ciebie powinna być. Sharon dowiedziała się dziś, że ma tendencję do obniżania swoich granic, gdy odnosi się do innych, którzy są dysfunkcyjni. Dlaczego? Żeby mogła odnosić się do nich na stare sposoby. To powoduje dysfunkcjonalną część jej życia, ponieważ gdyby trzymała się swoich dobrych granic i nie naruszała swoich własnych, to tak, narusza swoje własne granice - nie innych - radziłaby sobie znacznie lepiej niż była. To, że obniża swoje granice i nie reaguje w swoim najwyższym dobru, jest tym, że ponownie przybliża sobie te negatywne lekcje.

Ja: Idę teraz zrobić krzyżówkę. LOL

Ivo: Najlepiej będzie jak posłuchasz, kochanie. Zdaję sobie sprawę, że wierzysz, że nie ma tam nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać, a jeśli chcesz porozmawiać z sąsiadami, obniżasz swoje standardy. To zły pomysł. Wasze standardy są tam z tego prostego powodu, że mają was chronić przed dalszymi nadużyciami.

Sharon nauczyła się również, że kiedy obniża swoje granice, kiedy nie przestrzega nowych wartości samoobrony, o których wie, że są dla niej najlepsze, że jej cień wychodzi na jaw.

Kiedy Twój cień uwalnia się do interakcji, tańczysz ze swoją własną ciemnością. I Sharon zdaje sobie sprawę z powodu, dla którego pozwoliła, aby jej cień wyszedł na zewnątrz i zagrał. Cień stwarza dysfunkcje w twoim życiu. Cień powinien mieć możliwość wyrażania siebie, kiedy jesteś sama i w trakcie żałoby lub uzdrawiania się, a nie w innym czasie. Kiedy Twój cień dominuje w Twojej interakcji z innym, prosisz o kłopoty.

Kiedy poznałaś Glenna, moja ukochana, pozwoliłaś, aby twój cień zakłócał twoje najlepsze wrażenia. To kupiło ci trzy lata życia z uzależnionym od cracków alkoholikiem, który cię pobił.

Nigdy nie pozwól, by twoje granice spadły. Nigdy nie odbiegaj od działania we własnym najlepszym interesie. Nigdy nie pozwól, aby jakikolwiek aspekt twojego ego dominował. Również musisz pamiętać, że generalnie masz tendencję do przyciągania uzależnionych, gwałtownych, dziecinnych mężczyzn, często z chorobami psychicznymi, a to dlatego, że twoja praca z ojcem nie jest jeszcze kompletna i ponieważ jesteś boską kobietą wciąż rosnącą w twojej mocy.

Więc musicie być niezwykle ostrożni podczas poznawania nowych mężczyzn. Tym z was, którzy słuchają, proponuję przejść przez waszą historię, by zobaczyć, jakiego rodzaju partnera macie skłonność przyciągać. I przed takim typem osoby musicie się strzec, chyba że są to wspaniali ludzie, którzy tworzą dobre partnerstwa.

Jeśli nie są, to powinniście wykonać pracę nad sobą i strzec się przed wysiłkami ciemności, by wysłać ich do was, by was zniszczyć.

Ja: Rozumiem.

Ivo: Jeśli nie zrozumiesz, wywołasz inne sytuacje, które wyrządzą ci krzywdę. Tak, przyciągasz tych ludzi ze względu na własne rany, ale twoje granice są linią obrony, o ile są właściwie używane, to trzymaj się z dala od konsekwencji tych atrakcji. Chyba, że źle osądzisz i porzucisz je. Rozumiesz?

Ja: Widzisz, mówiłem ci, że masz więcej lekcji w rękawie.

Ivo: Widzę, że to dla ciebie nowa lekcja. Nie zdawałeś sobie sprawy, że opuściłeś swoje granice, ale miałeś, a teraz oczekuje się od ciebie interakcji z tą osobą w dysfunkcyjny sposób, że wcześniej wyszedłeś poza.

Nie pozwól sobie na opuszczenie swoich granic. A jeśli to zrobisz, podejrzewasz, że twój cień szuka szansy na stworzenie chaosu.

To jest pierwsza lekcja dzisiaj. Kochanie, najlepiej będzie dla Ciebie, aby utworzyć listę, które granice spadłeś i jak można umieścić je na brzegu ponownie.

Zawsze używaj błędów, by uczyć się na błędach. To też jest ważna lekcja. Błędy są tylko wtedy, gdy nie są wykorzystywane do uzyskania samodzielności.

Kiedy obniżasz swoje granice, kto jest pod kontrolą i co ci to pokazuje o sobie?

Dlaczego niszczysz swoje Światło i przechodzisz z powrotem na ciemną stronę?

Co jeszcze jest w waszym wnętrzu, które trzeba przekazać?

Dzisiaj wybranym tematem była obojętność.

Zapytałeś, czy reakcja oznacza, że po prostu reagujesz, czy zależy ci na tym?

To są dwa różne tematy. Obojętność oznaczałaby, że kogoś to nie obchodzi.

Reakcja oznacza, że można się troszczyć, ale nie troszczy się o siebie tak bardzo, ponieważ pozwala się złapać w ekstremalnym stanie emocjonalnym.

 Być może ten stan to gniew, a może lęk, albo strach.

Negatywne reakcje wskazują, że nie dbasz o siebie tak bardzo, jak powinieneś. Zawsze prosimy, abyś poczekał, aż zareagujesz na jakąś sytuację, a następnie zareagował w sposób, który wskazuje na wyższy stan emocji.

Kiedy reagujesz na wszystko, co przed tobą postawione, reagujesz na to, co już zostało stworzone, a nie na to, na co chcesz odpowiedzieć.

Wyobraź sobie życie, w którym nie miałbyś żadnych chaotycznych momentów i w którym naturalna reakcja na wszystko osadziłaby cię w najlepszej z częstotliwości.

Wyobraźcie sobie to. Jak blisko jest ci do stworzenia tego życia dla siebie?

Tak, słyszę jak umysł Sharon (Tiannia) narzeka, że ten świat nie spełnia twoich potrzeb.

Ja: Na przykład, uwielbiam dawać ludziom, ale kiedy to robię, zaczynają myśleć, że mogą mieć dostęp do wszystkich części mnie, nawet tych, których nie określiłam. Jeśli daję ludziom drewno na grilla, to znaczy, że "Ona chce uprawiać ze mną seks". Jeśli podzielę się z kimś moją zupą z brokułów w puszce, to jakoś uwierzą, że "Ona chce się ze mną kochać". To jest zupa z drewna opałowego i brokułów, a nie seks. Gdybym chciała uprawiać z nimi seks, powiedziałabym tak, a tego nie zrobiłam.

Ivo: Kochanie, Ziemianie są teraz w bardzo zdeprawowanym stanie istnienia. Musisz uważać, że masz do czynienia z ludźmi, którzy nie są w odpowiednim stanie umysłu.

Niektórzy ludzie mają obsesję na punkcie seksu, ponieważ ego prowadzi ich życie seksualne i im więcej mają podbojów, tym lepiej czują się o sobie. Umysły wielu ludzi są rażąco pokręcone w celu stworzenia w nich tych nielogicznych stanów.

Ja: To tak jakby, kiedy jesteś hojny, to wszystko. Oni mają pełny dostęp do was wszystkich. Mogą brać, co tylko chcą.

Ivo: Potrzeba dominacji i kontroli również jest częścią tego nielogicznego sposobu myślenia.

Ja: Cóż, on znowu się tu kręci, w sobotę w nocy, w niedzielę w nocy, więc powiedzcie mu i postawcie ultimatum. O tym właśnie zdecydowałem. Jestem zmęczona znoszeniem jego obsesji na moim punkcie.

Niech tak będzie. On też może być dzisiaj w pobliżu.

Porozmawiamy przy drzwiach. On już tu nie wejdzie. Nie czuję się z nim bezpiecznie, a to mój dom.

Ivo: Wyobraź sobie, że żyjesz w świecie, w którym jedynym miejscem, w którym czujesz się bezpiecznie jest twój własny dom, a nie cały świat, który jest twoim domem. Wielu z was czuje się w ten sposób.

Ja: Tak. Ja tak. Jestem pewna, że nie jestem sama.

Ivo: Kiedy macie granice i zastanawiacie się, zanim zareagujecie, zachowujcie się jak najzdrowiej tam, gdzie są teraz Ziemianie. Kiedy myślisz o tym, co ci mówią i odpowiadasz w zdrowy sposób, to nie mylisz ich. Będą mieli jasność co do tego, co do nich czujesz.

Ja: Wiem, że rozmawialiśmy o byciu bezgranicznym, ale nie sądzę, by można było być takim w dwoistości. Być może w dwoistości, mogę dać wszystkim to, co chcę, ale tutaj w dwoistości dostajesz po prostu wszelkiego rodzaju dziwne reakcje. Teraz wiem, dlaczego ludzie oddają anonimowo. Widziałem historie ludzi, którzy chcieliby podziękować swoim darczyńcom, a darczyńcy są jak "Na-uh". Pozostają anonimowi, w przeciwnym razie podbijają ich coraz bardziej i bardziej. Tylko w ten sposób można zachować kontrolę nad tym, co się chce zrobić i nie mieć do czynienia z byciem ściganym za więcej i zdejmowanym z celu. Bo spójrzmy prawdzie w oczy, z kimś nękającym cię cały czas, próbując przełamać swoje granice manipulacją i "love bombing" (Och, jesteś taki miły, naprawdę kocham twoje włosy i twój płaszcz jest taki ładny.... yeah, słyszałem to wszystko) to jest irytujące. Nieszczere i schlebiające. Wyczuwam to od samego początku.
Żyjemy w świecie, w którym każdy jest sługusem systemu, który próbuje cię wyłączyć. Całkowicie stoję za tym stwierdzeniem. Próbują cię pokonać. Próbują cię pokonać. Próbują być silniejsi, dominować i mieć nad tobą kontrolę. Jeśli dostarczysz coś, czego oni chcą, to jeszcze bardziej włączą próby kontroli. Niektórzy ludzie odeszli i wyszli poza ten system, ale system wbija im się w pięty, próbując wciągnąć ich z powrotem do środka. Tak czy inaczej, to było moje doświadczenie.

Ivo: To kolejna sprawa, którą poruszyłeś, kochanie. Jego nieszczerość. Jego pochlebstwa. Rozumiesz, że on mówi te rzeczy tylko dlatego, że nie chodzi mu o nie, ale dlatego, że stara się osiągnąć cel. I okłamując cię, czuje, że to jest sposób, by się do niego dostać. Rozumiesz, że wcześniej w twoim życiu mogło to zadziałać.

Ja: O tak. Jeden facet pyta mnie, jaki był mój ulubiony rodzaj biżuterii i kiedy są moje urodziny? To też zadziałało. I oszalałam po tym, jak przyszły i poszły moje urodziny, a on nawet tego nie przyznał.

 Ivo: Mówisz, że czujesz nieszczerość. Słyszysz jego kłamstwa. Słyszysz, jak schlebia sobie, który z doświadczenia wie, że też jest kłamcą. Nie ma na ziemi człowieka, który czułby, że jest zepsutym kochankiem. Wszyscy mówią, że są i muszą to zrobić, aby spróbować sprzedać cię na swojej służbie. To, na co jesteście narażeni, to ciągłe kłamstwa i negatywna energia i to jest kolejna rzecz, którą męczycie się. Jesteście oszukiwani przez kłamstwa, więc jest to aspekt mentalny, jesteście oszukiwani przez negatywne emocje - wasze własne, kiedy nie wierzycie mu i jego, kiedy próbuje ukryć, jak źle się czuje wobec siebie. Gdyby naprawdę czuł się dobrze z samym sobą, szanowałby cię, ale tego nie robi. Zatem obrażasz się, jesteś okłamywany, a następnie poddajesz się jego negatywnym emocjom o sobie, które ty również podnosisz, a potem metafizycznie odprowadza on twoją energię. To jest wampir energetyczny.
Siedzimy i patrzymy jak te rzeczy wpływają na ciebie do tego stopnia, że zmienisz zdanie na temat twojej przyjaźni z nim. Robi to samo ze wszystkimi na ziemi (nie pozwoli mi już mówić "wasza planeta", więc powiem "ziemia") i taki sam proces zachodzi, gdy chodzi o Przebudzenie. W miarę jak coraz więcej ludzi poddaje się prawdzie wydobywanej przez Pracowników Światła i Przymierze, tym bardziej się budzą. Dlaczego? Z powodu wyższego ilorazu światła na waszej planecie teraz i z powodu tego, że są one również o wyższej częstotliwości niż jeszcze rok temu.

Ja: Chciałbym, aby miało to wpływ na moją rodzinę. Nie wydaje mi się.

Ivo: Twoja rodzina ma bardzo niską częstotliwość, moja miłość.

Ja: Prawda.

Ivo: Ludzie w ogóle nie zakochują się w kłamstwach, wyczuwają nieszczerość postawioną przed nimi, są dotknięci zmianami, które zostały wprowadzone, by je kontrolować. Próba kontrolowania ludzi, których iloraz światła wzrasta, to stawianie wozu przed koniem. Powinni byli spróbować tego być może pięćdziesiąt lat temu, kiedy iloraz światła na ziemi był tak niski; mogło to być bardziej skuteczne.

Ja: Próbowali tego w drugiej wojnie światowej i to tylko tak długo działało.

Ivo: Twoi ludzie zostali wystawieni do walki. Bitwa jest teraz nad waszą świadomością. Tak jak ostatnio była prowadzona, jest to wojna informacyjna.

Ja: Jak na razie.

Ivo: Chodzi mi o to, że im bardziej starają się kontrolować ludzi, których iloraz światła wzrasta, tym mniej im się uda. Dlaczego? Ponieważ ludzie mają poczucie, że słyszą kłamstwa, wyczuwają nieszczerość, są zmęczeni miłosnym bombardowaniem i stają się autentyczni, więc nie chcą, by im mówiono, co mają robić.

Ja: Omnec Onec mówił to samo na Wenus lata temu i wszyscy oni odeszli od systemu.

Ivo: Tak było. I mają teraz wspaniały system, który spełnia potrzeby wszystkich.

Ja: Mogę tam zamieszkać?

Ivo: Ucieczka od twojej pracy nie działa.

Ja: LOL Okay, dziękuję Ivo. Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Mam dobre wiadomości od ludzi, którzy znaleźli pomoc w tych filmach, więc trzymam je na bieżąco. Staram się je zrównoważyć wiadomościami o burzy i aktualizacjami od Soren na wejściu Pleaidian, ale to jest to, co pojawi się tamtego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz