niedziela, 9 sierpnia 2020

To ma znaczenie

 

9 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


My, lekarze, często stawiamy się w trudnej sytuacji.

Rozpaczliwie chcemy przyczynić się do upadku elity szatańsko-iluminackiej, która rządziła tą planetą od wieków. Uważamy nasze zaangażowanie za ważne i chcemy móc spojrzeć wstecz i powiedzieć "Ja się przyczyniłem".

W międzyczasie, czasami przeceniamy nasz wkład. Cóż, ja i tak to robię.

Oto prawda. Gdybym jutro umarł, Illuminati nadal byliby odsunięci od władzy. Po pierwsze, jest to wola Matki Bożej, więc...? Koniec historii.  Ona może pracować na każdym statku.

Wynik nie zależał od mojego wkładu. Kto wie, czy cokolwiek się stało? I wiecie co? Kogo to obchodzi?

Naprawdę.

Doświadczyłam pewnej formy miłości, o której mówią wszystkie nasze źródła. Mówi o tym świat pozagrobowy. (2) Ziemscy mędrcy mówią o niej. (3) Nawet pozaziemscy mędrcy i niebiańscy mędrcy mówią o tym. (4)

Kiedy ktoś zanurzył nogę w tym Gangesie miłości, prawdziwej miłości, nazwiska, sławy i fortuny naprawdę nie ma już znaczenia. Po prostu tracą swoją atrakcyjność, gdy doświadczysz czegoś o wiele lepszego.

Potem po prostu przechodzisz przez ruchy, mając nadzieję i czekając, aż coś się zmieni.

Zostajesz przywrócony do centrum. Samotne miejsce, centrum. Niewiele tu ludzi, nawet wśród oświetleniowców.  Ale prawdziwa miłość zmienia każdą okoliczność w raj.

Cechą wspólną obu skrajności jest to, że są one... no, skrajności. Serce się ściga. Umysł wiruje. Śmiejemy się z naszych własnych żartów. Dostajemy "kopa" z tego wszystkiego.  Jakie to ekscytujące. Wyrzuciłem to dziś z Normanem. Rany, mam go!

Jak się nazywa taka przyjemność?  Mściwość? Samo-prawiedliwość? Triumf?

Ahhh, ale, powtarzam sobie, gdy już postawimy stopę w Gangesie miłości, wiemy - i nigdy nie możemy zapomnieć - że są większe skarby i przyjemności głębiej w rzece miłości.

Więc to nie to, że ja mam znaczenie, czy nie. Chodzi o to, że liczy się wewnętrzne tsunami miłości i kogo do cholery obchodzi reszta? Naprawdę.

Mogę bezpiecznie zostawić upadek Illuminati Matce, prawda, Matko? Wiem: Moja najlepsza służba dla ciebie jest jako komunikator, nie jako wojownik.

Ale dla mnie, aby uzyskać to, co naprawdę ma znaczenie (pozwól, że dam ci wskazówkę: miłość ... Nigdy nie mógłbym utrzymać w tajemnicy), to naprawdę ma znaczenie.

Jestem pewien tego, co dostanę i deklaruję rejestry w zbiorowej świadomości. Jestem pewna, że generuje on silny strumień energii, który przyciąga jak energia w eterze.

Teraz to ma znaczenie.

Przypisy

(1) Zob. "On Love" na stronie http://goldengaiadb.com/index.php?title=On_Love.

(2) Nowe mapy nieba na stronie http://goldengaiadb.com/index.php?title=New_Maps_of_Heaven

(3) Od ciemności do światła na stronie http://goldengaiadb.com/index.php?title=From_Darkness_to_Light

(4) Pierwszy kontakt pod adresem http://goldengaiadb.com/index.php?title=First_Contact

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz