sobota, 28 grudnia 2019

Benjamin Fulford




28 grudnia 2019 r
Khoi-San SOS



Drogi Panie Fulford:

Dawno się z tobą nie kontaktowałem, ponieważ wiem, że jesteś bardzo zajęty. Piszę ten list, aby poprosić państwa o podkreślenie światu, że rząd Republiki Południowej Afryki desperacko planuje mnie wyeliminować.

Albo zatrudnią ludzi, by mnie wyeliminować, albo wykorzystają swój system sądowy, by mnie uwięzić, aby zabić mnie w więzieniu. Moją jedyną zbrodnią jest to, że składam petycje w formie listów, aby dzielili ziemię na uczciwych zasadach.

To nie jest demokratyczny kraj, który pozwala na wolność słowa, chociaż twierdzą, że tak. Otrzymałem mandat od Rady Plemiennej i uzgodniono, że zostanę mianowany Postmistrzem Generalnym, aby pomóc uwolnić nasz lud od tego systemu niewolnictwa. To stworzyło sytuację, w której stałem się wrogiem państwa. Są też inni działacze, a niektórzy z nich są zajęci skierowaniem sprawy do sądu. Proszę, potrzebujemy społeczności międzynarodowej do złożenia petycji do tego rządu, aby podzielił ziemię w sposób etyczny i zaprzestał nękania nas jako bojowników o wyzwolenie.

W imię wolności
—RH

Zapewniam cię, że świat obserwuje sytuację, panie Horne.

—BF


28 grudnia 2019 r


Cześć Benjamin,

Oto wersja angielska z transkrypcją twojego wywiadu z Cobrą:

A dla twoich francuskich czytelników tutaj jest to samo, ale w języku francuskim na mojej stronie:

Jeszcze raz dziękuję za zaangażowanie i nawet jeśli nie zawsze zgadzam się z tabelą czytelniczą, aby pokazać, że współpraca jest ważna i dla tego jesteś przykładem.



Jonathan
28 grudnia 2019 r


Cześć Ben,

Z przyjemnością czytam wasze artykuły co tydzień. Dziękujemy za Twoją pracę.

Twoje informacje zdają się sugerować, że gospodarka USA i globalna wkrótce się załamie. Jednak twoje informacje wydają się być sprzeczne z informacjami przedstawionymi przez Trumpa.

Trump wciąż wyjaśnia, jak dobrze radzi sobie gospodarka amerykańska, rynek papierów wartościowych bije wszelkie rekordy, te wspaniałe umowy handlowe z Chinami itp. Rozumiem, że stara się wzmocnić zaufanie do amerykańskiej gospodarki (jak również jego ofertę ponownej sprzedaży wybory w 2020 r.).

Wiem, że globalne przeszacowanie waluty (GCR) i kwantowy system finansowy (QFS) są wprowadzane w tle za kulisami ekonomicznej implozji, aby złagodzić cios i skorygować globalny system finansowy.

Twoim zdaniem, czy Trump stara się utrzymać karuzelę w działaniu, dopóki amerykańska gospodarka nie spadnie z klifu, a następnie włączy GCR i QFS do gry, aby złagodzić szok i zapewnić bardzo potrzebną korektę Sytuacja finansowa w USA i na świecie?

Proszę, pomóżcie mi, zwykłemu amerykańskiemu Joe, zrozumieć, w jaki sposób wasze informacje i informacje przekazane przez Trumpa uzupełniają się lub zestawiają ze sobą, a także jak te dwa pozornie rozbieżne scenariusze mogą się rozegrać.

Dziękuję
C. z Kolorado

Dziękuję za Twoje pytanie. Kiedy pracowałem dla korporacyjnych mediów propagandowych, powiedziano mi, że część mojej pracy polegała na robieniu cheerleaderek ekonomicznych. Moi kontrolerzy wyjaśnili mi, że zachęcając do optymizmu, pomogliśmy zwiększyć realną gospodarkę.

Dlatego media korporacyjne leżą w zębach, aby wszystko w gospodarce brzmiało dobrze. W rzeczywistości używają fałszywej inflacji, fałszywego PKB i fałszywej liczby bezrobotnych, aby wyglądało to, jakby WSZYSTKO JEST WIELKIE! W rzeczywistości standard życia 90% Amerykanów spada od 1972 roku.

Jeśli chodzi o Trumpa, urząd prezydenta i podpis prezydenta stanowią konsensus różnych frakcji w rządzie. Ponieważ frakcje walczą, Trump wydaje się zaprzeczać sobie (na przykład w sprawie Syrii), w zależności od tego, która frakcja najsilniej naciska w danym momencie.

Moim zdaniem Trump stara się jak najlepiej utrzymać obecny system. Pamiętajcie, że pod jego patronatem nie było prawdy z 11 września ani Fukushimy. Wiem, że wiele osób go wspiera i sądzi, że osusza bagno. Mam nadzieję, że zobaczymy, jak działało 144 000 zapieczętowanych aktów oskarżenia, ale uwierzę w to tylko wtedy, gdy je zobaczę.

W każdym razie sytuacja pod Trumpem jest o lata świetlne lepsza niż pod Hillary Rockefeller.

Jeśli chodzi o resetowanie globalnej waluty, kontrolerzy starego systemu podbijają giełdę i robią wszystko, co w ich mocy, aby utrzymać kontrolę. Nie idą cicho w noc. Oznacza to, że wojna jeszcze się nie skończyła.

—BF.

Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz