poniedziałek, 18 listopada 2019

NIE jestem ok

Obraz może zawierać: noc


NIE jestem ok, z obowiązkowymi szczepieniami!

NIE jestem ok, z wdrożeniem 5G!

NIE jestem ok, z chemikaliami rozproszonymi w powietrzu, którym oddychamy!

NIE jestem ok, gdy globalne ocieplenie jest wykorzystywane jako kompletna ochrona stosowanej geo-inżynierii!

NIE zgadzam się z badaniami naukowymi testowanymi na nas bez naszej wiedzy!

NIE jestem ok z tym, że nasze jedzenie jest zatrute!

NIE jestem ok, gdy pedofilia jest traktowana jako cos normalnego!

NIE jestem ok, gdy dzieci są porywane dla rzeczy, które są niewyobrażalne!

NIE jestem ok, jeśli w społeczeństwach płeć jest pomieszana fizycznie i psychicznie!

NIE jestem ok, że w końcu zmuszono mnie do mikroczipu!

NIE jestem ok z faktem wiezienia osoby, która ujawnia prawdę, by przez to, ludzkość została uwięziona (Julian Assange) i faktem, ze ci którzy popełniają prawdziwe zbrodnie przeciwko ludzkości, uchylają się przed sprawiedliwością!

NIE jestem ok z tym, kto rządzi tym światem, ponieważ robi wielkie gówno!

Żadne z tego nie jest ok!

Nic z tego nie jest dla ludzi!

I wszystko to dzieje sie na naszych oczach!

PROJEKTUJEMY LEPSZĄ PLANETĘ

ZAPRASZAJMY LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ!!!

Wpisany przez Daisy Jean

Daisy Salvedori - Ruch prawdy.
 
Z Facebooka wzięte :)

1 komentarz:

  1. Codziennie w każdej wolnej chwili wizualizuję swoje pragnienie pięknego,sprawiedliwego świata dla nas ludzkości.
    My ludzie dobrego i czystego serca mamy Moc Źródła by to zaistniało.💑

    OdpowiedzUsuń