sobota, 8 sierpnia 2020

WAŻNA ROZMOWA WYJAŚNIAJĄCA WIELE Z CZYM MAMY DO CZYNIENIA - KOLEJNA ODSŁONA

 Obraz może zawierać: 1 osoba, niebo, na zewnątrz, przyroda i woda, tekst „Wysadzić księżyc”

WAŻNA ROZMOWA WYJAŚNIAJĄCA WIELE Z CZYM MAMY DO CZYNIENIA - KOLEJNA ODSŁONA👍☀️
Przeczuwałam dziś wieczorem: w końcu wysadzą księżyc, a może i my. Ashtar, dlaczego mielibyśmy to zrobić?
Ashtar: Cześć, Sharon. Jestem dziś Ashtar do usług.
Ja: Jaki wpływ miałoby to na naszą planetę?
Ashtar:
Mniej niż myślisz. Głównym powodem, dla którego moglibyśmy wysadzić księżyc, ale nie w najbliższym czasie, jest to, że jest to pusta skorupa, satelita, który jest używany do przechowywania życia pozaziemskiego jako nadzorcy waszego świata.
Księżyc to fałszywy obiekt.
Nigdy nie powinno go tam być i oczywiście służyło do kontrolowania waszej planety, nic więcej.
Ja: Czy zawsze tak było?
Ashtar:
Tak. Księżyc nie był tam tak długo, jak myślisz. Jest tam tylko tak długo, jak ostatni galaktyczny cykl słoneczny - 26 000 lat. Został tam umieszczony, w rzeczywistości został tam wbity - i umieszczony na orbicie Ziemi, aby siły grawitacyjne Ziemi zmieniły się w tym czasie.
Został użyty do zmiany wielu twoich pól - grawitacyjnych, elektrycznych i magnetycznych, wpływając na energię słońca uderzającego w ziemię.
Księżyc czasami był w stanie całkowicie zablokować słońce, a ty znasz te czasy jako zaćmienia, które wszyscy uważacie za fascynujące, jednak nie jesteście świadomi diabolicznych wpływów, którzy świętują w tym czasie, mogą zablokować słońce przed wami - dzieci słońca!
Nie jesteś świadomy konsekwencji tego.
W czasie zaćmień słońca twoi ludzie są nawet bardziej narażeni na energie Saturna i inne negatywne wpływy z twojego układu słonecznego i innych układów słonecznych, takich jak Orion, które nieustannie wrzucają twój świat w ich negatywne energie, jednak tak jak twoje słońce jest zablokowany, to w przeszłości potęgowało efekt tych energii.
Teraz, gdy pozytywne energie ponownie napływają z całej galaktyki, nie jest to takie straszne.
Zrozumcie jednak, że wiele z tych energii przechodzi przez wasze słońce, i to też jest powód, dla którego tak często jesteście smarowani chemikaliami - aby powstrzymać energie słoneczne od wpływu na was.
Ja: Widzę teraz, że zbliża się portal 8/8, a oni naprawdę zeszłej nocy zeszli z chemikaliami jak szaleni i założę się, że przewidywany jest deszcz na kilka następnych dni.
Ashtar:
Również twój kontynent doświadcza huraganów, które są wyzwalane na ciebie z tego samego powodu - aby trzymać energie słońca z dala od ciebie i abyś się bał.
Ja tak. Nie mamy tu zbyt wiele, tylko dużo chemtrailingu.
Ashtar:
Jeśli chodzi o moment, w którym wybuchnie księżyc, zrozum, że nie będzie to wkrótce.
Twój cały świat przyzwyczaił się do jego obecności i wszyscy będą potrzebowali czasu, aby również zdeklimatyzować sie. Twój kalendarz i sposób, w jaki zaznaczasz czas, ulegną zmianie, Twój kalendarz jest oparty na miesiącach, które są cyklami księżyca.
To jest fałszywe, ponieważ księżyc jest fałszywym obiektem.
W rezultacie oznaczanie czasu jest fałszywe.
Twoi ludzie będą musieli PRZEZWYCIĘŻYĆ KONTROLĘ UMYSŁU, aby księżyc został zniszczony, ponieważ większość kontroli umysłu jest do ciebie przesyłana stamtąd.
Zmniejszamy to, a nadchodzące energie pomagają zwiększyć świadomość ludzi, ale jeśli uwolnimy kontrolę umysłu za jednym zamachem, twoi ludzie oszaleją.
Przyniosłoby to co najmniej efekt przeciwny do zamierzonego.
Ja: Więc ziemia nie będzie miała księżyca?
Ashtar:
Nie. Będzie to jedna z niewielu planet...
Ale to dobrze.
Ja: Czy jest korzyść z braku księżyca?
Ashtar:
Na pewno znajdzie się coś dla kobiet, które odzyskają kontrolę nad swoimi cyklami miesiączkowymi i zdolność określenia, kiedy chcą zajść w ciążę.
Twoje metody kontroli urodzeń staną się przeszłością, gdy ludzie zdadzą sobie sprawę, że mogą określić, kiedy chcą zajść w ciążę. Księżyc powstrzymuje cię przed tym.
Ja: Precz z księżycem!
Ashtar:
Szczerze mówiąc, nie wyobrażam sobie zajścia w ciążę w czasie, którego byś nie pragnął.
Ja: Ja też, ale jestem bezpłodny, przynajmniej to ciało jest.
Ashtar:
Jeśli chodzi o twoje pory roku i inne naturalne cykle, powrócą one do normy - na podstawie wpływu słońca.
Twój świat nie będzie się kołysał, jak się obawiano, gdy nie będzie księżyca - powróci do normalnego obrotu, jaki miał zawsze, zanim został zakłócony.
Musisz zrozumieć, że twój świat jest mocno zakłócony i nie ma praktycznie nic naturalnego w sposobie, w jaki postępujesz w swoim życiu. Wasze życie jest bardzo nienaturalne.
Dostosowujesz się, ponieważ uważasz, że są naturalne, ale tak nie jest.
Nikt w galaktyce nie żyje tak jak wy, nawet na innych planetach trzeciego wymiaru.
Ja: Tak, teraz to rozumiem.
Ashtar:
Twoja planeta jest bliźniaczą planetą w Plejadach. Ich rotacje odzwierciedlały się nawzajem; teraz tak nie jest.
Ja: Jak nazywa się ta planeta?
Ashtar:
Cleor. Jest to odbicie rotacji waszej planety, przynajmniej tak było. Teraz być może znowu wrócisz do równowagi.
Ja: W jakim jest systemie gwiezdnym?
Ashtar:
Meriope. Jest na nim wielu Plejadan, którzy pragną powrotu do normalnego stylu życia, normalnej rotacji planet i porzucenia tego. Często odwiedzają waszą planetę i pomagają razem z Federacją Galaktyczną.
Ja: Widzę ciemnowłosą kobietę z dużym zielonym klejnotem na czole!
Ashtar:
poziom Zara. Ona jest wysoką kapłanką.
Ja: Może z nią porozmawiam.
Ashtar:
Jeśli chcesz. Jej planeta nie jest już twoją bliźniaczką, ponieważ wasza jest tak zmieniona.
Zrozumiałeś dzisiaj, że muchy na twoim świecie się zmieniły.
Ja: Tak, tak. Naprawdę stają się szkodnikami. Kiedyś mieliśmy te potulne muchy domowe, które nic nie robiły; teraz te muchy są bardziej agresywne.
Ashtar:
Ma to związek z faktem, że zmieniło się twoje jedzenie.
Ja: Jak to jest, ponieważ są GMO i są bardzo pełne chemikaliów?
Ashtar:
Na przykład. Kiedy się zmieniasz, zmienia się twoja natura, aby to odzwierciedlić.
Ja: Tak, widzę, że niektóre gatunki rozwijają się w tych fałszywych warunkach, a inne nie radzą sobie tak dobrze. Jak pszczoły i modliszki, a także motyle, już ich nie widzę. Ale te irytujące gryzące muchy już minęły!
Ashtar:
Tak. Widzisz więc efekty swojego życia.
Ja: rozumiem.
Dziękuję Ashtar za twoją informację.
Więc ludzie nie muszą się martwić, nie zamierzają pozbyć się księżyca w najbliższym czasie, nie za naszego życia, ale w pewnym momencie będzie to w przyszłości.
Możemy nawet być wystarczająco rozwinięci, aby zrobić to sami.
Dziękuję Ashtar.
Ashtar:
Adonai. Jesteśmy zawsze z Tobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz