sobota, 8 sierpnia 2020

Nie wiem.

 

8 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Muszę przyznać, że nie wiem, co się dzieje.

Na przestrzeni lat istniało tak wiele wersji prawdy i tak wiele z nich nie przetrwało - przynajmniej niepodważalnie.

Główny nurt mediów jest nierzetelnym źródłem, ale tak samo jak wiele miejsc pracy z oświetleniem. Nie wiem, ile razy pytałem Michaela, czy to, co mówi zapalniczka, jest prawdą, że tak nie jest.

Jeśli widzisz mnie nagle przestać pisać na jakiś temat, to prawdopodobnie dlatego, że Michael powiedział, że to nieprawda lub wiarygodne, a ja nie chcę rozpoczynać lekkiej wojny.

Wersje, które rzekomo emanowały z Kompanii Niebios, również ugryzły kurz. Czy ktoś pamięta okrycie statku matki w październiku 2008 roku?  To był mój wstęp do przepowiedni, które nie powiodły się. Od tamtej pory było ich niezliczona ilość. Przestań przepowiadać!

Tak wiele nieporozumień wydaje się pojawiać, ponieważ ludzie nie lubią czekać. Wydaje się, że nie lubimy pracować nad czymś, co pojawi się dopiero po latach w przyszłości.

Ale rewolucja w finansach, taka jak Rewolucja, nie jest czymś, co można stworzyć jak zwykły projekt - pełną parą do przodu. Dotyczy to zwłaszcza sił, które się jej sprzeciwiają i nie poprzestaną na niczym, by ją pokonać (czytaj: 9/11).

To bardziej jak trwająca dziesiątki lat gra w szachy. Cokolwiek to za metafora, wymaga czasu. To jest tak skomplikowane, że nie mamy pojęcia. A jednak nie jest to najbardziej złożona rzecz związana z naszym Wniebowstąpieniem.

Dodaj do tego fakt, że jest to związane z poziomem wibracji. Musimy być w miejscu wibracyjnym, gdzie kabina nie może nas dotykać, a nawet widzieć, mówili niektórzy. Myślę, że jesteśmy już prawie na miejscu, ale wtedy tylko myliłem się, kiedy kiedykolwiek mówiłem cokolwiek o randkach. Tak jak wszyscy inni.

Samo wniebowstąpienie wymaga czasu. W przyszłym roku nie będzie żadnego "wydarzenia". Jest to stopniowy proces podnoszenia wibracji 7,8 miliarda ludzi.

Pomyślcie tylko, jak bardzo jesteście zdenerwowani, jeśli wydaje się, że coś jest nie tak z waszym ciałem. Gdybyśmy podwoili tempo wzrostu, miałbyś o wiele więcej dolegliwości i szpitale byłyby pełne.

Ilu z nas ma teraz zaburzenia pamięci i zmęczenie, gdy wlewa się do nich energia? Podwójne tempo i wszyscy moglibyśmy mieć puste umysły i przewlekłe zmęczenie. Wniebowstąpienie musi być powolne, a potem...

Tak, Sahaja Samadhi, pełne i trwałe otwarcie serca, jest zwieńczeniem Wniebowstąpienia. Cała reszta jest wolna, ale Sahaja jest natychmiastowa.

Procesu nie można przyspieszyć. Ale kto chce to usłyszeć?

Kompania Niebios stoi przed zadaniem przebudzenia całego świata.  Jeśli nie mogą nawet obudzić oświetleniowców do wspólnego, wytrwałego wysiłku, ponieważ oświetleniowcy także chcą teraz, teraz, teraz, jak mają się czuć z całym światem?

Nie tylko przewidywania zawiodły. Widziałem, jak wielu zapaleńców zachowywało się w sposób, który mnie przygnębiał. Niektórzy przez lata twierdzili o sobie, że po prostu nie wytrzymali. Nie chcę nawet powiedzieć, co jeszcze się stało.

Najgorsze dla mnie było w grupie dyskusyjnej, której byłem właścicielem, a w której wraz z moderatorami musiałem wyrzucić grupę składającą się z dawnego medium, guru informacji, pary wróżek i rzekomego elohima, kiedy ich raporty stały się tak niewiarygodne, że musieliśmy zapytać wiarygodne medium, czy grupa jest w dobrej wierze. Żaden z nich nie był.

Zacząłem tak rozgwieżdżone oczy.

Więc nie wiem, jak to wszystko się skończy. Nie staram się reprezentować siebie przed tobą jako wiedzącego. Nikt z nas tak naprawdę nie wie, nawet jeśli możemy rzucić kilka słów. Podróżujemy razem, dla wygody i bezpieczeństwa.

To, co wiem - i to mi wystarczy - to to, że Matka Boska ma plan i to, co chce zrobić. Co więcej:

Matka Boska: Wiem bardzo jasno, słodziutka, tak samo jak ty, jeżeli nie ma tego w moim Planie, to się nie wydarzy. (2)

I nie jest to w jej planie, że ciemność zatriumfuje:

Boska Matko: [Mówię o] tych w... pozycjach, gdzie panowanie i nadużywanie władzy było szalone. To nie będzie platforma, z której odbywa się integracja różnych galaktyk. To nie jest Plan. (3)

Szczerze mówiąc, to wszystko, co muszę wiedzieć. Więc nie wiem, co myśli Pres. Trump. Nie wiem, kim jest Q.  Nie wiem, co Putin powiedział Trumpowi w Norwegii. I nie jestem zbytnio zmotywowany, by spędzać dni na szukaniu informacji.

Ale znam swoje wewnętrzne stany i wiem kilka rzeczy o tym, jak z nimi pracować. Znam też przygotowania, które muszę poczynić, by administrować funduszem po Rewolucji, zarządzać globalnym serwisem informacyjnym, pracować z galaktykami itp.

A moja pasja polega bardziej na pracy z nimi.

Ojej, muszę to mówić od miesięcy. Czuję wielką ulgę. Prawda cię wyzwoli.

Przypisy
(1) Pod koniec stycznia 2012 roku wpuściłem piłkę na planowaną wyprawę na Neptuna, a galaktyka ją odwołała.

(2) Matka Boska w "Enter the Delegations - Part 2/3," 5 maja 2019, na http://goldenageofgaia.com/2019/05/05/enter-the-delegations-part-2-3/. Od osobistego czytania ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 30 kwietnia 2019.

(3) Loc. cit. Nie tylko Ziemia wzniesie się w tej obecnej fali, którą Ziemia zaczyna, ale "różne galaktyki".

Oh, zapomniałem ci powiedzieć. Prawdopodobnie będziesz częścią załogi Wniebowstąpienia, która przemieszcza się z planety na planetę, pomagając ludności w wynurzaniu się, będąc pierwszą, która przejdzie przez masowy/ fizyczny proces.

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
https://goldenageofgaia.com/2020/08/08/312558/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz