piątek, 9 października 2020

Quan Yin: Uczciwość

 
quan yin eraoflightdotcom

Witam,

Jestem Quan Yin i zawsze chętnie dzielę się swoją mądrością z ludzkością. Jak wszyscy wiecie, wasze w drodze do wstąpienia. Aby pomóc wam w tym procesie, porozmawiam dziś z wami o tym, jak radzimy sobie z prawdą. Jestem świadomy, że ludzkość ma trudności z zaakceptowaniem lub usłyszeniem prawdy, szczególnie prawdy negatywnej.

Zauważyłam, że jak tylko ktoś jest całkowicie szczery z kimś, jaką reakcję zazwyczaj dostają, negatywną, nie zobaczą tej osoby ponownie, ucieka od nich. Dlaczego tak jest? Ludzkość jako zbiorowość lub jako jednostka ma trudność w słuchaniu prawdy. Jak możesz rozwijać się jako cywilizacja, skoro nie potrafisz poradzić sobie ze słuchaniem prawdy.

Zazwyczaj osoba, która wyraża tutaj szczerość, zawsze z jakiegoś powodu, aby pomóc ci iść naprzód w twoim duchowym wzroście. Ludzie reagują na nią zbyt surowo, uciekając od niej, zamiast słuchać i starać się zrozumieć, dlaczego powiedziano im to w pierwszej kolejności, starają się od niej uciec tak daleko, jak to możliwe.

Przez większość czasu, zamiast uczyć się z tego doświadczenia, bardzo się denerwujesz i odchodzisz od osoby, która ci to powiedziała. Jak zamierzasz wstąpić, jeśli nie potrafisz przetworzyć trochę prawdy, wyobraź sobie, ile informacji wyjdzie przed zakończeniem procesu wniebowstąpienia. Wiele z nich nie będzie ładnych i będzie to przytłaczające, jeśli nie będziesz na to przygotowany.

Proszę, pamiętaj, że prawda nie jest krytyką, w większości przypadków mówi się o niej, żeby pomóc ci zobaczyć to, czego sam nie zauważasz i poszerzyć swoją świadomość.

Jestem Quan Yin, w czasie mojego pobytu na Matce Ziemi, słyszałem wiele prawdy od moich Nauczycieli, w starych czasach, gdy byłem tutaj, nikt nie był z wami delikatny i uprzejmy, gdy mówiliście co robicie źle. Zyskałem wiele mądrości od moich Mistrzów i jestem bardzo wdzięczny za to, czego się nauczyłem.

Musisz pamiętać, że zawsze mówi ci to ktoś, kto cię kocha lub troszczy się o ciebie. Obcy nigdy nie zawracałby sobie głowy, by wyrazić ci prawdę. Zalecałbym żebyście w tych chwilach byli pokorni, doceniający i szanujący, nawet jeśli trudno to usłyszeć, zamiast bronić się i złościć.

Jest to właściwy czas aby nauczyć się jak słuchać i przetwarzać prawdę, zaufaj mi w przyszłości wiele informacji wyjdzie na jaw, większość z nich będzie negatywna i szokująca. Proponuję, abyście już teraz zaczęli uczyć się, jak być wokół szczerości, zamiast reagować na nią w bardzo negatywny sposób, po prostu proszę, słuchajcie sercem, a nie swoim ego. Serce akceptuje autentyczność bezwarunkowo z miłością, a nie z gniewem czy oporem.

Nasze serce i nasza dusza zawsze chcą nauczyć się czegoś nowego, nasze ego chce tylko mieć kontrolę i nie lubi słyszeć ani akceptować prawdy. Jest bardzo arogancki i samolubny, chce tylko być za ciebie odpowiedzialny i nie ma żadnego interesu w twoim rozwoju duchowym. Każdy powinien użyć własnego rozeznania z własnej duszy, jak spokojnie i spokojnie stawić czoła i przyjąć prawdziwą prawdę.

Jestem Quan Yin i daję wam tę informację, więc powinniście być szczęśliwi, że ktoś naprawdę troszczy się o was, starając się pomóc wam iść naprzód, zamiast być zaopatrzeni i reagować negatywnie na prawdę, która pochodzi z serca. Pokora powinna być na powierzchni waszej istoty, żeby zaakceptować prawdomówność i być wdzięcznym za kogoś w waszym życiu, kto troszczy się o wasze samopoczucie.

Potrzeba dużo praktyki, aby ją opanować. Zaufaj mi, warto wiedzieć, jak radzić sobie ze słuchaniem prawdy bez silnej reakcji na nią. Wszyscy przechodzicie na 5D, więc chcecie zostawić za sobą tę Matrycę i wszystkie problemy życia 3D. Zacznijcie praktykować pokorę i bądźcie otwarci na otrzymanie duchowej prawdy lub jakiejkolwiek prawdy, która jest tutaj, aby dać wam lekcję i pomóc w waszym duchowym awansie, nie będąc na nią nad-aktywni.

Jestem Quan Yin i jestem szczęśliwa mogąc podzielić się z wami tym przesłaniem. Przesyłam wam wszystkim moją miłość, pogodę ducha i dobrobyt. Dziękuję wam.

**Channel: Erena Velazquez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz