środa, 27 maja 2020

Lądowanie na częstotliwości w pobliżu!

Lądowanie na częstotliwości w pobliżu!

Co to znaczy?

Istnieje wiele częstotliwości rzeczywistości, ale większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy. Te różne częstotliwości rzeczywistości pomagają wam pamiętać o tym, żebyście pamiętali o swoich Wyższych Wymiarach Ja, który rezonuje do wyższych częstotliwości rzeczywistości.

Na przykład, waszą trzecią przestrzenną częstotliwością rzeczywistości jest wasze codzienne, ludzkie "ja", które żyje na planecie Ziemia.  Ludzie w ramach tej częstotliwości nie są jeszcze świadomi, że istnieją wyższe częstotliwości rzeczywistości, w których znajdują się istoty wyższego wymiaru, takie jak Plejady, Antarianie, Arkturianie i Wenusjanie.

Te istoty wyższego wymiaru żyją w wyższym czwartym wymiarze, piątym wymiarze i dalej.  Te istoty są bardzo często tym, co człowiek może nazwać swoim "Wyższym Wymiarem Ja.

Twój Wyższy Wymiar Ja rezonuje do piątego wymiaru i dalej. Tak jak ocean ma różne częstotliwości wody w różnych częściach morza, tak wszyscy ludzie mają różne częstotliwości rzeczywistości w ramach swojego Wyższego Wymiaru Ja.

Możliwe jest łączenie się i komunikowanie z twoim Wyższym Wymiarowym Ja i często robisz to podczas snu i/lub medytacji wyższego wymiaru. Niestety, twój Trzeci Wymiar Mózg zazwyczaj nie jest w stanie zapamiętać wiele o twoich wysoko-wymiarowych snach, myślach, doświadczeniach i wspomnieniach.

Jeśli jednak odłożysz na bok pewien czas i miejsce, w którym będziesz mógł wprowadzić swoją świadomość w wyższy stan medytacji, dzięki praktyce będziesz mógł rozwijać relacje z własnym Wyższym Wymiarowym Ja. Idąc regularnie do tego samego miejsca w tym samym czasie, w rzeczywistości stworzycie wyższe wymiarowe pole energii, w którym połączycie się ze swoim Wyższym Ja w ramach własnego wyższego stanu świadomości.

Możesz również być w stanie zapamiętać to, co wydarzyło się na twoich "wycieczkach do Wyższego Ja", ale zazwyczaj będziesz musiał udokumentować to, czego doświadczyłeś, ponieważ twój trzeci wymiar umysłu może nie być w stanie zapamiętać swoich doświadczeń wyższego wymiaru, chyba że je udokumentujesz. Ponadto, jeżeli udokumentujesz swoje doświadczenia wyższego wymiaru, będziesz w stanie lepiej dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi,

Kiedy dokumentujecie swoje doświadczenia wyższego wymiaru, możecie łatwiej dzielić się swoimi doświadczeniami, a nawet rozmawiać z kimś, kto miał podobne doświadczenia, a także z innymi, którzy dopiero budzą się do Wyższej Rzeczywistości Wymiarowej, która istnieje w Wyższych Światach i w waszej własnej Wyższej Sile Mózgu i pamięci między-wymiarowej.

W rzeczywistości to właśnie w waszych własnych Wyższych Wymiarowych Łącznościach zaczynasz coraz więcej pamiętać o swoich własnych doświadczeniach wyższego wymiaru, które są często zapominane pośród wielu wyzwań w waszej trójwymiarowej rzeczywistości.

Pamiętajcie, że to właśnie wiara w wasze własne Wyższe Wymiarowe Ja pozwoli wam mieć wiarę w wasze doświadczenia z Wyższego Wymiaru.  W rzeczywistości coraz więcej "zwykłych ludzi" ma sny i medytacje, w których doświadczają pewnych elementów swojego Wielowymiarowego Ja,

W miarę jak coraz więcej ludzi będzie medytować, badać i wierzyć w swoje Wyższego Wymiaru Ja, coraz więcej ludzi, którzy noszą swoje ciało w trzecim wymiarze, zacznie pamiętać o swoim własnym Ja, który prowadzi ich z wyższych płaszczyzn trzeci, czwarty i piąty wymiar rzeczywistości.

Być może zechcesz odwiedzić te rzeczywistości. Może po prostu okaże się, że o wiele łatwiej jest "mieć tę wizytę z własnym Ja", niż Ci się wydaje.  Jeśli zaczniesz dokumentować swoje wyższe wymiarowe marzenia i doświadczenia, możesz po prostu znaleźć swoje własne wyższe wymiarowe Ja, jak również kilku wspaniałych Wyższego Wymiaru Przyjaciele i rodzina.

My, Arkturianie, pragniemy przypomnieć wam, że ZAWSZE JESTEŚMY Z wami!

Please Enjoy Part 2 of Pleiadean Video on Youtube at:
Zapraszamy do obejrzenia drugiej części Pleiadeańskiego Wideo na Youtube

:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz