czwartek, 22 października 2020

Jedyną lepszą rzeczą jest Więcej



22 października 2020 r., Steve Beckow

Każdego dnia przychodzi nowe objawienie i mamy jeszcze dwa tygodnie do finałowej imprezy.

Ponieważ znamy ostatecznego zwycięzcę (świat) i nieuchronność porażki mrocznych planów, możemy sobie pozwolić na to, by stanąć z boku i obserwować.

Albo odegrać rolę w odpowiedzialności, jeśli to jest nasza misja. Ponieważ Boski Plan jest doskonały, wszyscy jesteśmy, jak mi powiedziano, dokładnie tam, gdzie musimy być.

Jaki to ma wpływ na nas, że znamy wynik przed czasem? Cóż, możemy się zrelaksować w kwestii stanu świata. Wiemy, że wszystko zbliża się do uwolnienia.

Osobiście ręczę za to, że w dzisiejszych czasach łatwiej jest mi wjechać na chwilę błogości w pełne wrażeń przeżycie. Przyjmuję to jako znak postępu. Środowisko duchowe wydaje się bardziej wrażliwe, co również przypisuję rosnącym energiom.

Pauza.

Właśnie teraz wjechałem na chmurkę błogości, aby jej doświadczyć. Z tego punktu widzenia nic nie jest złe. Nic nie jest nie na miejscu.

Nie ma już nic do powiedzenia, gdy jest się w stanie błogości. Umysł jest milczący i nieruchomy, ponieważ nie ma dalszych pragnień, aby wywołać w nim vrittis lub fale.

Z końcem pragnienia w błogości przychodzi chwilowy koniec "ja", tego, który powstaje, aby spełnić pragnienie. Nie ma pracy, ona znika.

Wszystko, czego kiedykolwiek pragnąłem, było po prostu sposobem na dotarcie do tego stanu.  Jedyną lepszą rzeczą jest więcej.

 

https://goldenageofgaia.com/2020/10/22/the-only-thing-better-is-more/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz