wtorek, 11 sierpnia 2020

Federacja Światła przez Kwiat Goodchilda, 11 sierpnia 2020 r.



10 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Witam. Nie wiesz, czy jesteś o? Spróbujmy, dobrze? Jest ktoś w domu?

My, którzy mieszkamy w miejscu "Wszystko, co jest", uważamy dom za WIEDZĘ PRAWDY.

W takim razie, jestem milę stąd... a nie kanapką w zasięgu wzroku. Moja WIEDZA PRAWDY jest w tej chwili tak za oknem. Zakładam, że to energie latające dookoła sprawiają, że czuje się tak BLURGGGHHHH!

Najdroższy Kwiatuszku, możemy odebrać twoje frustracje i twoje uczucia takiego. Nie możemy zmienić sposobu, w jaki sprawy mają się w tym momencie w czasie, ale zanotujcie, to jest tylko chwila w czasie i następny i następny ... MOŻESZ MIEĆ ZMIANĘ.

Przez moje nastawienie... To wiem. Ale moja postawa stara się znaleźć swoją wdzięczność. PRAWDĘ nie chcę wydzielać nędznego nastroju ... Śmieję się z siebie i z mojego śmiesznego stanu umysłu. Ale jednocześnie, z całym szacunkiem, tak bardzo jak chciałbym zrobić z tobą kanał... Zastanawiam się, co mógłbyś powiedzieć, że w tych absurdalnych okolicznościach nie powiedziałeś już, że najwyraźniej będzie jeszcze bardziej?

Masz rację kochanie Mają one być /mogą być używane bez względu na to, gdzie /co /lub kiedy.

Oczywiście, że tak, mówimy o JESTEM ŚWIATŁEM. JESTEM MIŁOŚCIĄ. JESTEM MIŁOŚCIĄ. JESTEM. Mantra.

Jeśli chodzi o resztę społeczeństw "dziwne rzeczy", możemy tylko powtórzyć, że musicie spojrzeć na wasze WIEDZY FAKT... ŻE Jesteście WSZYSTKIMI.

PATRZEĆ, JAK SIĘ NAD TYM WZNOSICIE.

wyciągnijcie SIĘ Z TEGO... W WASZEJ DUCHOWEJ FORMIE.

Patrzcie, jak się wznosicie ponad nią ... w waszej duchowej formie ... patrzcie, jak się wznosicie ... w waszej duchowej formie ... patrzcie, jak się wznosicie ponad nią ... w waszej duchowej formie ... patrzcie, jak się wznosicie ... w waszej duchowej formie.

UŻYJ NARZĘDZI, KTÓRE ZAOFEROWALIŚMY. Nie daliśmy ci ich tylko do przeczytania. Daliśmy je wam, abyście je wykorzystali i wprowadzili w życie. Żeby wam pomóc. Żeby pomóc wam przejść przez te czasy.

I staramy się to zrobić. Powiedzieliście nam, że rzeczy mają być bardziej Topsy Turvy i to powoli się wtrąca, w ten czy inny sposób. Ale czekamy na "BAM", o którym mówiłaś, by wprowadzić nas w fazę drugą.

Ma przyjść. A jednak, czekając... nadal budujcie się w Sile i Wiedzy.

Wiedząc? Wiedząc, że nie wiemy co się dzieje? Dla wielu z nas, to uczucie bycia kontrolowanym tak oczywiście, sprawia, że czujemy się tak jak nie w swoim rodzaju i w tym momencie nie widzimy żadnego odpuszczenia na to.

Bo wasze główne media nie chcą, żeby tak było. W twoim sercu, Blossom ... Każdy ... zadaje sobie pytanie: "Czy wierzę, że Wielka Zmiana nadchodzi?

Wielka zmiana jest na nas, z miejsca, w którym siedzimy. Zakładam, że masz na myśli przejście do Jaśniejszego Światła Wyższego?

Tak jest.

Muszę w to uwierzyć. Muszę to wiedzieć, albo równie dobrze mogę teraz skoczyć na statek. Ja i inni, których znam, w naszym ludzkim stanie, mieliśmy "krótkie" chwile "Co, jeśli w ogóle tak nie jest i mamy to wszystko złe"? ... To jest możliwe!

A twoje serce mówi?

Wolę się mylić ale po słonecznej stronie ulicy, gdzie jest nadzieja i Światło na końcu tunelu, niż mylić się po "śpiącej stronie", która wydaje nam się, nam po słonecznej stronie, być tak z góry na dół przez całą drogę. Pismo Święte mówi o Gwałcie, wszystkie religie mówią o jakimś wydarzeniu... dlaczego nie teraz, w tych ramach czasowych? "Będę się tego trzymać.

Blossom... zniechęcasz się?

Eh ... myślisz? Jestem bardziej rozczarowany sobą, że jestem takim mięczakiem, zwłaszcza jeśli to dopiero początek.

Ale w swoim rozczarowaniu, stajesz się tym, kim chcesz być. Ten czas, który jest na was wszystkich TERAZ, jest również okresem WIELKIEJ ZMIANY WEWNĘTRZNEJ. Musicie przejść przez te procesy. Powinniście pozwolić sobie na to, by ZAPOCZĄTKOWAĆ Energie, które wirują wokół was. Powinniście doświadczyć wszystkich upadków i zamieszania oraz smutku i szaleństwa i pozwolić jej przefiltrować się przez waszą Świadomość, żeby wyszła/przejść na drugą stronę.

Więc, mówisz, że za chwilę wyłonię się jaśniejszy i jaśniejszy niż kiedykolwiek?

Jesteśmy.

Biletowe boo! To jest to, że sortowane wtedy!

To jest to. Czujesz, że to jest prawda?

To ma sens.

Jeśli znasz ją jako Prawdę, porzucisz troskę, że nie radzisz sobie wystarczająco dobrze i będziesz tym, kim jesteś z powodu tego, co czujesz w każdej chwili.

Czuję, że powinienem się bardziej starać, ale nie mogę się przejmować. To jest to, co mnie niepokoi. Bo jestem wkurzona na siebie.

Nie trzeba się starać, żeby być Światłem... JEDNOŚĆ JEST ŚWIATŁEM.

Tak... czy powinienem powiedzieć, że nie mogę sobie czasem przeszkadzać, żeby włączyć mój włącznik ściemniacza?

Twój wybór.

Moja pobłażliwa uwaga! Oh! Jak dziecinnie w wieku 62 lat!

WIEDZIAŁEŚ. WIEDZIAŁEŚ. WIEDZIAŁEŚ. Wiedziałeś jak trudno byłoby/jest przyjść. Te początkowe etapy są twoją szkołą przygotowującą do nauki jak "wstąpić" w najcięższych czasach.


WIEDZ, ŻE TY I KAŻDY Z WAS TAK DOBRZE SOBIE RADZICIE. W miarę postępu "faz", będziesz również... w swojej Sile, Witalności i Świetle. Przygotowujesz się. Nabierasz odwagi, by kontynuować. Obserwujecie dziwactwa w nieprawdzie.

JESTEŚCIE NA SWOJEJ DRODZE DO ŚWIATA RADOŚCI. TO WIEDZĄC, ŻE DOBRZE BY BYŁO, GDYBYŚ SIĘ TRZYMAŁ.

Żebyś mógł zatopić to w swoim sercu i umyśle. Ilekroć czujecie się nisko lub niepewni... powtarzajcie sobie w kółko... JESTEM NA MOIM SZCZEGÓŁOWYM ŚWIECIE.

Wszystko to, czego teraz doświadczacie, jest konieczne. Oczyszczenie, oczyszczenie, musi mieć miejsce i w tym, tak wiele zawirowań jest napotykanych. Ale WIEDZIEĆ, że to robi WIELKIE POSTĘPOWANIE.

Czasami jest to trudne do zrobienia. Słyszymy bowiem, że bardzo niewiele płynie w naszym kierunku Prawdy.

W TYM CZASIE. Trzeba zebrać żniwo i kiedy będzie gotowe... zobaczycie i usłyszycie dowód na to wszystko, o czym mówimy.

Mówię to jeszcze żartobliwie, nie mówicie o niczym, ponieważ nie jest to dla was właściwe.

Czy my nie mówimy o BAM? O ogłoszeniu? To cię zaprowadzi do drugiego zamknięcia...

Ale to nie będzie dowód na to, czego szukamy... czyż nie?

Ogłoszenie, które ma nadejść, uświadomi wiele osób o podstawowych zaburzeniach, które przetaczają się przez waszą planetę. Zaskoczy też wielu, w sposobie jego dostarczenia.

Masz na myśli "w jaki sposób" jest dostarczany, czy przez kogo?

Oba.

Jakbym chciał, żebyś po prostu z nim wyszedł... Ale wiem, że nie możesz. Oh! Dylemat! Niepewność!

SPOKÓJ

Cierpliwość, rzeczywiście. Myśl o tym, że być może w najbliższym czasie nie pojawi się nic nowego na naszą korzyść, jest tak nudna. Mam na myśli to ogłoszenie, o którym mówisz, może nie być aż do przyszłego roku... do którego to czasu... cóż, kto wie, co mogło mieć miejsce.

Blossom, czy ty nas nie słyszysz?

Tak. Głośno i wyraźnie. Ale nie możesz dać nam ram czasowych i wszyscy jesteśmy tak sfrustrowani. Tymczasem handel "maskami" rozszerza się. Wiem, że daję wam taki trudny czas, chłopaki. Wyrażając tylko, jak to jest czuć się tu na dole dla tak wielu z nas. A ja, dla jednego, mieszkam w dobrym miejscu w tej chwili. Nasze serca kierują się ku tym samotnym i cała nadzieja odeszła, gdy ich czterościenny świat rozpada się wokół nich. TO JEST TAK ŹLE! TAK WIELE Z TEGO JEST NIE TAK! WSZYSTKO Z POWODU KŁAMSTW!

PAMIĘTAJCIE, DLACZEGO PRZYSZLIŚCIE. PAMIĘTAJCIE, DLACZEGO PRZYSZLIŚCIE.

Ciągle to sobie wmawiam. Wewnątrz mnie, WIEM. Wszyscy to robimy!

RODZINA NAJWIĘKSZEGO ŚWIATŁA... JESTEŚMY JEDNYM ŚWIATŁEM.

RODZINĄ NAJWIĘKSZEJ PRAWDY... JESTEŚMY JEDNĄ PRAWDĄ.

Dlaczego zgłosiłeś się na ochotnika, by być na Ziemi w tym czasie, Blossom?

Ponieważ WIEDZIAŁEM (kiedy mnie tu nie było), że mam środki do zrobienia tego, co trzeba było zrobić. Wiedziałem, że mogę to zrobić. WIEDZIAŁEM, że będę jednym z milionów ludzi, którzy przejdą przez Most do Wolności.

Co się zmieniło?

Moje wibracje.

Czy to wciąż jest w tobie?

Tak, ale nie nadaje się do użycia tutaj na dole. Nie można być w tej Wyższej Wibracji WIEDZY, gdy jest się tutaj na dole.

Tak. Ty możesz.

Ale Wibracja dostępna na planecie Ziemia nie jest z tego innego miejsca, gdzie byłem, kiedy się na to zapisałem.

Więc prosimy cię o to. Czy wiecie, że macie dostęp do tej Wibracji z miejsca, gdzie teraz mieszkacie?

W stanie umysłu, nie fizycznie.

Więc pozwólcie, by stan umysłu zabrał was tam, by się naładować. BYĆ TAM I UZUPEŁNIAĆ.

Wielu z nas próbuje poprzez medytację.

Wystarczająco?

Nie... nie osobiście... jeszcze, wielu to robi.

Czy to dla nich korzystne?

Oczywiście. Mam ogromny uśmiech na twarzy, gdy rozpoznaję moją pobłażliwość jęczenia. Na pewno potrzebuję jeszcze raz tego przysłowiowego kopa w tyłek, moi przyjaciele. Ale czuję, że potrzebuję twojego buta, żeby mnie tam dostać. Za co ci dziękuję. Więc, porządek dnia to więcej medytacji?

Jeżeli uznasz, że to przynosi korzyści. Tak. Jeśli znajdziesz więcej korzyści z chodzenia, tak. Jeśli znajdziesz coś, co przynosi korzyści, to tak... rób coraz więcej i coraz mniej tego, co nie przynosi korzyści.

Szczerze mówiąc, jestem tak szczęśliwy, że udało nam się nawet dzisiaj porozumieć. Nawet jeśli jest trochę inaczej ... to lepiej niż nic. Taki dziwny czas na bycie kanalikiem, to na pewno. Tak bardzo kochanie. Dzięki, chłopaki. Naprawdę. Dzięki za bycie tam... podczas gdy my tu jesteśmy. We wdzięczności. W Loving service. JA JESTEM.


https://goldenageofgaia.com/2020/08/10/the-federation-of-light-through-blossom-goodchild-aug-11-2020/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz