środa, 7 października 2020

Nie mogę sobie pozwolić na luksus negatywnej myśli.


7 października 2020 r., Steve Beckow


Zmiana sposobu głosowania z wrogości na harmonię była dla mnie przełomowa. (1)

Widzę rzeczy z zupełnie nowego punktu widzenia. Żeby dać ci przykład....

John-Roger i Peter McWilliams współtworzyli książkę "You Can't Afford the Luxury of a Negative Thought".  Zaczynam rozumieć, dlaczego nie możemy.

Kiedy dziś rano wychodziłem z mieszkania, pojawiła się negatywna myśl. I w jego pociągu pojawiła się puszka Pandory z innymi negatywnymi myślami, strategiami, ocenami, zrzędzeniami.

Obserwowałam siebie przy kasie sklepowej, wkurzona, że urzędniczka kazała mi czekać. Denerwuję się w kawiarni, że pomyliłem zamówienia. Wkurzyłam się na .....

W tym momencie zobaczyłem, że prawdziwy ból i cierpienie, którego doświadczam, sprowadzam na siebie z tymi myślami i przez nie. To ja sam sobie to robię.

Teraz, z ten podniesioną świadomością, doświadczenie cierpienie który iść wpólnie z mój wrogimi myślami był nie do zniesienia.  I I móc już nie przeoczyć kto autor ono być.
 

***

Wcześniej te myśli i strategie były ukryte, ponieważ pasowały do mojego programu strażników i podejrzeń. Ale teraz nie pasują, a więc wystają w moim doświadczeniu, jak przeszkody na drodze do przodu.

W większości przypadków przypominają mi o tym, czego nie chcę - o różnych uczuciach, które pojawiają się, gdy decyduję się być wrogo nastawiony.

I jeśli reaguję z wrogością na różne uczucia wrogości, które się we mnie rodzą, to ta sama różnica. Wrogość jest wrogością. Jej cel nie ma znaczenia. Wciąż powoduję, że cała ta reakcja znowu wybucha.

Jeśli chcę żyć w boskim stanie harmonii, muszę być harmonijny i być harmonijny, jeśli chcę żyć w boskim stanie harmonii.

To jest tylko trudne dla tej części mnie, która może nadal wisieć z tyłu. Ta część mnie, która zmieniła swój głos na harmonię, po prostu czuje, że sama się rozszerza. Zależy to całkowicie od mojego wyboru, od mojej jazdy.
 

***



Więc, z tych powodów, nie mogę sobie pozwolić na luksus negatywnego myślenia. Naprawdę to teraz rozumiem. Zajęło mi to tylko kilka dekad, odkąd usłyszałam tytuł książki i zastanawiałam się, ale rozumiem to.

To przewraca wiele rzeczy, które są święte dla mężczyzn, co zostało nazwane scenariuszem męskiej dominacji. Ale podążanie za tym scenariuszem jest w końcu tak bolesne, że cieszę się, że mogę się go pozbyć. Co powiedziała matka?

"To bolesne dla istoty, która szuka władzy dla siebie, czy władzy nad innym, czy jest rodzicem nad dzieckiem, mężem nad żoną, mężczyzną nad armią. To nie ma znaczenia.

"Tęsknota za sprawowaniem kontroli nigdy nie daje radości. Ból po prostu narasta. I tak działania stają się bardziej groteskowe, większe, aż do załamania jest i było i będzie." (2)Znam jej słowa, by być prawdziwą z doświadczenia.
 

***

Kiedyś myślałem, że tylko wazany (lub podstawowe kwestie) powodują tego rodzaju degradację charakteru w czasie. Ale wrogość jest strukturą całkowicie składającą się z wazanów. Jest urodzona z wazany, obarczona wazanami i napędzana wazanami.

Wszystko co nam pozostało to nasze wazany.

Ten rodzaj struktury bodźcowo-odpowiedzi prowadzi z czasem, jak mówi Matka, do tego, że stajemy się z czasem koloryzowani, skamieniali, nieelastyczni i opiniotwórczy, jak figura po lewej stronie.

Wystarczająco często uruchamiamy te same uderzenia i nasze życie staje się ich odbiciem. Po jakimś czasie nie wiemy nic więcej.

Więc to wszystko zostaje teraz w tyle przez zmianę głosu - naprawdę głęboko odczuwalną, głęboko odczuwalną zmianę głosu.

Przypisy

(1) Zob. "From Hostility to Harmony", 2 października 2020 r., pod adresem https://goldenageofgaia.com/?p=313728 oraz "Breakthrough", 4 października 2020 r., pod adresem https://goldenageofgaia.com/?p=313764.

(2) Transcriptum ~ The Divine Mother: Take up Your Divine Authority, AHWAA, 23 lutego 2017, http://goldenageofgaia.com/2017/02/28/transcript-divine-mother-take-divine-authority-ahwaa-february-23-2017/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz