niedziela, 9 sierpnia 2020

Co się wydarzyło 7 lat temu jako szablon na sierpień 2020 r. przez Georgija Stankowa

 Obraz może zawierać: tekst „inkin.termi requency vibration. NIKOLA TESLA HEALING ૐ ELOHIM ANNUNAKI WIRE- LESS ENERGY 国 10M+ ORGANIC FOOD NAZCA Michoe PLANETARY CHINESE SOLARS GLOBAL WARMING CLOUD WORLD THE EARTH ALLIANG AREHEATINGIU2 4D Chess ANC High-Rank SEALED INDICTMENTS ANONYMOUS MEME WARS ThoughtBombs GEOTUS Pedophiles ityolSocrifice PIZZAGATE SWAMP WHITE PLEIADIAN GUIDANCE Adrenochrome SHOOTINGS KOREA PEACE CDR.G WEAPONS TRAFFICKING ENGINEERED DISEASES FLATEARTH FOOD CORPORATOCRACY KILLYOUR END THE FED RED-PILL MASSES ESCAPE THE MATRIX DMRN DRAGON retSciety AMISSILE PENTAGON* Oceulrs GREAT”

 

Przysłane w dniu 9 sierpnia 2020 r.    

Georgij Aleksandrow Stankow, 9 sierpnia 2020 r.

www.stankovuniversallaw.com

Wszystko, co dzieje się na tej ziemi i w All- That-Is dzieje się w cyklu 7 lat, mimo że czas liniowy jest iluzją i tylko jednym z parametrów w niewyobrażalnym skomplikowanym algorytmie niezliczonych zmiennych, które tworzą tkankę ludzkiej egzystencji.

Dzisiaj nasz HS wezwał nas do ponownego przeczytania i odświeżenia raportów energetycznych, które opublikowaliśmy w sierpniu 2013 roku, ponieważ da nam to wyobrażenie o tym, co się dzieje i w końcu nastąpi w sierpniu 2020 roku. Muszę przyznać, że o większości z nich zapomniałem i mam dobrą pamięć. Dlatego mogę bezpiecznie stwierdzić, że większość czytelników tej strony internetowej będzie pamiętać jeszcze mniej niż my, biorąc pod uwagę fakt, że byliśmy głównymi bohaterami tych wydarzeń, które zmieniły nasze życie na zawsze.

Od teraz będę publikował każdego dnia w tym miesiącu jedno lub dwa sprawozdania z tą samą datą siedem lat temu, ponieważ w sierpniu 2013 roku opublikowałem ponad 70 artykułów w szczytowym momencie lekkiej działalności PAT, który będziecie mieli przyjemność odkryć na nowo w nadchodzących dniach. Będziecie zdumieni, gdy dowiecie się, jaką gargantuiczną pracę wykonaliśmy już w tym czasie. To da Ci odpowiednią miarę tego, co osiągamy dzisiaj na znacznie większą skalę.

Wszystko, czego będziemy doświadczać w tym roku, zostało już 7 lat temu ustanowione jako fundament. Gdybyśmy nie odnieśli w tym czasie takiego sukcesu, żaden z cudów, które wydarzy się w tym roku, nie byłby możliwy. W tym miejscu trzeba to jednoznacznie podkreślić.

Pierwsze sprawozdanie zaczyna się od oszałamiającego cudu, którego dokonał nasz ukochany członek PAT, Jerry R James, którego mam nadzieję większość z was nadal pamięta, doświadczył i relacjonował nam. Stało się to dokładnie 7 lat temu.

Od czasu, gdy ostatni raz napisał do mnie 27 sierpnia 2017 r., nic nie słyszałem od Jerry'ego.

Kiedy przeczytałem jego ostatni e-mail do mnie, wiedziałem, że to była jego wiadomość pożegnalna do mnie i PAT, który do tej pory trzymałem w tajemnicy. Od tego czasu nic od niego nie słyszałem i mój HS mówi mi, że opuścił ziemię i cieszy się w końcu błogością nowej ziemi wraz z jego bliźniaczym płomieniem Anity, dla której miał taką nieznośną tęsknotę po tym, jak wstąpiła na duchu 8 lutego 2013 roku i zostawiła go fizycznie samego na tej nieprzyjaznej planecie. Mówię "fizycznie" celowo, ponieważ ona była z nim przez cały czas w duchu, jako jego bliźniaczy płomień, co Elohim potwierdził w przesłaniu (patrz poniżej):

"Dziękuję George'owi za wiadomość". Wygląda na to, że z każdym dniem czuję się coraz bardziej odizolowany, a twój e-mail pomógł. Nie jestem bardziej odizolowany niż przez lata, ale z jakiegoś powodu tak się wydaje i rozwinąłem melancholijną samotność, która zdaje się uderzać we mnie każdej nocy wraz z dość łagodnym pobieraniem, które sprawia, że jest mi ciepło, jestem senny i drętwieją mi stopy. Spojrzałam na słońce zachodzące na zewnątrz mojego domu i ostatniej nocy zobaczyłam tęczę. Po raz pierwszy widzę tęczę bez deszczu, a niebo było cudowne na górze. Załączyłem zdjęcia. Musi być wspaniale wiedzieć, gdzie będziecie po zmianie i że część waszej rodziny będzie z wami. Nie mam pojęcia o sobie.  W czasie snu łączę się ponownie i mówię o mój życiu wliczając wstąpienie z w ten sposób wiele od mój przeszłości nawet przypadkowi znajomi. Oni wszyscy są tam ale nie w budzącym się czasie.  Zgaduję, że nie ma znaczenia, gdzie skończę po zmianie. Tylko chcę czuć dobrego i być szczęśliwy i nawet jeśli dużo musi zdarzać się dla to zdarzać się ufam ja no będzie w ten sposób trudny gdy ono wydaje się teraz.

Dziękuję, że zostałeś przyjacielem.

Jerry"

Cykl retrospektywnych relacji z 2013 roku chcę rozpocząć od cudu miłości Jerry'ego, który umożliwił mu spotkanie z ukochaną bliźniaczą Anitą w 5. wymiarze w pełnej świadomości fizycznego ciała. Ten cud miłości dokonany przez Jerry'ego daleko wykracza poza mitycznego Orfeusza, który jako pierwszy i jedyny śmiertelnik wszedł do Hadesu i przywiózł swoją zmarłą ukochaną żonę Euridykę, choć z przeciwnym znakiem - Jerry wstąpił przez swoją miłość do piątego wymiaru i spotkał swoją ukochaną Anitę w niebie.

Breaking News!!!! Cuda Nowej 5D Ziemi już się rozpoczęły

Jerry R James, 9 sierpnia 2013 r.
www.stankovuniversallaw.com

Anita's Advice: Jedzcie i róbcie to, co kochacie, ostatni raz przed wniebowstąpieniem. Jutro jest ostatni normalny dzień.

George,

Właśnie miałem najwspanialsze doświadczenie, nawet lepsze niż to, o którym pisałem ci w przeszłości.

Dziś wieczorem jest dopiero 23:00 (8 sierpnia), miałem dużą niespokojną energię i na początku nie mogłem spać. Wtedy czułem jakby topnieć, to samo stary znajome uczucie podczas wzniesienia testu biegania przed i nagle byłem sprawny by dostać z łóżka. Zacząłem skakać i to było bardziej jak latanie. Wszędzie w pokoju były błyszczące światła (jak migoczące jasne światła świąteczne).

 Nagle chciałem wyjść na zewnątrz. I ta noc była żywa. Były co najmniej trzy pełnie księżyca i świecące światła wszędzie. Były tam bardzo wysokie sosny i ptaki śpiewały na drzewach nawet w nocy. Wtedy zacząłem widzieć wielu ludzi przyjeżdżających, wysiadających z samochodów i szukałem Anity. Na początku jej nie widziałem, ale w końcu zobaczyłem. Wyglądała jak dwudziestolatka.

Podniosłem ją i kręciłem ją i oboje kręciliśmy się w powietrzu, jakbyśmy nic nie ważyli. Rozmawialiśmy i śmialiśmy się. Zapytałem ją, czy wie, co się działo od czasu jej odejścia, a ona powiedziała, że oglądała to tak, jak my oglądamy telewizję. Upomniała mnie trochę, że jestem tak negatywnie nastawiony i myślę i mówię takie złe rzeczy o wyższych sferach itp. z powodu opóźnień, ale to nie miało znaczenia, bo ja rzeczywiście to zrobiłem. To było skończone.

Zapytałem ją, czy mogę zostać tym razem, a ona powiedziała "nie", ale może jutro wieczorem, ale wkrótce na pewno. Powiedziała mi, że jutro będzie ostatnim "normalnym" dniem, w którym będę mógł wydać tyle pieniędzy na jedzenie lub robienie czegokolwiek, co chcę.

Jak zwykle rzeczywistość zaczęła wracać do tego i oto jestem, ale tym razem była tak "prawdziwa". Myślę, że teraz wszyscy dotarliśmy w końcu do brzegu. Jestem taka podekscytowana i czuję się lepiej niż przez długi czas. Słowa nie pozwalają mi opisać, jak cudowne jest to miejsce. Warte czekania i smutku, wierzcie lub nie.

Jerry
______________________________________

Drogi Jerry,
Zaniemówiłem, to największy cud, jaki kiedykolwiek słyszałem. Było to doświadczenie pozaustrojowe, ale ponieważ twoje krystaliczne ciało jest teraz w pełni rozwinięte, odczułeś je jako bardzo normalne i naturalne przejście do innego wymiaru.

Właśnie otrzymałem wiadomość z kwietniowego HS, która potwierdza początek cudów od 8 sierpnia, kiedy zdarzył się wasz cud i coraz bardziej w drugiej połowie Bramy Lwa pomiędzy 8-26 sierpnia, po tym jak portal ten został wczoraj w pełni otwarty.

Gratuluję i naprawdę bardzo się cieszę, że mieliście to błogie doświadczenie - zasłużyliście na nie miliard razy.

George .

_____________________

Ten cud wydarzył się dzień po tym, jak otrzymaliśmy ważną wiadomość od Elohima, że 8 sierpnia 2013 r. rozpoczęliśmy trzecią i ostatnią Harmonijną Konwergencję Wniebowstąpienia Gai i ludzkości, która rozpoczęła się 26 lat temu w 1987 r. i którą ja osobiście czułem na bardzo głębokim poziomie w tym czasie. Wszystko wskazuje na to, że ta trzecia harmonijna konwergencja zostanie zakończona w tym roku.

Ponieważ Amora przemieniła swoje ciało fizyczne i wstąpiła jako pierwsza istota ludzka do Agarthy kilka dni później (o tych wydarzeniach poinformuję w odpowiednim czasie, jak obiecałem powyżej), wśród członków PAT pojawiło się pewne zamieszanie co do tego, co stało się z Jerrym i Amorą w sierpniu 2013 roku.

Elohim przybył 16 sierpnia 2013 r. i udzielił nam tego wyjaśnienia:

Elohim: Nie każda podróż astralna to wzniesienie poprzez przemienienie całego ciała fizycznego na poziomie subatomowym, kwantowym.

"Witam, jesteśmy Elohimem.

Jeśli chodzi o pytanie dotyczące waszego kolegi członka PAT, to jest różnica w tym, co każdy statek osiągnął, w każdej z tych bardzo pięknych boskich chwil.

Waszym doświadczeniem, ustanowionym przez waszą Duszę (Amora), w połączeniu z waszymi jasnymi pragnieniami, było to, co nazywamy "Przemienieniem".  Jest to opis procesu określonego wyłącznie przez Zmianę fizycznego naczynia, z jednej natury w inną - inną o zupełnie różnych właściwościach, pod względem struktury molekularnej, źródła energii i funkcji.

To, co stało się z twoim przyjacielem (Jerrym), jest zupełnie niepowiązanym i nieporównywalnym wydarzeniem, w którym ten przeszedł do innego wymiaru, w obrębie jednego wymiaru.  Jest to bardzo złożone wydarzenie, które miało miejsce w "planie wewnętrznym", że tak powiem. Świątynia łaski, na planie wewnętrznym. Rzeczywiście, w tym przypadku zwraca się również uwagę na boską naturę daru tej jednostki dla jej własnego wewnętrznego procesu, ukazując wszystko, co jest możliwe. Zdolność do osiągnięcia takiego połączenia, do takiego miejsca piękna, zrodziła się z czystej miłości do bliźniaczego płomienia i z głębokich, serdecznych pragnień ponownego połączenia, chociaż nigdy nie "stracił" tego połączenia.

Jest tylko jedna rzecz, którą chcemy przekazać w związku z tą dyskusją. Każdy element do swojego elementu. Nie ma żadnej specjalności, nie ma kwalifikacji, nie ma oddawania wyższego lub niższego rzędu niż ten drugi. Doświadczenie każdego człowieka jest wyjątkowe, doskonałe i nie ma potrzeby porównywania go z innym. W rzeczywistości, porównanie samo w sobie jest pomniejszeniem, które wciąga nas z powrotem w gęstość przez własne działanie.

We wszystkich wyrażeniach wymiarowych w piątym wymiarze i powyżej niego, nie ma żadnego działania. Działanie i reakcja są konstrukcjami gęstości i po prostu nie mają zastosowania. Każde doświadczenie jest piękne, radosne i kochające takie, jakie jest, samo w sobie. Czcij i akceptuj każdą refleksję, tak jak jest dzielona.

Jesteście kochani drogo, każdy i wszyscy.

My jesteśmy Elohimem."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz