sobota, 23 maja 2020

Rodzina Galaktyczna: Wróć do swojego Piątego Wymiaru Jaźni

 open contact eraoflightdotcom

Kiedy słuchacie i podążacie za waszym Jaźnią i Wyżej, wymiarowymi przesłaniami, jest coraz więcej części was, która będzie coraz częściej odbierać informacje z waszego Wyższego Ja, który rezonuje do piątego wymiaru i dalej.

Gdy będziecie słuchać i podążać za tymi wysoko-wymiarowymi przesłaniami, staniecie przed wyzwaniem, które w rzeczywistości jesteście w stanie przekazać z waszym Wyższym Wymiarem Ja.

Na początku te "między-wymiarowe komunikaty" mogą stanowić wyzwanie, ale ponieważ szybko lub powoli zdajesz sobie sprawę, że angażujesz się w "Nowy Początek" łączenia się z wyrażeniem wyższego wymiaru twojego własnego, ciągle rozszerzającego się Wielowymiarowego Ja. Wtedy o wiele łatwiej jest Ci przystosować się do wyższej częstotliwości rzeczywistości.

Ta 5-wymiarowa rzeczywistość stale się rozszerza i jest łatwiej postrzegana, gdy pozwalasz sobie na przepływ w stale rozszerzających się 5-wymiarowych polach energii, które są dostrzegalne tylko poprzez Twój własny Wielowymiarowy Ja.

To właśnie w tych wyższych polach energii twojego Wielowymiarowego Ja możesz odkryć i/lub zapamiętać, że istnieje nowe ciało, ciało zrobione ze światła, które twoja świadomość będzie nosić w miarę jak będziesz kontynuował swoją przygodę do wyższych częstotliwości rzeczywistości.

W miarę jak wasza świadomość będzie kontynuować transmutację, co oznacza "przejście do waszego Wyższego Wymiaru Ja", zaczniecie słyszeć i łączyć się z "uczuciem" waszej wyższej rzeczywistości wymiarowej. Te wysoko-wymiarowe realia w końcu obudzą cię do twojego Wielowymiarowego Ja. Twój Wielowymiarowy Ja jest w stanie żyć w różnych częstotliwościach rzeczywistości w ramach TERAZ JEDNI.

Wasza Macierzysta Planeta jest prawdopodobnie planetą, na której zgłosiliście się na ochotnika do opuszczenia, aby pomóc drogiej Gai w przyspieszeniu Jej Planetarnej Transmutacji do wyższej częstotliwości rzeczywistości. To co może być mylące, to fakt, że prawdopodobnie pozostaniecie w waszej trójwymiarowej formie.

"Dlaczego nosisz swoją trzecią formę, kiedy jesteś w stanie komunikować się z istotami z piątego wymiaru i spoza niego? Odpowiedź na to pytanie jest taka, że kochasz Gaję i chcesz jej pomóc, gdy przechodzi przez proces "Planetarnej Transmutacji".

Proszę pamiętać, że "transmutacja" oznacza przejście do wyższej częstotliwości rzeczywistości. Ta wysokoczęstotliwościowa rzeczywistość w waszym piątym wymiarze i poza nim Ja znajduje się w waszej ludzkiej formie w trzecim wymiarze i czeka na uwolnienie do Światła JEDNOSTEK.

Dlatego też, może to być pomocne dla twojego "przejścia do Światła", jeśli wejdziesz głęboko w swój trzeci wymiar Ja, jak również twoje trzecie wymiarowe ŻYCIE i twoje trzecie wymiarowe PAMIĘĆ.

Wtedy, jak pamiętasz, a nawet dokumentujesz, kim się czułeś i jak się "czujesz" w swoim "NOWYM TYM", to pomoże Ci powoli lub szybko przekształcić się w TWOJE trzecie wymiarowe ŻYCIE i w Twoje NOWE piąte wymiarowe Ja.

Najważniejsze, co odróżnia NOWYCH TY od innych, to fakt, że pamiętają oni swoją rzeczywistość na swoim statku kosmicznym i/lub w Wyższych Światach Wymiaru. Co najważniejsze, ten NOWY TY możesz podzielić się swoim procesem transmutacji z innymi, którzy dołączają do ciebie w "Podróży powrotnej do Ja".

Gdy będziecie dzielić się swoimi wewnętrznymi doświadczeniami z innymi, będziecie wiedzieć i pamiętać, że zgłosiliście się na ochotnika do uczestnictwa w tym procesie osobistej i planetarnej transmutacji do wyższej częstotliwości rzeczywistości.

My, Wasza Galaktyczna Rodzina, pomożemy Wam odpowiedzieć na poniższe pytania:

Co głęboko zmienia się w waszym życiu 3D?

Jak ta zmiana przekształca cię w twoje wrodzone piąte wymiary Ja?

Twoje "nowe życie" to życie, którego zawsze pragnąłeś od dziecka, a może przez wiele lat. Być może jednak zapomniałeś o "Wewnętrznym głosie", który przypominał Ci, że MOŻESZ prowadzić życie w piątym wymiarze, ponieważ JESTEŚ istotą w piątym wymiarze.

W rzeczywistości jednym z największych wyzwań w Twoim przebudzającym się Ja jest "przypomnienie sobie", że świadomie zgłosiłeś się na ochotnika do pomocy Gai w jej planetarnym wzniesieniu, zanim zabrałeś to ziemskie ciało!

Na szczęście, ponieważ coraz więcej Galaktyk nosi ludzkie formy, coraz więcej "ludzkich Galaktyk" zaczyna pamiętać o swoim prawdziwym piątym wymiarze SELF, pamiętają również powód, dla którego przyjęli tę ludzką formę w czasie, który byłby wyzwaniem dla ich trzeciego wymiaru ja.

Tak, życie w Trójwymiarowej Galaktyce może być dość trudne. Dlatego też Galaktycy, którzy zgłosili się na ochotnika, aby wziąć ziemskie naczynie do pomocy Gai w jej transmutacji na jej prawdziwą planetę pięciowymiarową, pamiętają o odwadze, jaką trzeba mieć, aby uwierzyć, że ich między-wymiarowa podróż zajęła wiele, wiele wcieleń do spełnienia.  A, jeszcze nie skończyli!
Jednak w tej TERAZ piątej perspektywie wymiaru ludzkość będzie w coraz większym stopniu stawała się częścią składową swojego codziennego życia. Na szczęście, ten Nowy  się rozpoczął i przeżywa podróż do TERAZ, w której odnajdziesz i połączysz się ze swoim prawdziwym Wielowymiarowym Ja!

To połączenie pomiędzy twoim trójwymiarowym Ja i ich Wielowymiarowym Ja pomaga ci w tym:

*Posprzątaniu mroku, który zwykle oczyszcza stare urazy.

*Znalezieniu życia, w którym zaczęła się ta "ciemność/strach".

*Uzdrowienie tego ŻYCIA, u Źródła problemu i pobłogosławienie go!

Jakie było twoje "Życie Źródłowe"? Twoje "Życie Źródłowe" oznacza życie, w którym po raz pierwszy doświadczyłaś wyzwań, które mogą powrócić "W tej chwili". Ten "powrót do tego TERAZ" wynika z tego, że Twój Wielowymiarowy Ja pamięta, że masz zdolność do zapamiętywania BYĆ TYM, którym byłeś, kiedy wiedziałeś, że pamiętasz, jak patrzeć w swoją Wielowymiarową Aurę.

Twoja Wielowymiarowa Aura to Aura, która emanuje z Twojej Wielowymiarowej Aury Jaźni. Gdy głęboko zapamiętasz swoje Życie Źródłowe, głęboko połączysz się z TYM, którego nigdy nie zapomniałeś!

Ta więź pomiędzy TYM, którym teraz jesteś, a TYM swoim Wyższym Ja bardzo pomaga ci przypomnieć sobie dlaczego przybyłeś do Gai podczas tego TERAZ. Będziecie również pamiętać gdzie na ciele Gai po raz pierwszy zgłosiliście się na ochotnika do pomocy przy Planetarnym Wniebowstąpieniu Gai.

Pamięć o tym Oczyszczeniu Ciemności z Bezwarunkowej Miłości i Fioletowego Ognia.

Oczyszcza "tego, który transmutuje", czyli ciebie, żebyś mógł lepiej oczyścić Gaję.

Jest tak wiele do zapamiętania i tak wiele do zrobienia, ale TERAZ możesz znaleźć się w miejscu spoczynku, miejscu, w którym możesz odpocząć w swoim własnym Wielowymiarowym Ja. Wtedy możesz zadać więcej pytań o swoje własne wewnętrzne prowadzenie, np:

"Czy zgłosiłeś się na ochotnika, by zostać w Trzeciej Wymiarze Gai, tak długo jak będę mógł jej pomóc?"

Czy zgłosiłem się na ochotnika do powrotu na mój Statek Gwiezdny, by pełnić rolę łącznika?

Albo, czy zgłosiłeś się na ochotnika, by zrobić jedno i drugie?

Wchodząc w to TERAZ pamiętając i wiedząc, możesz łatwiej odkryć, że stworzyłeś Nową Ścieżkę. Jest to Ścieżka do Domu, której nigdy wcześniej nie pamiętałeś.

Twoja misja, by być oddanym Gai, i oddanym Jaźni, jest taka sama, ponieważ

Twoje Ja Piątego Wymiaru jest JEDYNE z Gaią. Dlatego, jeśli czujesz, pamiętając, że jesteś JEDYNY z Gaią i Gaia jest JEDYNA z tobą.

Jak to uczucie zmieni wasze życie?

Jesteś WSZYSTKIM powołany do pełnienia swoich ról przywódczych, aby pomóc przygotować siebie i innych do przemiany planety Gai, rzeczywistości Gai i twojego własnego ludzkiego Ja z powrotem w twój wrodzony wielowymiarowy Ja.

Czy pamiętasz, że Wyższy Wymiar TY w twoim codziennym życiu 3D?

"PROSZĘ, PROSZĘ PAMIĘTAJ!" Słyszysz szept Gai do twojego serca.

» Źródło. " Kanał: Suzanne Lie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz