wtorek, 27 października 2020

Amora i Georgi Alexandrov Stankov, 27 października 2020 - 💞💥 CZĘŚĆ 33 - Wznosząca się Gaja i Bogowie Logosu .

 

 


Wznosząca się Gaja i Bogowie Logosu -
część 33

Wielki finał: Amora's HS, flota 6D AN i Elohim ogłaszają pierwsze planetarne wzniesienie 28 maja 2014 r., Portal Księżyca w nowiu

Amora i Georgi Alexandrov Stankov, 27 października 2020

www.stankovuniversallaw.com


5, 6 i 12 maja 2014; Messages z HS 6D Fleet i Elohimów  

Amora : Oto wiadomość z 5 maja, o której nie pisałam ci formalnie, ale którą podzieliłam się w rozmowie tego wieczoru.

Kiedy byłam w wannie, zapytałam, kiedy nadejdzie Wzniesienie i usłyszałem

„ Twoje wniebowstąpienie nastąpi podczas Portalu Księżyca w Nowiu (28 maja 2014) ”.  

Nie jestem pewna źródła tego przesłania, chociaż wierzę, że pochodzi ono od mojego Wyższego Ja, ponieważ nie podano imienia, kto mi to powiedział.

Następnego dnia, 6 maja, kiedy tak bardzo bolało mnie ciało, Elohim przyszedł z tą wiadomością:

„Jesteśmy Elohimami i teraz przychodzimy do was, aby wesprzeć was w waszej podróży, w waszej podróży oczyszczenia waszych własnych świętych ciał, jak również ludzkości, a zwłaszcza ciała Gai.

Ponownie dochodzi do analizy i dekonstrukcji osobistego doświadczenia [sytuacji rodzinnej], intymnego doświadczenia, w którym ból i cierpienie są przekształcane, aby otworzyć wrota dla siebie, całej ludzkości, a zwłaszcza dla Gai.

Wasze fizyczne naczynie oczyszcza Gaję w tej chwili ,  tak, podczas gdy ona oddziela jej wiele równoległych ziem , gdzie wiele śmieci zalewa perspektywę, gdy wznosi się do swojej ostatecznej linii czasu, osi czasu jej ostatecznego przeznaczenia wzniesionej Istoty . 

Z każdą kopią, każdym hologramem uwalnia się dużo żużlu, mimo że każda „kopia” jest pozbawiona ludzkości jako wcielonych dusz (hologramy 4D, składające się wyłącznie z bezdusznych, pustych duplikatów) . Rzuca to, co jej nie służy, a jest tego wiele! 

Amora : Po otrzymaniu tej wiadomości poprosiłam następnie bezpośrednio Wyższe Królestwa o potwierdzenie mojej nowej roli w oczyszczaniu Gai i zostałem zalany ogromną energią z mojej obecności JAM JEST, jako pełne i kompletne potwierdzenie, że teraz wszystko dotyczy Gai .

12 maja rozmawialiśmy z Flotą 6D, gdzie potwierdzono, że osie czasu i hologramy zmieniają się często, prawie w sposób ciągły, i że jesteśmy stale wypychani w górę, co sekundę, wyżej i wyżej w kierunku piątego wymiaru. Potwierdzili, że  wzniesienie nastąpi po Portalu Księżyca w nowiu, który ma miejsce 28 maja .

Następnie dyskutują, że strumień protonów, który jest obecnie w toku, będzie trwał do 24 maja, kiedy to ustanie, i kiedy   nastąpi 3 dni zastoju . Kiedy spytałeś, czy wzniesiemy się razem, ujrzałam bardzo silną wizję, na której jesteś sam, ze mną bardzo słabym w tle. Odniosłem wrażenie, że ty wznosisz się pierwszy , a ja przyjdę później i że pojawimy się w ciągu trzech tygodni, do 21/22 czerwca .

Uważam, że obejmuje to wszystkie krótkie wiadomości otrzymane w tym czasie.

Jest to możliwy szablon tego, co może się wydarzyć tym razem, jednak teraz wszystko jest tak plastyczne, że nie są możliwe żadne ustalone przewidywania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz