sobota, 10 września 2016

Gwiezdne wrota

 Zdjęcie użytkownika Hubert von Regner.
Starożytni przepowiedział o otwarciu gwiezdnych wrót. Zbliżamy się do czasu, kiedy wiele osób wierzy, że te przepowiednie zostaną spełnione. Podczas gdy nie można w określony sposób daty i czasu, to uważa się, że występują w końcu 26000 lat precesji równonocy, która jest szybko zbliża się.
Jeśli lubisz pracę Nassim Haramein, a następnie upewnij się, aby sprawdzić Nassim Haramein w Rogue Valley metafizycznej Biblioteki . Jest to prezentacja 8 godzin. Pozwoliłem sobie stworzyć notatki z wykładu i pod warunkiem dodatkowe filmy i zdjęcia towarzyszyć prezentacji.
Wormholes
Oświetlenie Solar Gates W fizyce Stargate, przez tunel jest zazwyczaj oznaczało "tunel" tworzony pomiędzy dwoma aktywnymi wrót po jednym z nich z powodzeniem wybiera drugą, umożliwiając szybsze niż światło podróży w jednym kierunku.
Tunel podprzestrzeń jest most utworzony między 2 miejscach umożliwiających względu być przekazywane za pośrednictwem jednego końca do drugiego. Chociaż nie porusza się z większą prędkością, a Wormhole zmniejsza dystans konieczny do osiągnięcia określonego położenia w sobie (podobnie jak w nadprzestrzeń, ale o wiele bardziej wydajny.) Aby umieścić tunele pod względnej miejsce, czas niezbędny dla punktu zerowego Moduł napędem Asgardu Hyperdrive dotrzeć Lantea w Galaktyce Pegaza od Ziemi wynosi 4 dni (jednak w pełni zasilany Asgard okręt będzie zarządzać taką podróż w ciągu kilku godzin), jeśli przenoszone przez tunel jest to mniej niż 20 sekund, a do osiągnięcia bliższych planety jest około 3 towary drugiej jakości. Tunele są próżni materii, jak samej przestrzeni, a temperatura jeden znajduje się w pobliżu zera absolutnego (który jest -273,15 stopni Celsjusza).
Oświetlenie Solar Gates Dwa jedyne znane sposoby tworzenia stabilnych tunele są ze starożytnego Stargate oraz z napędem Wormhole zainstalowanego na Atlantydzie. Urządzenie, które gdy dany adres jest wprowadzany, łączy się z tym bramy nad linkiem podprzestrzeni i szybko wymienia dokładne dane lokalizacyjne, a następnie tworzy stabilny tunel między nimi. Tunele to tylko jeden sposób, a brama wybieranie jest ten, który należy wprowadzić wskroś.
Stargate tworzy własny horyzont zdarzeń tuż przed tunel i dematerializuje dowolny obiekt próbuje przejść przez niego, więc nie jest uszkodzony lub zabity przez śmiertelnych niskich temperaturach. Następnie wystrzeliwuje go przez tunel, a drugą bramę i rematerializes ją na jej horyzontu zdarzeń. Jeśli przegroda jest umieszczona pomiędzy naprzeciwko horyzontu zdarzeń (3 mm), to sprawa jest w stanie zrematerializował i zniszczone. Tunele mogą być również tworzone przez statków kosmicznych i utrzymywane w stanie otwartym od wewnątrz, jak ma to miejsce w przypadku napędu Starożytna Wormhole. Jeśli obiekt albo ktoś idzie przez przychodzącej tunelu, zostanie ona zniszczona lub cofnęła lub horyzont zdarzeń odbierające bramy będzie jak ściana, a tunele są jednokierunkowe podróży, za wyjątkiem niektórych form energii, w tym radia fale.
Jeżeli tunel przecina rozbłysk słoneczny, zaburzenia magnetyczne mogą stworzyć razem efekt przechodzenia na tunelu przechodzącego przez niego na podstawie intensywności i lokalizacji.
Były również chwile, kiedy tunel przekroczył w alternatywnym wszechświecie, ale to było, a więc miała, i nie może nastąpić w sposób naturalny.
Tunele mogą również odbiór i depozyt materii z miejsc, chociaż brama odbiorczy może usunąć ten nadmiar materii. Pewnego razu jednak nadciężkiego materiału została podchwycona przez tunel i osadza się na przechodzącej słońce, powodując jego przejście do roślin podczerwieni i zatrzymywanie z fotosyntezy na pobliskiej planecie. Pradawni było jednak wprowadzić skuteczne protokołów bezpieczeństwa w ich wrót, które uniemożliwiają tunele powstaje, gdy istnieje wysokie ryzyko wystąpienia któregokolwiek z wyżej dzieje.
Gwiezdne Wrota
Oświetlenie Solar Gates Gwiezdne Wrota, zwany także Astria Porta w starożytnych i Chappa'ai w Goa'uldami, to seria urządzeń, zbudowany przez Starożytnych, które tworzą sztuczne tunele podprzestrzenne, co pozwala na niemal natychmiastową transportu między dwoma odległymi punktami w przestrzeni. W Gwiezdne Wrota są często uważane za największe stworzenie Ancients ', i tak Pradawni są często nazywane Bramą Builders. Ancients, że Asurans, Tollanie (z pomocą NOx) i Ori są jedynymi znanymi ras, które udało się zbudować wrót.
Oryginalny projekt Stargate została wynaleziona przez Alteran nazwie Ameliusz, od pomysłu, że sformułowana w noc poprzedzającą Alterans opuścił swoją rodzinną galaktykę w Drodze Mlecznej. Nie wiadomo, czy on rzeczywiście zbudowano pierwszy z Stargate Network. Są to jedne z najstarszych przykładów starożytnej technologii znajdującej się w Drodze Mlecznej; Wrota znaleziono na Antarktyce na Ziemi została oszacowana na ponad 50 milionów lat, podczas gdy Gwiezdne Wrota stosowane w "misji Przeznaczenia" są jeszcze starsze
Pradawni umieszczone wrót na tysiącach światów w wielu galaktyk. Oni już dawno osiągnęła Ascension, ale sieć jest nadal dostępna dla któregokolwiek z wiedzą o tym, jak to działa, i nadal jest wygodna forma podróży dla wielu ras. Niektóre rasy, takie jak Goa'uldami, rosły ich sposoby życia wokół bramy, które stały się integralną częścią funkcjonowania ich kultury.
Z kolei większość ras opracowały własne nazwy dla wrót. Starożytni nazywali je "Astria Porta". Angielskie słowo "Stargate" to kalka słowa Goa'uldem "Chappa'ai", dzięki uprzejmości bezpośrednim tłumaczeniu Daniela Jacksona i "Chappa'ai" sama jest kalka z "Astria Porta". K'Tau nazywają ich wrota "do pierścienia". W galaktyce Pegaza, mieszkańcy znają je jako pierścieni przodków i ich odmian. Są one również często nazywane po prostu jako "pierścień" lub "brama". Wraith nazwać Portalu.
Chociaż Gwiezdne Wrota są obecne na wielu planetach, większość ras, które ich używają są stosunkowo prymitywne, a także wyświetlać technologii jako boski charakter, o czym świadczy takich nazw jak "Ring of the Gods" i "Krąg ciemności". W wielu przypadkach odniesienia do bogów lub zła w nazwach pochodzą z Goa'uldami lub w galaktyce Pegaza, Legends of the Ancients lub ich aktualnego wykorzystania przez Wraith.
Stargate tworzy stabilny, sztuczny tunel między nim a innym Stargate, pozwalający podróżować niemal natychmiastową od bramy do bramy wybierania docelowego, ale nie odwrotnie. Gdy aktywna, Stargate wywołuje gwałtowny przypływ energii zwanej niestabilnej wiru lub "kawoosh". Wynika to z dużej ilości energii potrzebnej do wytworzenia stabilnej tunel, zachowując jeden otwarty jest znacznie mniej energochłonne. To zdarzenie zniszczy każdą sprawę, że styka się z; Jednakże, jeśli poziom zdarzenie jest zablokowany do kilku mikronów, wir zostanie stłumione. Technologie takie jak tęczówki na Ziemi Stargate można to osiągnąć. Wir osiada na horyzoncie zdarzeń, nazywany kałużę dla swojej płynnej wygląd. Podróżnych wejść przez horyzontu zdarzeń, które dematerializuje ich transportu przez tunel, być zamontowane po drugiej stronie. Stargate pozostanie otwarta tak długo, jak materii lub energii nadal przechodzą przez niego, do maksymalnie 38 minut. Poza tym momencie potrzebne są ogromne ilości mocy, aby utrzymać tunel, którym zwykłe źródła nie może dostarczyć.
Oświetlenie Solar Gates Podróż przez wrota jest ściśle jednokierunkowa: od bramy do bramy wybierania odbiorczego. Nie jest to ograniczenie tunelu, ale techniki; tunele przekaże je niczego, co wchodzi, ale nie ma ciał stałych może przetrwać ten proces. Tak więc, każda brama w parze nabiera szczególnej roli: brama wybierania przekształca samotnie w swoich najbardziej podstawowych elementów (cząsteczek subatomowych) i przekazuje go, gdy brama odbiorczy scala nadawany względu powrotem do swojej pierwotnej postaci. Robi odwrotnie nie jest śmiertelne tylko dla osób podróżujących, ale po prostu doprowadzić do bramy wybierania dekonstrukcji obiektu po przyjeździe, przekształcając go w energię. Nie wiadomo, co by się stało, gdyby ktoś wszedł do Stargate poprzez "Wstecz" zamiast "z przodu"; Teal'c stwierdził kiedyś, że zna kogoś, kto próbował, że w jednym przypadku i że jego śmierć była "bardzo nieprzyjemne", ale szczegóły nie są znane
Sieć utworzona przez prototyp wrót funkcje inaczej niż pełnoprawni sieci w galaktyki Drogi Mlecznej oraz Pegasus. W Gwiezdne Wrota wysiewa się w linii stosunkowo prostej, z jednego końca galaktyki na drugi, pozostawiając kurs na przeznaczenie do naśladowania.
Te Gwiezdne Wrota komunikować się ze sobą nieustannie i aktualizować swoje pozycje, a następnie połączyć się z przeznaczeniem, kiedy wejdzie ona w zasięgu. Ze względu na ograniczony zakres wybierania prototypu Gwiezdne Wrota, przeznaczenie zwykle spada z FTL w pobliżu obszaru zamiarze linią, podłączenie do kilku wrót naraz. Choć zwykle poza zasięgiem, inne bramy w sieci można dotrzeć leapfrogging bramę pomiędzy.
Milky Way bramy
Milky Way Gwiezdne Wrota to drugi model Stargate zaprojektowany przez Starożytnych. Są 6,7 metrów średnicy i ważą około 29 ton. Są ciemnoszary wygląd z czerwono-pomarańczowym kolorze logo marki. Trójkątny dolna połowa górnej Chevron wrota rozciąga się i chowa się podczas blokowania symbol. Te znaki są wbudowane w wewnętrznym pierścieniu. Większość bram są wbudowane w platformę kamienia z klatki schodowej do nich łatwy dostęp. Te, które nie są często były przenoszone z których po raz pierwszy znaleziony.
Pierścienie wewnętrzne obraca się podczas wybierania i mogą być przenoszone ręcznie (z trudem), aby wybrać bramę w przypadku braku zewnętrznego urządzenia. Komputer wybieranie wykorzystywane przez SGC zasadniczo wykorzystuje tę metodę, aby wybrać bramę; systemu instruuje silniki wewnątrz bramy przesunąć pierścień do odpowiedniego położenia. DHD omija potrzebę pierścień wewnętrzny wirować, po prostu pozwalając użytkownikowi wprowadzić odpowiedni adres. Bramki w galaktyce Ida wydają się być tego samego modelu jako Droga Mleczna
Pegasus bramy
Oświetlenie Solar Gates Pegasus Gwiezdne Wrota są najnowszym modelem Stargate i są bardzo różni się od ich odpowiedników Milky Way. Są to przede wszystkim srebro w wyglądzie, z niebieskim pierścieniem wewnętrznym i niebieskie logo marki (większej niż o Stargate Milky Way). Oni posiadają żadnych ruchomych części; Zamiast tego, każdy glif zapala się w kole, trzymając się świeci, gdy zablokowana. W przeciwieństwie Milky Way wrót, Pegasus Gwiezdne Wrota nie są wbudowane w platformę, a zamiast tego po prostu zakopane w ziemi na mniej więcej tym samym poziomie.
Ponieważ nie mają żadnych ruchomych części, Pegasus Gwiezdne Wrota nie może być ręcznie wybrany. Pegasus Gwiezdne Wrota również funkcję zabezpieczającą, która czyni je w stanie wybierania adresów międzygalaktyczne bez wykorzystania zainstalowanej Atlantis określonej kryształu sterowania. Kryształ ten może być usunięty i zainstalowany w innym DHDs razie potrzeby. Ze względu na ich nowszych konstrukcji, Pegasus Gwiezdne Wrota również automatycznie stają się dominującą bramy jeśli są umieszczone w tym samym regionie, jak starszy model, co spowodowało pewne problemy na stacji kosmicznej Midway aż McKay opracowali obejście.
Pegasus posiada również unikalną używania "Spacegates", wrót, które zostały umieszczone na orbicie planety, niż na powierzchni. Spacegates nie mają lokalnego DHD, a więc muszą być wybierane zdalnie za pomocą łodzi wyposażonej w jeden (jak Kałuża dziewiarskie i Widm rzutki). Są one zasilane przez trzech węzłów energetycznych, które również służą jako stabilizatory, utrzymując bramę na orbicie i korygowanie nagłymi uderzeniami.
transmisja Matter
Transmisja materia jest trzystopniowy proces: dematerializacja, przekazywanie i reintegracji. Kiedy obiekt przechodzi przez horyzont zdarzeń, to zdematerializowane i przechowywane w buforze "Hyperspatial". Horyzont zdarzeń będą dematerializacji tylko obiekty w odrębnych jednostek (jedna osoba, jeden statek, etc.), więc każdy obiekt, który nie został w pełni wprowadzony horyzontu zdarzeń mogą być usunięte bez kłopotów. Brama nie rozpoczyna przekazywanie obiektu, dopóki nie całkowicie przeszedł przez horyzont zdarzeń. Gwarantuje to, że tylko kompletne obiekty są przekazywane. W przypadku dużych przedmiotów, takich jak Puddle dziewiarskie, sam statek liczy się jako pełnego obiektu o wyższym priorytecie niż mniejszych osób, zapobiegając przenoszeniu, aż cały statek wszedł horyzont zdarzeń. Odnosi się to zarówno do wybierania i odbierania bram
Gdy przedmiot jest zdemineralizowana jest przesyłany w postaci energii do bramy docelowego. Zasilanie dostarczane jest przez bramę wybierania. Jeżeli zasilanie zostanie przerwane, tunel może odłączyć się przedwcześnie, co może zapobiec energii przed zamontowane do oryginalnego obiektu, lub po prostu uwolnić energię w przestrzeń znacznie odbiega od jego przeznaczenia. Jeżeli istnieje jakakolwiek materia w buforze po obu stronach, kiedy tunel zostanie zamknięty, jest on przechowywany aż do następnego użycia, po czym bufor zostanie skasowana.
Horyzont zdarzeń na bramie odbiorczego rematerializes przesyłanego sprawę. Sprawa jest najpierw przechowywany w buforze, aby upewnić się, że cały obiekt został pobrany, po której jest zamontowane. Co więcej, za każdym razem gdy brama jest aktywna bufor jest wyczyszczone, aby otrzymywać nowe informacje, aby zapobiec nakładaniu, które mogą być niebezpieczne dla reintegracji. Jeśli kryształ sterowanie podłączonym DHD jest usuwany wtedy horyzont zdarzeń utworzą bez ustanowienia tunel, umożliwiając dowolną pamięć przechowywana w Stargate do reintegracji. (SG1: "48 Godziny")
Oświetlenie Solar Gates Kilka aspekty wrota są niezbędne do jego funkcjonowania jako przydatnego transportera osobowego. Niezależnie od pojawiających się z Stargate zachowuje żadnej energii kinetycznej jakie miał podczas wprowadzania; osoba pracuje w jednym Stargate trafi mielony bieg po rozładowaniu ze sobą, a broń, wystrzelił w bramie zachowa swoje szkodliwe właściwości po drugiej stronie. Horyzont zdarzenie jest w stanie określić różnicę pomiędzy pasywnym i aktywnym styku pobliskim obszarze w celu uniknięcia niepożądanego przekazywania. Proces ten sprawia, że ​​coś takiego jak powietrze i woda, które w naturalny sposób wywrzeć nacisk na ich otoczenie, przed przejściem przez bramę, pozwalając jednocześnie ludzi i wszystko celowo wysyłane przez bramę przejść swobodnie. W jednym przypadku, woda, która w większości zanurzona bramę (ale nie całkowicie przykryć) zastosowano stałe ciśnienie do horyzontu zdarzeń i Stargate Atlantis za tarczą, utrzymując tunel aktywne przez maksymalny okres czasu. W innym przypadku, brama jest przewrócony do puli lawy i lawa pojawia się na chwilę wejść do horyzontu zdarzeń, zanim brama zamyka
brama niedrożność
Tunel zapobiega powstawaniu jeśli znacząca przeszkoda jest obecny wewnątrz pierścienia wrota za. W związku z tym, że jest dość powszechne Gwiezdne Wrota być częściowo lub trwale uszczelnione je zakopać.
Innym sposobem kontrolowania podróży poprzez Stargate jest przez umieszczenie bariery maleńką odległość (mniej niż trzy mikrometrów) z horyzontem zdarzeń, który pozwala tunel tworząc ale uniemożliwia odtworzenie materii po przyjeździe przez bramę. Innymi słowy, połączenie może być dokonane, ale wszelkie sprawy próbuje zamknąć bramę nie odzyska swoją oryginalną strukturę, a więc zostaną unicestwione. Przysłona na Ziemi Stargate i tarcza na Atlantis Stargate pełnienia tej funkcji, a zostały zaobserwowane być stosowane jako skuteczne środki ostrożności obronną, jednocześnie umożliwiając komunikację radiową poprzez otwarty tunel. Goa'uldowie obserwowano również wykorzystać tarcze stworzyć taki sam efekt, choć ich tarcze zazwyczaj pokrywają całą bramę, zamiast blokowania sam horyzont zdarzeń.
Bariery tęczówki typu także hamować tworzenie się wiru niestabilna, nie pozwalając względu na formę. Bariery te jednak nie są jedynym sposobem, aby zapobiec wir. Kilka wyścigów, w tym Asgardu i NOx, wykazały możliwość otwierania tunel bez tworząc wir, prawdopodobnie poprzez bardziej efektywne formy przesyłu energii.
Hubert von Regner

http://translate.googleusercontent.com/translate_c…
Gwiezdne Wrota, zwany także Astria Porta w starożytnych i Chappa'ai w Goa'uldami, to seria urządzeń, zbudowany przez Starożytnych, które tworzą sztuczne tunele podprzestrzenne, co pozwala na niemal natychmiastową transportu między dwoma odległymi punktami w przestrzeni. W Gwiezdne Wrota są często uważane za największe stworzenie Ancients ', i tak Pradawni są często nazywane Bramą Builders. Ancients, że Asurans, Tollanie (z pomocą NOx) i Ori są jedynymi znanymi ras, które udało się zbudować wrót.
Oryginalny projekt Stargate została wynaleziona przez Alteran nazwie Ameliusz, od pomysłu, że sformułowana w noc poprzedzającą Alterans opuścił swoją rodzinną galaktykę w Drodze Mlecznej. Nie wiadomo, czy on rzeczywiście zbudowano pierwszy z Stargate Network. Są to jedne z najstarszych przykładów starożytnej technologii znajdującej się w Drodze Mlecznej; Wrota znaleziono na Antarktyce na Ziemi została oszacowana na ponad 50 milionów lat, podczas gdy Gwiezdne Wrota stosowane w "misji Przeznaczenia" są jeszcze starsze
Pradawni umieszczone wrót na tysiącach światów w wielu galaktyk. Oni już dawno osiągnęła Ascension, ale sieć jest nadal dostępna dla któregokolwiek z wiedzą o tym, jak to działa, i nadal jest wygodna forma podróży dla wielu ras. Niektóre rasy, takie jak Goa'uldami, rosły ich sposoby życia wokół bramy, które stały się integralną częścią funkcjonowania ich kultury.
Z kolei większość ras opracowały własne nazwy dla wrót. Starożytni nazywali je "Astria Porta". Angielskie słowo "Stargate" to kalka słowa Goa'uldem "Chappa'ai", dzięki uprzejmości bezpośrednim tłumaczeniu Daniela Jacksona i "Chappa'ai" sama jest kalka z "Astria Porta". K'Tau nazywają ich wrota "do pierścienia". W galaktyce Pegaza, mieszkańcy znają je jako pierścieni przodków i ich odmian. Są one również często nazywane po prostu jako "pierścień" lub "brama". Wraith nazwać Portalu.
Chociaż Gwiezdne Wrota są obecne na wielu planetach, większość ras, które ich używają są stosunkowo prymitywne, a także wyświetlać technologii jako boski charakter, o czym świadczy takich nazw jak "Ring of the Gods" i "Krąg ciemności". W wielu przypadkach odniesienia do bogów lub zła w nazwach pochodzą z Goa'uldami lub w galaktyce Pegaza, Legends of the Ancients lub ich aktualnego wykorzystania przez Wraith.
Stargate tworzy stabilny, sztuczny tunel między nim a innym Stargate, pozwalający podróżować niemal natychmiastową od bramy do bramy wybierania docelowego, ale nie odwrotnie. Gdy aktywna, Stargate wywołuje gwałtowny przypływ energii zwanej niestabilnej wiru lub "kawoosh". Wynika to z dużej ilości energii potrzebnej do wytworzenia stabilnej tunel, zachowując jeden otwarty jest znacznie mniej energochłonne. To zdarzenie zniszczy każdą sprawę, że styka się z; Jednakże, jeśli poziom zdarzenie jest zablokowany do kilku mikronów, wir zostanie stłumione. Technologie takie jak tęczówki na Ziemi Stargate można to osiągnąć. Wir osiada na horyzoncie zdarzeń, nazywany kałużę dla swojej płynnej wygląd. Podróżnych wejść przez horyzontu zdarzeń, które dematerializuje ich transportu przez tunel, być zamontowane po drugiej stronie. Stargate pozostanie otwarta tak długo, jak materii lub energii nadal przechodzą przez niego, do maksymalnie 38 minut. Poza tym momencie potrzebne są ogromne ilości mocy, aby utrzymać tunel, którym zwykłe źródła nie może dostarczyć.
Oświetlenie Solar Gates Podróż przez wrota jest ściśle jednokierunkowa: od bramy do bramy wybierania odbiorczego. Nie jest to ograniczenie tunelu, ale techniki; tunele przekaże je niczego, co wchodzi, ale nie ma ciał stałych może przetrwać ten proces. Tak więc, każda brama w parze nabiera szczególnej roli: brama wybierania przekształca samotnie w swoich najbardziej podstawowych elementów (cząsteczek subatomowych) i przekazuje go, gdy brama odbiorczy scala nadawany względu powrotem do swojej pierwotnej postaci. Robi odwrotnie nie jest śmiertelne tylko dla osób podróżujących, ale po prostu doprowadzić do bramy wybierania dekonstrukcji obiektu po przyjeździe, przekształcając go w energię. Nie wiadomo, co by się stało, gdyby ktoś wszedł do Stargate poprzez "Wstecz" zamiast "z przodu"; Teal'c stwierdził kiedyś, że zna kogoś, kto próbował, że w jednym przypadku i że jego śmierć była "bardzo nieprzyjemne", ale szczegóły nie są znane
Sieć utworzona przez prototyp wrót funkcje inaczej niż pełnoprawni sieci w galaktyki Drogi Mlecznej oraz Pegasus. W Gwiezdne Wrota wysiewa się w linii stosunkowo prostej, z jednego końca galaktyki na drugi, pozostawiając kurs na przeznaczenie do naśladowania.
Te Gwiezdne Wrota komunikować się ze sobą nieustannie i aktualizować swoje pozycje, a następnie połączyć się z przeznaczeniem, kiedy wejdzie ona w zasięgu. Ze względu na ograniczony zakres wybierania prototypu Gwiezdne Wrota, przeznaczenie zwykle spada z FTL w pobliżu obszaru zamiarze linią, podłączenie do kilku wrót naraz. Choć zwykle poza zasięgiem, inne bramy w sieci można dotrzeć leapfrogging bramę pomiędzy.
Milky Way bramy
Milky Way Gwiezdne Wrota to drugi model Stargate zaprojektowany przez Starożytnych. Są 6,7 metrów średnicy i ważą około 29 ton. Są ciemnoszary wygląd z czerwono-pomarańczowym kolorze logo marki. Trójkątny dolna połowa górnej Chevron wrota rozciąga się i chowa się podczas blokowania symbol. Te znaki są wbudowane w wewnętrznym pierścieniu. Większość bram są wbudowane w platformę kamienia z klatki schodowej do nich łatwy dostęp. Te, które nie są często były przenoszone z których po raz pierwszy znaleziony.
Pierścienie wewnętrzne obraca się podczas wybierania i mogą być przenoszone ręcznie (z trudem), aby wybrać bramę w przypadku braku zewnętrznego urządzenia. Komputer wybieranie wykorzystywane przez SGC zasadniczo wykorzystuje tę metodę, aby wybrać bramę; systemu instruuje silniki wewnątrz bramy przesunąć pierścień do odpowiedniego położenia. DHD omija potrzebę pierścień wewnętrzny wirować, po prostu pozwalając użytkownikowi wprowadzić odpowiedni adres. Bramki w galaktyce Ida wydają się być tego samego modelu jako Droga Mleczna
Pegasus bramy
Oświetlenie Solar Gates Pegasus Gwiezdne Wrota są najnowszym modelem Stargate i są bardzo różni się od ich odpowiedników Milky Way. Są to przede wszystkim srebro w wyglądzie, z niebieskim pierścieniem wewnętrznym i niebieskie logo marki (większej niż o Stargate Milky Way). Oni posiadają żadnych ruchomych części; Zamiast tego, każdy glif zapala się w kole, trzymając się świeci, gdy zablokowana. W przeciwieństwie Milky Way wrót, Pegasus Gwiezdne Wrota nie są wbudowane w platformę, a zamiast tego po prostu zakopane w ziemi na mniej więcej tym samym poziomie.
Ponieważ nie mają żadnych ruchomych części, Pegasus Gwiezdne Wrota nie może być ręcznie wybrany. Pegasus Gwiezdne Wrota również funkcję zabezpieczającą, która czyni je w stanie wybierania adresów międzygalaktyczne bez wykorzystania zainstalowanej Atlantis określonej kryształu sterowania. Kryształ ten może być usunięty i zainstalowany w innym DHDs razie potrzeby. Ze względu na ich nowszych konstrukcji, Pegasus Gwiezdne Wrota również automatycznie stają się dominującą bramy jeśli są umieszczone w tym samym regionie, jak starszy model, co spowodowało pewne problemy na stacji kosmicznej Midway aż McKay opracowali obejście.
Pegasus posiada również unikalną używania "Spacegates", wrót, które zostały umieszczone na orbicie planety, niż na powierzchni. Spacegates nie mają lokalnego DHD, a więc muszą być wybierane zdalnie za pomocą łodzi wyposażonej w jeden (jak Kałuża dziewiarskie i Widm rzutki). Są one zasilane przez trzech węzłów energetycznych, które również służą jako stabilizatory, utrzymując bramę na orbicie i korygowanie nagłymi uderzeniami.
transmisja Matter
Transmisja materia jest trzystopniowy proces: dematerializacja, przekazywanie i reintegracji. Kiedy obiekt przechodzi przez horyzont zdarzeń, to zdematerializowane i przechowywane w buforze "Hyperspatial". Horyzont zdarzeń będą dematerializacji tylko obiekty w odrębnych jednostek (jedna osoba, jeden statek, etc.), więc każdy obiekt, który nie został w pełni wprowadzony horyzontu zdarzeń mogą być usunięte bez kłopotów. Brama nie rozpoczyna przekazywanie obiektu, dopóki nie całkowicie przeszedł przez horyzont zdarzeń. Gwarantuje to, że tylko kompletne obiekty są przekazywane. W przypadku dużych przedmiotów, takich jak Puddle dziewiarskie, sam statek liczy się jako pełnego obiektu o wyższym priorytecie niż mniejszych osób, zapobiegając przenoszeniu, aż cały statek wszedł horyzont zdarzeń. Odnosi się to zarówno do wybierania i odbierania bram
Gdy przedmiot jest z demineralizowany jest przesyłany w postaci energii do bramy docelowego. Zasilanie dostarczane jest przez bramę wybierania. Jeżeli zasilanie zostanie przerwane, tunel może odłączyć się przedwcześnie, co może zapobiec energii przed zamontowane do oryginalnego obiektu, lub po prostu uwolnić energię w przestrzeń znacznie odbiega od jego przeznaczenia. Jeżeli istnieje jakakolwiek materia w buforze po obu stronach, kiedy tunel zostanie zamknięty, jest on przechowywany aż do następnego użycia, po czym bufor zostanie skasowana.
Horyzont zdarzeń na bramie odbiorczego rematerializes przesyłanego sprawę. Sprawa jest najpierw przechowywany w buforze, aby upewnić się, że cały obiekt został pobrany, po której jest zamontowane. Co więcej, za każdym razem gdy brama jest aktywna bufor jest wyczyszczone, aby otrzymywać nowe informacje, aby zapobiec nakładaniu, które mogą być niebezpieczne dla reintegracji. Jeśli kryształ sterowanie podłączonym DHD jest usuwany wtedy horyzont zdarzeń utworzą bez ustanowienia tunel, umożliwiając dowolną pamięć przechowywana w Stargate do reintegracji. (SG1: "48 Godziny")
Oświetlenie Solar Gates Kilka aspekty wrota są niezbędne do jego funkcjonowania jako przydatnego transportera osobowego. Niezależnie od pojawiających się z Stargate zachowuje żadnej energii kinetycznej jakie miał podczas wprowadzania; osoba pracuje w jednym Stargate trafi mielony bieg po rozładowaniu ze sobą, a broń, wystrzelił w bramie zachowa swoje szkodliwe właściwości po drugiej stronie. Horyzont zdarzenie jest w stanie określić różnicę pomiędzy pasywnym i aktywnym styku pobliskim obszarze w celu uniknięcia niepożądanego przekazywania. Proces ten sprawia, że ​​coś takiego jak powietrze i woda, które w naturalny sposób wywrzeć nacisk na ich otoczenie, przed przejściem przez bramę, pozwalając jednocześnie ludzi i wszystko celowo wysyłane przez bramę przejść swobodnie. W jednym przypadku, woda, która w większości zanurzona bramę (ale nie całkowicie przykryć) zastosowano stałe ciśnienie do horyzontu zdarzeń i Stargate Atlantis za tarczą, utrzymując tunel aktywne przez maksymalny okres czasu. W innym przypadku, brama jest przewrócony do puli lawy i lawa pojawia się na chwilę wejść do horyzontu zdarzeń, zanim brama zamyka brama niedrożność.
Tunel zapobiega powstawaniu jeśli znacząca przeszkoda jest obecny wewnątrz pierścienia wrota za. W związku z tym, że jest dość powszechne Gwiezdne Wrota być częściowo lub trwale uszczelnione je zakopać.
Innym sposobem kontrolowania podróży poprzez Stargate jest przez umieszczenie bariery maleńką odległość (mniej niż trzy mikrometrów) z horyzontem zdarzeń, który pozwala tunel tworząc ale uniemożliwia odtworzenie materii po przyjeździe przez bramę. Innymi słowy, połączenie może być dokonane, ale wszelkie sprawy próbuje zamknąć bramę nie odzyska swoją oryginalną strukturę, a więc zostaną unicestwione. Przysłona na Ziemi Stargate i tarcza na Atlantis Stargate pełnienia tej funkcji, a zostały zaobserwowane być stosowane jako skuteczne środki ostrożności obronną, jednocześnie umożliwiając komunikację radiową poprzez otwarty tunel. Goa'uldowie obserwowano również wykorzystać tarcze stworzyć taki sam efekt, choć ich tarcze zazwyczaj pokrywają całą bramę, zamiast blokowania sam horyzont zdarzeń.
Bariery tęczówki typu także hamować tworzenie się wiru niestabilna, nie pozwalając względu na formę. Bariery te jednak nie są jedynym sposobem, aby zapobiec wir. Kilka wyścigów, w tym Asgardu i NOx, wykazały możliwość otwierania tunel bez tworząc wir, prawdopodobnie poprzez bardziej efektywne formy przesyłu energii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz