niedziela, 31 maja 2020

The Federation of Light via Blossom Goodchild, May 31, 2020



(https://blossomgoodchild.com/31st-may/)

Okazało się, że to całkiem przyjemna pogawędka, ale wydaje się, że wiele osób czuje się jak ja, więc mam nadzieję, że moja pobłażliwość będzie przydatna.

Witajcie tam jeszcze raz, drodzy przyjaciele. Ktoś zadał mi pytanie, które nigdy nie przyszło mi do głowy. Byłbym wdzięczny, gdybyście mogli na nie odpowiedzieć.

Witaj, Najdroższy Kwiatuszku. Zawsze chętnie nawiążemy z Tobą rozmowę i zaakceptujemy to, że kiedy poczujesz potrzebę zadania konkretnego "czegoś", postaramy się odpowiedzieć na to pytanie tak, jak uznamy to za stosowne.

Ok. Dziękuję. Wiele razy mówisz o tych, którzy zostali tu wybrani, tylko o tych "najsilniejszych z silnych" itp. i wielu z nich musiało pozostać w tyle, że tak powiem. Jak to się stało, że mamy gwałcicieli, morderców i całą naturę tego, co wydaje się być przyćmionymi duszami na dole, które wydają się przyczyniać do ciemności, a nie do Światła?

To jest rzeczywiście doskonałe pytanie. Prawdą jest, że dla tych dusz, które wydają się być z ciemności, oni również mają swoje zadanie. Oni również wiedzą, że doświadczenie Życia na Ziemi jest "najszybszą" drogą, którą dusza może przejść na drodze do Oświecenia. Dlatego też mają takie samo "prawo" do bycia tutaj, jak ten, który podąża ścieżką Miłości i Prawdy oraz służby dla innych.

Tak, ale z pewnością, gdybyśmy wybrali więcej dobrodziejstw, to może nie bylibyśmy w takim bałaganie?

Blossom... 'bałagan' był nieunikniony. Szczyt* tego bałaganu jest teraz na was i został stworzony przez każdego z was, niezależnie od tego, czy uważacie, że ma on jaśniejszy czy ciemniejszy temperament. Wasz świat jest 'bałaganem' wszystkiego, co jest ... i to właśnie teraz, gdy Gra ... Eksperyment ... osiągnęła swoją ostateczną pozycję, w której zostało uzgodnione, że ZMIANA JEST NASTĘPUJĄCA ... Dla największego dobra wszystkich.

Tak, zrozumcie to! Czyż nie byłoby lepiej dla tych, których dusze pragną wyrządzić krzywdę, aby znaleźli się gdzieś indziej 'poza' Planetą ... wszyscy razem i aby mogli grać w 'swoją grę' na/ze sobą? Dlaczego, co rozumiemy pod pojęciem "niewinne dusze" miałyby być ich ofiarami?

Ponieważ Blossom, wasze życie jest nieskończone. Które możecie teraz uważać za niewinne, być może kiedyś byliście bardzo podobni do sprawcy.

Więc, mówimy tu o karmie?

Mówimy. Porozmawiajmy o tym! Karma nie jest koniecznie "zemstą" z jednej duszy na drugą. To nie działa w ten sposób. Jednak dla duszy, która żałuje... byłoby "prosić" o to samo doświadczenie... uczucie... tego, co wyrządziła innej... aby poznać krzywdę, jaką wyrządziła innej... aby sobie wybaczyć. Jest to tylko jeden z wielu przykładów, wielu... który pasuje do tego tematu.

Pamiętaj też, że jest WYBÓR. Nie możemy, nikt nie może, ingerować w cudze wybory. Jeśli ktoś zdecyduje się wejść na ścieżkę, która nie prowadzi go do Światła, to jest to jego decyzja.

Mogli mieć wszelkie dobre intencje zanim przyszli... a jednak zgubili się po drodze.

Więc, z szacunkiem, niekoniecznie najsilniejszy z silnych wtedy?

Z całym szacunkiem... jak mocno czujesz się w tej chwili Blossom?

Oh, Touché! Najwyższe oceny. Najwyraźniej dostroiłeś się do mojej energii. Bo, odpowiedź na to jest... wcale nie bardzo silna! W rzeczywistości, czuję się tak "słaba" w mojej rzekomej sile. Jestem świadomy wszystkich twoich nauk, a zwłaszcza mantry, która ma mnie utrzymać na powierzchni, a jednak wydaje się, że tonie z cegłą wokół kostki i nie może się jej rozpiąć! Absolutnie rozumiem, o co ci chodzi. Myliłem się, żeby osądzać.

Nie myliłem się, Najdroższy Kwiatuszku. Chodzi tylko o to, że nasza perspektywa w /wszystkich sprawach jest bardzo różna od twojej z powodu różnicy w wibracji w /od której mieszkamy.

Więc powiedz mi szczerze... (dlaczego muszę ci to w ogóle mówić, bo wiem, że tak będzie) dla tych z nas, którzy czują, że "zawodzimy" teraz w naszym celu, naszej misji tutaj na dole, czy jesteś w nas rozczarowany? Będzie o wiele gorzej, mówisz... a ja na przykład, nie radzę sobie zbyt dobrze z zakotwiczaniem Światła i wysyłaniem Tęczy już teraz i jest to tylko faza pierwsza!

Blossom, Kochanie Blossom, jesteś LUDZIEM ŚWIATŁA! To, co ci oferujemy, jest pomocne w doprowadzeniu do zmiany, w której jesteś. Nie chodzi o to, że w żaden sposób nie wzięlibyśmy pod uwagę tego, jak dobrze ci idzie. Kiedy widzimy, że czyjaś Energia i usposobienie jest niskie, wysyłamy Miłość. Nie osądzamy.

Nie jesteśmy tam na dole z tobą w tym grubasie. Wielu z was jest intensywnie wyczulonych na Energie wewnątrz i wokół waszej Planety w tych czasach. Kiedy w końcu usłyszycie o tym, co właściwie ma miejsce teraz, w tym co uważacie za "okres inkubacji" ... zrozumiecie doskonale. Nic dziwnego, że czułem się tak źle, powiecie.

A jednak prosisz nas, byśmy stanęli silni w naszym Świetle... bo te czasy są powodem, dla którego przyszliśmy... i czuję, że moja bateria jest prawie wyczerpana.

Naszą sugestią byłoby wtedy odpocząć i naładować. Na pewno nie radzilibyśmy pobić się o to, jak się pan czuje.
Tak, wiem, że to nie pomaga w mojej sytuacji. Wygląda na to, że biję się za to, że nawet się biję!

Będzie zmiana w Energiach, która podniesie cię na duchu.

Zmiana w Energiach przed jakąkolwiek fazą może być to wydarzenie?

Tak. Bo jak już wcześniej stwierdziliśmy... poczujemy wstępne efekty tego w przygotowaniu do faktycznego wydarzenia.

Nie jest "naszą polityką" podważanie lub zaprzeczanie cudzym przesłaniom... jednak mówi się o przesileniu czerwcowym, które jest czasem wielkiego Błysku Słońca.

Rzeczywiście, mówi się o tym.

Tak jak mówiono o Atlasie Komety, który miał spowodować takie zniszczenia i chaos... który miał nastąpić w zeszły weekend. Z największym szacunkiem ... jestem tutaj ... nadal ... cały prąd pracuje itp. To znaczy ... nic dziwnego, że tak wielu cynicznie teraz, bierze wszystko z ziarnem soli.

Kwiatuszku ... gdzie twoje serce?

Co masz na myśli?

Tylko to. Głęboko w sercu... co czujesz?

Smutek.

Spójrz głębiej.

Drzwi są zamknięte.

Otwórz je. Wejdź do środka.

Wyjdźcie na zewnątrz. Ku mojemu całkowitemu zaskoczeniu, zobaczyłem masę robaków, które się splotły i skręciły. Nie tego się spodziewałem. Myślałem, że zobaczę tęczową kulę czy coś! Widzisz, o co mi chodzi?

Otwórz następne drzwi.

Nie mam swoich studniówek i mogę się poślizgnąć na robakach! W PORZĄDKU. Głęboki oddech i wyciągnięcie ręki na zatrzask ... i ... Oh! Oh! Oh! Tęczowa kraina ... Otworzyłam drzwi w najpiękniejszy widok koloru ... most ... i największą tęczę. To natychmiast sprawiło, że płakałam. Po prostu czuję się tak daleko od szaleństwa tego świata, którego teraz doświadczamy.

A jednak, to tylko kilka drzwi stąd! WIEDZCIE O TYM W SWOICH SERCACH.

ROBAKI MUSZĄ ZOSTAĆ WYPARTE I TO BĘDZIE FAZA DRUGA!

Wow! Powiedzieliście nam, co będzie się działo w Fazie Drugiej. Ale ... Boże, jestem taka kłótliwa ... czy to nie dzieje się pod przykrywką w tej chwili?

W rzeczy samej. A jednak, nie publicznie... jako takie. Jest wiele spekulacji wplecionych w to, co jest prawdą i jest zwiastowane jako prawda ... kiedy jest to tylko spekulacja!

Jakże bym chciał, żebyś mógł/a dać nam kilka wskazówek.

Kwiatuszku, kiedy czas jest na to odpowiedni i ani chwili wcześniej... WSZYSCY BĘDĄ WIEDZIEĆ, CO TO JEST WIEDZIEĆ.

W międzyczasie, kiedy tak wiele Miłości jest wysyłanych do każdego z nas ... skoncentrujcie się na Tęczowym Świetle ... obserwujcie siebie idąc przez Most i usiądźcie tam chwilę, a kiedy będziecie gotowi, wróćcie z powrotem, czując się odnowieni i wzmocnieni ... W WIEDZĄCYM NIE MOŻESZ WIEDZIEĆ.

Dzięki, tak bardzo chłopaki. Phew ... kto by pomyślał! Czekaliśmy tak długo, mówiąc "Daj spokój!", a teraz jest tutaj, nie podoba mi się to! Odwrócę się, gdy będę pracował nad tym "zdarzeniem wewnątrz". Ja jestem Miłością. Jestem Światłem. Ja jestem Prawdą. JA JESTEM.

Faza, Najdroższy Kwiatuszku, Najdroższa Duszy... tylko faza!

We wdzięczności, w służbie miłości, JESTEM.

*Kiedy mówią "szczyt"... Czuję cały scenariusz, jak będzie rozgrywany. Nie czuję, że mają na myśli fazę pierwszą, w której teraz jesteśmy, jest szczytem bałaganu.

**Nagrałem medytację Tęczowego Mostu z Białą Chmurą, którą mam nadzieję zamieścić w ciągu tygodnia na youtubie.**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz