poniedziałek, 30 grudnia 2019

Przesłanie od twojego własnego wyższego SELF Arcturians przez Suzanne Lie. 12-27-19


      
ROZMAWIAĆ O SWOIM WYŻSZYM JA


Arkturianie przez Suzanne Lie

HELLO,
JESTEM TWOIM WYŻSZYM JA, PRZYCHODZĘ DO CIEBIE W TEJ CHWILI, PONIEWAŻ WIDZĘ, ŻE JESTEŚ GOTOWY DO POŁĄCZENIA SIĘ ZE MNĄ, SWOIM WYŻSZYM JA, CZĘŚCIEJ!

Witaj, Wyższy SELF,
Czuję się, jakbym wraz z wieloma innymi osobami powoli, lub szybko, zaczynał dostosowywać się do nowego sposobu życia. W rzeczywistości, coraz bardziej odczuwam, że istoty na Ziemi Gai dostosowują się do nowego sposobu życia, który jest dobry i czegoś, czego chcemy doświadczyć.

YES DEARES ONES,
MY, CI WYŻEJ WYMIAROWI, ZAUWAŻAMY, ŻE LUDZIE NA ZIEMI GIAIA BUDZĄ SIĘ DO NOWEGO SPOSOBU ŻYCIA. 

TEN NOWY SPOSÓB ŻYCIA CZUJE SIĘ DOBRZE I BARDZO PRZYPOMINA COŚ, CZEGO LUDZKOŚĆ ZAWSZE CHCIAŁA, ALE NIE MOGŁA SOBIE NA TO POZWOLIĆ. 

JEDNAKŻE, DRODZY LUDZIE, MUSIMY WAS OSTRZEC, ŻE TO "COŚ" MOŻE OKAZAĆ SIĘ CZYMŚ WIĘKSZYM I BARDZIEJ WYMAGAJĄCYM NIŻ JAKAKOLWIEK RZECZ, KTÓREJ WCZEŚNIEJ DOŚWIADCZYLIŚCIE!

Co to jest? Proszę, powiedzcie nam, ludziom, czym jest to "coś", abyśmy mogli się do tego przygotować.

W RAMACH TEGO TERAZ MOŻEMY CI TYLKO POWIEDZIEĆ, ŻE TO DOŚWIADCZENIE JEST INICJACJĄ!
TA INICJACJA I/LUB DOŚWIADCZENIE JEST PRAWDOPODOBNIE TRUDNIEJSZE, NIŻ WIĘKSZOŚĆ LUDZI KIEDYKOLWIEK SOBIE WYOBRAŻAŁA.

Proszę opowiedz nam o tej "inicjacji", abyśmy mogli się do niej przygotować.

MÓWIMY O PIĄTYM WYMIARZE PÓL ENERGETYCZNYCH, KTÓRE WIELU LUDZI ZACZYNA DOŚWIADCZAĆ.

TE WYŻSZE WYMIAROWE POLA ENERGII MOGĄ BYĆ BARDZO TRUDNE DO ZROZUMIENIA, A NAWET ŚWIADOMEGO DOŚWIADCZANIA PRZEZ LUDZI TRZECIEGO WYMIARU.

Chcę doświadczyć pięciowymiarowego pola energii.

W rzeczywistości, właśnie usłyszałem, że mam zaprosić was wszystkich do skierowania pytania i Arkturianie pomogą wam otrzymać ich odpowiedź.

TAK, teraz zdaję sobie sprawę, że mówi się mi, abym wziął długi, powolny, spokojny oddech i pozwolił mojemu SELFowi dostroić się do piątego wymiaru ekspresji/częstotliwości rzeczywistości, abym mógł PAMIĘTAĆ!

"Pamiętasz co?" Zadaję sobie pytanie...

Jest tylko cisza. Myślę, że nie będzie łatwo znaleźć, zapamiętać i/lub odzyskać mój związek z moim własnym, piątym wymiarem ja.

CO BY BYŁO, GDYBYŚ TY, WRAZ Z INNYMI LUDŹMI, KTÓRZY SĄ GOTOWI DOŚWIADCZYĆ WYŻSZEGO WYMIARU RZECZYWISTOŚCI, WZIĄŁ DŁUGI, POWOLNY, GŁĘBOKI ODDECH?

 GDYBYŚCIE WSZYSCY WZIĘLI TEN DŁUGI, POWOLNY, GŁĘBOKI ODDECH, BYĆ MOŻE ZACZĘLIBYŚCIE PAMIĘTAĆ!

Co byśmy pamiętali. Czy pamiętalibyśmy o naszej Komunikacji Międzywymiarowej?

Wydaje się, że wiadomości z Galaktyki docierają teraz do naszej świadomości w znacznie silniejszy sposób.

Najtrudniejszą częścią tego, często krótką, ale zawsze intensywną, jest pamiętanie o tym, że poprosiliśmy o pomoc Galaktykom - z których wiele jest waszymi Wyższymi Ja!

Odkrywamy, że gdy odnajdujemy własne Wewnętrzne/Wysokie SELF, zaczyna się niewidzialna "linia komunikacji z naszym własnym Wyższym Wymiarem SELF".

To właśnie ta "świadoma" komunikacja międzywymiarowa jest tą wielką zmianą, która się rozpocznie!  To właśnie wtedy BĘDZIE TO BEGIN!

"Co będzie BEGIN?" pytamy.

ODPOWIEDŹ NA TO PYTANIE MOŻNA ZNALEŹĆ TYLKO W SWOIM WIELOWYMIAROWYM JA! WIĘC NAJPIERW MUSISZ PAMIĘTAĆ O "TWOJEJ OSOBISTEJ MOCY INTENCJI!"

"Jaka jest nasza "osobista siła intencji"?" pytamy.

ODPOWIEDŹ NA TWOJE PYTANIE MOŻNA ZNALEŹĆ TYLKO WTEDY, GDY MOŻESZ UWIERZYĆ WE WŁASNĄ MOC INTENCJI!

Co oznacza "Potęga intencji"?" pytamy.

NAJLEPSZYM SPOSOBEM NA ODKRYCIE I INTERAKCJĘ Z WEWNĘTRZNĄ SIŁĄ INTENCJI JEST ZAUFANIE W RELACJACH Z WŁASNYM, WYŻEJ WYMIAROWYM JA.

Ale nie wiemy, jak zaufać naszemu codziennemu życiu. Jak możemy zaufać naszemu Wysokiemu Wymiarowi SELF?

NAJPIERW MUSISZ ODKRYĆ, DLACZEGO NIE UFASZ SWOJEMU WYŻSZEMU JA W ŻYCIU CODZIENNYM. WTEDY BĘDZIESZ W STANIE LEPIEJ POZWOLIĆ SOBIE NA OBSERWOWANIE TEGO, CO DZIEJE SIĘ W TWOIM ŻYCIU, BEZ OSĄDZANIA SIEBIE.

JEŚLI OSĄDZASZ SAMEGO SIEBIE, ZBYT TRUDNO BĘDZIE ODWAŻYĆ SIĘ SPOJRZEĆ W GŁĄB SIEBIE I WYŻEJ NAD SOBĄ, O CZYM ZAWSZE ZAPOMINAŁEŚ!

Kim jest ten "ja", którym zawsze byliśmy, ale zapomnieliśmy? Jeśli zapomnieliśmy o tej wersji "Ja", to jak możemy ją zapamiętać?

ODPOWIEDŹ NA TO PYTANIE MOŻNA ZNALEŹĆ TYLKO W SWOIM WŁASNYM "JA". SPĘDZIŁEŚ WIELE SWOJEGO ŻYCIA NA BYCIU TYM, KIM POWINIENEŚ BYĆ, ZAMIAST DOWIEDZIEĆ SIĘ, KIM NAPRAWDĘ JESTEŚ.

Nie rozumiem.

KIEDY BĘDZIECIE GOTOWI ZROZUMIEĆ TO, CO MÓWIMY, PRZYJDZIE DO WAS W SPOSÓB, KTÓRY WYDAJE SIĘ BYĆ WIĘKSZY, NIŻ MOŻECIE TO SOBIE WYOBRAZIĆ.

JEDNAK ZANIM ZROZUMIESZ SWOJE TRZECIE WYMIARY, BĘDZIESZ MUSIAŁ PAMIĘTAĆ O SWOIM PIĄTYM WYMIARZE JA.

To nie ma dla mnie sensu. Czy nie powinienem najpierw przypomnieć sobie swojego trzeciego wymiaru, a potem swojego wyższego ja?

PO PIERWSZE, MUSISZ UWIERZYĆ, ŻE MASZ SWOJE WYŻSZE JA.
WTEDY BĘDZIESZ MÓGŁ POZWOLIĆ SOBIE NA ODNALEZIENIE, POŁĄCZENIE I ZAUFANIE DO SWOJEGO WŁASNEGO, WYŻSZEGO WYMIARU.
JEŚLI SPRÓBUJESZ POMINĄĆ TĘ CZĘŚĆ SWOJEJ ŚWIADOMOŚCI, NIE BĘDZIESZ W STANIE UWIERZYĆ, ŻE TO CO SIĘ Z TOBĄ DZIEJE, DZIEJE SIĘ NAPRAWDĘ.

Czekaj, czekaj, co się ze mną stanie?

TO TEN STRACH I/LUB SAMOOCENA, KTÓRĄ SŁYSZYMY?

Co masz na myśli? Nie chcę potępiać siebie! Po prostu staram się być szczery wobec siebie!

CO BY BYŁO, GDYBYŚ BYŁ UCZCIWY W STOSUNKU DO WŁASNEGO, WYŻSZEGO WYMIARU SIEBIE.

Nie, nie! Nie mógłbym być tak ważny. Mogłabym?

BARDZO SIĘ CIESZYMY, ŻE ZACZYNASZ UWAŻAĆ, ŻE JESTEŚ BARDZO WAŻNA!

Nie, nie jestem taka ważna. Jestem tylko zwykłą osobą,

KOCHANIE, PRZYSZLIŚMY DO CIEBIE, PONIEWAŻ JESTEŚ REGULARNĄ OSOBĄ, KTÓRA MA NORMALNE ŻYCIE I KTÓRA REZONUJE DO TRZECIEGO WYMIARU, ALE KTÓRA ZACZYNA SIĘ BUDZIĆ DO CIEBIE, ŻE JEST TWOIM PRAWDZIWYM WIELOWYMIAROWYM JA!

Czy mówisz mi, że mam wielowymiarowe SELF?

CO CHCESZ, ŻEBYŚMY CI POWIEDZIELI? CHCESZ, ŻEBYŚMY CI POWIEDZIELI, ŻE JESTEŚ TYLKO ZWYKŁĄ OSOBĄ?  CÓŻ, JESTEŚ REGULARNĄ OSOBĄ, KTÓRA JEST WŚRÓD WIELU INNYCH "REGULARNYCH OSÓB", KTÓRE ZACZYNAJĄ SIĘ BUDZIĆ DO SWOJEJ WŁASNEJ "WYŻSZEJ CZĘSTOTLIWOŚCI WYMIAROWEJ JA"!

Nie wiem, co masz na myśli mówiąc, ale chciałbym to zrozumieć, bo brzmi to tak, jakby to było wspaniałe doświadczenie myśleć o sobie jako o Wielowymiarowej Osobie.

Nie jestem pewna, co ten termin oznacza, ale czuję się znajoma i bardzo silna. Jednakże, jest to moc, która nie jest INNA NIŻ inne osoby, miejsca czy rzeczy, ale moc, która jest teraz, a może zawsze była, w moim własnym fizycznym ja.

Czy jednak nie byłbym zarozumiały, gdybym myślał, że jestem Wielowymiarową Osobą?


NIE, MOJA DROGA, TO BY OZNACZAŁO, ŻE SIĘ OBUDZIŁAŚ!

Wysłane przez Suzanne Lie

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz