piątek, 18 czerwca 2021

Z cyklu rozmowy z Martą. /meilowym/

 https://scontent.fktw5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/201217626_4369948236370326_2017222068697321665_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=KSIViWBAoKwAX_fVKl6&_nc_ht=scontent.fktw5-1.fna&oh=caefbf45a5f5ea7a4421cd7c65c8046a&oe=60CF5850

 https://stargatenewsletter.blogspot.com/2021/06/general-thoughts.html

Marta:  Znowu Trump? Nie ten adres. Sklerozę masz, czy co?


Ja: Tyle tam Trumpa co u Adamusa jako jokera, a chyba wiesz, że to w kartach najważniejsza to karta  widzę, że nie znasz filmu Truman show czasami i Ty się też pomylisz ha ha

Marta
,

Nie odwracaj kota ogonem. Jak byk taka oto fraza w tym tekście, najwyraźniej najważniejsza: "The Light is pouring onto the planet and President Trump and the Alliance are about to lead us into a glorious phase of widespread revelations". Myślałam, że pęknę ze śmiechu.

Ja: I feel as if I am a character in 'The Truman Show' movie. My double-vaxxed neighbors are going about their daily lives - mowing the lawn, watching the mainstream news - completely oblivious to the fact that they are living through an extraordinary global operation to rescue humanity from millennia of enslavement by the dark forces.


Marta,

Taaa... Biedni, nieświadomi niczego sąsiedzi nie wiedzą jaka gloria ich czeka, kiedy prezydent Trump powiedzie ich ku świetlanej przyszłości.

I o to tej nieszczęsnej kobiecie chodzi. Taki to Truman show.


Ja

https://scontent.fktw5-1.fna.fbcdn.net


Właśnie tak się czuję, gdy coś mam do powiedzenia Tobie

Marta

Bo chcesz mówić do mnie o rzeczach, o których ja nie chcę słuchać. I nie jesteś w  stanie przyjąć tego do wiadomości: ŻE JA NIE CHCĘ TEGO SŁUCHAĆ. Koniecznie chcesz mnie nawracać. Strasznie chcesz mnie przekonać. No więc masz, czego chcesz. Po co Ci to? 


Ja:
Miałem Cię z głowę otwartą na wszystko co nieznane i znane inaczej

Marta, Nie dorabiaj filozofii. Doskonale wiesz, co mam na myśli.

Ja
Właśnie nie wiem, gdyby mnie straszono piekłem, to by go próbował poznać, gdyby mnie karmiono czymś nowym też bym próbował to rozpoznać, czegoś nie wiem?

Marta,
 

Taki etap to ja przeżywałam 30 lat temu. Jeśli Ty zdziecinniałeś, to Ci współczuję.

Ja już jestem lata świetlne za tym poziomem. 


Ja:
Czyli Adamusa tłumaczysz dla takich jak ja, a sama tylko sztuka dla sztuki?

Marta

Adamus mnie na ten etap wprowadził i on się śmieje z takich Twoich historyjek. A ja razem z nim. 


Ja:
ale nie skłania do bezmyślnego szkodzenia poczwarce ciała przed odlotem motyla?

Marta, 

Wiesz co? Nie zawracaj mi głowy.

Ja:

Supreme Court Has Canceled universal Vaccination
https://eraoflight.com



Canadian Parliamentary Summit on Covid-19 Today
https://goldenageofgaia.com

Marta,
 

A Ty znowu swoje! Chyba masz coś z głową. Jakim prawem wysyłasz mi tematy, których sobie nie życzę!

Ja
:
Bo mam nadzieję, że nie weźmiesz następnej i to nie o głowę chodzi bo piąta będzie miała znamię bestii czyli czip
Oczywiście, że to tylko przymiarki i nie dla tych pod błogosławieństwem bożym, ale po co ryzykować by stać się pustym duchowo ziarnem

Marta, 

Na jakim Ty jesteś poziomie? ! O czym Ty w ogóle mówisz? Puknij się w głowę. 


Ja:
Interpretuję zamysły 'diabła' "

Marta

Nie zaśmiecaj mi Skype'a.

Ja

to z troski

Marta
, 10:16
A ja się martwię o Ciebie. 


Ja
to dobrze to świadczy o nas
to jak dwie interpretacje postrzegania: jeden widzi, że drugi wsadza głowę do nieba, a drugi że pod gilotynę

Marta

Od razu Cię informuję, że kiedy widzę temat tych Twoich posyłek, od razu wiem, że tego czytać nie będę. Nie zamierzam bowiem zatruwać mojej energetyki i obniżać wibracji. Tak więc Twoje starania są na próżno. Nie czytam.


Ja:
to twierdzą po 1 dawce szczepionki

Ja nie mogę nie reagować spokojnie na porywanie dzieci, zatruwanie maluchów szczepionką na wstępie życia i robieniem z ludzi robotów bez duszy

Marta, 

A dlaczego wierzysz akurat tym, którzy to głoszą ? Bo ja akurat im nie wierzę. Dlaczego miałabym wierzyć akurat tym ludziom? Na czym miała bym opierać moje zaufanie do nich? Przecież to śmieszne brać za prawdę coś, co się komuś podoba opowiadać. Jestem Tobą głęboko rozczarowana.

Ja:
Z własnego doświadczenia pracy w tej branży produkcji, badań, apteki i wojska

Marta, To pokrywanie dzieci też?

Porywanie 


Ja:
Nie, ale znikanie ich bez śladu i próba zamordowania Bodnara o tym świadczy, jak myślisz po pedofilii nie może być próba przedłużania życia ciała krwią i adrenochromem gdy ma się miliardy do zaoferowania
rozumiem, że to niby boski i Adamusa plan, ale właśnie czy to nie jest teoria spiskowa by zabrać na moc kreacji?

Marta, To, o czym Ty mówisz, to jest tak głęboki mental, iż obawiam się, że już nie zdążysz się z niego wygrzebać w tym wcieleniu. To po prostu przerażające, czym Ty żyjesz. 

 
Ja:
Jezus się grzebał w chorych bez wstrętu nie wynosił ponad...
żyję współczuciem niczym więcej, a ono działa jak nowa energia
nie jestem zbrodniarzem taplającym się w mordzie, chyba nie to miałaś na myśli?

Marta, Jesteś kibicem taplającym się w mordzie. Na jedno wychodzi z punktu widzenia energetyki.


Marta, „Tu (na Ziemi) możesz dokonać wyboru, jak chcesz doświadczać. Możesz sobie wybrać doświadczanie przekonań o spiskowej teorii dziejów, o obcych, o czymkolwiek – do ciebie należy wybór. Jedyne co ma znaczenie jest wybór, jak chcesz żyć, jak chcesz doświadczać. Zdecyduj, że żadne wierzenia, żadne przekonania, żadne dogmaty, żadne nauczanie  – same w sobie nie mają znaczenia. Wybierasz to, albo wybierasz inne. To nie ma znaczenia.” (Adamus)

„Przywykłeś uznawać, że wszystko miało znaczenie w twoim dotychczasowym życiu. Zastanów się zatem, do czego przykładałeś znaczenie w przeszłości? Co cię uwięziło i schwytać w pułapkę znaczenia? Przyjrzyj się tym zdarzeniom czy faktom i uwolnij się od nich. One naprawdę nie mają znaczenia. A to dlatego, że już jesteś doskonały, już jesteś wzniesiony i nie możesz dokonać złego wyboru. Jeśli zrozumiesz tę piękną koncepcję, że to nie ma znaczenia, nagle poczujesz się wolny.” (Adamus)


Ja:
Rozumiem, że to nie ma znaczenia, do momentu gdy życie daje ci pod opieką osobę niepełnosprawna, lub każde decydować czy zaszczepić dziecko na coś 'co nie ma znaczenia' a ty jesteś ponad to jak większość obecnych kobiet z głową w Internecie...
oddzielam świadomie tego patrzenia z góry głowy ducha,od kamieni dla nóg ciała nie będę z wyższością głowy stąpał do krwi po żyletkach

Marta,
Pewnie w gruncie rzeczy nie ma znaczenia czy zaszczepisz się czy nie. Rzecz w tym, jak o tym myślisz. Jeśli się szczepienia boisz, to możesz sobie zaszkodzić. Jeśli nie, to sobie nie zaszkodzisz. I tyle.

Ja:
No właśnie to mówię zaszczepionym już, bo wrogiem ludzi mało świadomych jest strach, takie były badania pandemiczne w historii po wojnach 1% od kul 70% od braku świeżej wody i zdrowego jedzenia i szczurów a reszta ze strachu
wszystko bakteryjne, nic wirusowego bo to coś na granicy energii i materii nie mające możliwości samo-reprodukowania i wyodrębnienia, a przecież wiesz jak łatwo manipulować tym co nie  widać jak kapłani Bogiem
Bóg dał nam rozum by nim się posługiwać, wątpliwości by je rozpatrywać a wiarę by wierzyć w siebie podejmującego właściwą decyzję co do świątyni ciała

Marta, Ja wszystko robię ręka w rękę z Bogiem. Proszę o błogosławieństwo, kiedy podejmuje jakąś decyzję. Także decyzję o zaszczepieniu. 


Ja:
I jesteś chroniona

Marta,
Jasne.

 Ja, jako autor blogu i z zawodu farmaceuta mam podobną świadomość, a prawda bliższa prawdy w iluzji ...

 jest taka:

 https://tamar102a.blogspot.com/2021/06/sad-najwyzszy-odwoa-powszechne.html

 

1 komentarz:

  1. Pani Marta jest kilometry w mule, a nie na wysokim poziomie, to czuć w energiach. Tak samo jak ten Adomus, promując erę robo sapiens, być może Pani Marta rozpoczęła erę robo sapiens :)

    OdpowiedzUsuń